Ga naar inhoud

-Melody : 21 Augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 25-8-2018 om 17:17 zei 8008135:

Hahaha jaa wat n toeval hè. Ik was inderdaad erg zenuwachtig maar dat komt omdat ik last heb van paniekaanvallen en was bang er 1 te krijgen. Maargoed eenmaal door dat vrouwtje opgehaald ging het met de zenuwen.

de hechtingen branden/trekken... maar met een coolpack red ik het wel. Ik heb de eerste dag met dat ik was thuis gekomen al een fout gemaakt. Deken lag onder mijn kont en ik wilde hem eronderuit trekken. Heb daarbij flink pijn gedaan en ook heel veel last van, nu gelukkig minder. momenteel pak ik alleen voor het slapen paracetamol.

Ik wilde net ook bellen en bedacht me dat t zaterdag was. Alleen hij ging niet eens over... verder heb ik net gaasjes rondom gedaan waar t pijn deed en jeukte en kwam erachter dat er op meer plaatsen wondjes zaten van t snijden. Met ik dat deed hebben me vriend en ik ook ff kunnen spieken. Ik ben van een 80AA naar een grote c gegaan denk ik. Ze hebben me in ieder geval opgevuld met 355cc motiva ergonomix. Ik heb verder geen verslag. Ik ben niet zo van verslagen schrijven. 

 

Ohh meen je niet! Dan heb je het wel nog goed gedaan want 't is idd best heftig!

Ik heb zaterdag nog naar dr. Verdonck gesmst en toen zei hij dat ik m'n verband al weg mocht knippen als ik wilde en 'n sportbh mocht kopen. Nahh ik was doodgelukkig hahaha. Voelde echt als een opluchting!

En die deken, ouchhh! Ik voel met je mee! Ben zelf de eerste dag doorgereden naar een vriend/vriendin in Belgie zij hebben daar een hotel en daar heb ik die dag lekker gechilled en gegeten. Maar ik had ook beter gewoon ik bed kunnen gaan liggen want doordat ik zo suf was van zoveel medicatie ben ik ook gewoon te wild geweest ging m'n tassen tillen enzo echt fucking dom. K zal zometeen even updaten want heb een paar zware dagen gehad en kon het niet opbrengen hier nog 'n heel verhaal te schrijven haha. Hoe gaat het nu bij jou? heb je je verband er ook al af? Zit bij jou nog strakker dan bij mij dus! Als je wil, ik heb een album gemaakt kan je er wel aan toevoegen ^_^ ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

update!

 

Ben even een paar dagen afwezig geweest door verschillende omstandigheden.

Dus ik zal even updaten vanaf zaterdag, daar was ik volgens mij gebleven.

 

Heb me zaterdag dood zitten ergeren aan het verband waarop ik naar de kliniek wilde bellen voor een afspraak.

Kreeg natuurlijk meteen het antwoordapparaat aan de lijn en heb dus meteen opgehangen. Een paar minuten later een smsje van dr. Verdonck dat hij even druk bezig was waarop ik terug smste dat het vrij onbelangrijk was en om het verband ging of dat er vrijdag vanaf mocht ipv de dinsdag erna maar dat ik helemaal vergeten was dat het zaterdag was. Daarbij nog wat info over dat het verder prima ging. Ongeveer een halfuur daarna belde hij me op dat ik het verband er best vanaf mocht knippen zolang ik de gaasjes er maar op liet, een sportbh ging kopen en de borstband er op hield.

Nou, zo gezegd, zo gedaan. Sportbh gekocht en samen met m'n vriend de schaar in het verband gezet. Ik vond het wel een beetje eng omdat er nog geen week voorbij was en het verband eigenlijk 2 weken moest blijven zitten maar het was meteen een flinke opluchting. Ik kon weer ademen!! Barstte ook meteen in tranen uit na 't zien van m'n nieuwe boobies, vond ze zo mooi! :4:

 

Even later kreeg ik een smsje van een vriend dat hij ons op de gastenlijst had gezet voor een feestje die zaterdagavond. Dilemma... want ik wilde heeeeel erg graag gaan maar ik had zojuist m'n verband eraf geknipt en het was eigenlijk echt 'n heel slecht plan. Na wat smssen over en weer had hij voor me geregeld dat ik een beetje backstage kon hangen en had zelfs een apart kamertje om af te koelen en te zitten dus toen heb ik toch besloten om voor 3/4 uurtjes te gaan.

 

Dus eenmaal aangekomen was het zo ontzettend druk dat lopen bijna niet meer mogelijk was. Met wat hulp van vrienden ben ik zonder slag of stoten aan de andere kant van de tent geraakt waar ik even kon gaan zitten en bijkomen. Toen een beetje heen en weer geschommeld tussen de zaal en het kamertje maar het was binnen zo warm dat ik het nog geen 5 minuten vol hield zonder dat me overal het zweet uitbrak. En ik mocht absoluut niet zweten want ontsteking en blabla.. Maar op een gegeven moment moest die vriend draaien en boeide het me allemaal nog vrij weinig. Het was het laatste uurtje en het was zo goed dat ik ook nog even los gegaan ben.

 

Ik heb er niet veel van gevoeld tot de dag erna... Ik kon wel door de grond zakken.. Ik kon niet meer lopen, alles deed pijn, bloeduitstorting onder m'n borsten was erger. Dus weer terug aan de pijnstillers en na lang wachten en aandringen toch maar even naar dr. Verdonck gesmst met wat foto's en de uitleg dat ik erg dom ben geweest de nacht ervoor.(fotos te vinden in album) Na welgeteld 1,5 minuut belde hij me op. Hij was heel vriendelijk en stelde me gerust. Zei dat ik gewoon even rustig aan moest doen en zolang er geen vocht uit de wond komt alles wel goed komt. Ik moest dat gewoon even in de gaten houden en als er iets veranderde meteen bellen.

 

De dagen erna heb ik dus vooral lekker liggen slapen en rusten. Gisteren ging het al stukken beter, toen was ik 1 week po. Vandaag 8 dagen en voel me alweer prima. M'n tieten zitten niet meer zo strak en ze beginnen 'n beetje te 'wobbelen', ze beginnen echt al van mij te voelen en ik begin er aan te wennen dat ze er zitten.

 

Zo dit vind ik wel weer even genoeg voor vandaag, haha! Ik probeer snel weer te updaten, het gaat nu een stuk beter dus dan is dat ook weer mogelijk!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Yvonne1977:

Hoi @-Melody ik zou heel graag willen kijken.

Ik krijg mijn operatie op 17 september, 450 Motiva ergonomix. Ik vind het super spannend.

 

Oeeeeh dat is ook al binnenkort! Waar/door wie ga je 't laten doen? ook dr. Verdonck?

Haha ik heb erg geklaagd over pijn in 't begin maar als ik er nu later op terug moet komen vind ik het meer dan waard en viel het voor die 4 dagen reuze mee als dat alles was.

Van welke maat kwam je trouwens af?

 

Ik voeg je toe aan 't album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei -Melody:

 

Oeeeeh dat is ook al binnenkort! Waar/door wie ga je 't laten doen? ook dr. Verdonck?

Haha ik heb erg geklaagd over pijn in 't begin maar als ik er nu later op terug moet komen vind ik het meer dan waard en viel het voor die 4 dagen reuze mee als dat alles was.

Van welke maat kwam je trouwens af?

 

Ik voeg je toe aan 't album!

Ik wil ook graag piepen :) mijn afspraak staat vast voor 10 oktober door dr. Verdonck 375cc Full en 410 corse

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Rosanne87:

Ik wil ook graag piepen :) mijn afspraak staat vast voor 10 oktober door dr. Verdonck 375cc Full en 410 corse

Groetjes!  

 

 

Ofcourseee, ik voeg je toe!

Welke maten heb je nu? Ik wilde zelf ook heel graag 375cc in het begin maar dat ging niet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei -Melody:

 

Ohh meen je niet! Dan heb je het wel nog goed gedaan want 't is idd best heftig!

Ik heb zaterdag nog naar dr. Verdonck gesmst en toen zei hij dat ik m'n verband al weg mocht knippen als ik wilde en 'n sportbh mocht kopen. Nahh ik was doodgelukkig hahaha. Voelde echt als een opluchting!

En die deken, ouchhh! Ik voel met je mee! Ben zelf de eerste dag doorgereden naar een vriend/vriendin in Belgie zij hebben daar een hotel en daar heb ik die dag lekker gechilled en gegeten. Maar ik had ook beter gewoon ik bed kunnen gaan liggen want doordat ik zo suf was van zoveel medicatie ben ik ook gewoon te wild geweest ging m'n tassen tillen enzo echt fucking dom. K zal zometeen even updaten want heb een paar zware dagen gehad en kon het niet opbrengen hier nog 'n heel verhaal te schrijven haha. Hoe gaat het nu bij jou? heb je je verband er ook al af? Zit bij jou nog strakker dan bij mij dus! Als je wil, ik heb een album gemaakt kan je er wel aan toevoegen ^_^ ?

Eindelijk! Ik dacht al dat er iets ergs was dat je niet meer gereageerd had.. ik ga alles vrijdag af/uit laten halen... ik wil ze zoooo graag zien... morgen ff een sportbh kopen... 

En ja wat jij allemaal verteld voel ook met je mee haha.. gaat t n dag goed, doe ik teveel en dat voel ik de dag erna.. 

voeg me maar toe haha klinkt heel verkeerd misschien maar kan k genieten van andermans borsten voordat ik van me eigen kan genieten haha. K hoop wel dat je je nu weer beter voelt en je borsten en weer vrij normaal uitzien. Ik heb vandaag de dag nog veel spierpijn (vooral in me rug van het verkeerd liggen) en t gevoel alsof mijn ribben gekneusd zijn.

in ieder geval leuk weer van je te horen. Doe rustig aan en sterkte nog!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei -Melody:

 

Oeeeeh dat is ook al binnenkort! Waar/door wie ga je 't laten doen? ook dr. Verdonck?

Haha ik heb erg geklaagd over pijn in 't begin maar als ik er nu later op terug moet komen vind ik het meer dan waard en viel het voor die 4 dagen reuze mee als dat alles was.

Van welke maat kwam je trouwens af?

 

Ik voeg je toe aan 't album!

Ik heb nu een b cup. Ik laat mij opereren door Lydia Bol via Bauland. Ik ben wel nog erg aan het twijfelen of ik de 450 cc toch niet te groot ga vinden.

Ik zie zoveel moois tussen de 300 en 400 cc.... arrgghhh echt vreselijk die twijfel

Ik ga nu eerst even bij jou kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei -Melody:

 

 

Ofcourseee, ik voeg je toe!

Welke maten heb je nu? Ik wilde zelf ook heel graag 375cc in het begin maar dat ging niet haha.

Ik vind het niet onmiddellijk terug maar hoeveel heb jij gekregen en wat was je voorsituatie? Ik vind het wel héél mooi amai! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Yvonne1977:

Ik heb nu een b cup. Ik laat mij opereren door Lydia Bol via Bauland. Ik ben wel nog erg aan het twijfelen of ik de 450 cc toch niet te groot ga vinden.

Ik zie zoveel moois tussen de 300 en 400 cc.... arrgghhh echt vreselijk die twijfel

Ik ga nu eerst even bij jou kijken.

Ik heb mijn aantal cc laten wijzigen. Ik ga nu voor de 380 cc ergonomix, bang dat hetik anders te groot en opvallend gaat worden. Die twijfels zijn killing he.

Bij jou zien ze er echt prachtig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 17:26 zei 8008135:

Eindelijk! Ik dacht al dat er iets ergs was dat je niet meer gereageerd had.. ik ga alles vrijdag af/uit laten halen... ik wil ze zoooo graag zien... morgen ff een sportbh kopen... 

En ja wat jij allemaal verteld voel ook met je mee haha.. gaat t n dag goed, doe ik teveel en dat voel ik de dag erna.. 

voeg me maar toe haha klinkt heel verkeerd misschien maar kan k genieten van andermans borsten voordat ik van me eigen kan genieten haha. K hoop wel dat je je nu weer beter voelt en je borsten en weer vrij normaal uitzien. Ik heb vandaag de dag nog veel spierpijn (vooral in me rug van het verkeerd liggen) en t gevoel alsof mijn ribben gekneusd zijn.

in ieder geval leuk weer van je te horen. Doe rustig aan en sterkte nog!

xx

 

 

Heyhey!

 

ff een paar dagen vooral geslapen. Heb een raar gevoel ik m’n linkerborst. Alsof er een luchtbel in zit of 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei -Melody:

 

 

Heyhey!

 

ff een paar dagen vooral geslapen. Heb een raar gevoel ik m’n linkerborst. Alsof er een luchtbel in zit of 

Haha gvd klikte perongeluk op verzenden...

 

nja alsof er een luchtbel in zit ofzo er zit iig iets niet helemaal goed. 

Heb dat gevoel na ‘n bocht op een rotonde in de auto. Al contact gehad met dr. Verdonck maar hij kon niets raars zien. Even afwachten nu en series kijken in bed!

vrijdag naar school geweest en maandag beginnen de lessen ook alweer officieel.

Ik voeg je toe aan m’n album!

hoe zijn die van jou geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei -Melody:

 

Toegevoegd!

Hoe ging je consult!? :D

Ze zien er heel mooi uit! 

Goed hoor, sta gepland 15 oktober omdat we in september nog op reis gaan! Spannend! Ik ga wel voor een maatje kleiner omdat dit voor mij er natuurlijker uit zal zien. Hoe gaat het met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.