Ga naar inhoud

Odys : 24 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Robijntje02:

Ziet er echt heeeeel mooi uit @Odys!!!

:35:

Zou je wel trots op zijn!!

Dank je wel! :43:

Ik ben voor nu vooral heel erg gerustgesteld en blij dat het achter de rug is en ontzettend blij dat ik dit heb gedaan. Als het goed is worden ze alleen maar mooier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me zelf prima maar opstaan enzovoort erg pijnlijk. Ik heb 400cc rond voor de spier. Had een 75b en ben erg benieuwd hoe ze gaan worden. Joune zien er al super mooi uit! Ben erg benieuwd hoe mijne er morgen uitzien als ik het verband af doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei rtx:

Wat fijn dat het goed is gegaan en dat je ze nu al zo mooi vindt!! Ik ben heel benieuwd, mag ik ook in je album spieken? 

Jahoor! Ik voeg je toe :) 

het valt me gelukkig gewoon heel erg mee. Had me ingesteld op drie maanden vreselijke borsten maar dit ziet er naast dat het opgezet is best goed uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je goed voelt! Hoop dat dat zo blijft! Wil je niet ontmoedigen hoor, maar heel vreemd, kon ik de eerste nacht en volgende ochtend zelf uit bed komen en de twee weken daarna dus niet meer.... 

al moet ik wel erbij zeggen dat ik dual plane heb, dus daar kan wel een verschil inzitten natuurlijk. 

Mag ik eens bij jou meekijken? Leuk dat je al zo enthousiast bent! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb direct gekeken, wauw ze zien er nu inderdaad al prachtig uit. 

haha ik begrijp je helemaal. Ik heb me nu ook ingesteld op hele lelijke borsten na de operatie, zodat het (hopelijk) alleen maar mee kan vallen. 

 

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei rtx:

Ik heb direct gekeken, wauw ze zien er nu inderdaad al prachtig uit. 

haha ik begrijp je helemaal. Ik heb me nu ook ingesteld op hele lelijke borsten na de operatie, zodat het (hopelijk) alleen maar mee kan vallen. 

 

Succes met je herstel!

Hahaha inderdaad! Maar dit valt alles mee. Wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Iwb:

Fijn dat je je goed voelt! Hoop dat dat zo blijft! Wil je niet ontmoedigen hoor, maar heel vreemd, kon ik de eerste nacht en volgende ochtend zelf uit bed komen en de twee weken daarna dus niet meer.... 

al moet ik wel erbij zeggen dat ik dual plane heb, dus daar kan wel een verschil inzitten natuurlijk. 

Mag ik eens bij jou meekijken? Leuk dat je al zo enthousiast bent! 

 

Haha ik hoop het toch niet maar we gaan het beleven. Het gaat zoals het gaat. Ik heb net buiten even gewandeld en dat was heerlijk. 

Mij voeg je toe Meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Odys:

Ik heb je toegevoegd. Hoe gaat het met jou? Je bent ook gister geholpen toch?

Ow wauw heel erg mooi! Ziet echt echt al mooi uit :)

ja ben ook gister geholpen. Gaat nu wel..vooral heel erg gezwollen maar de pijn valt eigenlijk wel mee. En bij jou? Hoe heb je geslapen?

mag jij vandaag ook douchen? Ik durf mijn bh niet echt uit te doen dus stel het nog n paar uurtjes uit hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blabla1980 dank je wel. :) 

ik was vannacht van 2 tot 6 wakker en ben toen weer in slaap gevallen tot een uur of kwart voor tien. Heb dus gelukkig wel wat uurtjes geslapen uiteindelijk. Ik heb eigenlijk ook geen pijn, maar dit wel heel vol voor Mn gevoel. Heb vooral heel veel vocht aan de zijkant van Mn borsten. Puilt helemaal uit haha..

 

Ik mag ook douche maar weet niet of ik ga. Heb gister wel Mn BH al even los gehad en denk dat ik dat sws vandaag nog even doe. Wil ook wel even spieken haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2018 om 08:09, Vonnepon zei:

 @Odys ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt en dat je er wat aan wilt laten doen en gelukkig kan dat. 

 

Wat betreft het gevoel, ik heb nooit grote of volle borsten gehad dus ik zelf weet niet hoe dat aanvoelt. Ik ben nu bijna  11 weken po en ze voelen heel stevig zeg maar. Ze zijn wel heel soepel en als ik erin knijp voel je de protheses niet zitten. Ken je mss iematnd die ook borstvergroting heeft gehad. Dan zou je kunnen vragen of je eens mag voelen. 

Hh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames!! Graag zou ik jullie mening willen aangezien ik beetje jn dilemma zit ben klein vrouwtje 1.60 55 kilo en mama van 2 mooie kindjes maar helaas door borstvoeding kleine b en niet meer stevig nu krijg ik over 3 weken eindelijk mijn borstvergroting en ben ik mee gegaan in 400 Cc maar aangezien ik mooie volle d wil is mijn vraag iemand ervaring ermee en de maat niet te klein is of toch dan voor 450? Heel graag antwoord terug liefs Nellie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Odys Wat leuk om te lezen je verhaal! Gefelciteerd met je boobies!

En wat grappig ik ben ook bij Bergman geweest en boerhaave (kies ook voor boerhaave)

Zou ik een kijkje mogen nemen in jou album? 

 

Hi Jorinde, ik zal je toevoegen

 

wat gaat het bij je worden en wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Odys zei:

Hi Jorinde, ik zal je toevoegen

 

wat gaat het bij je worden en wanneer wordt je geopereerd?

@OdysWat zijn ze mooi al! En wat een verschil, geloof direct dat je hier heel blij mee bent! 

Ik heb nog geen datum geprikt staan, ga over een maand nog een keer op consult en hopelijk kan ik dan een datum prikken! (wegens financiele redenen toen der tijd niet mee kunnen door gaan, maar nu is het bijna zover!)

 

Ik ga waarschijnlijk voor 300 cc anatomisch voor de spier bij van der weij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Nellke zei:

Beste dames!! Graag zou ik jullie mening willen aangezien ik beetje jn dilemma zit ben klein vrouwtje 1.60 55 kilo en mama van 2 mooie kindjes maar helaas door borstvoeding kleine b en niet meer stevig nu krijg ik over 3 weken eindelijk mijn borstvergroting en ben ik mee gegaan in 400 Cc maar aangezien ik mooie volle d wil is mijn vraag iemand ervaring ermee en de maat niet te klein is of toch dan voor 450? Heel graag antwoord terug liefs Nellie 

Hi Meis,

 

ik heb 425 cc gekregen voor de spiegel. Ik ben zelf 160 en was dag van de operatie 56,5kg. Ik had een lege c. Heb nu wel weer een volle D/E vermoed ik 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Nellke zei:

Beste dames!! Graag zou ik jullie mening willen aangezien ik beetje jn dilemma zit ben klein vrouwtje 1.60 55 kilo en mama van 2 mooie kindjes maar helaas door borstvoeding kleine b en niet meer stevig nu krijg ik over 3 weken eindelijk mijn borstvergroting en ben ik mee gegaan in 400 Cc maar aangezien ik mooie volle d wil is mijn vraag iemand ervaring ermee en de maat niet te klein is of toch dan voor 450? Heel graag antwoord terug liefs Nellie 

Dankje wel voor je reactie ja loop al jaren met het probleem durfde heel lang niet en nu ga ik het dus echt doen ben Erg blij bij de pasvorm zag 400 cc mooi uit maar ben bang als ze erin zitten kleiner uit valt maar jij had een c en nu d e.. ik heb maar lege b als ik die 400cc pak vallen ze dan automatic ook maat kleiner uit dat ik dan volle c heb of? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.