Ga naar inhoud

borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben een 21 jarige mama die graag een borstvergroting wil laten doen. Had al nie veel voor de bevalling maar erna is nog erger... :wacko:

Heb hier al veel dingen gelezen en gedaan en weet nu niet meer wat te doen. Ik heb nu een afspraak staan op 18 februari in de hoffkliniek maar nu heb ik hier wat nare dingen gelezen over die man en begin ik serieus te twijfelen om naar hem te gaan. Is die echt zo slecht in zijn werk? En waar kan ik dan wel terecht? Heb ook de wellnisskliniek gezien in genk met promotie nu aan 1999 euro is die dan wel goed? En kost het op een ander plaats zoveel meer? Ik zou zo graag ne goeie dokter vinden dat ik daar tenminste op mijn gemak kan van zijn want nu ben ik dat niet meer. Kan iemand me helpen of die dingen van hoeyberghs echt waar zijn en mss uit ondervinding een goeie kliniek weten zijn voor mij?

Veel vragen in ene keer he hopelijk kunnen jullie mij helpen

Veel liefs ellentje21

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet op anderen hun mening afgaan , het is jouw lichaam waar enkel jij verantwoordelijkheid voor draagt .

Dit geldt niet enkel voor een bv maar voor zoveel andere dingen in je leven .

Ga je 30 jaar tegen je zin een job doen omdat anderen zeggen dat het zo leuk is ? Nee toch , hoop ik ...

Weet je , als je na je consult het gevoel dat het niet juist zit (komt hij onkundig over of heb je't moeilijk hem als chirurg te vertrouwen) doe het dan gewoon niet daar .

Een consult is altijd vrijblijvend , je kan altijd ergens anders gaan .

Ik heb 3 jaar geleden mijn bv in de Wellnesskliniek laten doen en ben zeer tevreden .

Het was ook voor dezelfde prijs met dezelfde protheses enz. . Ik ga niet op een ander het dubbel betalen voor hetzelfde 'werk' (want dat is het eigelijk wel voor hun hé) . Ik ben destijds door een andere chirurg geholpen (Dr Parys) en vertrouwde hem onmiddellijk . In de WK is het een no-nonsens aanpak , je moet niet verwachten dat je daar op 'koffieklets' gaat . Het gaat daar zeer gericht en snel . Ze gaan jou niet overtuigen bij hun te komen , ze gaan ervan uit dat je dat wil .

Dr Hoeyberghs is mijn inziens een zeer goede chirurg . Dat hij veel mensen tegen de schenen schopt door zijn 'rare' uitspraken heeft niks te maken met zijn werk als plastisch chirurg .

De serie op tv niet gevolgt ? Lijkt me van wel als je daar een consult staan hebt . Zelf andere chirurgen zeggen dat hij zeer bekwaam is .

Ieder zijn/haar gedacht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej, ik snap je onzekerheid...

Ik heb pas een afspraak gemaakt voor een eerste consulatie met dr. Plovier in Overijse (Be Clinic).

Ik las vele goede dingen over hem en de resultaten op zijn site zien er ook goed uit.

Bij dokter Plovier kost een BV 2600 euro en dat vind ik ook ng goed meevallen.

Een vriendin van mij laat 5 april een bv doen in de welnesskliniek, dankzij die promotie van 1999 euro.

Maar ik vertrouwde het niet echt...

De siliconen die ze gebruiken zijn van hte merk Monobloc en ik heb slechte dingen gelezen over Monobloc.

Een andere vriendin van mij laat een BV doen ergens in Bonheide, maar zij betaald 4400 euro, wat ik een beetje overdreven vond.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf goed voelt bij je keuze.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellntje :

*de monobloc waarover je (een aantal jaar geleden) slechte dingen las zijn die met de hydrogel inhoud geweest . Ze werden leeg ingebracht en daarna gevuld en gesloten met een ventiel < dat lekte .

*de WK gebruikt de Monobloc Silicone Soft One* , gevuld met cohesieve siliconengel (kunnen niet lekken) voor de aanbieding . De prothese is uit één geheel met een ruwwandig omhulsel . De Arenborghoeve in NL(waar Dr Visser directrice is , ze opereert ook in de WK) gebruikt ze ook .

Andere merken hebben dezelfde protheses (qua structuur/inhoud).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.