Ga naar inhoud

Odys : 24 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hahahaha die opmerking van mam! Wat grappig!

 

Mijn moeder zegt nu steeds ‘Jee ze zijn nu nog groter dan die van mij’ is totaal niet waar maar goed haha. Ik heb een familie met enorme memmen.. maar nu kan ik in ieder geval weer mee doen ;) (heb volgens mij nog steeds de kleinste, bizar eigenlijk haha)

 

dat irritante gevoelloze gevoel herken ik helemaal en moet zeggen dat het ook wel eens door Mn hoofd spookt dat het gevoel niet terug komt, maar ik geloof dat je gelijk hebt en ik geduld moet hebben. Nu pas 12 dagen po. 

 

De tijd zal het leren! Zijn jou borsten trouwens gedurende je herstel juist groter of kleiner geworden? Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 4-11-2018 om 09:17, Odys zei:

Ik heb ze net gemeten.. en kom uit op een 75F. Zit vandaag niet helemaal lekker in Mn vel, werd vervelend wakker en keek in de spiegel en vond opeens alles nep aan mezelf. vanmiddag of morgen voelt vast alles weer anders. 

Agh wat vervelend dat je je zo voelde. Nu wel weer beter? Ik vind jouw borsten juist echt al heel mooi en natuurlijk eruitzien. Niks nep aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys mijn borsten zijn een stuk groter geworden als op het begin. Iedereen zei op het begin tegen mij oh echt ik zie geen verschil. Heel frustrerend was dat en maakte mij weer opnieuw onzeker. 

Maar nu als ze me zien zeggen ze huh?! Die zijn gegroeid vind ik dan wel weer een leuke reactie. Heb een vriendinnen groep met allemaal grote neppe memmen ben ook degene met de meest bescheiden tiet er tussen uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@Odys mijn borsten zijn een stuk groter geworden als op het begin. Iedereen zei op het begin tegen mij oh echt ik zie geen verschil. Heel frustrerend was dat en maakte mij weer opnieuw onzeker. 

Maar nu als ze me zien zeggen ze huh?! Die zijn gegroeid vind ik dan wel weer een leuke reactie. Heb een vriendinnen groep met allemaal grote neppe memmen ben ook degene met de meest bescheiden tiet er tussen uit. 

Aha toch wel. Ik heb namelijk ook het idee dat ze groter zijn dan dag 2. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Ergens wel prettig dat er meerdere om je heen zijn met nepperts ;) ik heb gewoon serieus niemand om me heen! Behalve vriendinnen van vriendinnen waar ik via via over hoor.. was dan ook super blij met dit forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, rtx zei:

Agh wat vervelend dat je je zo voelde. Nu wel weer beter? Ik vind jouw borsten juist echt al heel mooi en natuurlijk eruitzien. Niks nep aan! 

Dank je wel :53: doet me goed xx

ik voel me gelukkig vandaag wel weer beter. Denk toch de vermoeidheid, de druk van weer dingen moeten, wat negativiteit om me heen en gewoon weer wennen aan mijn nieuwe lijf en nachtmerries hebben op eoa manier altijd lang invloed op hoe ik me voel. Heel irritant maar goed...  Ik ben heel blij met mijn borsten! Daar mag ik eigenlijk nooit meer over klagen ;) zal vanavond even een foto update plaatsen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

Ja als je sommige meiden ziet die ik ken hebben alles aan zichzelf laten doen lippen hier Botox daar, is niet zo mijn ding alles zo overdreven nep. Heb al extensions nagels en dan tieten vind ik wel voldoende hoef geen Barbie te zijn haha. 

Haha.. ik kan me zooo voorstellen dat je van het een in het ander verschiet! Maar inderdaad.. een Barbie wil je ook niet zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, rtx zei:

Gelukkig!die combinatie leidt denk bij iedereen tot een rotgevoel. Ik heb zelf gelukkig nooit last van nachtmerries maar dat lijkt mij helemaal niet prettig ook.

 

Gelukkig ben je blij met je borsten, mag je ook zeeeker zijn!!

Jaa dat zou inderdaad best kunnen.. 

nachtmerries zijn soms inderdaad echt vervelend maar gisternacht was goed en vanavond vast ook! Dat scheelt namelijk een hele hoop :)

slaap lekker alvast! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.