Ga naar inhoud

Odys : 24 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag dames!! :) wat een geweldig forum met veel info.. ik ben mij momenteel aan het oriënteren en heb mijn eerste consult bij De Bergman kliniek gehad. Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij Boerhaave, dokter van der Weij. Ik ben een klein vrouwtje van 160, 30jr en was vroeger in het bezit van een DD. Na mijn bevalling en het geven van 9mnd borstvoeding zijn ze helaas letterlijk opgevreten. Momenteel heb ik een C maar zonder enkele vulling aan de bovenkant. Tijdens mijn consult bij Bergman werd aangegeven dat ik tot max 370cc kon vullen, (gelukkig geen borstlift) waarschijnlijk zijn mijn borsten dan net iets kleiner dan vroeger maar dit ivm gescheurde huid. Ik ben heel benieuwd wat er woensdag bij Boerhaave gezegd wordt. 

 

Ik merk dat ik de definitieve keus lastig blijf vinden. Ik ben gezond en nam mijn borsten voor wat het is maar kan er soms echt van huilen. Ik ben heel bang dat ik daarna alsnog niet tevreden ben of dat ze heel nep aanvoelen.(Nog nooit gevoeld namelijk) Hoe is het gevoel in jullie borsten en wat krijgen jullie terug van de mannen? Wat maakte voor jullie de keus om het daadwerkelijk te doen?

 

nou, ik lees de komende tijd in ieder geval graag mee :)

 

Fijne dag en liefs Odys

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

 @Odys ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt en dat je er wat aan wilt laten doen en gelukkig kan dat. 

 

Wat betreft het gevoel, ik heb nooit grote of volle borsten gehad dus ik zelf weet niet hoe dat aanvoelt. Ik ben nu bijna  11 weken po en ze voelen heel stevig zeg maar. Ze zijn wel heel soepel en als ik erin knijp voel je de protheses niet zitten. Ken je mss iematnd die ook borstvergroting heeft gehad. Dan zou je kunnen vragen of je eens mag voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys ik heb echt een heel goed herstel gehad. Geen pijn gehad maar wel wat ongemak maar echt heel goed te doen. Ik heb denk ik 2-3 dagen alleen paracetamol gebruikt verder niets. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze voor ze voor de spier heb wat ongetwijfeld zal schelen want dan laten ze je spieren met rust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon wat super! Dat scheelt een hoop. Heb een vrij hoge pijngrens dus hopelijk kan ik over een aantal weken/maanden hetzelfde zeggen. Bij Bergman adviseerde ze ook voor de spier. Schijnt ook prettiger te kunnen zijn met sporten. Ik ben benieuwd wat van de Weij aangeeft. Ik las net een topic over natuurlijk meebewegen van de borsten :)) en jou foto album. Mag ik een kijkje nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon thanks! Ze zien er heel mooi uit !! Ook fijn om te Zien hoe het proces is en dat ze echt nog behoorlijk veranderen na verloop van tijd. Is die zwarte BH de BH die je krijgt van de kliniek? Ik had altijd het idee dat dit met hele dikke banden was en hoog gesloten aan de voorkant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Odys dank je :53: Ja je kunt bij mij heel goed zien hoe het proces van herstel verlopen is. Dus mocht je zover zijn en je denkt dit komt nooit goed kijk dan nog eens naar mijn album. 

 

Ik kreeg direct na mijn operatie de careficx Anna van de kliniek aan. Ik heb zelf nog de carefix Ava erbij besteld. Deze heeft een langer onderkantje waardoor die wat minder op je littekens drukt. Beide zijn best oké en de Anna draag ik soms s’nachts nog omdat ik soms die steun mis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag meisje..

 

Het zit erop en ben al thuis! Half 8 melden en om 8 uur heeft van der Weij Mn borsten afgetekend. Ik voel me naast het feit dat ik behoorlijk misselijk en duizelig ben van de narcose eigenlijk heel goed. Geen pijn en hele vriendelijke mensen. Ik bedenk me net dat ik aan het praten was over mijn werk en opeens vertrokken was :)  werd kwart voor elf weer wakker - best wel laat eigenlijk en kan nog wel uren slapen. Ze raden aan nu wakker te blijven en later een uurtje te slapen zodat ik vanavond wellicht beter slaap. Ze zien er echt nu al super goed uit. Lijkt eigenlijk precies of wat het was voor de periode van borstvoeding. Ik ga even kijken of ik een privé album kan aanmaken zodat ik jullie kan showen :) maar niet direct over het internet ga haha..

 

van der Weij echt een hele vriendelijke man en ik ben heeel blij met de maat! Al met al gewoon een super fijne ervaring. 

bedankt voor al jullie support en het meekijken en denken met elkaar. Heel fijn!!

 

uiteindelijk is er 425cc in gegaan voor de spier. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Odys:

Dag meisje..

 

Het zit erop en ben al thuis! Half 8 melden en om 8 uur heeft van der Weij Mn borsten afgetekend. Ik voel me naast het feit dat ik behoorlijk misselijk en duizelig ben van de narcose eigenlijk heel goed. Geen pijn en hele vriendelijke mensen. Ik bedenk me net dat ik aan het praten was over mijn werk en opeens vertrokken was :)  werd kwart voor elf weer wakker - best wel laat eigenlijk en kan nog wel uren slapen. Ze raden aan nu wakker te blijven en later een uurtje te slapen zodat ik vanavond wellicht beter slaap. Ze zien er echt nu al super goed uit. Lijkt eigenlijk precies of wat het was voor de periode van borstvoeding. Ik ga even kijken of ik een privé album kan aanmaken zodat ik jullie kan showen :) maar niet direct over het internet ga haha..

 

van der Weij echt een hele vriendelijke man en ik ben heeel blij met de maat! Al met al gewoon een super fijne ervaring. 

bedankt voor al jullie support en het meekijken en denken met elkaar. Heel fijn!!

 

uiteindelijk is er 425cc in gegaan voor de spier. 

 

Xx

Super fijn joh! 

En gelukkig toch de 425 :)

Nu lekker bijkomen, ik wacht ongeduldig op je album ;). Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei An1977:

Wat fijn!!! Yeuhhhh. Nu lekker rustig herstellen. Blijf lekker lopen enzo. Heb ik ook gedaan, heb niet echt pijn gehad. 

Wil straks graag kijken hoe het is geworden!! 

Zal je ff toevoegen aan Mn album xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Odys:

Dag meisje..

 

Het zit erop en ben al thuis! Half 8 melden en om 8 uur heeft van der Weij Mn borsten afgetekend. Ik voel me naast het feit dat ik behoorlijk misselijk en duizelig ben van de narcose eigenlijk heel goed. Geen pijn en hele vriendelijke mensen. Ik bedenk me net dat ik aan het praten was over mijn werk en opeens vertrokken was :)  werd kwart voor elf weer wakker - best wel laat eigenlijk en kan nog wel uren slapen. Ze raden aan nu wakker te blijven en later een uurtje te slapen zodat ik vanavond wellicht beter slaap. Ze zien er echt nu al super goed uit. Lijkt eigenlijk precies of wat het was voor de periode van borstvoeding. Ik ga even kijken of ik een privé album kan aanmaken zodat ik jullie kan showen :) maar niet direct over het internet ga haha..

 

van der Weij echt een hele vriendelijke man en ik ben heeel blij met de maat! Al met al gewoon een super fijne ervaring. 

bedankt voor al jullie support en het meekijken en denken met elkaar. Heel fijn!!

 

uiteindelijk is er 425cc in gegaan voor de spier. 

 

Xx

Super meis @Odys gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Nu lekker rustig aan doen de komende weken. Laat je lekker in de watten leggen. Ik ben heel benieuwd hoe t geworden is. Wil je me toevoegen aan je album wanneer je die hebt.

liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Vonnepon:

Super meis @Odys gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Nu lekker rustig aan doen de komende weken. Laat je lekker in de watten leggen. Ik ben heel benieuwd hoe t geworden is. Wil je me toevoegen aan je album wanneer je die hebt.

liefs

Vonnepon

Zie dat mijn bericht terug niet is geplaatst. Dank je wel voor je berichtje xx. Ik heb je gelijk toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mar95:

Ah wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben ook vanmiddag geopereerd maar kan nog niks zien ivm verband. Zou ik jou album mogen zien? Ik zal morgen fotos laten zien als het verband er af kan..

 

 

liefs

Jij ook gefeliciteerd haha.. hoe voel je je Meis? Ik zal je even toevoegen en je gelijk volgen. Laat je me weten als je morgen je foto’s hebt geplaatst? Wat heb jij gekregen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.