Kramp Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Wat is het verschil tussen mentor en Nagor protheses? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Draakje84 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Volgens mij plooien de protheses van Nagor minder dan die van Mentor. Dat is de reden dat ik die kreeg geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Weet jij toevallig ook of daar een meerprijs aan vast zit? En of ze hp of ultra high hebben? En wat de Max cc zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Draakje84 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Volgens mij zijn de protheses wel duurder dan de Mentor, weet dit niet zeker. Er zijn zowel hoog als extra hoog profiel. Ik heb de hp in 240cc. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 15, 2018 Author Share Posted August 15, 2018 Oh super dankjewel!! Voelen ze een beetje echt aan? Heb jij toevallig een foto? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moontje95 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Nagor voorkomt inderdaad minder snel deukjes/putjes en voelt onwijs zacht aan. Ze zijn veel soepeler dan de mentor protheses en zullen dus eerder als echte borsten aan voelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dian85 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Ik heb vandaag precies een jaar de Nagor Impleo. Voelt inderdaad zacht aan. Hiervoor had ik 10 jaar Eurosilicone (anatomisch). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 15, 2018 Author Share Posted August 15, 2018 En welke ben je meer tevreden over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Draakje84 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Ze zijn inderdaad heel zacht en natuurlijk ogend. Ze zullen nog zachter worden volgens de chirurg. Ik stuur je een privé bericht met foto’s! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dian85 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Beide wel tevreden. Al vond ik het erg spannend om van anatomisch naar rond te gaan, maar het is heel mooi geworden. Het is vorig jaar rond geworden omdat bij revisie er meer kans is op draaien. (moest een wissel i.v.m. kapselvorming) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 15, 2018 Author Share Posted August 15, 2018 Ben je nu dan ook meer tevreden over rond of had je toch liever weer anatomisch gewild? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dian85 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Ik vind het even mooi als met anatomisch. Zie weinig verschil. Ben er absoluut blij mee. Om te voelen wel verschil. De anatomische prothese voelde ik tot hoger komen als je echt met je vingers ging voelen. De bovenkant kon ik goed voelen zegmaar waar die op hield. Deze ronde voel ik geen randen aan de bovenkant. Hoop dat je snapt wat ik bedoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 15, 2018 Author Share Posted August 15, 2018 Ja snap het omdat die afloopt natuurlijk! Hoeveel cc heb jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts