Ga naar inhoud

Wissel dokter Nio of Faceland


Aanbevolen berichten

Ben een paar jaar niet meer actief geweest hier. Denk er al een tijd over na om weer een wissel te laten doen. Heb nu Motiva 1050cc. Wat mij stoort is de hardheid en ook de bolling bovenop. Wil een meer natuurlijke vorm en absoluut niet groter, maatje kleiner vind ik prima. Twijfel over de chirurg, dokter Nio lijkt mij heel goed en ervaren en Faceland is volgens mij minder ervaren maar stuk goedkoper. Weet iemand de prijs voor een wissel in Amsterdam bij dokter Nio? Ik hoor het graag, ook ervaringen hiermee.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een paar jaar afwezigheid ben ik weer terug op deze site. In 2013 heb ik een wissel gehad omdat de protheses na onderzoek niet meer optimaal waren.

Ben er echter niet meer zo blij mee omdat ik de bolling te hoog vind en omdat ze vrij hard zijn, heb Motiva 1050cc. IK zou graag meer natuurlijke en zachtere borsten willen . Een maat kleiner vind ik ook niet erg. Wie heeft ervaring met dokter Nio of met Faceland?  Ook zou ik de prijs graag willen weten, wissel is over het algemeen duurder dan een eerste borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik laat ook een wissel doen bij dr nio in Amsterdam.....

Ik heb nu eurosilicone en gaat voor motiva corse....kosten zijn voor mij €3700... wordt wel in park kliniek geholpen..

 

Ik heb nu eurosilicone 280 cc( 85% gevuld), maar mis toch bolling boven, en gaat naar motiva corse 550 cc....deze zijn 100 % gevuld maar voelde wel zachter aan als de eurosilicone 100% gevuld...

 

voelen ze bij jou echt heel hard aan?

Ik heb ze wel boven de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
Op 11-6-2019 om 21:49, mamaniese zei:

Ik ben benieuwd wat het bij jullie is geworden.

Ik heb nu Nagor 410 cc en ga de wissel door Nio laten uitvoeren naar 650 cc Eurosilicone. Zoek eigenlijk wat resultaten van Nio met deze grootte. 

 

Ik heb helaas geen voorbeeld maar kijk graag met je mee. Zit in het zelfde schuitje.. 

Ga in januari 2020 (pas pff hihi) voor de 3e keer, nu voor Motiva 650cc corsé, ik heb nu Nagor 420 cc ehp. (kwam van 325 mentor)

 

Ik heb ook geen idee of ik er nu goed aan doe, en twijfel misschien wel voor 725cc. Ik ben wel vrij smal, maat xs en 160 cm. 

 

Wanneer staat je operatie gepland? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2019 om 16:11, Boobie4u zei:

 

Ik heb helaas geen voorbeeld maar kijk graag met je mee. Zit in het zelfde schuitje.. 

Ga in januari 2020 (pas pff hihi) voor de 3e keer, nu voor Motiva 650cc corsé, ik heb nu Nagor 420 cc ehp. (kwam van 325 mentor)

 

Ik heb ook geen idee of ik er nu goed aan doe, en twijfel misschien wel voor 725cc. Ik ben wel vrij smal, maat xs en 160 cm. 

 

Wanneer staat je operatie gepland? 

Mijn operatie staat 4 juli gepland. 

Ik heb maat S en ben 165 lang. 

Zo moeilijk in te schatten he. Vind de effecten per merk en type en per persoon zo verschillend dat je eigenlijk niks kan vergelijken. 

Maar ik kan je iig straks mijn 650cc laten zien na de operatie kan je daarna altijd nog kijken of je voor 725 gaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg lastig en aangezien ik al voor de 3e keer ga wil ik nu wel echt te vreden zijn met de grote.. Heb ook wel vernomen dat Motiva iets kleiner is dan Nagor en Mentor, de 650cc die ik krijg is 13.0 breed en 6.6 projectie.

Ik ben erg benieuwd hoe het bij jou word, houd me maar op de hoogte. Heel veel succes, het is al bijna! Ik wil ook hihi!

 

Op 23-6-2019 om 09:51, mamaniese zei:

Mijn operatie staat 4 juli gepland. 

Ik heb maat S en ben 165 lang. 

Zo moeilijk in te schatten he. Vind de effecten per merk en type en per persoon zo verschillend dat je eigenlijk niks kan vergelijken. 

Maar ik kan je iig straks mijn 650cc laten zien na de operatie kan je daarna altijd nog kijken of je voor 725 gaat ?

Op 11-6-2019 om 21:49, mamaniese zei:

Ik ben benieuwd wat het bij jullie is geworden.

Ik heb nu Nagor 410 cc en ga de wissel door Nio laten uitvoeren naar 650 cc Eurosilicone. Zoek eigenlijk wat resultaten van Nio met deze grootte. 

 

Ik heb helaas geen voorbeeld maar kijk graag met je mee. Zit in het zelfde schuitje.. 

Ga in januari 2020 (pas pff hihi) voor de 3e keer, nu voor Motiva 650cc corsé, ik heb nu Nagor 420 cc ehp. (kwam van 325 mentor)

 

Ik heb ook geen idee of ik er nu goed aan doe, en twijfel misschien wel voor 725cc. Ik ben wel vrij smal, maat xs en 160 cm. 

 

Wanneer staat je operatie gepland? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.