Ga naar inhoud

Lipfillers, Radiesse, botox ervaring & vragen


madiison

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik vroeg me al af of er ook een apart forum bestaat voor vragen/dingetjes over fillers, botox, enz. Aangezien het hier mainly over borsten gaat en de filler sectie een stuk stiller is!

 

Maar hier alsnog mijn verhaaltje; ik ga volgende week voor het eerst lip fillers laten zetten! Ik ga voor maar 1 ml, russian method, omdat ik wel al wat lippen heb van mezelf zei de dokter dat het met maar 1ml opvulling heel mooi zal worden. Dit zijn trouwens mijn lippen nu, 1 zonder en 1 met lippenstift/potlood:

 

 

 

de pijltjes had ik getekend om te laten zien waar ik het vooral wat voller wil hebben. 

 

Dit is overigens niet mijn eerste cosmetische ingreep, ook heb ik fillers in mijn traangootjes, fillers in mijn jukbeenderen (Radiesse), botox fronsrimpel en botox gummysmile.

 

Ik heb dit allemaal bij Faceland laten doen en ben zeer tevreden over alles. 

 

 Ik irriteer me best wel aan mensen die zeggen “Je moet dat niet doen, je bent mooi zoals je bent!” Ja bedankt, maar ik doe het niet omdat ik mezelf anders lelijk vind of heel onzeker ben. Ik ben heel perfectionistisch en hou van uiterlijke verzorging. Ook zal ik nooit voor het hele extreme gaan. Als mensen het niet weten zien ze ook niet wat ik allemaal al heb laten doen.

 

duss; heb jij ervaring met russian method? Heb je vragen voor mij over Radiesse, Restylane (wat ik afraad..), botox ect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoiiiiiii ik ben super benieuwd naar je ervaring!

heb er 0,0 verstand van en wil graag alles er van weten

 

mijn lippen zijn prima zoals ze zijn, maar het lijkt me nog mooier als ze nog net iets meer zijn..

snapt niemand als ik dat zeg, want 'opgespoten lippen zijn vies'. ik weet zeker dat ze niet bedoelen wat ik bedoel

 

mocht je dit nog lezen, wil je je ervaring delen? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hoihoi,

ik ben al 2 keer bij Faceland geweest voor mijn lippen. Allebei een actie van 1ml maar heb niet de hele ml gebruikt. Eerste keer is er 0,8ml in gegaan en dit was voor mijn gevoel zo weer weg. 2 maanden later nog een keer en dit keer 0,7ml. Nu 3 maanden later ziet het er nog erg mooi uit. Nu wil ik het alleen laten bijwerken met 0,5ml bij House Of Bratz voordat ik in september aan een nieuwe opleiding begin (zodat mijn medestudenten niks opmerken ?). De enige plek die House Of Bratz nog had was 31 juli. Ik heb 15 juli mijn bv en nu zit ik ineens na te denken of dat wel zo kort na elkaar kan zeg maar. Ik kon niks op het forum hierover vinden. Het is allemaal op basis van hyaluronzuur dus het lijkt me geen probleem..

 

Iemand die het misschien weet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.