Ga naar inhoud

Chantall : 14 februari 2011 : Dr. van Rappard : Catharina ziekenhuis te Eindhoven


Aanbevolen berichten

HOI allemaal

IK BEN NIEUW HIER ,LEES AL EEN TIJDJE MEE.

IK BEN 28 JAAR EN MOEDER VAN 2 KIDS .VOOR DE KIDS HAD IK EEN KLEINE D NU EEN B

IK BEN 15 DEC OP EERSTE CONCULT GEWEEST IN HET CATHARINA ZIEKENHUIS IN EIDHOVEN

BIJ DOKTER VAN RAPPARD.

IK HIELT HET NIET MEER VAN DE ZENUWEN IN DE WACHTRUIMTE ,MAAR EENMAAL BINNEN VOELDE IK ME GELIJK OP ME GEMAK

HIJ STELDE JE GELIJK GERUST ,EN WAS EEN AARDIGE GRAPPIGE DOKTER .

14 FEB WORD IK AL GEHOLPEN EN KRIJGT MIJN OUDEN D WEER TERUG

IK BEN EERLIJK GEZEGT WEL EEN BEETJE BANG VOOR DE NARCOSE BHA ,MAJA HET MOET IK MOET ME DAAR NIET ZO DRUK OM MAKEN ,MAAR DAT IS MAKKELIJKER GEZEGT ALS GEDAAN .

VOOR DE PIJN MAAK IK ME GEEN ZORGEN DAT HOORD ERBIJ

IK VIND DIT FORUM ECHT HEEL LEUK OM TE LEZEN

GROETJES

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Chantall,

lekker he, even ongegeneerd neer kunnen zetten wat je bezig houd!

ik ga voor een bvk en heb ook 2 kinderen (jongens) en ben 33

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben hier ook nieuw en vind dit idd ook een zeer leuke forum. Je voelt je er direckt goed bij...

Heb je er lang over getwijfeld om het te doen. En heb je makkelijk een dokter gevonden? Ik vind dees allemaal zo moeilijk he wie kan je vertrouwen en wie niet?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb er niet zo lang over na gedacht ,ik ging zwemmen met de kids en mijn bikini was wel heel leeg in een keer ha ha

maar over de dokter heb ik niet lang hoeven denken .heel veel vriendinnen en bekenden zyn na hem geweest .

dus de keuze was vrij makkelijk voor mij .

ik vind het wel best eng hoor ,de pijn niet maar de narcose

en dokker van rapperd hoord bij de top van de borstvergroting ,dus daar ben ik niet bang voor

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop ergens in juli,... maar ik heb m'n intake 3 maart!

ik ben nu al zenuwachtig :unsure: maarja, ik laat me het liefst verdoven voor het maken van een afspraak bij de tandarts.

groetjes suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal, spannend hoor!

Ik heb in feb 2e consult bij dr van Rappard,

Maar hoeveel cc krijg je en boven of onder de spier en ronde of anatomische?

Ik vond hem ook wel fijn alleen alles ging echt heel snel het 1e gesprek dat ik echt terug ga voor nog een..

Vind jij niet dat de wachttijd lang is daar? Hij heeft het volgens mij wel echt druk want hij opereert ook in de Velthuis kliniek..

Ik hoop echt dat ik in april geholpen kan worden!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrouwke 21

hij heeft het super druk ,ja klopt werk hij ook in de veldhuiskliniek

maar dat is een goed teken dat hij het druk heeft ,maar over hem heb ik niet hoeven twijfelen hij heeft al me vriendinnen en familie gedaan

en allemaal super tevreden ,hij heeft er echt verstand van

ik krijg hoogprofil ,omdat ik van veel vriendinnen hoor dat het toch wat slapper word als je druppel neemt

en de cc is nog niet duidelijk omdat een borstgroter is dan de andere ,ik had altijd een kleine d en die wil ik terug en niet groter ,maar dat dokkter rapperd ook ,ik krijg ook meteen lipo om mij love handels te verwijderen .

succes ermee groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Chantall, je hebt je :1boobs: ! Gefeliciteerd!!!

Hoe gaat het met je? Ben benieuwd hoe je alles ervaren hebt?

Laat je maar lekker verzorgen, hopelijk tot gauw

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI MEIDE

EVEN EEN VERSLAGJE

HEEL DE OCHTEND OP VAN DE ZENUWEN ,EN AFSCHEID NEMEN VAN DE KIDS OH VERSCHRIKKELIJK VOND IK HET

OP NA HET ZIEKENHUIS 1 UUR MOEST IK ME MELDEN

DAAR WERD ALLES GOED UIT GELEGT KREEG SPUITJE TEGEN TROMBOSE NOG WAT PILLETJES TEGEN DE PIJN

MOOI BLAUW PAKJE AAN ,DE ARTS KWAM AFTEKEN .

DAARNA IN DE WACHTRUIMTE TOT ZE ME KWAMEN HALEN

DAT GING SUPER VLOT ,IK MOET UIT BED EN IK MOEST OP DE TAFEL GAAN LIGGEN ,WAAR HET ALLEMAAL GING GEBEUREN HALF 3 WAS HET

DE MENSEN WAREN HEEL AARDIG ,ZE GINGEN EEN GESPREK AAN ,EN WEG WAS IK .

OM KWART OVER 5 WERD IK WAKKER OP DE UITSLAAP KAMER ,IK RILDE VAN DE KOU MAAR PIJN HAD IK NIET ECHT

IK WERD NA DE KAMER GEBRACHT,WAAR IK WAT TE ETEN KREEG

IK MOEST METEEN NA DE TOILET ,MAAR DAT VIEL NIET MEE MET AL DIE DRAINS HAD ER 2 AAN ME BORSTEN

EN 2 AAN ME HEUPEN ,VANWEGE DE LIPO DIE IK METEEN HAD GEDAAN

VERDER GING HET WEL MET DE PIJN ,WEL WAT PIJNSTILLERS IN GENOMEN

IK MOEST EEN NACHTJE BLIJVEN ,SLAPEN LUKTE ECHT NIET VREEND BED BHA

VANMORGEN MOCHT IK NA HUIS ,DE DRAINS UIT MIJN :1boobs: BORSTEN MOCHTEN ER GELUKKIG UIT ,BIJ ME HEUPEN NOG NIET

TOT NU TOE VALT DE PIJN REUZE MEE ,HET IS GEWOON HELE ERGE SPIERPIJN ,HOOP DAT HET OOK ZO BLIJFT

300 CC IS ER INGAAN

GROETJES

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sim@

Bij mij mogen ze er 2 maart uit .

En bij jou

Mijn man heeft gister even goed gekeken ,en het ziet er nu uit als een heel fijn lijntje

Hoe is het met je .

Ik moet zeggen heb meer last van de blauwe heupen en rug van de lipo,mijn borsten doen geen zeer soms wat steekjes

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantall,

ik moet morgen terug en verwacht dat de draadjes er dan uit mogen.

Fijn dat je bijna geen last hebt van je borsten. Hoop voor je dat je blauwe plekken gauw wegtrekken!

Heb zelf af en toe last van steekjes/jeuk en prikkelende tepels...maar als dat alles is :131:

Af en toe meer last van mijn rug door het rugslapen :134:

Ga je nog foto's maken, ben erg benieuwd!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sim@

hoe is het gegaan vandaag .

Ik heb zoiets van moet ik er nu foto's opzetten of niet ,ik vind het een beetje persoonlijk

Ik denk er nog even over na ,ze zijn wel heel mooi hoor :rolleyes: ben echt super tevreden .

Vandaag even na de stad geweest ,even na wat badmode gekeken zo mooi.nog een paar weekjes en dan lekker shoppen

Hoe is het met jou .

oh ja sinds gister weer heerlijk op mijn zei geslapen ,zo fijn

groetjes

groetjr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.