Ga naar inhoud

Borstvergroting met drain in mijn hoofd


Gast Zutje

Aanbevolen berichten

Hallo meiden, 

 

mijn naam is Zuwena, ik ben 27 jaar heb en heb een drain in me hoofd. Ik wil al een tijdje een bv maar ben al naar een paar consults geweest die eigenlijk geen ervaring met een drain hebben. Hebben jullie misschien tips of ervaring waar ik het beste heen kan.

 

groetjes, 

 

Zuwena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zutje

 

Hoi hoi meis,

 

Het zou mogelijk moeten zijn.

 

Ik weet dat enige tijd geleden  er ook iemand is geweest, die ook een drain heeft, en tevens een bv heeft gehad. 

 

Wel moest zij uiteraard in een ziekenhuis geholpen worden, omdat ze daar meer apparatuur ter beschikking hebben om alle risico's zo veel mogelijk uit te sluiten.

 

Lees even haar topics door ( linken zal ik hieronder zetten) ze is zelf een tijdje al niet meer online geweest, maar je kunt altijd proberen om haar een pb te sturen voor info.als je daar behoefte aan hebt.  Als je voor de pc zou kiezen waar zij is geweest, zou ik je wel aanraden om gelijk direct via het ziekenhuis te gaan, en niet via DG als tussenpersoon, aangezien de nazorg via ziekenhuis echt veel en veel beter is.

 

Verder zou je ook eens navraag kunnen doen bij een pc in een universitair of academisch ziekenhuis, deze zullen wellicht meer bekend zijn met een drain en diverse operaties.

 

Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.