Ga naar inhoud

Super bang ! Bijna operatie ( voorlopig geannuleerd)


ImmY

Aanbevolen berichten

Hi iedereen!,

 

Jarenlang ben ik aan het twijfelen voor een borstvergroting. Wil ik het wel echt? Durf ik het? Gaat het super veel pijn doen?

En ja! Ik wil het echt! Durf ik het? Ik zou wel moeten!

Maar ik wil een borstvergroting die niet 'nep' eruit ziet. Ja, het is nep... maar ik wil dat het natuurlijk uit ziet.

Welke soorten implantaten is het meest natuurlijke? Welke vorm?

En als laatst ik wil ook niet dat het super nep aanvoelt. Ik zou graag nog het zachte willen voelen, zoals zonder een borstvergoting.

Is het verschil tussen nep en echt heel groot? Wat zijn jullie ervaringen hierover. 

 

En als laatst. Klopt het dat het in Nederland duurder is dan Belgie? Terwijl het kwaliteit hetzelfde is?

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Mvg,

 

ImmY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @ImmY

 

Goed dat je de beslissing een beetje voor jezelf hebt genomen. Het blijft natuurlijk spannend, maar als ik aan mijn doel denk wordt ik ineens een stuk zelfverzekerder en denk ik dat ik het wel aandurf. Ik heb mijn eerste consult gepland staan dus kan je nog niet veel over eigen ervaring vertellen. Wel heb ik een beetje hetzelfde doel als jij, op dit moment heb ik nauwelijks borsten en ik zou enorm graag 'normale' borsten hebben dus een grote B kleine C die er voor de rest natuurlijk uitzien. 

 

Als je wat filmpjes kijkt op het internet zie je veel over achter de borstspier plaatsen, dit zou je minder voelen en je hoort vaak dat gekozen wordt voor anatomische prothese, die er natuurlijker uitzien. De PC zal je dit vast uitleggen tijdens een consult en ook hier op het forum en de rest van het internet staat er genoeg over! 

 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Immy, 

 

Goed dat je de beslissing genomen hebt, nu overal eens goed rondkijken. 

Ik kan je mijn ervaring vertellen en wat ik er van heb opgestoken. 

 

Zelf ben ik bij drie klinieken geweest om voor mijn gevoel de fijnste te kiezen. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. 

Er zijn veel verschillende protheses en het ligt maar net aan je bouw, borst en eigen vetweefsel wat het mooiste wordt. 

 

Ik zocht ook naar de meest natuurlijke borsten waardoor ik ben uitgekomen op het merk Motiva. 

Motiva is zachter dan anderen protheses en heeft maar 0,5% kans op kapselvorming. 

Doordat mijn borsten 'leeg' zijn is er geadviseerd om ronde protheses te plaatsen. Doordat dit dual plane (dus gedeeltelijk achter de borstspier) wordt geplaatst, drukt je eigen spier die ronding aan de bovenkant wat naar beneden en krijg je een vrij natuurlijk verloop van je borst. Doordat Motiva zo zacht is (waar trouwens wel een slimme gel in zit die niet kan lekken) krijg je wel wat bolling aan de bovenkant, maar niet te veel. 

 

Ronde protheses worden vaak gekozen om wat meer volume in de borsten te krijgen. 

Anatomische protheses kan, mits je zelf echt genoeg vetweefsel hebt, omdat deze vaak voor de borstspier wordt geplaatst. Anders ga je de prothese zien. 

 

Ik ben bij Bergmankliniek geweest, daar was de ingreep het duurst. (Merk Naturelle) 

Ik ben bij Diana Gabriel geweest, daar werken ze alleen met Mentor en deze kostte bijna net zoveel als bij The Belgian Breast Clinic. Daar werken ze met Sebbin, Mentor en Motiva. Motiva is de duurste van die drie, maar wat mij betreft dubbel en dwars waard! 

 

Ik ga dus voor The Belgian Breast Clinic bij dr. Verdonck. En voor de protheses Motiva Ergonomix Full. Heb echt het gevoel hiermee het meest natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen. 

 

Succes met je zoektocht en veel plezier. 

 

Groetjes

Mia 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Immy,

 

Ik herken me heel erg in jouw verhaal! Door de verschillende verhalen op internet ontzettend getwijfeld, maar uiteindelijk besloten om me te laten informeren door een arts. Ik heb een kleine a-cup en zou graag uitkomen op een c-cup maar dan wel met een natuurlijke look. 

Mijn arts heeft Polytech 320cc moderate high anatomisch dual plane geadviseerd en me het resultaat laten zien door middel van een computersimulatie waarbij een foto van je eigen borsten wordt gebruikt.

 

Ik moet nog geopereerd worden dus ervaringen met hoe ze aanvoelen heb ik niet, maar ben ik ook benieuwd naar!

 

succes met kiezen :)

 

gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi iedereen,

 

ik heb even jullie hulp nodig. In een eerdere topic zag ik staan dat er informatie werd gegeven over alleen de dual plane. 

Dual plane wordt het meest gedaan begreep ik. Maar ik las ook dat voor de spier ( is dat hetzelfde als boven de spier?) natuurlijker is. Dat wil ik! Het meest natuurlijke. Ik heb 2 foto’s toegevoegd met wat ik er mooi uit vindt zien. Ikzelf heb cupmaat B ( denk ik), op 21 aug heb ik een consult bij de Wellness Kliniek. Op internet las ik dat voor vaak niet wordt gedaan bij mensen met weinig klierweefsel ( kleine borsten ) en dat je de randen van de prothese kan voelen en/of zien..

 

ik weet het niet meer:(

 

Als ik de zoveelste ben met dezelfde vraag, mijn excuses.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar min geleden heb ik een topic gestart ( voor, onder of achter de spier?!) zonder mijzelf voor te stellen.

 

Mijn naam is ImmY. 25 jaar en in aug heb ik een consult bij de wellness kliniek. Op dit moment weeg ik rond de 53kg ( wegens gezondheidsklachten kan ik niet veel doen). Ik ben 1.54m:)

 

In mijn vorige topic vraag ik om advies. Graag hoor ik van jullie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane en is niet te zien dat ze nep zijn totdat ik m'n borst omhoog hou en ik het litteken aanwijs.

Verder heb ik begrepen dat qua gevoel niet nep aanvoelen. 

 

Je moet gewoon gaan kijken naar foto's van resultaten bij verschillende chirurgen.
Ben hier op het forum in het fotoalbum gedoken en heb van elke set borsten die ik zag en mooi vond opgeschreven door welke chirurg ze gemaakt zijn. 
Daarna ben ik gaan tellen van wie ik de meeste borsten mooi vond en die chirurg is het geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-2-2017 om 10:57 zei Jacoline:

Hallo Immy,

 

Ik herken me heel erg in jouw verhaal! Door de verschillende verhalen op internet ontzettend getwijfeld, maar uiteindelijk besloten om me te laten informeren door een arts. Ik heb een kleine a-cup en zou graag uitkomen op een c-cup maar dan wel met een natuurlijke look. 

Mijn arts heeft Polytech 320cc moderate high anatomisch dual plane geadviseerd en me het resultaat laten zien door middel van een computersimulatie waarbij een foto van je eigen borsten wordt gebruikt.

 

Ik moet nog geopereerd worden dus ervaringen met hoe ze aanvoelen heb ik niet, maar ben ik ook benieuwd naar!

 

succes met kiezen :)

 

gr Jacoline

 

Op 2-2-2017 om 21:58 zei Mia '82:

Hoi Immy, 

 

Goed dat je de beslissing genomen hebt, nu overal eens goed rondkijken. 

Ik kan je mijn ervaring vertellen en wat ik er van heb opgestoken. 

 

Zelf ben ik bij drie klinieken geweest om voor mijn gevoel de fijnste te kiezen. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. 

Er zijn veel verschillende protheses en het ligt maar net aan je bouw, borst en eigen vetweefsel wat het mooiste wordt. 

 

Ik zocht ook naar de meest natuurlijke borsten waardoor ik ben uitgekomen op het merk Motiva. 

Motiva is zachter dan anderen protheses en heeft maar 0,5% kans op kapselvorming. 

Doordat mijn borsten 'leeg' zijn is er geadviseerd om ronde protheses te plaatsen. Doordat dit dual plane (dus gedeeltelijk achter de borstspier) wordt geplaatst, drukt je eigen spier die ronding aan de bovenkant wat naar beneden en krijg je een vrij natuurlijk verloop van je borst. Doordat Motiva zo zacht is (waar trouwens wel een slimme gel in zit die niet kan lekken) krijg je wel wat bolling aan de bovenkant, maar niet te veel. 

 

Ronde protheses worden vaak gekozen om wat meer volume in de borsten te krijgen. 

Anatomische protheses kan, mits je zelf echt genoeg vetweefsel hebt, omdat deze vaak voor de borstspier wordt geplaatst. Anders ga je de prothese zien. 

 

Ik ben bij Bergmankliniek geweest, daar was de ingreep het duurst. (Merk Naturelle) 

Ik ben bij Diana Gabriel geweest, daar werken ze alleen met Mentor en deze kostte bijna net zoveel als bij The Belgian Breast Clinic. Daar werken ze met Sebbin, Mentor en Motiva. Motiva is de duurste van die drie, maar wat mij betreft dubbel en dwars waard! 

 

Ik ga dus voor The Belgian Breast Clinic bij dr. Verdonck. En voor de protheses Motiva Ergonomix Full. Heb echt het gevoel hiermee het meest natuurlijk mogelijk resultaat te krijgen. 

 

Succes met je zoektocht en veel plezier. 

 

Groetjes

Mia 

 

 

 

Op 2-2-2017 om 13:27 zei Faye_:

Hi @ImmY

 

Goed dat je de beslissing een beetje voor jezelf hebt genomen. Het blijft natuurlijk spannend, maar als ik aan mijn doel denk wordt ik ineens een stuk zelfverzekerder en denk ik dat ik het wel aandurf. Ik heb mijn eerste consult gepland staan dus kan je nog niet veel over eigen ervaring vertellen. Wel heb ik een beetje hetzelfde doel als jij, op dit moment heb ik nauwelijks borsten en ik zou enorm graag 'normale' borsten hebben dus een grote B kleine C die er voor de rest natuurlijk uitzien. 

 

Als je wat filmpjes kijkt op het internet zie je veel over achter de borstspier plaatsen, dit zou je minder voelen en je hoort vaak dat gekozen wordt voor anatomische prothese, die er natuurlijker uitzien. De PC zal je dit vast uitleggen tijdens een consult en ook hier op het forum en de rest van het internet staat er genoeg over! 

 

Liefs

 

Mijn excuses lieve dames! Ik was vergeten dat ik iets had geplaatst in 2014... doordat ik geen mail had ontvangen ( mijn eigen fout) dacht ik dat niemand had gereageerd.

heel erg bedankt voor jullie advies. Hopelijk zijn jullie blij met het resultaat.

 

bij de wellness kliniek ( wie ik al 2-3 jaar in de gaten houdt) hebben ze nu een unieke aanbieding die ik niet wilde missen, dankzij mij familie kan ik deze kan pakken. Ik zou dan een monobloc implantaat krijgen.. hopelijk hebben mensen hier positieve ervaringen mee gehad!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi ladies,

 

22 aug is het zo ver, dan word ik ( hopelijk ) geopereerd door Dr J. Parys in de Wellness kliniek.

Maar ik ben zo bang:( 

ik heb gelezen dat ze een kalmeringsmiddel kunnen voorzhrijven. Waar ik vooral voor bang ben is na de behandeling, zal ik een paniekaanval krijgen nadat de protheses in me zitten. Ik heb namelijk begrepen dat je druk gaat voelen.

ga ik hier slechter door ademhalen of moeilijk. Kan het zo zijn dat ik een hartaanval krijg door het gevoel. Waarschijnlijk zal dat nIet gebeuren....

 

had iemand hetzelfde probleem zoals ik? En was het uiteindelijk minder erg dan verwacht. Ik kan er niet door slapen:( 

 

help me!

groetjes,

ImmY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechter ademhalen is niet echt hoe ik het zou omschrijven, kan het wel omschrijven dat je niet zo diep kunt inademen als normaal en dat je (vooral) met praten wat sneller weer adem moet halen voor je je zin kunt afmaken.

Het voelt wat strak aan op je borstkas maar kan niet zeggen dat het ademen echt een probleem was.

Niezen en hoesten was wel vervelend, dus dan deed ik een kussentje tegen m'n borst aanhouden en m'n armen kruislings eroverheen. 

 

Was zelf heel bang om misselijk te worden na de operatie maar heb iets tegen de misselijkheid gekregen door m'n infuus na de operatie dus heb nergens last van gehad.

Achteraf viel het enorm mee, alleen de pijn was wel aanwezig waardoor ik goed op m'n pijnstillers moest letten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2018 om 18:01 zei Rocker:

Slechter ademhalen is niet echt hoe ik het zou omschrijven, kan het wel omschrijven dat je niet zo diep kunt inademen als normaal en dat je (vooral) met praten wat sneller weer adem moet halen voor je je zin kunt afmaken.

Het voelt wat strak aan op je borstkas maar kan niet zeggen dat het ademen echt een probleem was.

Niezen en hoesten was wel vervelend, dus dan deed ik een kussentje tegen m'n borst aanhouden en m'n armen kruislings eroverheen. 

 

Was zelf heel bang om misselijk te worden na de operatie maar heb iets tegen de misselijkheid gekregen door m'n infuus na de operatie dus heb nergens last van gehad.

Achteraf viel het enorm mee, alleen de pijn was wel aanwezig waardoor ik goed op m'n pijnstillers moest letten. 

Hi Rocker,

 

ik dacht dat ik al had gereageerd.. excuses voor mijn late reactie.

 

dit stelt me wel een beetje gerust, dank je wel:)

een reden waarom ik mij zorgen maak is, omdat ik fibromyalgie heb. Maarja, denk dat ik het gwn moet aanzien:p anders kalmeringsmiddelen innemen hehe 

 

het is al bijna zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ImmY Hmm ja dat is een lastige, vooral omdat de klachten met fibromyalgie bij ieder weer een andere oorzaak en uiting hebben. 

Sowieso goed letten op je pijnstillers, als het kan vragen aan je (behandelend) arts om een schema op te zetten of aan te passen aan deze situatie.

Niet alleen maar stilzitten maar ook proberen om (heel rustig) te bewegen, ik had vooral last van m'n schouders omdat ik continu probeerde om m'n borstspier te ontlasten waardoor de spieren in m'n nek en schouders vast kwamen te zitten.

Vonden m'n gewrichtjes erg leuk, not <_<
Heb toen steeds voorzichtig m'n schouders een voor een naar achteren gerold/gedraaid, hoe leg je dit uit zonder beeld, scheelt een hoop rug-, nek- en schouderpijn. 

 

Ben je al helemaal klaar voor woensdag? Spannend he! 
Gelukkig is het nu niet meer zo warm, scheelt een hoop na de operatie hoor. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @ImmY 

Ik lees net je bericht en ik begrijp je bezorgdheid heel goed. Ik heb ook fibromyalgie maar ik heb daar totaal geen last van gehad. Ik was ook suuuuuuuper bang voor de operatie en erna maar nu zou ik het met gemak nog eens doen. 

De druk voel je wel, maar het is helemaal niet zo erg als je denkt. Ik kan het vergelijken met heel stevig ingepakt zijn in een soort plastiek :D Alsof je na een hele lange drukke werkdag je strakke beha wilt uitgooien. Maar als je lekker rustig ligt voel je er bijna niets van. 

Ik had meer last van narcose misselijkheid. En van een heel opgeblazen gevoel. Ik leek wel zwanger. Verschrikkelijk vond ik dat. Maar dat trekt ook allemaal weer heel snel weg.  

Maar voor de rest, niet te veel piekeren en gewoon lekker er naar uit kijken!!! 

Ik wens je veel succes met je operatie. Het komt allemaal goed. 

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

@ImmY Hmm ja dat is een lastige, vooral omdat de klachten met fibromyalgie bij ieder weer een andere oorzaak en uiting hebben. 

Sowieso goed letten op je pijnstillers, als het kan vragen aan je (behandelend) arts om een schema op te zetten of aan te passen aan deze situatie.

Niet alleen maar stilzitten maar ook proberen om (heel rustig) te bewegen, ik had vooral last van m'n schouders omdat ik continu probeerde om m'n borstspier te ontlasten waardoor de spieren in m'n nek en schouders vast kwamen te zitten.

Vonden m'n gewrichtjes erg leuk, not <_<
Heb toen steeds voorzichtig m'n schouders een voor een naar achteren gerold/gedraaid, hoe leg je dit uit zonder beeld, scheelt een hoop rug-, nek- en schouderpijn. 

 

Ben je al helemaal klaar voor woensdag? Spannend he! 
Gelukkig is het nu niet meer zo warm, scheelt een hoop na de operatie hoor. 
 

Dankjewel voor de tip! Ik was niet echt van plan om te bewegen, maar dat zal ik nu wel doen.

over een schema, dat is idd ook handig, zal ik zeker vragen.

 

dat het niet warm is scheelt heel erg idd. Ik kijk er heel erg naar uit, ben ook super gerustgesteld :)

vanaf waar ik woon, moet ik wel ongeveer 2 uur reizen.. Maarja is het waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Sandy13:

Hallo @ImmY 

Ik lees net je bericht en ik begrijp je bezorgdheid heel goed. Ik heb ook fibromyalgie maar ik heb daar totaal geen last van gehad. Ik was ook suuuuuuuper bang voor de operatie en erna maar nu zou ik het met gemak nog eens doen. 

De druk voel je wel, maar het is helemaal niet zo erg als je denkt. Ik kan het vergelijken met heel stevig ingepakt zijn in een soort plastiek :D Alsof je na een hele lange drukke werkdag je strakke beha wilt uitgooien. Maar als je lekker rustig ligt voel je er bijna niets van. 

Ik had meer last van narcose misselijkheid. En van een heel opgeblazen gevoel. Ik leek wel zwanger. Verschrikkelijk vond ik dat. Maar dat trekt ook allemaal weer heel snel weg.  

Maar voor de rest, niet te veel piekeren en gewoon lekker er naar uit kijken!!! 

Ik wens je veel succes met je operatie. Het komt allemaal goed. 

 

xxx 

Hi Sany,

 

geen probleem:) lief dat je nu wel reageert!

ben blij dat je bijna geen pijn ervaarde! Ik slik nu ook glucosamine ( schijnt de pijn te verlichten ). 

Waar ben jij behandeld als ik het vragen mag?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ImmY Ik ben geoppereerd in heusden zolder in het global care clinic door dr Luc Bosmans. Echt een super dokter en super kliniek. Ben heel tevreden met alles behalve met het resultaat van mijn borsten :( 

De 29ste heb ik terug een consultatie en wss zal ik een heroperatie moeten ondergaan. Dus een 2de keer onder het mes :( Niet bepaald leuk, maar nu ben ik ook maar ongelukkig. 

 

Ik lees dat jij in het welness kliniek word behandeld. Ik had daar mijn eerste consultatie bij dr Damen. Ik ben daar toen heel boos vertrokken en heb hem gezegd dat hij de implantaten kan steken waar de zon niet schijnt. (Sorry voor lelijk taalgebruik) Echt een hele arrogante man. Maar ik denk dat je bij dr Parys in hele goede handen zult zijn!!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sandy13:

@ImmY Ik ben geoppereerd in heusden zolder in het global care clinic door dr Luc Bosmans. Echt een super dokter en super kliniek. Ben heel tevreden met alles behalve met het resultaat van mijn borsten :( 

De 29ste heb ik terug een consultatie en wss zal ik een heroperatie moeten ondergaan. Dus een 2de keer onder het mes :( Niet bepaald leuk, maar nu ben ik ook maar ongelukkig. 

 

Ik lees dat jij in het welness kliniek word behandeld. Ik had daar mijn eerste consultatie bij dr Damen. Ik ben daar toen heel boos vertrokken en heb hem gezegd dat hij de implantaten kan steken waar de zon niet schijnt. (Sorry voor lelijk taalgebruik) Echt een hele arrogante man. Maar ik denk dat je bij dr Parys in hele goede handen zult zijn!!! 

 

Xxx

Awh vreselijk. Knap van je dat je voor de 2de keer het durft. Het is niet fijn om ongelukkig te zijn!

 

over Parys heb ik goede verhalen gehoord :)

heb er zin in.

had je ook steken dichtbij je borst door het stressen ?;p 

ben wel opgelucht, maar nog steeds wel steken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ImmY Een collega van mij heeft bij hem een borstvergroting gedaan en zij is super content. Dus geen reden voor paniek hihi. 

 

En ja hoor! Een paar dagen voor de operatie kon ik amper ademen, laat staan de dag van de operatie zelf :D Ik dacht dat ik iets aan mijn hart ging krijgen... Ik bleef maar tegen de dokter zeggen “laat me niet sterven he” hahaha :D

Maar als ik je kan gerust stellen, het is NIETS aan je hart. Het zijn gewoon tussenrib pijntjes door de stress. Ergste wat er kan gebeuren is hyperventilatie aanval, en in het ergste geval val je flauw en ben je binnen paar seconden weer terug. :P Probeer je te ontspannen en goed te ademen. Stressen is echt niet nodig. Laat het lekker op je afkomen anders vergeet je nog te genieten!!!!!! Het gaat allemaal goed meevallen en dan ga je daarna nog met jezelf lachen omdat je van een muisje een super grote olifant hebt gemaakt :D (Maar ik begrijp je helemaal, want ik was ook heel erg hihi) 

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sandy13:

@ImmY Een collega van mij heeft bij hem een borstvergroting gedaan en zij is super content. Dus geen reden voor paniek hihi. 

 

En ja hoor! Een paar dagen voor de operatie kon ik amper ademen, laat staan de dag van de operatie zelf :D Ik dacht dat ik iets aan mijn hart ging krijgen... Ik bleef maar tegen de dokter zeggen “laat me niet sterven he” hahaha :D

Maar als ik je kan gerust stellen, het is NIETS aan je hart. Het zijn gewoon tussenrib pijntjes door de stress. Ergste wat er kan gebeuren is hyperventilatie aanval, en in het ergste geval val je flauw en ben je binnen paar seconden weer terug. :P Probeer je te ontspannen en goed te ademen. Stressen is echt niet nodig. Laat het lekker op je afkomen anders vergeet je nog te genieten!!!!!! Het gaat allemaal goed meevallen en dan ga je daarna nog met jezelf lachen omdat je van een muisje een super grote olifant hebt gemaakt :D (Maar ik begrijp je helemaal, want ik was ook heel erg hihi) 

 

xxx 

Heeeeeel erg bedankt. 

Diep van binnen weet je dat er niks is, maar toch is het eng.

ik ben blij dat jouw collega blij is en hopelijk ben jij binnenkort ook weer blij!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Immy,

 

Ik lees dat je komende woensdag geholpen wordt in de WK door dr Parys, ik wordt toevallig ook woensdag geholpen, ik ga een wissel doen, deze ronde ga ik ergens anders mijn wissel doen, de eerste ronde toevallig ook daar geholpen door dezelfde arts! 

 

Al zenuwachtig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mama01:

Hey Immy,

 

Ik lees dat je komende woensdag geholpen wordt in de WK door dr Parys, ik wordt toevallig ook woensdag geholpen, ik ga een wissel doen, deze ronde ga ik ergens anders mijn wissel doen, de eerste ronde toevallig ook daar geholpen door dezelfde arts! 

 

Al zenuwachtig? 

Hi Mama,

 

ik ben suuuupppppreeeer zenuwachtig :p ik kan niet wachten, maar ben ook heel erg bang. Straks durf ik het niet ofzo denk ik dan. Uiteraard ga ik het gwn laten doen!

 

hoe laat word jij behandeld als ik het vragen mag?

was je eerste operatie niet zo goed gelukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ImmY

 

spannend he! Ik heb er ook nu weer last van hoor, maar komt goed! 

 

Ik heb een wissel omdat ze er en alweer heel lang inzitten en ik ze weer een soort servicebeurt nodig hebben na mijn bv;)

 

ik wordt pas de dag ervoor gebeld hoelaat ik terecht kan, maar ga maandag alvast kijken of ze niet toevallig al iets weten qua tijd. 

 

Hoelaat ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.