Ga naar inhoud
Borsten Forum
madiison

Litteken te strak waardoor implantaat niet zakt?? zonder foto's

Aanbevolen berichten

Op 1-8-2018 om 11:59, madiison zei:

Hoi meiden,

Ik ben eigenlijk niet van de forums, maar nu maak ik me zoveel zorgen dat ik heb besloten mijn verhaal te doen en hopelijk meiden te vinden die het zelfde mee hebben gemaakt of tips hebben...

Vorig jaar maart heb ik een borstvergroting gehad. 295cc links en 275cc rechts (dual plane) omdat links van mezelf al wat kleiner was. In het begin was ik er blij mee maar na een aantal maanden merkte ik dat de linker borstprothese een stuk hoger zat en minder gezakt was dan rechts. Nu was dit niet super lelijk en zag je het alleen naakt, mij stoorde het wel aangezien de vorm van de borst hierdoor ook anders was. Ik heb overigens nooit een borstband moeten dragen, alleen 6 weken sportbh.

Na een jaar ging ik dus terug naar de pc (afgelopen maart) en hij was het met me eens dat de linker kant te hoog zat. Hij vertelde me dat dit kan zijn omdat mijn eigen borsten al verschilde (ookal was dit verschil wel groter naar mijn mening). Hij stelde voor om (kosteloos) mij nog een keer te opereren en de linker prothese wat lager te plaatsen. Hij zei wel dat het nooit 100% gelijk zal worden, maar garandeerde mij wel verbetering dan hoe het was.

Ik vond het verschrikkelijk weer geopereerd te moeten worden, maar wel blij dat het kosteloos kon. Ik ben toen 12 juni geopereerd (nu 8 weken geleden). Dit keer veel minder pijn en ongemak omdat het een veel kleinere operatie was, maar blijft geen pretje! Nu dus 8 weken po lijkt de borst nog hoger te zitten dan eerst.... Hoe kan dit?! Ik ben gisteren op controle geweest en de pc was zelf ook verbaasd en kon mij niet eens een goed antwoord geven hoe dit kan zijn. Hij zei zelfs dat ik over 3 maanden weer terug moet komen, en als het dan nog niet gezakt is, ik WEER geopeerd zou moeten worden! En dat ik nu maar alsnog een borstband moet aanschaffen om te kijken of dat nog helpt... 

Nu weet ik dat borsten na 8 weken nog wel kunnen zakken, maar als de prothese lager geplaatst is, waarom zit het dan nu nog niet lager? Als ik dit had geweten had ik nooit een 2e operatie ondergaan, want als het zo blijft zag het er eerst nog beter uit. Ook heb ik het idee dat het litteken nog heel ''strak'' tegen mn ribben aan zit, alsof er nog geen ruimte achter is om te dalen... Maar ik ben nu dus eigenlijk de dupe van iets waar ik geen antwoord op krijg van mijn pc... Ik ben verdrietig en boos en maak me ontzettend veel zorgen.

Ik weet niet meer precies hoe snel dit vorig jaar gebeurde, en heb helaas toen geen foto's gemaakt want ik dacht dat alles gewoon in orde was...

Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Ik ga proberen foto's toe te voegen als ik weet hoe het moet, ben namelijk nieuw op dit forum. Alvast bedankt... xxx

Op 1-8-2018 om 22:14, Pebbles79 zei:

Jeetje madiison,

wat erg! Ik ben ook nieuw hier en begrijp nog niet helemaal hoe het werkt. Ik zou jou foto’s ook graag zien om te kijken of we overeen komen. Ik wil je ook de mijne sturen. Ik herken mezelf enorm in jou verhaal al heb ik dan nog geen 2e operatie ondergaan. Mijn borst die niet zakt zit heel strak op mijn ribben vast lijkt wel en die andere is veel boller aan de onderzijde en veeeel lager. Hoe stuur ik foto’s privé?? Ik zou ook voor de second opinieon gaan!

Hi lies lies 

Ook een verhaal op zij zeg. kan het dan zolang duren voordat ze zakken.. ik ben ook zo bang ik een medische misser ben.. 

Ik zou ook jou mijn foto’s willen laten zien en vragen wat jij ervan vind.

ik ben ook op dit forum beland omdat ik geen idee heb tegen wie ik hierover kan praten.

meiden ik hoop we elkaar een beetje kunnen helpen al is het naar elkaar luisteren 

liefs

Op 7-8-2018 om 13:50, sanne8600 zei:

Hoi hoi, 

oh wat balen zeg! 

Ik ben zelf bijna drie weken geleden behandeld betreft een bv. Mijn linker borst zit ook veel hoger, dit zag ik gelijk toen ik wakker werd. Ik moest gelijk een band dragen, maar ik heb het idee dat dit niet echt helpt. Hij staat hoger en het verschil is met een hemdje aan goed te zien. Ik baal er zelf ook van want ik vind het best een overweging om de keuze te maken betreft een borstvergroting. En dan word je zo wakker. Ik heb vertrouwen in de pc die zegt dat het wegtrekt. Maar ik vraag het me toch stiekem af, helemaal na jouw verhaal. 

Misschien kan je om het advies van een andere pc vragen. Om de adviezen te vergelijken.

Hoe is het bij jullie allemaal afgelopen meiden? Ik heb hetzelfde bij 1 borst, het lijkt of het litteken zo dicht op de ribben zit dat de borst niet zakt. Hij gaat er nu zelfs een beetje overheen 'hangen'.. enorm balen hè..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com