Ga naar inhoud

Yeah!! Up and running again


Vonnepon

Aanbevolen berichten

Wat heerlijk, vanmorgen voor het eerst weer hardgelopen na 11 weken po.  Weliswaar maar 15 minuten maar het begin is er. En ook weer voor het eerst een yoga les mee gedaan. Ik ben al wel vanaf 6 weken weer begonnen langzaam begonnen met sporten, crosstrainer en krachttraining met alleen benen. Sinds Weel 10 ook weer voorzichtig begonnen met armen, rug en borst. Vandaag viel me alles mee. Ik zal morgen denk wel wat spierpijn hebben denk ik maar m’n boobs hebben zich heel goed gehouden. Ik draag een sportbeha van Nike voor extreme performance en die zit als een huis. Al met al ben ik een blij ei :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kleintje25:

@Vonnepon Wauw wat goed dat je al helemaal hersteld bent! Voelde het niet heel eng om te gaan rennen, omdat alles dan mee beweegt? Of zit die sportbh zo strak? In ieder geval, super goed dat je weer kunt sporten! Ik kijk ook uit naar het moment dat dat straks weer kan. :59:

@Kleintje25 ja vond t wel even spannend. Ik was al wel 3 weken aan t trainen op de crosstrainer maar dat is toch anders. Die sport beha is echt top, die zit zo strak dat m’n boobs geen kant op kunnen. En met yoga steun je veel op je armen en gebruik je ook je borstspieren maar ook dat ging prima. Had wel even een gek momentje, met een bepaalde houding zaten m’n boobs gewoon in de weg :45: Dat was een heel nieuwe ervaring en moest er erg om lachen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Oke wat top zeg, dat het gewoon weer goed gaat nu! Lijkt me ook heel spannend om ineens weer te beginnen. En fijn dat je sport bh zo goed ondersteunt. Hahaha ja je moet soms echt even wennen dat je ineens andere afmetingen hebt. Ik zat gister met mn linkertiet in de jam op mijn bord omdat ik niet gewend was dat er aan de voorkant wat zat. Ook een nieuwe ervaring. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kleintje25:

@Vonnepon Oke wat top zeg, dat het gewoon weer goed gaat nu! Lijkt me ook heel spannend om ineens weer te beginnen. En fijn dat je sport bh zo goed ondersteunt. Hahaha ja je moet soms echt even wennen dat je ineens andere afmetingen hebt. Ik zat gister met mn linkertiet in de jam op mijn bord omdat ik niet gewend was dat er aan de voorkant wat zat. Ook een nieuwe ervaring. :P

@Kleintje25 :45: ja dat dus hahaha Ik had vorige week ook een akward moment, tiet tegen arm mannelijke collega toen ik iets uit moest leggen aan z’n bureau :blink: oops hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon
Hey Vonnepon. Ik heb wat vragen over sporten na de bv en kwam na wat zoeken in jouw gesprekje terecht. Ik lees dat je na 6 weken opnieuw kon gaan joggen. Ikzelf probeer 2x per week te gaan joggen en 1x per week te zwemmen.
Wanneer heb je je nieuwe sportbh gekocht en hoe heb je daarin je nieuwe maat gekozen?

PS heb je voor of achter de borstspier?


Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Atiz:

@Vonnepon
Hey Vonnepon. Ik heb wat vragen over sporten na de bv en kwam na wat zoeken in jouw gesprekje terecht. Ik lees dat je na 6 weken opnieuw kon gaan joggen. Ikzelf probeer 2x per week te gaan joggen en 1x per week te zwemmen.
Wanneer heb je je nieuwe sportbh gekocht en hoe heb je daarin je nieuwe maat gekozen?

PS heb je voor of achter de borstspier?


Groetjes!

@Atiz ik ben pas na 11 weken po voorzichtig begonnen met hardlopen (15 min) en nu na 2 weken kan ik alweer 45 min hardlopen. Ik was al wel vanaf week 6 begonnen op de crosstrainer zonder m’n armen te gebruiken met interval training dus m’n conditie was al redelijk snel weer op peil. 

 

Ik draag de Nike Pro Alpha Bra en daarover heen nog een sport bh van hunkermoller met voorsluiting. Dus met hardlopen draag ik er 2 over elkaar, wil geen enkel risico lopen hahaha

 

Ik heb er verschillende gepast en flink in t pashokje lopen springen om te voelen hoe vast het zat en zo m’n keuze gemaakt. Er waren wel mooiere dan die ik nu heb maar deze zit gewoon t best. Ik adviseer dan ook om echt in de winkel te passen zodat je verschillende modellen te passen. Die ik nu heb is een M met cup D-E. Toch vond ik t met hardlopen toch niet vast genoeg zitten dus vandaar die 2e sportbh erover heen. Als ik dan klaar ben met hardlopen doe ik die 2e uit en maak ik m’n parcourtje krachttraining af. 

 

Ik heb trouwens voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.