Ga naar inhoud

Odys : 24 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Nellke zei:

Dankje wel voor je reactie ja loop al jaren met het probleem durfde heel lang niet en nu ga ik het dus echt doen ben Erg blij bij de pasvorm zag 400 cc mooi uit maar ben bang als ze erin zitten kleiner uit valt maar jij had een c en nu d e.. ik heb maar lege b als ik die 400cc pak vallen ze dan automatic ook maat kleiner uit dat ik dan volle c heb of? 

Er wordt wel altijd gezegd dat ze kleiner lijken als ze erin zitten. Ik heb uiteindelijk een maat groter gekozen en ben daar heel blij mee. Maar vooral omdat dit het formaat is van mijn borsten voor zwangerschap en borstvoeding. Ik denk inderdaad wel dat het bepalend is wat je vooraf hebt aan eigen borsten. Maar ook de manier van plaatsen schijnt invloed te hebben. Hij dual plane drukt de spier de prothese enigszins plat. Bij mij is dat dus niet het geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames,

 

langszaamaan begint het normale leven weer en roepen de verplichtingen weer. Ik wil eigenlijk nog wel weken niets doen maar helaas.. 

 

Vandaag bij dr Snel de pleisters laten verwijderen. Alles ziet er keurig uit. Littekens lijken mooi te genezen. 

Volgens de arts genees ik boven gemiddeld. Nou klinkt dat ff lekker :p benadrukte wel echt het belang van nog zeker twee weken rustig aan te doen en na de derde week weer langzaam opbouwen. Absoluut niet sporten (tsja, kon het toch niet laten om even te vragen haha)

 

Bovenop mijn borsten nog wel wat vocht en hij gaf aan dat Mn borst nog iets zou zakken maar dat het er allemaal heel goed uitziet. 

 

Hij was trouwens ook bij mijn operatie aanwezig en vond hem in contact heel erg prettig. Erg fijne arts! Zou het niet eens erg vinden als ik over drie maanden ook mijn controle bij hem heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2018 om 23:57, Odys zei:

Dag dames,

 

langszaamaan begint het normale leven weer en roepen de verplichtingen weer. Ik wil eigenlijk nog wel weken niets doen maar helaas.. 

 

Vandaag bij dr Snel de pleisters laten verwijderen. Alles ziet er keurig uit. Littekens lijken mooi te genezen. 

Volgens de arts genees ik boven gemiddeld. Nou klinkt dat ff lekker :p benadrukte wel echt het belang van nog zeker twee weken rustig aan te doen en na de derde week weer langzaam opbouwen. Absoluut niet sporten (tsja, kon het toch niet laten om even te vragen haha)

 

Bovenop mijn borsten nog wel wat vocht en hij gaf aan dat Mn borst nog iets zou zakken maar dat het er allemaal heel goed uitziet. 

 

Hij was trouwens ook bij mijn operatie aanwezig en vond hem in contact heel erg prettig. Erg fijne arts! Zou het niet eens erg vinden als ik over drie maanden ook mijn controle bij hem heb :)

Hey Odys! Super te lezen dat het zo goed gaat met je. Zo’n herstel wens je iedereen toe! (Ook mezelf :D). Goed te lezen dat die dr. Snel een goede opvolgarts is, want heb al gelezen dat hij tegenwoordig alle checks doet van dr vd Weij ná de operatie. Wat vliegt de tijd. Betekent dat mijn datum toch ook alsmaar dichter komt.

Zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album? Altijd leuk om nog eens een bevestiging te zien van mijn goede artskeuze :lol:  Heb al zoveel positieve reacties gelezen op je foto’s. Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey Odys! Super te lezen dat het zo goed gaat met je. Zo’n herstel wens je iedereen toe! (Ook mezelf :D). Goed te lezen dat die dr. Snel een goede opvolgarts is, want heb al gelezen dat hij tegenwoordig alle checks doet van dr vd Weij ná de operatie. Wat vliegt de tijd. Betekent dat mijn datum toch ook alsmaar dichter komt.

Zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album? Altijd leuk om nog eens een bevestiging te zien van mijn goede artskeuze :lol:  Heb al zoveel positieve reacties gelezen op je foto’s. Liefs! X

Hi Kim,

thanks voor je bericht :) ik heb je toegevoegd! Ik ben heel tevreden.. het lijkt heel erg op hoe mijn borsten vroeger waren en dat was het doel :)

voor je het weet ben je aan de beurt en heb je ook je nieuwe booobiesss!!  Blijft spannend he!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Odys zei:

Hi Kim,

thanks voor je bericht :) ik heb je toegevoegd! Ik ben heel tevreden.. het lijkt heel erg op hoe mijn borsten vroeger waren en dat was het doel :)

voor je het weet ben je aan de beurt en heb je ook je nieuwe booobiesss!!  Blijft spannend he!

XX

Waauw Odys! Ze zien er idd prachtig uit, nu al! Een mooie volle boezem die perfect bij je lichaam past. Ook weer van die waarvan je niet zou zeggen dat je een bv hebt gehad en dat is echt super! Geniet er van. Je mag er echt heel trots op zijn! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Zat te lezen en zag dat je 425cc gekregen hebt zou ik ook in je album mogen kijken? Heb zelf ook 425cc gekregen maar kom van vrijwel plat af en zit nu op een 70/75G hangt af van de bh. 

Ben wel benieuwd hoe 425cc er bij jou uit ziet bij mij zijn ze trouwens dual plane geplaatst. Je kan ook in mijn album kijken als je wilt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Odys wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat! Zat te lezen en zag dat je 425cc gekregen hebt zou ik ook in je album mogen kijken? Heb zelf ook 425cc gekregen maar kom van vrijwel plat af en zit nu op een 70/75G hangt af van de bh. 

Ben wel benieuwd hoe 425cc er bij jou uit ziet bij mij zijn ze trouwens dual plane geplaatst. Je kan ook in mijn album kijken als je wilt :wub:

Hi Meis, ik voeg je toe! Wil graag bij je kijken.. :)) heb nog niet gemeten waar ik op zit. Zal ik binnenkort eens doen. Ik verwacht eigenlijk een E. Dat is iig Mn maat van vroeger en qua zicht lijkt het erop haha..

mijn zijn voor de spier geplaatst. Hoelang heb je ze al? En ben je tevreden? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Kim2018 zei:

Waauw Odys! Ze zien er idd prachtig uit, nu al! Een mooie volle boezem die perfect bij je lichaam past. Ook weer van die waarvan je niet zou zeggen dat je een bv hebt gehad en dat is echt super! Geniet er van. Je mag er echt heel trots op zijn! Xxx 

Ahhh wat een lief bericht!! Dank je wel mop.. ik ben er tot nu toe ook al heel blij mee. Echt verrast over hoe het er zo kort na de operatie al uitziet. Had ik echt niet verwacht. Maar het feit dat Mn tieten voorheen leeg waren waardoor de huid nu niet zo mega strak zit zal daarin wel meespelen. Xx

 

nog even voor jou toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Odys zei:

Ahhh wat een lief bericht!! Dank je wel mop.. ik ben er tot nu toe ook al heel blij mee. Echt verrast over hoe het er zo kort na de operatie al uitziet. Had ik echt niet verwacht. Maar het feit dat Mn tieten voorheen leeg waren waardoor de huid nu niet zo mega strak zit zal daarin wel meespelen. Xx

 

nog even voor jou toch? :)

Nog ff jaaa! Dat de tijd maar snel vooruit gaat! :63::lol: Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Kim2018 zei:

Nog ff jaaa! Dat de tijd maar snel vooruit gaat! :63::lol: Liefs xxx

Waarschijnlijk is het voor je het weet zover. Gaat in fases. Soms even langszaam en dan opeens is het de dag en daarna ben je opeens een week verder! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys ben 14 augustus geopereerd dus nog niet zo heel lang. Vraag me af of nog veel gaat veranderen, denk het wel want ze zijn wel soepel en gezakt maar zonder shirt zijn het echt nog nep maar vind ik ook wel mooi. Maar ze zien er niet uit als de cupmaat die ik draag denk dat het er ongeveer als een Dtje uit ziet voor het zicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Odys ben 14 augustus geopereerd dus nog niet zo heel lang. Vraag me af of nog veel gaat veranderen, denk het wel want ze zijn wel soepel en gezakt maar zonder shirt zijn het echt nog nep maar vind ik ook wel mooi. Maar ze zien er niet uit als de cupmaat die ik draag denk dat het er ongeveer als een Dtje uit ziet voor het zicht. 

Een G klinkt trouwens wel echt enorm haha.. op de foto’s valt dat inderdaad wel mee! Al zijn het trouwens wel behoorlijke borsten, maar bij een g denk je toch aan enorme memmen haha.. wat is jou borstomtrek dan? Ze zien er heel mooi uit! Bij jou is het echt enorm verandert gedurende de weken. Dat zie ik bij mij tot nu toe niet zo heel erg. Maar goed dat komt wellicht ook doordat ik veel Losse huid had die niet opgerekt hoefde te worden. Mooi trouwens die roze BH! Van welk merk is die? Ik heb hier op het forum gelezen dat het 1/1,5 jaar kan duren tot het zijn oorspronkelijke vorm heeft. Hoelang duurde het voordat ze soepel waren? En heb je nu nog klachten? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar wel had ook 75F na Mn wissel maar voor t oog was t n volle D

een natuurlijke borst 75F is gwn anders dan een met protheses 

nu na nog n zwangerschap is t egt n D

80D 

ben heel benieuwd na Mn maat na deze wissel.

 

zwz zijn ze vaak na een jaar op zn allermooist zachtst etc 

maar na 6 mnd merkte ik al heel veel verschil met die eerste weken en waren ze aardig eigen en kneedbaar :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD

had je voor je bv al kinderen gehad en kwam deze zwangerschap daarna of was dit je eerste zwangerschap?

Ik hoop in de toekomst nog wel een kindje te krijgen. Ben benieuwd of het dan hetzelfde doet als wat het nu met Mn borsten heeft gedaan. 

Waar hoop je na je wissel op uit te komen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Odys zei:

Ik heb ze net gemeten.. en kom uit op een 75F. Zit vandaag niet helemaal lekker in Mn vel, werd vervelend wakker en keek in de spiegel en vond opeens alles nep aan mezelf. vanmiddag of morgen voelt vast alles weer anders. 

Hey Odys, ik denk dat je gevoel door de operatie komt en de narcose. Is toch niet niets! Zoals je zegt, morgen is een andere dag en je zal je wel weer beter voelen! Sowieso kan je er van op aan dat je borsten erg mooi zijn en je ziet er niets neps aan! Je mag trots zijn! Geef het wat tijd, probeer het wat rustig aan te doen. Komt goed! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys ik heb omtrek 70 heeeel soms 75, de roze bh is van de Hunkemöller is een 80F maar heb de omvang van laten innemen naar 75 omdat daar geen 75G in bestond maar die bh valt kleiner van omvang en cup. Ik vind dat ze toch zonder de borstband en bh pas echt zacht zijn geworden maar ik slaap nu ook zonder bh aan. Misschien omdat jij ze voor de spier hebt in plaats van dual plane dat er geen spier overheen zit dus die hoeft dan niet te ontspannen ofzo? Denk ik dan he haha. Vind ze bij jou wel echt super mooi heel mooi decolleté ook in kleding. Dat is het enigste wat ik nog niet echt heb echt een spleetje, misschien dus omdat ze nog niet volledig gezakt of zacht zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Ellen1997 zei:

@Odys ik heb omtrek 70 heeeel soms 75, de roze bh is van de Hunkemöller is een 80F maar heb de omvang van laten innemen naar 75 omdat daar geen 75G in bestond maar die bh valt kleiner van omvang en cup. Ik vind dat ze toch zonder de borstband en bh pas echt zacht zijn geworden maar ik slaap nu ook zonder bh aan. Misschien omdat jij ze voor de spier hebt in plaats van dual plane dat er geen spier overheen zit dus die hoeft dan niet te ontspannen ofzo? Denk ik dan he haha. Vind ze bij jou wel echt super mooi heel mooi decolleté ook in kleding. Dat is het enigste wat ik nog niet echt heb echt een spleetje, misschien dus omdat ze nog niet volledig gezakt of zacht zijn. 

Lijkt me helemaal weer gek zonder BH slapen haha. Slaap je dan ook op je zij en buik? 

 

Ik ben sws nog 4,5 week gebonden aan deze BH. Moet zeggen dat ik hem niet eens heel vervelend vind zitten al lijkt hij soms wel heel erg te trekken op Mn ribben ofzo.. 

 

en wat betreft het spleetje tussen De borsten. Ik weet niet of dat ook gewoon te maken heeft met hoe je natuurlijke borsten zijn. Mijn borsten zien er eigenlijk vrijwel hetzelfde uit als voor mijn zwangerschap en maanden van borstvoeding. Nu wel nog iets voller aan de zijkant maar daar blijft ook nog steeds vocht zitten.. heb je andere daarover gehoord? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Kim2018 zei:

Hey Odys, ik denk dat je gevoel door de operatie komt en de narcose. Is toch niet niets! Zoals je zegt, morgen is een andere dag en je zal je wel weer beter voelen! Sowieso kan je er van op aan dat je borsten erg mooi zijn en je ziet er niets neps aan! Je mag trots zijn! Geef het wat tijd, probeer het wat rustig aan te doen. Komt goed! Xxx

Dank je wel Voor je lieve geruststellende berichtje. Dat van die borsten sloeg nergens op haha ;) ben er super blij mee. Zat gewoon even op alles af te geven. Nu gelukkig alweer wat positiever. Merk dat ik enorm veel droom (negatief). Soms kan ik die negativiteit dan in mijn hele lijf voelen. Heel irritant. besef me trouwens dat ik dat vaker heb als ik toevallig wel eens op Mn rug sliep of beter gezegd wakker werd, maar misschien zit het tussen Mn oren. Vannacht vast weer mooiere dromen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys slaap wel op mij zij maar niet op me buik vind ik niet comfertabel aanvoelen. Ohja over de pijntjes als ik een lange dag gehad heb voel ik het wel maar pijn kan ik het niet noemen, als me bh uit doe zien ze er wel stijver uit als dat smorgens wakker word. 

Ik zelf had vooral tussen me borst heel veel vocht toen er na een tijdje over voelde voelde ik het gewoon kraken zoveel vocht zat er echt een raar gevoel en geluid. 

Toevallig gister nog aan gedacht en gevoeld heb overal weer gevoel maar de huid bij me litteken voelt nog steeds doffer aan als de rest maar niet vervelend ofzo. Ik heb zelfs 1 overgevoelige tepel ooit ineens door de dag heen is net alsof die heeel koud word ofzo raar om te omschrijven ook aanraken is overgevoelig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 oh dat vocht tussen je borsten herken ik. Stond en staat soms nog steeds helemaal bol. Net alsof me huid helemaal naar voren komt. En dat geluid herken ik ook haha! Lekker kraken ofzo. Had vannacht gedroomd dat me prothese gedraaid was haha.. 

fijn dat je weer helemaal gevoel hebt in je borsten. Mag ik je vragen hoe lang dat heeft geduurd? Had je voor je operatie ook overgevoelige tepels of niet? Ik hoop toch ook wel dat het gevoel weer terug komt. Worden je tepels ook gewoon hard? Ik had van de week voor het eerst een half harde tepel maar daarna helaas niets meer van vernomen haha..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys kreeg al best snel het gevoel terug in me tepel, vooral de overgevoelige (links) heb ik ooit geen controle over als die hard word dus soms zegt mama heel blij oh ja Ellen daar is ie weer haha. Wanneer dat het gevoel ongeveer terug kwam weet ik niet meer precies. Maar had vantevoren geen overgevoelige tepels. Vond het op het begin echt een vervelend gevoel dat alles gevoelloos was en was bang dat nooit meer goed kwam maar het tegendeel is bewezen haha. 

Het antwoord op bijna alle vragen hier is geduld maar is ook echt zo. Mijn geduld is heel erg op de proef gesteld haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.