Ga naar inhoud

-Melody : 21 Augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei -Melody:

Haha gvd klikte perongeluk op verzenden...

 

nja alsof er een luchtbel in zit ofzo er zit iig iets niet helemaal goed. 

Heb dat gevoel na ‘n bocht op een rotonde in de auto. Al contact gehad met dr. Verdonck maar hij kon niets raars zien. Even afwachten nu en series kijken in bed!

vrijdag naar school geweest en maandag beginnen de lessen ook alweer officieel.

Ik voeg je toe aan m’n album!

hoe zijn die van jou geworden? 

Waauw echt mooi geworden hè! welke maat heb je nu? Ik heb vrijdag ook alles laten afhalen en dat was heel raar. durfde er niet naar te kijken. pas in de avond durfde ik te kijken, zelfs naar t litteken.. ik zit nu op een 80C. en ik vind ze super mooi. Ik ben zo blij.

alleen het afhalen ging niet helemaal zoals gepland. Ik ben gewoon bij de huisarts geweest. Zie ik haar met die sticker links inneens kloten... ik zo gaat alles goed.. zij zo jaja vertel maar verder wat je aant vertellen was... en t werd me ineens slecht dus ik nog eens lukt t allemaal? Zij zo ja de pleister plakt aan de hechting.

Ze heeft echt haar best gedaan om het zo voorzichtig mogenlijk los te halen maar ik voelde t toch echt... Nja alles geknipt en nog wat stickers geplakt en kijkt ze me aan... zegt ze blijf nog maar ff liggen je ziet nog wat bleek... alles ziet er wel super uit, alleen 1 litteken staat wat naar binnen. Verdonk zei dat dat niet erg was. 

Verder voelt t nog heel raar allemaal. Ik had donderdag 1 bh gehaald omdat ik de precieze maat niet wist en heb ik vrijdag nog 1 gehaald. Nou ik stond dus vrijdag in t pashok.. mijn vriend erbij want ja zat geen rits in de bh.. ik alles uitgedaan wil ik bukken om de nieuwe bh te pakken om te passen.. denk k bij me eigen “ WoW, stop, nee, daar gaat iets van gewicht mee naar voor dat zat er eerst niet” :12: het voelde echt raar. 

Verder wel vervelend dat je dat gevoel hebt.. ik had dat met mijn spier.. ik voelde dat ook in bochten en drempels, mijn vriend heeft vroeger altijd gekart en rijd niet altijd zo langzaam, dus was voor hem ook even wennen haha. Maar ik zou het idd even aankijken misschien trekt t nog weg... er zit toch iets in je lichaam wat er eerst niet zat, dus zal je ook voelen. Bij de ene borst anders dan bij de andere. Hoe vind je verder het resultaat? Was dit wat je verwacht had?

nja ik hoor wel van je!

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melody 

zou ik mee mogen kijken in jouw album? Ik krijg 31 oktober ook motiva progressive plus maar ben nu toch ineens aan het twijfelen of ergonomix er mss niet wat “natuurlijker” uitzien.. vind het moeilijk want wil wel wat vulling vanboven maar wil niet dat het er echt nep uitziet maar vind weinig vb’en van progressive plus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 16:19 zei -Melody:

Privéalbum aangemaakt!

Even melden als je wil spieken, dan voeg ik je toe! :43:

@melody Hallo Lieve Melody,

 

ik heb even je ervaring gelezen en je foto gezien in het verband.

 

ik wordt 31 oktober geopereerd in bauland 500 cc motiva full. Ik vind het daarom super interessant om ervaringen te lezen. Ondertussen ben ik ook heel nieuwsgierig naar jou boobies geworden!!

 

mag ik mee spieken?

 

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2018 om 23:54 zei Mom1980:

Hey Hey, Thanks! Heel mooie borsten heb je! :33:

Thaaaankss! Haha:56:

 

Op 2-9-2018 om 08:52 zei Fluffy25:

Ze zien er heel mooi uit! 

Goed hoor, sta gepland 15 oktober omdat we in september nog op reis gaan! Spannend! Ik ga wel voor een maatje kleiner omdat dit voor mij er natuurlijker uit zal zien. Hoe gaat het met de pijn?

 

Aaahh ja begrijpelijk! Ik heb al ‘n aantal dagen geen pijn meer! Eigenlijk alleen de eerste 4/5 dagen daarna was het gewoon ‘n beetje ongemakkelijk..

 

 

Op 2-9-2018 om 11:16 zei Pipo1:

Zou ik ook mogen kijken? Mijn operatie is 26 oktober!!

 

Ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2018 om 11:23 zei Rosanne87:

Wel 11kg lichter :4:

 

Inmiddels alweer 2 kilo bijgekomen hahaha!

 

@8008135 ik reageer morgen ff op je berichtje want kan m’n ogen nu bijna niet meer open houden. ‘N paar drukke dagen gehad met school e.d. maar wilde toch nog ff snel reageren.:blush:

 

Op 2-9-2018 om 21:33 zei Yvonne1977:

Als het zover is, en het toe laat en dergelijke wil ik er wel wat over schrijven.

 

Yesss, let me know dan wil ik graag meelezen!

 

4 uur geleden zei Gast1990:

@melody 

zou ik mee mogen kijken in jouw album? Ik krijg 31 oktober ook motiva progressive plus maar ben nu toch ineens aan het twijfelen of ergonomix er mss niet wat “natuurlijker” uitzien.. vind het moeilijk want wil wel wat vulling vanboven maar wil niet dat het er echt nep uitziet maar vind weinig vb’en van progressive plus. 

 

Ofcourse ik voeg je toe!

ik vind het bij mezelf eigenlijk wel mooi en nog vrij natuurlijk uit zien. K maak een van deze dagen nieuwe foto’s want de zwelling is bijna weg.

Oordeel zelf maar! ^_^

 

3 uur geleden zei halootjes:

@melody Hallo Lieve Melody,

 

ik heb even je ervaring gelezen en je foto gezien in het verband.

 

ik wordt 31 oktober geopereerd in bauland 500 cc motiva full. Ik vind het daarom super interessant om ervaringen te lezen. Ondertussen ben ik ook heel nieuwsgierig naar jou boobies geworden!!

 

mag ik mee spieken?

 

groetjes kim

 

3 uur geleden zei halootjes:

@melody Hallo Lieve Melody,

 

ik heb even je ervaring gelezen en je foto gezien in het verband.

 

ik wordt 31 oktober geopereerd in bauland 500 cc motiva full. Ik vind het daarom super interessant om ervaringen te lezen. Ondertussen ben ik ook heel nieuwsgierig naar jou boobies geworden!!

 

mag ik mee spieken?

 

groetjes kim

 

Hey!

Ofcourse ik voeg je toe!

500cc wauw! Ik wil graag je verslag lezen als je er een gaat schrijven!

Welke maten heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei -Melody:

 

Inmiddels alweer 2 kilo bijgekomen hahaha!

 

@8008135 ik reageer morgen ff op je berichtje want kan m’n ogen nu bijna niet meer open houden. ‘N paar drukke dagen gehad met school e.d. maar wilde toch nog ff snel reageren.:blush:

 

 

Yesss, let me know dan wil ik graag meelezen!

 

 

Ofcourse ik voeg je toe!

ik vind het bij mezelf eigenlijk wel mooi en nog vrij natuurlijk uit zien. K maak een van deze dagen nieuwe foto’s want de zwelling is bijna weg.

Oordeel zelf maar! ^_^

 

 

 

Hey!

Ofcourse ik voeg je toe!

500cc wauw! Ik wil graag je verslag lezen als je er een gaat schrijven!

Welke maten heb je nu?

@melody 

 

super ik ga gelijk even kijken!

 

ja ik ga een verslag schrijven. Ik heb nu ook al twee pasfoto’s moet je maar even kijken als je dat leuk vindt. 

 

Nu heb ik een hele lege 75 c ( na twee zwangerschappen) en ik wil geen lift dus heb wel wat cc nodig om op te vullen. Had eerst voor 450 motiva full gekozen maar 500 is niet veel verschil. Ik vindt het ook groot klinken hoor moet ik zeggen Hahaga .

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2018 om 11:34 zei 8008135:

Waauw echt mooi geworden hè! welke maat heb je nu? Ik heb vrijdag ook alles laten afhalen en dat was heel raar. durfde er niet naar te kijken. pas in de avond durfde ik te kijken, zelfs naar t litteken.. ik zit nu op een 80C. en ik vind ze super mooi. Ik ben zo blij.

alleen het afhalen ging niet helemaal zoals gepland. Ik ben gewoon bij de huisarts geweest. Zie ik haar met die sticker links inneens kloten... ik zo gaat alles goed.. zij zo jaja vertel maar verder wat je aant vertellen was... en t werd me ineens slecht dus ik nog eens lukt t allemaal? Zij zo ja de pleister plakt aan de hechting.

Ze heeft echt haar best gedaan om het zo voorzichtig mogenlijk los te halen maar ik voelde t toch echt... Nja alles geknipt en nog wat stickers geplakt en kijkt ze me aan... zegt ze blijf nog maar ff liggen je ziet nog wat bleek... alles ziet er wel super uit, alleen 1 litteken staat wat naar binnen. Verdonk zei dat dat niet erg was. 

Verder voelt t nog heel raar allemaal. Ik had donderdag 1 bh gehaald omdat ik de precieze maat niet wist en heb ik vrijdag nog 1 gehaald. Nou ik stond dus vrijdag in t pashok.. mijn vriend erbij want ja zat geen rits in de bh.. ik alles uitgedaan wil ik bukken om de nieuwe bh te pakken om te passen.. denk k bij me eigen “ WoW, stop, nee, daar gaat iets van gewicht mee naar voor dat zat er eerst niet” :12: het voelde echt raar. 

Verder wel vervelend dat je dat gevoel hebt.. ik had dat met mijn spier.. ik voelde dat ook in bochten en drempels, mijn vriend heeft vroeger altijd gekart en rijd niet altijd zo langzaam, dus was voor hem ook even wennen haha. Maar ik zou het idd even aankijken misschien trekt t nog weg... er zit toch iets in je lichaam wat er eerst niet zat, dus zal je ook voelen. Bij de ene borst anders dan bij de andere. Hoe vind je verder het resultaat? Was dit wat je verwacht had?

nja ik hoor wel van je!

groetjesss 

 

 

Heeeeeeey! haha

Jaaaa ik vind ze heel mooi geworden! Al zijn ze nu wat kleiner geworden dan ze in het begin waren.. Denk dat ik uiteindelijk op een volle C cup ga uitkomen. Heb gisteren van dr. Verdonck 'n andere sportbh gekregen die minder op m'n littekens drukte. En dat zit nu wel een stuk fijner. Ook heb ik niet echt meer last van die 'luchtbel' in m'n linkertiet. Dat voelde zo ontzettend raar maar is nu vrijwel weggetrokken. Dr. Verdonck zei dat het wss een beetje overbelast was, en dat was denk ik ook het geval.

 

Hahaha, ja wel beter.. Ik mocht zelf beginnen met knippen maar heb 't door m'n vriend laten doen via m'n rug. Maar ja 't was wel een beetje eng ja! Maar je hebt die vrijdag ook al je verbandjes eraf laten halen die vast zaten aan de hechtingen, was dat de bedoeling? Want dat heb ik gisteren pas laten doen bij dr. Verdonck, mocht die andere verbandjes er ook niet eerder afhalen. Heb er helemaal niets van gemerkt, geen pijn, en die hechtingen heeft ie gewoon losgeknipt van het verbandje, beetje ontsmet en nieuwe plakkers erop dus echt helemaal geen pijn gehad, superfijn! Wat bedoel je met litteken staat een beetje naar binnen? ingegroeid of hoe? Zou idd geen probleem moeten zijn want de hechtingen zelf lossen op hoorde ik.

 

'T voelde wel meteen ook weer anders aan dan toen ik alleen het verband er af liet halen. 'N beetje vrijer, maar moest ook meteen weer beter op gaan letten met bewegen wat ik eerder al wat losser deed. Nu moet ik weer wennen aan dit gevoel en bewegen met enkel die hechtingen er nog in. Heb wel 2 nieuwe kleine verbandjes gekregen omdat er bij het wondje aan m'n linkerborst toch nog 'n beetje vochtig is geworden, die mogen er zaterdag vanaf en dan mag ik eindelijk gaan DOUCHEN! Zit nu steeds in bad met 'n klein laagje water maar dat schiet ook niet op haha! Vannacht ook meteen lekker verkeerd bewogen en dat deed toch wel ff pijn, maar ahwell vandaag niets van te voelen of zien! Heb zelf m'n littekens nog niet gezien maar volgens m'n vriend zag het er prima uit.

Hoe voelt het voor jou nu een paar dagen verder?

 

En hoe bevallen de bh's? welke maten heb je gehaald en welke past het best? vorige week naar de hunkemoller gegaan, mocht niet meten en niet passen was nog too fresh. Dus ik met m'n chaggie hoofd naar buiten want ik wilde perse m'n maat weten, ennnnnn weer naar binnen bij de livera. Zelfde verhaal moest over 3 weken terug komen dan gingen ze bh's met me passen. I was not amused maar begreep het van de andere kant wel.

Met dat gewicht is voor mij ook wel herkenbaar! ik denk dat ik zo aan mijn 'luchtbel' ben gekomen 't zakte in een keer allemaal naar voren en toen het terug zakte zat het allemaal niet meer goed. Heb echt 5 dagen dat rare gevoel gehad waar ik door middel van m'n arm in rare bochten wringen en heeeeel langzaam bukken en draaien uiteindelijk alles wel weer comfortabel kreeg maar snap nog steeds niet wat 't precies was. Misschien was het ook wel m'n spier die raar zat want af en toe had ik ook gewoon het gevoel alsof m'n tepel dubbel zat, kan het niet zo goed plaatsen het gevoel.

 

Maar ben dus best wel tevreden met het resultaat. Had liever een volle D cup gehad maar ahwell, ik vind ze zo ook heel erg mooi en vooral natuurlijk. Dr. Verdonck zei ook dat het uiteindelijke resultaat pas over ongeveer 6 maanden zichtbaar zal worden heb ik hoop dat ze nog een beetje inzakken. Heb nog een klein verschil tussen de 2 borsten maar dat zou ook weg moeten trekken na een tijdje. Dit was omdat mijn linkerborst een tikkeltje groter is dan mijn rechter. Zie je ook wel 'n beetje op de foto's maar dat moet dus helemaal goedkomen! ^_^

En jij? ook tevreden? hoe vind je ze nu geworden en was het ook wat je hoopte?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei halootjes:

@melody 

 

super ik ga gelijk even kijken!

 

ja ik ga een verslag schrijven. Ik heb nu ook al twee pasfoto’s moet je maar even kijken als je dat leuk vindt. 

 

Nu heb ik een hele lege 75 c ( na twee zwangerschappen) en ik wil geen lift dus heb wel wat cc nodig om op te vullen. Had eerst voor 450 motiva full gekozen maar 500 is niet veel verschil. Ik vindt het ook groot klinken hoor moet ik zeggen Hahaga .

 

xxx

 

Oeeeh leuk dan ga ik meelezen! Heb je je foto's openbaar staan? Anders voeg me maar even toe ja! ^_^ Wil wel even kijken!

Jaaa ik snap dat het veel lijkt maar je hebt ook een grotere pocket dus ik denk dat het wel heel mooi gaat worden!

Hebben ze al gezegd hope groot ze denken dat het gaat worden bij je?

En die zwangerschap! Gossie wat kijk ik daar tegenop voor over 'n paar jaartjes.. Ben echt bang dat m'n tieten dan weer lelijk worden. Ahwell, ben inmiddels over m'n 'eens maar nooit weer' status heen dus wie weet laat ik ze na zwangerschap(pen) gewoon nog een keertje doen. Dan past die D cup wss wel in m'n pocket hahaha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 20:48 zei Rosanne87:

Ik vind het niet onmiddellijk terug maar hoeveel heb jij gekregen en wat was je voorsituatie? Ik vind het wel héél mooi amai! 

 

Op 29-8-2018 om 20:58 zei Jenny1981:

Hallo @-Melody ik zou graag mee kijken, ik krijg 375 cc van Motiva full plus, ik ben 176 en 65 kg ben erg benieuwd....

Hoi, ik ben wel van plan om een verslag te schrijven, ik heb al operatie datum topic.... ik ga nu even bij je kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei -Melody:

 

Oeeeh leuk dan ga ik meelezen! Heb je je foto's openbaar staan? Anders voeg me maar even toe ja! ^_^ Wil wel even kijken!

Jaaa ik snap dat het veel lijkt maar je hebt ook een grotere pocket dus ik denk dat het wel heel mooi gaat worden!

Hebben ze al gezegd hope groot ze denken dat het gaat worden bij je?

En die zwangerschap! Gossie wat kijk ik daar tegenop voor over 'n paar jaartjes.. Ben echt bang dat m'n tieten dan weer lelijk worden. Ahwell, ben inmiddels over m'n 'eens maar nooit weer' status heen dus wie weet laat ik ze na zwangerschap(pen) gewoon nog een keertje doen. Dan past die D cup wss wel in m'n pocket hahaha!

 

Ik ga even uitzoeken hoe ik jou kan toevoegen ben sinds pas echt actief hier.

 

nou ik heb dus gevraagd welke cup ze denken dat ik krijg maar ze mogen geen cup garantie geven. Maar het worden flinke borsten( maar dat had vroeger van mezelf ook al) Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor want gemiddeld zie ik op deze site de meeste vrouwen toch in de 300 cc en dat ziet er soms al groot uit.

 

en ik heb gewoon ongeluk denk ik gehad met mijn borsten hoeft niet altijd perse te hangen hoor! Hahah dus laat je niet afschrikken. Ik ga even uitvogelen hoe ik je kan toevoegen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2018 om 20:14 zei halootjes:

Ik ga even uitzoeken hoe ik jou kan toevoegen ben sinds pas echt actief hier.

 

nou ik heb dus gevraagd welke cup ze denken dat ik krijg maar ze mogen geen cup garantie geven. Maar het worden flinke borsten( maar dat had vroeger van mezelf ook al) Ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind hoor want gemiddeld zie ik op deze site de meeste vrouwen toch in de 300 cc en dat ziet er soms al groot uit.

 

en ik heb gewoon ongeluk denk ik gehad met mijn borsten hoeft niet altijd perse te hangen hoor! Hahah dus laat je niet afschrikken. Ik ga even uitvogelen hoe ik je kan toevoegen.

 

xx

 

Haha ja isgoed! Ik heb het ook moeten vragen hoor haha. Maar blijkbaar staat alle tekst en info in het eerste bericht dat je in je inbox hebt ontvangen! 

 

Wel jammer dat ze je niet ongeveer ‘n maat kunnen zeggen. Ik wist het ook niet helemaal zeker maar hij zei tegen mij volle C/kleine D. Heb vandaag m’n eerste bh gekocht en ik ging er vanuit dat ik C moest hebben maar dat was uiteindelijk net te klein..

Sooo, zit op 75D nu ^_^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2018 om 21:16 zei Gast1990:

Heb even gespiekt @melody, amai super resultaat! Mag je echt heeeel fier op zijn. Keuze staat vast, sowieso progressive plus!! :-) 

 

Hihi dankje! Ik vind ze zelf ook echt wauwie! In ‘t begin ben ik even aan’t twijfelen geweest omdat het allemaal erg strak en stevig was. Maar het is ondertussen al wat zachter en minder gezwollen en ik kan er zachtjes in knijpen, dat voelt toch wel heel fijn en ook niet hard ofzo. Kan niet wachten om te zien hoe het over ‘n paar weekjes is! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Theezakje34:

Hoi melody,

 

heb even mee zitten lezen hier! Mag ik misschien ook even in jou album kijken?:)

 

bij jou zijn ze nu dus wat kleiner geworden als in t begin? Ik hoop zo dat ze bij mij niet slinken, liever ietsje groeien nog haha

 

 

Ofcourse, ik voeg je toe!

 

Haha ja, dat dacht ik idd.. Voor m’n gevoel waren ze kleiner geworden en heb ik een 75C sportbh gekregen van de kliniek. Maar vanmiddag stond ik te passen met ‘t vrouwtje van de hunkemoller en moest ik toch 75D omdat 75C niet pastte.

Ik vertelde haar hetzelfde verhaal over dat ik het gevoel had dat ik nu C had maar ze zei al meteen nouuu volgensmij zijn zd toch wat groter, en dat ik ook niet groter had moeten gaan voor de bouw van m’n lichaam dat dit wel mooi was zo.

 

Dusja who knows, misschien over ‘n paar weken weer ‘n heel ander verhaal haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Theezakje34:

Hoi melody,

 

heb even mee zitten lezen hier! Mag ik misschien ook even in jou album kijken?:)

 

bij jou zijn ze nu dus wat kleiner geworden als in t begin? Ik hoop zo dat ze bij mij niet slinken, liever ietsje groeien nog haha

 

Heb even naar die van jou gekeken maar die zijn ook wel echt heel mooi geworden hoor:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Theezakje34:

Zover ik kan zien zien ze er prachtig uit zeg!! Beetje zelfde als mij denk ik?

 

hmm echt ook afwachten dus? Ik zit nu op 75D vanuit de kliniek.. ben benieuwd dan!!

Jaa dan hebben we idd dezelfde maat!

Heb zojuist 3 nieuwe foto’s toegevoegd. 2 ervan net gemaakt met m’n nieuwe bh^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jd_94:

Hoi Melody,

 

ik heb hier even de topic zitten meelezen, ikzelf zou ook heel graag Motiva ergonomix implantaten willen. Zou ik mss ook in je album mogen meekijken? ^_^

 

Heyhey!

ik voeg je toe, ik heb zelf voor dd progressive plus gekozen en ben erg tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei -Melody:

 

Heyhey!

ik voeg je toe, ik heb zelf voor dd progressive plus gekozen en ben erg tevreden!

 

Dag Melody, heb je verhaal gelezen en ik zou in november door Verdonck geopereerd worden ook progressive plus. Mag ik meekijken in je album?

 

veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2018 om 16:03 zei -Melody:

 

 

Heeeeeeey! haha

Jaaaa ik vind ze heel mooi geworden! Al zijn ze nu wat kleiner geworden dan ze in het begin waren.. Denk dat ik uiteindelijk op een volle C cup ga uitkomen. Heb gisteren van dr. Verdonck 'n andere sportbh gekregen die minder op m'n littekens drukte. En dat zit nu wel een stuk fijner. Ook heb ik niet echt meer last van die 'luchtbel' in m'n linkertiet. Dat voelde zo ontzettend raar maar is nu vrijwel weggetrokken. Dr. Verdonck zei dat het wss een beetje overbelast was, en dat was denk ik ook het geval.

 

Hahaha, ja wel beter.. Ik mocht zelf beginnen met knippen maar heb 't door m'n vriend laten doen via m'n rug. Maar ja 't was wel een beetje eng ja! Maar je hebt die vrijdag ook al je verbandjes eraf laten halen die vast zaten aan de hechtingen, was dat de bedoeling? Want dat heb ik gisteren pas laten doen bij dr. Verdonck, mocht die andere verbandjes er ook niet eerder afhalen. Heb er helemaal niets van gemerkt, geen pijn, en die hechtingen heeft ie gewoon losgeknipt van het verbandje, beetje ontsmet en nieuwe plakkers erop dus echt helemaal geen pijn gehad, superfijn! Wat bedoel je met litteken staat een beetje naar binnen? ingegroeid of hoe? Zou idd geen probleem moeten zijn want de hechtingen zelf lossen op hoorde ik.

 

'T voelde wel meteen ook weer anders aan dan toen ik alleen het verband er af liet halen. 'N beetje vrijer, maar moest ook meteen weer beter op gaan letten met bewegen wat ik eerder al wat losser deed. Nu moet ik weer wennen aan dit gevoel en bewegen met enkel die hechtingen er nog in. Heb wel 2 nieuwe kleine verbandjes gekregen omdat er bij het wondje aan m'n linkerborst toch nog 'n beetje vochtig is geworden, die mogen er zaterdag vanaf en dan mag ik eindelijk gaan DOUCHEN! Zit nu steeds in bad met 'n klein laagje water maar dat schiet ook niet op haha! Vannacht ook meteen lekker verkeerd bewogen en dat deed toch wel ff pijn, maar ahwell vandaag niets van te voelen of zien! Heb zelf m'n littekens nog niet gezien maar volgens m'n vriend zag het er prima uit.

Hoe voelt het voor jou nu een paar dagen verder?

 

En hoe bevallen de bh's? welke maten heb je gehaald en welke past het best? vorige week naar de hunkemoller gegaan, mocht niet meten en niet passen was nog too fresh. Dus ik met m'n chaggie hoofd naar buiten want ik wilde perse m'n maat weten, ennnnnn weer naar binnen bij de livera. Zelfde verhaal moest over 3 weken terug komen dan gingen ze bh's met me passen. I was not amused maar begreep het van de andere kant wel.

Met dat gewicht is voor mij ook wel herkenbaar! ik denk dat ik zo aan mijn 'luchtbel' ben gekomen 't zakte in een keer allemaal naar voren en toen het terug zakte zat het allemaal niet meer goed. Heb echt 5 dagen dat rare gevoel gehad waar ik door middel van m'n arm in rare bochten wringen en heeeeel langzaam bukken en draaien uiteindelijk alles wel weer comfortabel kreeg maar snap nog steeds niet wat 't precies was. Misschien was het ook wel m'n spier die raar zat want af en toe had ik ook gewoon het gevoel alsof m'n tepel dubbel zat, kan het niet zo goed plaatsen het gevoel.

 

Maar ben dus best wel tevreden met het resultaat. Had liever een volle D cup gehad maar ahwell, ik vind ze zo ook heel erg mooi en vooral natuurlijk. Dr. Verdonck zei ook dat het uiteindelijke resultaat pas over ongeveer 6 maanden zichtbaar zal worden heb ik hoop dat ze nog een beetje inzakken. Heb nog een klein verschil tussen de 2 borsten maar dat zou ook weg moeten trekken na een tijdje. Dit was omdat mijn linkerborst een tikkeltje groter is dan mijn rechter. Zie je ook wel 'n beetje op de foto's maar dat moet dus helemaal goedkomen! ^_^

En jij? ook tevreden? hoe vind je ze nu geworden en was het ook wat je hoopte?

 

 

 

 

Heeyhey

weer tijdje geleden... ja ik heb ook de hechtingen laten knippen en ook meteen Verdonk foto’s gestuurd voor de zekerheid dat hij kon zien of t goed was. Die zeiden dat t goed uitzag allemaal en dat ik me geen geen zorgen hoefde te maken over t litteken dat zou nog goed trekken. Als t niet mocht zeiden ze toch wel meteen iets erover leek mij.

maargoed als me huisarts zag dat t niet goed was had ze toch ook wel niets gedaan en gwn weer ontsmet en dicht geplakt.

verder ben ik best tevreden met mijn sportbhs. Ik heb een 80c, 1 van decathlon maar die zijn de bandjes heel erg kort van dus of achter zit te hoog of voor zit t op mijn litteken. En ik heb 1 van Nike. Die van Nike zit heerlijk.

verder had ik nog bh’s maat 70c liggen. Ik droeg die met een tussenstuk achter en van die kipfilets in. Maar die passen nu zonder die kipfilets niet hoor... maar Hunkemöller zit sws raar met hun maten. Ik ben zelf coupeuse en weet hoe je zoon dingen op meet en heb er de spullen voor, dus doe dat lekker zelf haha.

verder heb ik alweer een week gewerkt en t beviel me goed.. ben alleen niet gewend om rekening te houden met tillen en daar houd ik dus ook bijna geen rekening mee.. maraboes gelukkig nog niks heel verkeerds gedaan.. en hoe gaat t bij jou verder? Ik kan weer alles verder.

ik ben ook erg tevreden met t resultaat.. man van n 80aa naar n c kan ook niet anders dan dat je blij bent... ik ben allang blij dat er iets zit nu. Al had k liever ook n D want in kleren lijkt t kleiner. Maar nogmaals ik ben hier al heel gelukkig mee.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.