Ga naar inhoud

Fluffy25 : 15 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei IneT:

Ja ik hoor eigenlijk niets slecht over hem dus dat stelt gerust. Ben alleen bang voor wat ik ga voelen achteraf :)

 

Aan mn linkerkant heb ik praktisch niks van last, rechts is helaas een ander verhaal. Daar doet alles pijn, vooral mn arm en ribben, wat ook wel doortrekt naar de zijkant van mn borst. Kan mn arm ook amper bewegen zonder pijn... volgens de pc zijn de eerste 3 dagen het ergst dus nog even tandenbijten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Fluffy25:

 

Aan mn linkerkant heb ik praktisch niks van last, rechts is helaas een ander verhaal. Daar doet alles pijn, vooral mn arm en ribben, wat ook wel doortrekt naar de zijkant van mn borst. Kan mn arm ook amper bewegen zonder pijn... volgens de pc zijn de eerste 3 dagen het ergst dus nog even tandenbijten 

Ik probeer uit te gaan van het ergste.

Kan je de pijn wat onderdrukken met de pijnstillers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei IneT:

Ik probeer uit te gaan van het ergste.

Kan je de pijn wat onderdrukken met de pijnstillers?

De pijnstillers helpen wel een beetje maar rechts blijft het gewoon pijn doen, voelt ook meer aan als echt spierpijn. Ik had ook op het forum hier gelezen dat magnesium helpt dus dat neem ik nu ook sinds gisteren. Probeer ook extra proteïnen te eten want werkt ook herstellend voor de spieren. Zal nog even tandenbijten worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Fluffy25:

De pijnstillers helpen wel een beetje maar rechts blijft het gewoon pijn doen, voelt ook meer aan als echt spierpijn. Ik had ook op het forum hier gelezen dat magnesium helpt dus dat neem ik nu ook sinds gisteren. Probeer ook extra proteïnen te eten want werkt ook herstellend voor de spieren. Zal nog even tandenbijten worden! 

Het wordt elke dag een stukje beter nog even volhouden! Ik vond de eerste drie dagen het heftigst en daarna gewoon heftig spierpijn gevoel. Nu 6 dagen PO en kan elke dag weer meer! (Sinds gisteren van de medicatie af woehoe) Hoe gaat bij jou het liggen dan, is dat nog een beetje te doen? 

 

X Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rossi:

Het wordt elke dag een stukje beter nog even volhouden! Ik vond de eerste drie dagen het heftigst en daarna gewoon heftig spierpijn gevoel. Nu 6 dagen PO en kan elke dag weer meer! (Sinds gisteren van de medicatie af woehoe) Hoe gaat bij jou het liggen dan, is dat nog een beetje te doen? 

 

X Rossi 

Hey! 

Heb nu ook vooral het gevoel van hevige spierpijn. Momenteel heb ik de pijnstillers echt wel nodig hihi. Begin hier en daar ook wat jeuk te krijgen maar kan natuurlijk niet krabben! 

 

In bed liggen is het lastigst vind ik. Zak ook altijd een beetje naar beneden. Vooral lastig dat eens je neerligt, je niet veel meer kan bewegen of bv je kussen niet kan verleggen. En rechtkomen is natuurlijk het lastigst. Overdag zit ik vaak gewoon recht en dan leg ik me af en toe neer om een dutje te doen hihi. Maar op zich valt het wel mee want begin dit jaar heb ik een buikwandcorrectie gehad rondom rond en dan kon ik niet liggen, zitten of wandelen zonder pijn dus je hoort me niet echt klagen! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Fluffy25:

 

Aan mn linkerkant heb ik praktisch niks van last, rechts is helaas een ander verhaal. Daar doet alles pijn, vooral mn arm en ribben, wat ook wel doortrekt naar de zijkant van mn borst. Kan mn arm ook amper bewegen zonder pijn... volgens de pc zijn de eerste 3 dagen het ergst dus nog even tandenbijten 

Ik probeer uit te gaan van het ergste.

Kan je de pijn wat onderdrukken met de pijnstillers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei IneT:

Ik probeer uit te gaan van het ergste.

Kan je de pijn wat onderdrukken met de pijnstillers?

De  pijnstillers helpen wel een beetje maar rechts blijft het gewoon pijn doen, voelt ook meer aan als echt spierpijn. Ik had ook op het forum hier gelezen dat magnesium helpt dus dat neem ik nu ook sinds gisteren. Probeer ook extra proteïnen te eten want werkt ook herstellend voor de spieren. Zal nog even tandenbijten worden

vandaag ook wat gaan wandelen maar kreeg al snel een branderig gevoel dus dan maar teruggekeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fluffy25 fijn dat je het achter de rug hebt, nu nog rustig aan herstellen! Ik zie dat jij 295cc gekregen hebt. Mag ik vragen hoe lang en zwaar je bent? Bij mij staat er nu in principe ook 295, maar twijfel nog tussen dat of toch 245..

Ik ben zelf 1.74 en iets van 54 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Yvie:

@fluffy25 fijn dat je het achter de rug hebt, nu nog rustig aan herstellen! Ik zie dat jij 295cc gekregen hebt. Mag ik vragen hoe lang en zwaar je bent? Bij mij staat er nu in principe ook 295, maar twijfel nog tussen dat of toch 245..

Ik ben zelf 1.74 en iets van 54 kg.

 

Hey!

 

ik ben zelf 1m58 en weeg 52 kg. Voor de operatie had ik een lege 75A. Misschien heb je het ergens al gelezen maar ik ben veel afgevallen en had vroeger een C. Mijn borsten zijn hierdoor ook verdwenen en ik had losse theezakjes in de plaats. Ik wou terug volle borsten in plaats van een hoopje vel. Tijdens de consult kwam ik op 275 maar na veel lezen op dit forum toch aan de pc gevraagd of er 295 geplaatst kon worden. Op zich is dit toch geen zo’n groot verschil en vond het goed. Op het resultaat moet ik wel nog even wachten... 

 

Moeilijke beslissing he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fluffy25:

 

Hey!

 

ik ben zelf 1m58 en weeg 52 kg. Voor de operatie had ik een lege 75A. Misschien heb je het ergens al gelezen maar ik ben veel afgevallen en had vroeger een C. Mijn borsten zijn hierdoor ook verdwenen en ik had losse theezakjes in de plaats. Ik wou terug volle borsten in plaats van een hoopje vel. Tijdens de consult kwam ik op 275 maar na veel lezen op dit forum toch aan de pc gevraagd of er 295 geplaatst kon worden. Op zich is dit toch geen zo’n groot verschil en vond het goed. Op het resultaat moet ik wel nog even wachten... 

 

Moeilijke beslissing he! 

Heel lastig ja! Het verschil tussen 245 en 295 is ook maar 5mm  in volume. Arts zei dat al zou er links de ene en rechts de andere geplaatst worden  een leek geen verschil zou zien. 

Ik heb altijd een hele kleine A gehad en na 2 zwangerschappen nog minder volume...

 

Knap van je dat je zo afgevallen bent! Ben je tot nu toe tevreden over het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Yvie:

Heel lastig ja! Het verschil tussen 245 en 295 is ook maar 5mm  in volume. Arts zei dat al zou er links de ene en rechts de andere geplaatst worden  een leek geen verschil zou zien. 

Ik heb altijd een hele kleine A gehad en na 2 zwangerschappen nog minder volume...

 

Knap van je dat je zo afgevallen bent! Ben je tot nu toe tevreden over het resultaat?

 

Ja tegen mij zei hij ook dat dit maximum 1/4e cupmaat verschilt. 

 

Over het resultaat kan ik nog heel weinig zeggen eigenlijk hihi. Maar als ik het bekijk met het verband er aan ben ik wel tevreden over de maat en als ik eens voel lijkt het me ook goed. Mn verband begint wel los te komen bovenaan maar wil hem toch zo lang mogelijk proberen aan te houden. Ik vind het ook heel moeilijk om ondertussen op zoek te gaan naar een sportbh. Deze van de Hunkemöller worden wel aangeraden maar geen flauw idee welke maat ik moet kiezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.