Fluffy25

Fluffy25 : 15 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hallo iedereen ☺️

In 4 jaar tijd kon ik met behulp van een GBP mijn gewicht halveren. Hier ben ik natuurlijk zeer tevreden mee maar 50 kg afvallen brengt ook z’n negatieve gevolgen mee... 

Van mijn borsten schiet nog amper iets over. Ik ging van een C naar een A. Ik had ook heel wat veloverschot aan mijn buik dus onderging ik een buikwandcorrectie (voor- en achterzijde) waarbij 1,6kg vel werd weggenomen. Door het ‘strakker’ trekken van mijn buik en het sporten, zijn mijn borsten (of zeg maar theezakjes) nog kleiner geworden en is een A soms nog te groot... byebye zelfvertrouwen!

Na maanden twijfelen toch de knoop doorgehakt en besloten om voor een borstvergroting te gaan. 

Dinsdagavond via de website van dr. Verdonck aangegeven dat ik een afspraak wil maken maar ik wacht nog op antwoord. Spannend! 

Zal zo blij zijn om terug borsten te hebben in plaats van een klein hoopje los vel!  

Groetjes

Hey,

Wat een top prestatie om 50 kg af te vallen! 

Je hoort het idd vaker, ben je eindelijk zoveel afgevallen en dan krijg je nog niet het zelfvertrouwen wat je graag wilde aangezien je hele lichaam mee veranderd, en vaak in een negatieve zin. 

Ik geef je groot gelijk dat je voor een borstvergroting gaat. Dan kun je straks weer vol trots in de spiegel kijken ;)

Inderdaad, ik heb soms de indruk dat ik nu veel meer complexen heb dan toen ik zo zwaar was. Ik leg de lat nu ook veel hoger voor mezelf en vergelijk me steeds meer met andere mensen! Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik blij moet zijn met hoe ik nu ben ten opzichte van vroeger, maar toch... 

Er hangt hier en daar wel nog wat vel te wiebelen wat met sporten alleen niet lijkt weg te gaan, maar ik kan natuurlijk niet alles willen. Mijn vriend zegt dat ik er anders zal uitzien als Frankenstein :rolleyes:

@Fluffy25

Hoi meis, 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en alle verdere updates neer gaan zetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

x

Goeiemorgen!

morgen is het al zo ver zeg. Exact 2 weken na mij. Komt helemaal goed je bent in goede handen!

Dr Verdonck en zijn team stellen je echt op je gemak dus niet te veel stressen heb ik ook niet gedaan is nergens voor nodig! Heel veel succes alvast en veel plezier met je laatste dagje aftellen :41:

xxx

Heel veel succes morgen! Wat goed dat je het laat doen, na zoveel te zijn afgevallen! Supergoed van je!

Je nieuwe boobs gaan het helemaal afmaken!

Guest Buttercup2.0

Veel succes vandaag!!:43:

Heel veel succes vandaag! Ben benieuwd naar je operatieverslag. Ik ben zelf afgelopen donderdag geopereerd en het gaat elke dag beter! 

X Rossi 

Hey dames! 

Bij deze even mijn verslagje! 

Op zich alles goed verlopen. Ik moest er zijn om 11u30 en werd om 12u door de verpleegster mee naar boven gebracht. Daar me omgekleed en verpleegster wou naald steken voor de medicatie enzo maar vond geen ader, heeft er dan de anesthesist bijgehaald om te prikken. Ook een hele vriendelijke man. Iedereen lijkt er oprecht geïnteresseerd te zijn in je leven waardoor je je toch minder een nummertje voelt. 

Dan de pc gezien om alles te komen aftekenen en de maat nog eens de bespreken want twijfelde tussen 275 en 295. Blijkt wel dat zijn uitleg tijdens mn consultatie niet volledig klopte. Ik kwam toen op de anatomische prothesen uit wat hij toen de appel peer noemde. Ik had dan ook de appel peer doorgegeven via mail als gekozen prothese maar anatomisch is blijkbaar gewoon de peer vorm, appel peer geeft licht push up effect. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel twijfelde tussen de twee want had echt weinig vulling aan de bovenkant van mn borsten. Hij zei dat ik natuurlijk moet kiezen maar heb dan toch zijn advies gevolgd en voor de appel peer gegaan, 295 cc. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt want het moest zo last minute gebeuren! 

Dan naar OK gegaan, wat daar gebeurde herinner ik me gelukkig niet meer hihi. Uiteindelijk werd ik rond 13u stilletjes aan terug wakker, mocht om 13u30 water drinken, dan naar het toilet, kleren aan, allerlei uitleg gekregen en om 14u zat ik terug in de auto! 

Allemaal vrij snel dus.

De pijn viel heel goed mee, ik had vooral last van tintelende armen, volgens de pc was dit de zwelling van de prothese die duwt op mn zenuwen. Tegen de avond is dit gelukkig overgegaan. Voorlopig lig ik nog in mn bed en valt het ook mee maar denk dat de pijn wel heviger zal worden als ik me recht wilzetten. Denk dat ik me heeel stijf zal voelen!

Het belangrijkste is wel dat het achter de rug is en ik kan niet wachten om ze voor de eerste keer te zien! :wub:

• Like 1