Ga naar inhoud

Piek : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Dat is fijn! Hoelaat ben jij aan de beurt?

@Linsjeeee1991 nou mijn tijdstip is niet ideaal maar dat wist ik op voorhand. Moet me om 13.45u aanmelden. 

Wist al dat ze me laatst gingen inplannen omdat in laten weten had dat ik een klein kaakprobleem heb en dat ik mijn mond minder ver open krijg als iemand anders (aangeboren probleem ivm vorm van mijn bot) dus had geïnformeerd of ik zo'n buis in mijn mond zou krijgen en toen dachten ze dat er helemaal niets in kan en waren ze al aan het zeggen dat ze me niet zouden kunnen opereren :blink:

Na dan een foto gestuurd te hebben lieten ze weten dat het waarschijnlijk wel zal lukken maar dat ze pas echt kunnen checken op de dag zelf. Vandaar zeiden ze dat ze me laatst moeten inplannen voor moest het niet lukken :21: dan kan iedereen gezellig naar huis :145:

Dus echt vervelend dat ik niet vroeg kan maar ja het is niet anderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Kelly_E zei:

@Linsjeeee1991 nou mijn tijdstip is niet ideaal maar dat wist ik op voorhand. Moet me om 13.45u aanmelden. 

Wist al dat ze me laatst gingen inplannen omdat in laten weten had dat ik een klein kaakprobleem heb en dat ik mijn mond minder ver open krijg als iemand anders (aangeboren probleem ivm vorm van mijn bot) dus had geïnformeerd of ik zo'n buis in mijn mond zou krijgen en toen dachten ze dat er helemaal niets in kan en waren ze al aan het zeggen dat ze me niet zouden kunnen opereren :blink:

Na dan een foto gestuurd te hebben lieten ze weten dat het waarschijnlijk wel zal lukken maar dat ze pas echt kunnen checken op de dag zelf. Vandaar zeiden ze dat ze me laatst moeten inplannen voor moest het niet lukken :21: dan kan iedereen gezellig naar huis :145:

Dus echt vervelend dat ik niet vroeg kan maar ja het is niet anderd...

Oehh dat klinkt eng.. hopelijk kunnen ze gewoon alles goed uitvoeren. Ik wist niet dat ik zoon buis in me mond kreeg, totdat me vriendin erover begon gisteren. Daar ben ik dus ook zo bang voor, alleen het idee al bbrrrrrr... hoop maar dat dat goed gaat allemaal. Sommige dingen kun je beter maar niet van te voren weten haha! 

 

Ben je er al helemaal klaar voor?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Oehh dat klinkt eng.. hopelijk kunnen ze gewoon alles goed uitvoeren. Ik wist niet dat ik zoon buis in me mond kreeg, totdat me vriendin erover begon gisteren. Daar ben ik dus ook zo bang voor, alleen het idee al bbrrrrrr... hoop maar dat dat goed gaat allemaal. Sommige dingen kun je beter maar niet van te voren weten haha! 

 

Ben je er al helemaal klaar voor?? 

@Linsjeeee1991 ja ik weet dat het helemaal goed komt. Maar de gedachte vind ik ook niet zo fijn, omdat ik natuurlijk niet wil dat ze dat zouden forceren. Maar ik laat het los en vertrouw erop dat ik er geen last van ga hebben achteraf. 

Sommige dingen weet je inderdaad beter niet haha! Maar werd er wel mee geconfronteerd omdat op de papieren die je moest tekenen stond dat het zou kunnen dat je tanden beschadigd worden :22: dus ik begon even verder na te denken. 

Vond het wel vreemd dat ze er op de consultatie niets van gezegd hadden want had het zo wel op het formulier ingevuld. Er stond ‘kan je je mond wijd openen’ of zoiets in de aard en ik had daar neen ingevuld. 

 

Maar goed, nog 5 nachtjes slapen aaaaaaahhh!! :104:

kreeg vandaag eventjes stress maar toen zei ik ‘adem in... adem uit... ‘ en dan was het snel terug over :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hier mijn operatie verslag;

 

ik mocht me als eerste melden om 7:30, mijn ouders gingen met mij mee het was een uurtje rijden maar natuurlijk waren we te vroeg!

dus we zagen het meeste allemaal binnenkomen, reageerden gelijk heel aardig en wisten mijn naam ook gelijk en stelden zich voor.

vantevoren had ik de anthesist al gesproken omdat ik best verkouden was. Om 7:40 kwam de broeder mij ophalen, ik moest mij omkleden en een blauwe muts, short en sokjes aan! De anthesist heeft even na mijn longen geluisterd en vond gelukkig dat ik wel geopereerd kon worden! 

Toen moest ik in bed gaan liggen werden er infusen aangebracht enzo, ik kreeg eerst nog een masker met zuurstof als voorzorg zodat mijn longen wat ruimer werden.

Toen kwam Frans mijn borsten aftekenen en om 08:10 reden ze me de O.K binnen!

even overlegd wat het zou worden en het werd 350cc omdat ik al zei dat ik geen cup F wou.

toen brachten ze me in slaap en ik was zo weg!!

En rond 9:10 geloof ik maakten ze je wakker en kreeg ik een ijsje.

ik mocht me borsten in de spiegel bekijken en de beha aan.

verder zorgde de verpleegster dat ik een lekker broodje kreeg en wat te drinken. Toen ik eindelijk kon plassen en Frans was geweest kon ik naar huis! Werd tot aan de auto gebracht! Top personeel daar!

 

qua pijn.. heel veel druk op de borsten was even wennen. Een mindere nacht op de bank gehad maar tussendoor wel gelopen en gerust.

2de dag was ongeveer hetzelfde,savonds kunnen douchen met hulp van manlief wat wel ff een geprutst was met de beha haha. Tepels wijzen nog erg omlaag dus moet nog even geduld hebben

de beha wat ik in de kliniek kreeg was al maat 75d

 

nu de 3de dag vandaag voel ik weer meer andere pijntjes met steekjes

litteken rechts voel ik af en toe.

vond het vandaag weer iets pijnlijker! Hoop dat de volgende dagen mee gaan vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Piek . Hoe is het nu? Fijn dat je je verhaal deelt. Ik wordt 29 januari door Dr Straten geopereerd. Ik lees daarom de verhalen over Heyendael toch met hey keus meer interesse dan de andere operatieverslagen. Ik ben 167 en 58 - 60 kg met een kleine A cup. Ik las in je eerste posts dat je twijfelde over de maat. Hoe is dat nu? Zover je daar iets van kan zeggen zo kort PO. Ik ga nu ook enorm twijfelen.  Ik wil niet te klein maar ook zeker niet te groot. Schrok ook wel wat je over je vriendin zei.  Ik sta nu voor of 260 en 300, of 300 en 340. Maar ik vind een C cup echt wel groot genoeg. Zo jammer dat ze je niet gewoon een cup maat kunnen geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @Piek . Hoe is het nu? Fijn dat je je verhaal deelt. Ik wordt 29 januari door Dr Straten geopereerd. Ik lees daarom de verhalen over Heyendael toch met hey keus meer interesse dan de andere operatieverslagen. Ik ben 167 en 58 - 60 kg met een kleine A cup. Ik las in je eerste posts dat je twijfelde over de maat. Hoe is dat nu? Zover je daar iets van kan zeggen zo kort PO. Ik ga nu ook enorm twijfelen.  Ik wil niet te klein maar ook zeker niet te groot. Schrok ook wel wat je over je vriendin zei.  Ik sta nu voor of 260 en 300, of 300 en 340. Maar ik vind een C cup echt wel groot genoeg. Zo jammer dat ze je niet gewoon een cup maat kunnen geven. 

En mag ik misschien meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Adnil zei:

En mag ik misschien meekijken in je album?

Hoi

 

nu gaat het langzaam de betere kant op is wel erg wennen om rust te pakken met 2 kindjes vooral de jongste van 14 mnd, ik kan hem niet oppakken of in bed doen. Gelukkig heb ik hulp nog van mijn man dit weekend en een fijne buurvrouw die helpt. 

 

Ik ben ook 1.67 met nu 58 kg en heb 350, ik kon ook 400 volgens Frans ma ik had zelf gezegd dat ik geen cup F hoef. Een mooie D leek mij wel wat. Ik kan helaas idd niks over zeggen nu het moet nog mooi gaan vormen en genezen.

ik heb nog geen foto’s in mijn album als ik dat heb dan voeg ik je toe.

 

maar ik heb veel gelezen en implantaten borsten ogen vaak kleiner dan het is. Dus een D cup oogt meer als een C zeg maar, dit moet ik zelf ook nog uitvinden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

A.S woensdag 2 weken po

 

controle afgelopen donderdag geweest en alles was goed! 

Nu de borstband erbij en ik moet zeggen dat het nog meevalt, ik kan steeds meer en probeer alsnog rustig aan te doen.

wel 2 nieuwe blauwe plekjes aan de zijkant bij de onderkant vd bh.

van de kliniek de Triumph bh en als 2de bh heb ik de carefix Anna. Toen de Triumph in de was zat droeg ik de carefix.. eenmaal de Triumph weer aan en voelde gelijk weer veel strakker de aftekeningen zag je weer in de huid staan en nu die 2 blauwe plekjes erbij. Toch weer de carefix aangedaan die zit veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @Piek, heb jij de bh van de kliniek genomen? En zo ja welke is het en bevalt hij? 

Hoi

ik heb hem inderdaad genomen dat is de Triumph triAction sportbh. heb hem 6 dagen gedragen daarna over gegaan op de carefix Anna en die zit heel wat fijner De Triumph is best wel een zwaar bh vind ik. 

Mij ben zelf nu op zoek naar de carefix ava die zou nog beter moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @Piek, heb jij de bh van de kliniek genomen? En zo ja welke is het en bevalt hij? 

Hoi

ik heb hem inderdaad genomen dat is de Triumph triAction sportbh. heb hem 6 dagen gedragen daarna over gegaan op de carefix Anna en die zit heel wat fijner De Triumph is best wel een zwaar bh vind ik. 

Mij ben zelf nu op zoek naar de carefix ava die zou nog beter moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit @Piek ik heb net even je foto's bekeken mooi! ik draag ook de carefix anna alleen die en dat bevalt me prima, ze zullen bij jou nog veel meer gaan 'vallen ' denk ik, het stond allemaal zo strak dat heeft wat langer nodig als bv bij mij, ik had ruimte genoeg omdat ik vroeger voor de zwangerschappen al een volle c had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mona zei:

ziet er goed uit @Piek ik heb net even je foto's bekeken mooi! ik draag ook de carefix anna alleen die en dat bevalt me prima, ze zullen bij jou nog veel meer gaan 'vallen ' denk ik, het stond allemaal zo strak dat heeft wat langer nodig als bv bij mij, ik had ruimte genoeg omdat ik vroeger voor de zwangerschappen al een volle c had. 

Dankjewel

zal straks nog een foto plaatsen van borsten 2 weken

kan ik ook bij jou kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Piek zei:

Dankjewel

zal straks nog een foto plaatsen van borsten 2 weken

kan ik ook bij jou kijken? 

heb je toegevoegd

ik ga dit weekend weer even fotootje laten maken dan zit ik op 3 weken po 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2018 om 21:19, Piek zei:

Hoi

ik heb hem inderdaad genomen dat is de Triumph triAction sportbh. heb hem 6 dagen gedragen daarna over gegaan op de carefix Anna en die zit heel wat fijner De Triumph is best wel een zwaar bh vind ik. 

Mij ben zelf nu op zoek naar de carefix ava die zou nog beter moeten zijn. 

Bedankt.  Ik wilde meteen twee bh's bij de kliniek nemen maar omdat ik nog al wat onvrede las over verschillende bh's ging ik daar over twijfelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.