Ga naar inhoud

Piek : 5 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

ik wil me ook even voorstellen

ik ben piek, 33 jaar jong

2 kids verder nu.. wil al zolang een borstvergroting, maar wilde eerst de kids :)  nu ben ik op consult geweest en vind het enorm spannend! 

Echter heb ik wel twijfels over hoeveel CC ik moet pakken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergeet verder te typen,

maar ik ben 1.68 en weeg 62 kg

mijn cup is een kleine B

ze hebben mij eerst 400 cc laten passen, (rond mentor cohesive 2 high profile.) mijn eerste indruk was dat ik het toch wel groot vond..

toen 350cc en dat lag mij net wat beter, maar ook twijfel, toen zeiden ze je kan ook 375 toen dat leek me zo wel wat, maar nu hoor en lees ik verschillende dat het toch erg groot uit kan vallen. Zou echt niet meer willen als een grote C kleine D.

vriendin van mij heeft met A 330cc al een cup maat E!

dus twijfel heel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piek ! 

 

De cupmaten die wij als neptietdames hebben zijn niet te vergelijken met de “natuurlijke” borsten. Want zeg nou eerlijk? Hoeveel vrouwen hebben van die mooie ronde borsten met volume, zelfs als ze geen bh draagt van nature...? Juist. 

 

Ik ben zelf met 375cc van een B cup naar een F cup gegaan. Maar op het oog lijkt het daar echt niet op hoor. Het zijn niet van die uitstekende borsten, en ook helemaal niet zo zwaar. Vanwege het volume aan de bovenkant van je borsten kom je uit op een grotere cupmaat dan je verwacht, omdat anders de bovenste rand van de bh in je borst snijdt. 

 

Ik vond zelf met passen ook de 400cc iets te intens bij mij omdat ik niet zo groot ben, heb ook 350 gepast en toen uiteindelijk gekozen voor 375, maar achteraf denk ik dat ik de 400 net zo goed had kunnen kiezen zonder dat het too much zou zijn geweest !! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2018 om 19:36 zei Piek:

Hallo meiden

ik wil me ook even voorstellen

ik ben piek, 33 jaar jong

2 kids verder nu.. wil al zolang een borstvergroting, maar wilde eerst de kids :)  nu ben ik op consult geweest en vind het enorm spannend! 

Echter heb ik wel twijfels over hoeveel CC ik moet pakken.

 

 

Hey Piek, 

ik krijg 22 aug mijn bv bij dr. Verdonck.

Ik heb nu een lege 75b, ben 1m70 en weeg 65kg.

Zelf wou ik ook niet te groot gaan, natuurlijk passen bij Mn lichaam. 

Heb gekozen voor motiva plus 315cc, zou hierdoor uitkomen op grote C, kleine D.

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
48 minuten geleden zei Piek:

De datum komt steeds dichterbij..

vind t enorm spannend!

had een voorkeur gegeven voor smorgens, dus ben erg benieuwd wanneer ik het te horen krijg.

 

@Piek hier nog iemand die bij Frans gaat ;) ik ben een week vroeger dan jou aan de beurt. Ben ook benieuwd wat mijn uur wordt. Heb jij het verzoek voor 's morgens gevraagd bij je consultatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Kelly_E:

@Piek hier nog iemand die bij Frans gaat ;) ik ben een week vroeger dan jou aan de beurt. Ben ook benieuwd wat mijn uur wordt. Heb jij het verzoek voor 's morgens gevraagd bij je consultatie? 

Ohh spannend!! Ja komt echt dichtbij nu!

heb dat toen aangegeven en ze had die voorkeur opgeschreven maar mijn consult was al in augustus. En De eerste is al om 7:30 aan de beurt zeiden ze nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Piek:

Ohh spannend!! Ja komt echt dichtbij nu!

heb dat toen aangegeven en ze had die voorkeur opgeschreven maar mijn consult was al in augustus. En De eerste is al om 7:30 aan de beurt zeiden ze nog. 

@Piek denk dat ik dan ook nog eens contact ga opnemen om voorkeur door te geven want ik moet zo'n 2uur rijden en als mijn uur in volle spits is komt dat niet goed denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2018 om 10:37 zei Piek:

Ohh spannend!! Ja komt echt dichtbij nu!

heb dat toen aangegeven en ze had die voorkeur opgeschreven maar mijn consult was al in augustus. En De eerste is al om 7:30 aan de beurt zeiden ze nog. 

spannenddddddd. Dan zien we elkaar misschien wel haha.

Moet je ver rijden? Ik had ook al doorgegeven dat ik zo vroeg mogelijk wil ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

spannenddddddd. Dan zien we elkaar misschien wel haha.

Moet je ver rijden? Ik had ook al doorgegeven dat ik zo vroeg mogelijk wil ^_^

Haha ja heb ook echt voorkeur voor smorgens ze kunnen er rekening mee houden ma wordt toch afwachten als iedereen vroeg wil...haha. Moet iets meer als een uur rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Piek:

Haha ja heb ook echt voorkeur voor smorgens ze kunnen er rekening mee houden ma wordt toch afwachten als iedereen vroeg wil...haha. Moet iets meer als een uur rijden

Ja idd, en als het in de middag zal worden dan is het niet anders.

Oh uurtje rijden valt nog mee.

 

Krijg jij een bh of borstband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Piek:

Borstwand krijg je staat ook op de bon geloof ik. Beha moet je zelf kopen, maar heb gelezen dat t wel daar kon ma heb mij een carefix ava besteld zoek eigenlijk nog eentje bij 2dehands 

klopt idd, maar het verschilt nog welles.

Mijn vriendin had namelijk alleen maar een borstband en geen bh vandaar.

 

zal ook eens informeren donderdag voor die bh's anders neem ik hem gewoon via de kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

klopt idd, maar het verschilt nog welles.

Mijn vriendin had namelijk alleen maar een borstband en geen bh vandaar.

 

zal ook eens informeren donderdag voor die bh's anders neem ik hem gewoon via de kliniek

Ja had even mijn documenten van de kliniek doorgelezen met factuur enz..

borstband staat op de bon betaal je 20 euro voor.

En er staat: 

Raden  zelf de Triumph sport bh van triAction aan.

had er ook na gekeken maar je moet wel weten welke maat.. tja dat weten we niet vantevoren erg lastig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Piek:

Ja had even mijn documenten van de kliniek doorgelezen met factuur enz..

borstband staat op de bon betaal je 20 euro voor.

En er staat: 

Raden  zelf de Triumph sport bh van triAction aan.

had er ook na gekeken maar je moet wel weten welke maat.. tja dat weten we niet vantevoren erg lastig! 

 

klopt idd, en als je het via de kliniek kan doen dan doe ik dat liever. Kunnen hun gelijk de goeie maat bepalen.

 

Daar krijg je dan een factuur van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 16-11-2018 om 08:34, Piek zei:

Het moment komt echt dichterbij!

ik heb gisteren de rest van het bedrag overgemaakt!!! 

Nu afwachten pff

Spannend he!!

Ben vannacht terug gekomen van vakantie, ik betaal morgen de rest van het bedrag en dan duurt het nog “maar” 2 weken. Waar kom jij vandaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2018 om 19:09, Linsjeeee1991 zei:

Spannend he!!

Ben vannacht terug gekomen van vakantie, ik betaal morgen de rest van het bedrag en dan duurt het nog “maar” 2 weken. Waar kom jij vandaan? 

Voor mij is het een uurtje rijden.

Ik had de kliniek nog een e-mail gestuurd over dingetjes, waaronder dat hun hopelijk volgende wk donderdag de tijden weten van de OK!! Dan mailen of bellen ze even op!! Spannend hoor

moet jij ver rijden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Piek zei:

Voor mij is het een uurtje rijden.

Ik had de kliniek nog een e-mail gestuurd over dingetjes, waaronder dat hun hopelijk volgende wk donderdag de tijden weten van de OK!! Dan mailen of bellen ze even op!! Spannend hoor

moet jij ver rijden?

 

Ik heb mijn tijd al doorgekregen eergisteren. Een 10 dagen op voorhand dus. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2018 om 10:28, Piek zei:

Voor mij is het een uurtje rijden.

Ik had de kliniek nog een e-mail gestuurd over dingetjes, waaronder dat hun hopelijk volgende wk donderdag de tijden weten van de OK!! Dan mailen of bellen ze even op!! Spannend hoor

moet jij ver rijden?

 

haha nee ik hoef maar 5 min te rijden, ideaaaal!

Ik kreeg gister nog een telefoontje van de kliniek dat ze mijn betaling hadden ontvangen en of dat ik het een probleem vond of dat ik me om 7.45 al zou moeten melden? Dus heb gezegd dat ik dat juist wil, en dat ik maandag of dinsdag bericht krijg met de exacte tijd dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

haha nee ik hoef maar 5 min te rijden, ideaaaal!

Ik kreeg gister nog een telefoontje van de kliniek dat ze mijn betaling hadden ontvangen en of dat ik het een probleem vond of dat ik me om 7.45 al zou moeten melden? Dus heb gezegd dat ik dat juist wil, en dat ik maandag of dinsdag bericht krijg met de exacte tijd dus ben benieuwd.

WoW en gisteren bij de mail zei ze me dat ze hopelijk donderdag de tijden weet... en jij weet het al dat snap ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Piek zei:

WoW en gisteren bij de mail zei ze me dat ze hopelijk donderdag de tijden weet... en jij weet het al dat snap ik niet

De planning is nog niet helemaal rond zei ze, dus ze zei t ook niet met zekerheid hoor. 

Mocht er nog iemand bij komen waarbij de operatie anders moet worden gedaan dan normaal dan wordt diegene als eerste geholpen. En ze moest de planning ook nog bespreken met de kliniek.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.