Ga naar inhoud

Opzoekwerk voor mn BV !


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

 

Ik ben nieuw op dit forum dus ben nog beetje aan het rondzien maar er zijn zoveel topics! 

Ik ben nu 28 en heb mezelf 2 jaar de tijd gegeven om goed na te denken en opzoekwerk te doen voor een BV. Ben nogal impulsief maar ik wil hier mijn tijd voor pakken. Ik heb nu een kleine lege 70B maar weet niet hoe groot ik zou gaan, alles moet er zo natuurlijk mogelijk blijven uitzien. Dit is nog makkelijk maar hoe kies en vind je een goede PC?dual plane of voor de spier? Wat zijn nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Veranderen de tepels ook na operatie? Hoop op veeeel reactie :) alvast merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay en welkom!

Zoeken naar een goede pc is echt afhankelijk van persoonlijke smaak, de een vind a natuurlijk en de ander vind b natuurlijk.

Heb zelf hier op het forum in de foto albums zitten neuzen en steeds als ik mooie boobies tegen kwam gekeken van welke chirurg ze waren. Dat heb ik geturfd en toen ik op het punt was dat ik afspraken wilde gaan maken heb ik gekeken van welke chirurg ik de meeste "treffers" had. Dat is bij mij uiteindelijk ook de chirurg geworden bij mij.
Plaatsing is ook deels afhankelijk van hoe je borsten er nu uit zien en of je huid een beetje stevig is, iemand met weinig eigen borstweefsel en een dunne huid zal minder snel een plaatsing voor de spier krijgen omdat je de prothese kan gaan zien. En dat is zonde. 

Mijn tepels zijn qua vorm niet echt veranderd, misschien iets ronder nu door de vulling in m'n borsten. Verder qua grootte niet, heb pas nog foto's van voor en na naast elkaar gehouden maar zie in grootte geen verschil eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Rocker! 

Bedankt voor je reactie! :) 

ok dan zal ik ook eens gaan zien tussen de foto's hier, goeie methode ;)

Ik ben er nog altijd niet uit hoor. wil het zo graag maar langs de andere kant heb ik ook schrik voor complicaties. Ook nog dat ik niet meer in Belgie woon dus opvolgen, controle,... moet ik nog zien hoe ik dat ga doen want altijd op en neer vliegen. Mag wrs ook niet.

wat heb je zelf laten doen? ben je er blij mee? heb je advies opgevolgd van PC of zelf?

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D182,

 

Goed dat je eerst je research doet. Ik heb mij ook heel goed georiënteerd. Ik kan je PC Lydia Bol aanraden (via FaceLand). Maandag 30 juli ben ik geopareerd in het OK-Complex te Mill. Lydia gaat voor een natuurlijke-look en maakt mooie littekens. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar. Bij haar is alles bespreekbaar. Er staan al wat reviews over haar op dit forum. Ik heb nog geen negatieve verhalen gehoord. Daarnaast maakt Faceland het mogelijk om mensen die het niet zo veel te besteden hebben, ook hun droom uit te laten doen. Het is al mogelijk om va. €2150,- een BV te laten doen (Motiva). De Ergonomix heeft een meerprijs van €400,-. Dit implantaat staat ook op de website. www.faceland.nl

 

Ik kom zelf van een A(A)-cup. Ik heb gekozen voor de Motiva implantaat, type: Ergonomix 375 cc Full. Naar mijn mening is dit een van de betere implantaten. Ik zou zeker even een kijkje nemen op de website. www.motivaimplants.nl

 

Mijn resultaat staat op mijn operatieverslag Emely: 30 juli Lydia Oostveen Bol: Bauland Kliniek. Neem gerust een kijkje op mijn profiel!

 

Succes met je zoektocht! :116:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Emely

Super bedankt al voor alle info! Ik zal het zeker doornemen en sites bezoeken :)

ben zelf denk ik ook meer voor de anatomische vorm dan voor rond. Heb schrik dat het er te nep gaat uitzien. 

zal ook zeker de PC opzoeken! Wil mss in september mijn eerste consultatie ergens plannen, ben dan nog eens int land 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/14/2018 at 10:46 AM, D182 said:

Ook nog dat ik niet meer in Belgie woon dus opvolgen, controle,... moet ik nog zien hoe ik dat ga doen want altijd op en neer vliegen. Mag wrs ook niet.

wat heb je zelf laten doen? ben je er blij mee? heb je advies opgevolgd van PC of zelf?

 

 

Waar woon je nu dan ergens?

 

Ben naar Frans van Straten geweest, hij vroeg me wat ik wilde en wat ik mooi vind qua vorm en grootte. Dus ik heb foto's laten zien, hij heeft bewust geen aantal cc's gezegd of cupmaten voor ik ging passen. Hij vroeg wel wat ik dacht dat een goed aantal cc's was. 
Tijdens het passen heeft hij gezegd dat hij gewoon twee maten pakt en dat ik moest zeggen wat ik het mooiste vond (links of rechts). En dan haalde hij steeds degene die ik af had gekeurd uit die pasbh en deed er een grotere maat in. 

Al vrij snel kwam er een spiegelbeeld waar ik blij van werd, toen pas heeft hij gezegd hoeveel cc's het was. 

Waren er 500 (terwijl ik eerder zei dat 350 en maximaal 400 wel de norm was) en dat zag er bij mij in verhouding hetzelfde uit als de slankere meisjes van hier met minder cc's.

 

Ik heb zelf dus mentor protheses gekregen, ronde, coh1 high profile dual plane geplaatst. En dan 500cc.

In eerste instantie wilde ik voor de spier, maar pc gaf het advies om dit niet te doen vanwege het vele afvallen en dat m'n huid het gewicht van de protheses misschien niet kon houden. 
Heb maar naar hem geluisterd :P 

Ze zien er super natuurlijk uit door die dual plane plaatsing en voelen ook heel zacht aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Rocker

 

Ik woon nu samen met mijn man in Bosnie en Hercegovina. Paar jaar terug ben ik verhuist. Dus ik zou wel graag alles in belgie of nederland laten doen ipv hier... weet niet of het moeilijk zou zijn met controles of complicaties :s 

en dan nog eens van belgie tot hier geraken gaat met de auto moeten, ik weet niet of je mag vliegen.

 

ok dus meestal gaat iedereen hier voor groter... zelf heb ik nog geen idee of ik voor de spier, dual plane,... dat is iets voor de PC voor te adviseren alleen zo weining mogelijk last hahaha. Maar ik heb gelezen dat als je het dual plane doet dat je meer last hebt dan voor de spier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D182 Hmm lastig, denk dat als je hier in NL geopereerd word je wel een beetje met de controle afspraken zit dan, omdat je anders geen garantie hebt mocht er iets mis gaan.
Heb je al onderzoek gedaan naar de klinieken in Bosnie? En ik meen me te herinneren dat er in Istanboel (misschien iets minder ver reizen dan NL of Be) ook een goede kliniek zit waar je dan nog blijft tot een week na de operatie. 

 

Pijnklachten zijn denk ik moeilijk te vergelijken, pijn is iets subjectiefs wat van persoon tot persoon verschilt. Zo ken ik mensen die met dual plane fluitend door de genezingsperiode gingen terwijl ik ook mensen ken die voor de spier kapot gingen van de pijn. 

Het is wel zo dat je met dual plane wat strengere en vaak ook langere leefregels mee krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.