Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal... 

mij ben hier nieuw en moet nog even de weg vinden binnen dit forum! 

 

Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en krijg 4 september mijn operatie. Doordat ik nu de uitspraak ik heb “theezakjes” kan benoemen met tranen in mijn ogen besloten om een borstvergroting te ondergaan met volume die boven in mijn borst word geplaatst. 

 

Nu vraag ik me wat dingen af, nu de operatie dichterbij komt... 

 

- hoe sliepen jullie de eerste nachten / welke houding 

- wat trok je aan na de operatie 

- ik Krijg narcose via infuus .. is dit pas op de o.k waardoor je dus alle instrumenten ziet liggen ? 

 

Ik hoop dat jullie wat zorgen weg kunnen nemen. 

 

Liefs Dominique 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei DominiqueVinckx:

Hallo allemaal... 

mij ben hier nieuw en moet nog even de weg vinden binnen dit forum! 

 

Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en krijg 4 september mijn operatie. Doordat ik nu de uitspraak ik heb “theezakjes” kan benoemen met tranen in mijn ogen besloten om een borstvergroting te ondergaan met volume die boven in mijn borst word geplaatst. 

 

Nu vraag ik me wat dingen af, nu de operatie dichterbij komt... 

 

- hoe sliepen jullie de eerste nachten / welke houding 

- wat trok je aan na de operatie 

- ik Krijg narcose via infuus .. is dit pas op de o.k waardoor je dus alle instrumenten ziet liggen ? 

 

Ik hoop dat jullie wat zorgen weg kunnen nemen. 

 

Liefs Dominique 

 

Lieve Dominique,

 

Mag ik je een tip geven, ga verder op een andere nickname hier. Iedereen die nu je naam intoetst op Google kan dus ook deze berichten lezen op dit forum, en met je profiel foto erbij is 1 plus 1 = 2.

Ik bedoel diet verkeerd maar voor je eigen privacy wellicht beter. 

Spannend dat je een datum hebt, leuk vooruitzicht.

Ik zelf moet ook nog dus aan mij heb je nog niet zoveel, maar blader wat in de zoekbalk boven en je zult genoeg vinden hier over tips en tricks.

 

Liefs Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Spannend hoor, begint al echt op te schieten! 

 

Ik weet niet of je heel blij wordt van mijn antwoord op je eerste vraag maar ik sliep de eerste weken erg slecht. Hele nachten wakker gelegen omdat ik last van mijn rug kreeg zodra ik ging liggen, of nee, eerder half zittend. Dus hele nachten bezig geweest met een goede houding vinden met veel kussens. De tweede week werd 't wel iets beter maar in de 3e week sliep ik pas weer de hele nacht door. 

 

Ik had een jurkje aan met knoopjes tot onder dus ik kon de hele voorkant open doen, erg handig. 

 

Bij mij werd de plaatsing vh het infuus en alle andere voorbereidingen in een aparte ruimte gedaan. De narcose werd wel in de operatiekamer toegediend maar ik heb geen instrumenten zien liggen. 

 

X manni

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, DominiqueVinckx said:

- hoe sliepen jullie de eerste nachten / welke houding 

- wat trok je aan na de operatie 

- ik Krijg narcose via infuus .. is dit pas op de o.k waardoor je dus alle instrumenten ziet liggen ? 

 

 

De eerste weken sliep ik halfzittend met een berg kussens en een voedingskussen onder m'n benen, sliep het fijnste. 
Ben de weken voor de operatie alvast gaan oefenen met op m'n rug in slaap vallen zodat ik hier na de operatie niet zo'n moeite mee zou hebben. 

 

Na de operatie had ik een joggingbroek, hemdje en een vestje aan. De eerste weken na de operatie had ik dit eigenlijk veel aan, of een legging en een wijd t-shirt die ik aan kon doen zonder m'n armen omhoog te hoeven doen. 

 

Het infuusnaaldje kreeg ik al in de ruimte voor de o.k. daarna werd ik de o.k. in gereden en mocht ik over schuiven naar de operatietafel. Daar werden er allerlei dingen bij mij gecheckt (naam, geboortedatum, wat voor operatie, welke cc) en terwijl de arts dat met mij besprak werd het infuus aangesloten.
Op het moment dat de arts een seintje gaf dat de narcose toegediend mocht werden kwam de anesthesist met me kletsen "zo waar ga je van dromen, lekker op het strand volgend jaar zomer in een mooie bikini en......" en toen was ik al weg :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.