Ga naar inhoud

Motiva ergonomix Demi of Full?


Jojojo82

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Rosanne87:

Jaaa, spannend!!! Heb je nog een afspraak bij Dr. Verdonck? Ik ga misschien eind september nog een keer maar eigenlijk ben ik er volledig uit. :D

Ik ga 28/8 nog een keer. Even nog een keer passen en de soorten Motiva nog bespreken. De vorige keer wist ik alleen dat je Motiva en mentor hebt. Nu ben ik eruit dat ik Motiva wilden weer ik ook wat meer welke soorten er zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei fitgirlkim:

Zie mijn post. Ik zal je even toevoegen aan mijn album meid. En mijn profielfoto, dat ben ik 8 dagen po :)

Dag Fitgirlkim, 

Ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat. Zou  je mij ook.willem toe voegen.  Ik twijfel nog steeds tussen de Demi en Full. En aangezien je een full hebt gedaan ben ik wel heel erg benieuw naar je resultaat. 

Groetjes Josin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jojojo82:

Dag Fitgirlkim, 

Ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat. Zou  je mij ook.willem toe voegen.  Ik twijfel nog steeds tussen de Demi en Full. En aangezien je een full hebt gedaan ben ik wel heel erg benieuw naar je resultaat. 

Groetjes Josin.

Jou had ik al een keertje toegevoegd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei MeMarley:

Ik ga 28/8 nog een keer. Even nog een keer passen en de soorten Motiva nog bespreken. De vorige keer wist ik alleen dat je Motiva en mentor hebt. Nu ben ik eruit dat ik Motiva wilden weer ik ook wat meer welke soorten er zijn. 

Ja gewoon aangeven wat jij het belangrijkste vind. Ik wilde graag dat mijn volume zo goed als hetzelfde zou worden aangezien mijn borstbeen 6mm naar voren staat ten op zichtte van de andere kant. Hierdoor krijg ik aan de ene kant 410cc corsé en 375cc full aan de andere kant. Hierdoor zal het volume zo goed als hetzelfde zijn maar de breedte van mijn borsten zullen 0,5cm schelen. Maar ik vind het volume belangrijker dan de breedte in mijn situatie. Maar Dr. Verdonck weet echt héél goed waar hij over spreekt en heeft zo'n goed inzicht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2018 om 14:30 zei MeMarley:

@Rosanne87 haha ja dat zou gezellig zijn!! Ik wil eigenlijk ook voor de ergonomix gaan. Ik denk ook full maar wil dat over anderhalve week op het tweede consult graag bespreken. Is de ergonomix de zogenoemde peer? Ik heb nu 70C en wil voor het zicht op een goede D uitkomen. Ik heb alleen door mijn zwangerschappen geen volume meer bovenin mijn borsten en voor het zicht lijkt het nu een A ongeveer. Zit er bij Verdonck prijsverschil tussen de Motiva progressive of ergonomix? Dit is bij Faceland namelijk wel het geval.

 

@Jojojo82 ik vind het ook spannend! Het ene moment kan ik niet wachten tot het zo ver is en het andere moment ben ik toch wel bang hoor!! 

@MeMarley ook ik vind het superspannend! Het komt steeds dichterbij. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jojojo82:

Ik heb net je foto's bekeken! Super mooi! Mooi resultaat.tot nu! Heb je bh met beugel of zonder?

Dankjewel! Ze moeten inderdaad nog een stukje gaan zakken. Ik heb twee verschillende post operatieve bh’s. Ik heb de carefix bonnie en een level 3 sportbh van de hunkemoller. Deze hebben allebei geen beugel, maar werken als een soort drukverband. Zitten ook redelijk strak. Ik hoef gelukkig geen borstband te dragen! De bralettes die je op de foto’s ziet die draag ik gewoon even voor de sier :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojojo82, ik word 17 september geopereerd door Lydia.

Haar eerste advies was ook demi maar dan de gewone Solksurface plus van Motiva. Na wat getwijfel toch uitgekomen op de Ergonomix, heb nu gekozen voor de 450 full. Dankzij de mooie foto's van @fitgirlkim toch wel alle twijfel weg.

Ik heb ooit een D gehad met het geven van borstvoeding. Ik wil graag natuurlijk ogende borsten maar ik denk dat ik met de 380 cc demi achteraf spijt ga krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Yvonne1977:

@Jojojo82, ik word 17 september geopereerd door Lydia.

Haar eerste advies was ook demi maar dan de gewone Solksurface plus van Motiva. Na wat getwijfel toch uitgekomen op de Ergonomix, heb nu gekozen voor de 450 full. Dankzij de mooie foto's van @fitgirlkim toch wel alle twijfel weg.

Ik heb ooit een D gehad met het geven van borstvoeding. Ik wil graag natuurlijk ogende borsten maar ik denk dat ik met de 380 cc demi achteraf spijt ga krijgen.

@Yvonne1977ik vind het zo spannend. Heb vandaag contact gehad met FL, wilde toch weten hoe het advies telefonisch zou zijn.. De  consulente aan de andere kant van de telefoon vertelde dat ieder eigen persoonlijke smaak heeft. Ik vroegnaar haar mening/advies en ze zei dat het minimaal zou zijn wat ik uit zou kiezen. Full of Demi kon beiden. Bij Full is borst meer naae voren en iets meer bolling en bij demi is het meer over de breedte en natuurlijker.  Pff. Ik als twijfelaar is het echt moeilijk om er keuzen te maken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojojo82, ik had precies het zelfde, en soms komt de twijfel nog naar boven.

Mijn tip, ga passen met rijstzakjes. Ik heb dat gedaan en vond de 450 cc gewoon beter bij mijn lichaam passen. Ik ben 1.77 cm groot en weeg 74 kilo dus het mag best wat hebben. En omdat de ergonomix natuurlijker valt ben ik toch voor de full gegaan. Welke prothese kies jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jenny1981:

Hoi, ik twijfel ook tussen demi en full, zou ik bij jou mogen spieken? Mijn pc is R.Fresouw bij Faceland, en mijn operatie staat gepland in November...twijfel nu ook een beetje over het aantal cc of 355 of groter.... ik ben 176cm en 65 kilo

Ik krijg 17 september via Faceland 450 cc ergonomix full van Motiva bij pc Lydia Bol.

Als het zover is zal ik je toevoegen aan het album. Tussen hoeveel cc demi en full twijfel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb gekozen voor full en 375cc is mij aangeraden door de pc.. ik twijfelde tussen 350cc of 375cc denk dat het 375cc moet worden ivm de breedte van mijn borsten.

jij bent in September aan de beurt, spannend! Eerste keer? Echt fijn om mee te mogen kijken als het zover is, weet je toch een beetje wat je te wachten staat. Ik hoor zoveel verschillende verhalen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Jenny1981:

Hoi! Ik heb gekozen voor full en 375cc is mij aangeraden door de pc.. ik twijfelde tussen 350cc of 375cc denk dat het 375cc moet worden ivm de breedte van mijn borsten.

jij bent in September aan de beurt, spannend! Eerste keer? Echt fijn om mee te mogen kijken als het zover is, weet je toch een beetje wat je te wachten staat. Ik hoor zoveel verschillende verhalen..

En ga je dan voor de full? Er is hier een dame die ergonomix 375 cc full heeft. Wellicht mag je bij haar al kijken in het album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.