Spring naar bijdragen
Borsten Forum
EHjohanna

Niet ingekapseld

Recommended Posts

Hi het gaat eigenlijk wel goed met Mn borst .. voel t nog wel .. maar het is niet echt vervelend ... ik zie t eigenlijk niet zitten om opnieuw onder het mes te gaan... dus ik laat te maar zo ...as 1 okt is t 2 jaar geleden dat ik Mn bv heb gedaan en ik heb er zooo lang aan moeten wennen... maar ben er best blij mee ... maar toch als ik ooit een wissel moet dan weet ik niet of ik er nieuwe  implantaten in ga doen ... x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎24‎-‎9‎-‎2018 om 10:31 zei EHjohanna:

Hi het gaat eigenlijk wel goed met Mn borst .. voel t nog wel .. maar het is niet echt vervelend ... ik zie t eigenlijk niet zitten om opnieuw onder het mes te gaan... dus ik laat te maar zo ...as 1 okt is t 2 jaar geleden dat ik Mn bv heb gedaan en ik heb er zooo lang aan moeten wennen... maar ben er best blij mee ... maar toch als ik ooit een wissel moet dan weet ik niet of ik er nieuwe  implantaten in ga doen ... x

Is bij jou echt een heel proces geweest he meid.. 
Vind het wel fijn dat je er echt aan gewend bent en dat je er eigenlijk ook wel blij mee bent.. 
Begrijpelijk dat je tegen de tijd dat je een wissel moet, weer goed gaat nadenken over wat je wilt, maar fijn dat het voor nu toch goed voor je is! 

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi bb .. ja echt he? Ik heb er echt 2 jaar overgedaan om het echt helemaal te accepteren..maar nu zo blij er mee... ze zijn niet te groot ! Lijken wel wat kleiner geworden ( of ik ben dikker geworden )

Ze horen bij mij .. ik ben er absoluut niet meer mee bezig ... maar over een aantal jaar een wissel?? Daar moet ik echt over nadenken .. maar eigenlijk denk ik dat ik dat en niet doe... ondanks dat ik er nu heel blij mee ben .. x

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei EHjohanna:

Hi bb .. ja echt he? Ik heb er echt 2 jaar overgedaan om het echt helemaal te accepteren..maar nu zo blij er mee... ze zijn niet te groot ! Lijken wel wat kleiner geworden ( of ik ben dikker geworden )

Ze horen bij mij .. ik ben er absoluut niet meer mee bezig ... maar over een aantal jaar een wissel?? Daar moet ik echt over nadenken .. maar eigenlijk denk ik dat ik dat en niet doe... ondanks dat ik er nu heel blij mee ben .. x

Hihi idd. Geniet er voor nu lekker van. Wat de toekomst brengt, zie je dan wel weer. Wie weet heb je ze straks gewoon 25 jaar zonder problemen. En daarna ben je toch oud dus so what :45: 

liefs xxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com