Sign in to follow this  
Bridgett

Ik ben bridgett

Recommended Posts

Hoi ik ben bridgett, bijna 40 jaar en wil van het najaar een bv. Ik vermoed dat het een borstlift met protheses gaat worden.  Min borsten zijn na 4 kinderen en gewichtsverlies niet mooi meer. Hangen erg en helemaal leeg. 

Ben erg blij dat ik dit forum tegen kwam. Ik weet nog niet precies waar ik het wil laten doen, daar hoop ik hier wel wat wijzer in te worden. Ik wil een intake doen bij een aantal verschillende zodat ik van daaruit kan kiezen. Gr bridgett

Guest B00bies

Mocht je liever geen borstlift willen dan zou je bij dr Nio een consult kunnen plannen. Hij adviseert niet snel een lift, maar lift de borst vaak door een wat grotere prothese te plaatsen. Scheelt toch weer in littekens, je herstel en een extra smak geld ;) 

Hij werkt in de Parkkliniek en in het OLVG West. Je kan veel ervaringen met hem op het forum vinden. Ik heb bij hem zelf een bv gehad en ben heel tevreden (ik had overigens geen hang of lege borsten).

Succes!  

xx

Dank je, dat had ik al een beetje gelezen hier. Maar betekent dat dan dat je echt een heel veel grotere prothese moet of valt dat wel mee?

Ik had Nio al op mijn lijstje gezet, lees veel goede ervaringen over hem. Zou jij, als je het overkom doen weer terig bij hem gaan?

Guest B00bies

Dan zal je wel meer cc moeten nemen. Hoeveel meer kan ik niet zeggen. Dat hangt er vanaf hoeveel ruimte hij op moet vullen. Hij zal je wel vertellen hoeveel cc je minimaal daarvoor nodig hebt. 

Ja, voor een wissel ga ik zeer waarschijnlijk weer naar hem toe. Ben heel tevreden :) 

Sign in to follow this