Ga naar inhoud

Infectie ???


Pippa29

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

ik heb 7 augustus een borstvergroting gehad bij dr van renthergem in Antwerpen. Ik ben van een A naar een C gegaan met 380 cc.

ik heb vandaag voor de eerste keer mijn sportverband afgedaan om eens te kijken naar het resultaat, en ben zeer teleurgesteld. 

Ik vind ze veel te groot, de ene is groter dan de andere. Het zijn 2 opgeblazen ballonnen die zeer laag hangen. Daarbij zijn mijn tepels helemaal uitgetrokken en hangen ze zeer laag, het is echt geen zicht en maak me heel erg zorgen!

 

veranderen je borsten nog veel? Want ze zeggen overal dat ze nog moeten ‘inzakken’ maar als ze nog meer gaan zakken en mijn tepels nog lager komen wordt het een ramp! Kan iemand mij geruststellen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis !!

 

rustig aan ...! Je bent pas een aantal daagjes geleden geopereerd en zeker de eerste weken (!!) veranderd er echt nog heel veel aan je nieuwe boobs ! 

 

Ook denk ik dat je echt nog niet kan zeggen wat je cupmaat gaat zijn, ik heb namelijk 29 juni 375 cc gekregen en ben van een B cup naar een F cup gegaan ! 

 

Maak je geen zorgen, hoop dat je snel wat meer tevreden zult zijn  XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei fleurrosita:

Hee meis !!

 

rustig aan ...! Je bent pas een aantal daagjes geleden geopereerd en zeker de eerste weken (!!) veranderd er echt nog heel veel aan je nieuwe boobs ! 

 

Ook denk ik dat je echt nog niet kan zeggen wat je cupmaat gaat zijn, ik heb namelijk 29 juni 375 cc gekregen en ben van een B cup naar een F cup gegaan ! 

 

Maak je geen zorgen, hoop dat je snel wat meer tevreden zult zijn  XX

Bedankt voor je reactie, ik maak me gewoon veel zorgen omdat ze er nu niet uitzien en ik me dus niet kan voorstellen dat ze beter gaan worden...

 

en dat is gek hè dat ik 380 krijg en jij 375 en dat zo’n verschil kan maken...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel gek inderdaad ! Maarja geen enkel lichaam is hetzelfde natuurlijk. 

 

Wilde ook nog even zeggen dat je borsten apart van elkaar genezen, dus je moet het echt zien als 2 verschillende “operaties”. Vandaar dat je ene borst meer zwelling kan hebben dan de ander, en bij de een zal het misschien sneller indalen dan de andere ! 

 

Ik weet niet of je al een afspraak hebt staan voor de controle maar mocht je dan nog niet tevreden zijn met het resultaat zou ik dat wel voorleggen aan je PC... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

ik ben 7 augustus geopereerd van een A naar een C met 380 cc. 

 

Nu gaat hebt het met mijn rechterborst elke dag beter, ik kan er echt al veel mee doen. Maar met mijn linkerborst gaat het elke dag slechter!!!!:( ik kan minder en minder en ik heb elke dag meer pijn, ik gil alles bijeen van de pijn... wat zou dit kunnen zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Pippa29:

Hey iedereen,

ik ben 7 augustus geopereerd van een A naar een C met 380 cc. 

 

Nu gaat hebt het met mijn rechterborst elke dag beter, ik kan er echt al veel mee doen. Maar met mijn linkerborst gaat het elke dag slechter!!!!:( ik kan minder en minder en ik heb elke dag meer pijn, ik gil alles bijeen van de pijn... wat zou dit kunnen zijn? 

Hey, zit het echt in je borst of meer onder je oksel? Bij twijfel of toenemende pijn zal ik altijd even je pc bellen. Ze hebben vast wel een weekend/spoed nummer.. sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Zomerwens:

Hey, zit het echt in je borst of meer onder je oksel? Bij twijfel of toenemende pijn zal ik altijd even je pc bellen. Ze hebben vast wel een weekend/spoed nummer.. sterkte!

@Pippa29 wat vervelend om te horen  ik ben de 6e geopereerd en heb het met rechts. Die is ook nog ontzettend pijnlink en zit ook meer in mij  oksel naar mijn idee.. maar ik neem aan dat dit nog indaalt toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Zomerwens:

Hey, zit het echt in je borst of meer onder je oksel? Bij twijfel of toenemende pijn zal ik altijd even je pc bellen. Ze hebben vast wel een weekend/spoed nummer.. sterkte!

Hey het zit echt in mijn borst zelf, ik kan niet eens rechtstaan zonder ze te ondersteunen omdat het zo’n pijn doet! Een wereld van verschil met mijn andere borst. En ik heb morgen een afspraak om 9u voor de draadjes dus ik vind het zeer ambetant moest ik nu op een zondag storen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pippa29

 

Hoi hoi 

 

Dat de ene borst meer pijn doet dan de andere dat kan, het zijn 2 verschillende wonden die ieder op hun eigen manier en tempo herstellen, maar hoe ziet je borst er verder uit, is die rood, heel erg warm, of enorm veel meer gezwollen dan de andere, heb je koorts?

 

En storen doe je nooit, dat hoort allemaal bij de nazorg en daar zijn ze voor, dus als jij zo enorm veel pijn hebt, en de pijn neemt toe, gewoon bellen, zo weet je tenminste iets, want je pc is tenslotte de eindverantwoordelijke.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Pippa29:

RHey iedereen,

ik heb 7 augustus een borstvergroting gehad bij dr van renthergem in Antwerpen. Ik ben van een A naar een C gegaan met 380 cc.

ik heb vandaag voor de eerste keer mijn sportverband afgedaan om eens te kijken naar het resultaat, en ben zeer teleurgesteld. 

Ik vind ze veel te groot, de ene is groter dan de andere. Het zijn 2 opgeblazen ballonnen die zeer laag hangen. Daarbij zijn mijn tepels helemaal uitgetrokken en hangen ze zeer laag, het is echt geen zicht en maak me heel erg zorgen!

 

veranderen je borsten nog veel? Want ze zeggen overal dat ze nog moeten ‘inzakken’ maar als ze nog meer gaan zakken en mijn tepels nog lager komen wordt het een ramp! Kan iemand mij geruststellen aub?

Hey!

Je borsten gaan echt nog superveel veranderen hoor!

Ik vond de mijne ook echt niet mooi nadat het verband eraf ging. Heeft echt nog een paar maanden geduurd. En als ik nu foto’s zie van toen denk ik dat ik toen mezelf nog verdacht goed heb kunnen inpraten dat het best meeviel :) 

 

Dat zakken...ik snap dat je je daar zorgen om maakt. Men tepels stonden ook eerder laag dan hoog en ik vond de borsten (onderkant) eigelijk wel goed staan waar ze stonden, vond de afstand onderkant borst tot oksel al best ver. 

Ondertussen denk ik dat dat zakken vooral te maken heeft met je huid. Dus dat je huid (en onderliggend weefsel) tussen je tepel en je borstplooi wat gaat meegeven waardoor die prothese daar mooier invalt en die tepel naar boven gaat. 

Iets logischer heb ik ondertussen niet kunnen bedenken want ik begreep het ook nooit echt goed :) 

 

Ik denk dat je nu ook nog wat vocht ophoudt ook, bij mij tot 4-5 weken.

 

Als je je zorgen maakt neem dan zeker contact met je chirurg, en als je geen professional nodig hebt ben je hier zeker altijd welkom voor al je vragen :) 

Veel courage nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. 

Ik maak me echt heel veel zorgen. 

Ik heb de laatste 3 dagen alleen maar meer pijn in mijn linkerborst, en mijn rechter wordt elke dag beter. 

Ik ben vanochtend bij de chirurg geweest en die zei dat het er goed uitzag en dat de pijn normaal was omdat ik zogezegd rechtshandig ben. Ik vond dat hij er heel licht overging...

mijn linkerborst gloeit namelijk heel erg en ik heb echt brandende pijn met daarboven nog eens pijnscheuten!!! Ik zou het heel raar vinden als dit alles te maken heeft met dat ik ‘rechtshandig’ ben.... ik maak me echt enorm veel zorgen over dat ik een infectie zou hebben... is er iemand die deze symptomen heeft meegemaakt waarbij het geen. Infectie was????

 

bedankt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pippa29 Hoelang geleden ben je geopereerd? Ik had ook eerst rechts meer last, dat ik dacht is dit wel goed? 

Dit is na twee weken minder geworden, ik heb nu weinig last. Alleen soms als ik ze perongeluk aanspan/schrik (onverwachtse beweging). 

 

De PC zei dat normaal was. Voldoende rust houden is heel belangrijk. Mocht het erger worden, zou ik wel even aan de bel trekken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pippa29 ik had dat in mijn rechterborst. Aan de zij kant. Ik huilde en gilde echt van de pijn. Vooral als ik opstond. Na 10dagen was dat ongeveer weg. Ik was ook in paniek dat er iets aan de hand was en heb mijn pc gebeld en hij zei dat grotere prothesen iets meer pijn doen dan kleinere (logisch :)) ik heb 400cc en jij 380... Dus is heel normaal. Neem zeker je pijnstillers optijd en een klein beetje geduld en die pijn zal minderen. 

 

Heb je ze voor of achter de spier? Ik heb ze voor de spier en ik vind ze super lelijk en ik ben nu bijna 6weken po. Mijn borsten hangen enorm en mijn tepels wijzen naar onder. Er is geen enkele bolling te zien vanboven. Ik hoop nog steeds elke dag dat ze mooi gaan komen, maar gelijk jij denkt denk ik ook. Als ze nog meer gaan zakken, waar gaan mijn tepels dan niet hangen? :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.