Ga naar inhoud

Fluffy25 : 15 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ☺️

 

 

In 4 jaar tijd kon ik met behulp van een GBP mijn gewicht halveren. Hier ben ik natuurlijk zeer tevreden mee maar 50 kg afvallen brengt ook z’n negatieve gevolgen mee... 

Van mijn borsten schiet nog amper iets over. Ik ging van een C naar een A. Ik had ook heel wat veloverschot aan mijn buik dus onderging ik een buikwandcorrectie (voor- en achterzijde) waarbij 1,6kg vel werd weggenomen. Door het ‘strakker’ trekken van mijn buik en het sporten, zijn mijn borsten (of zeg maar theezakjes) nog kleiner geworden en is een A soms nog te groot... byebye zelfvertrouwen!

Na maanden twijfelen toch de knoop doorgehakt en besloten om voor een borstvergroting te gaan. 

Dinsdagavond via de website van dr. Verdonck aangegeven dat ik een afspraak wil maken maar ik wacht nog op antwoord. Spannend! 

Zal zo blij zijn om terug borsten te hebben in plaats van een klein hoopje los vel!  

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat een top prestatie om 50 kg af te vallen! 

Je hoort het idd vaker, ben je eindelijk zoveel afgevallen en dan krijg je nog niet het zelfvertrouwen wat je graag wilde aangezien je hele lichaam mee veranderd, en vaak in een negatieve zin. 

Ik geef je groot gelijk dat je voor een borstvergroting gaat. Dan kun je straks weer vol trots in de spiegel kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2018 om 08:32 zei Michelle05:

Hey,

Wat een top prestatie om 50 kg af te vallen! 

Je hoort het idd vaker, ben je eindelijk zoveel afgevallen en dan krijg je nog niet het zelfvertrouwen wat je graag wilde aangezien je hele lichaam mee veranderd, en vaak in een negatieve zin. 

Ik geef je groot gelijk dat je voor een borstvergroting gaat. Dan kun je straks weer vol trots in de spiegel kijken ;)

 

Inderdaad, ik heb soms de indruk dat ik nu veel meer complexen heb dan toen ik zo zwaar was. Ik leg de lat nu ook veel hoger voor mezelf en vergelijk me steeds meer met andere mensen! Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik blij moet zijn met hoe ik nu ben ten opzichte van vroeger, maar toch... 

Er hangt hier en daar wel nog wat vel te wiebelen wat met sporten alleen niet lijkt weg te gaan, maar ik kan natuurlijk niet alles willen. Mijn vriend zegt dat ik er anders zal uitzien als Frankenstein :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
44 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Fluffy25

 

Hoi meis, 

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en alle verdere updates neer gaan zetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

x

Hey,

 

bedankt! Nu nog anderhalve maand in spanning afwachten! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goeiemorgen!

 

morgen is het al zo ver zeg. Exact 2 weken na mij. Komt helemaal goed je bent in goede handen!

 

Dr Verdonck en zijn team stellen je echt op je gemak dus niet te veel stressen heb ik ook niet gedaan is nergens voor nodig! Heel veel succes alvast en veel plezier met je laatste dagje aftellen :41:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! 

 

Bij deze even mijn verslagje! 

 

Op zich alles goed verlopen. Ik moest er zijn om 11u30 en werd om 12u door de verpleegster mee naar boven gebracht. Daar me omgekleed en verpleegster wou naald steken voor de medicatie enzo maar vond geen ader, heeft er dan de anesthesist bijgehaald om te prikken. Ook een hele vriendelijke man. Iedereen lijkt er oprecht geïnteresseerd te zijn in je leven waardoor je je toch minder een nummertje voelt. 

 

Dan de pc gezien om alles te komen aftekenen en de maat nog eens de bespreken want twijfelde tussen 275 en 295. Blijkt wel dat zijn uitleg tijdens mn consultatie niet volledig klopte. Ik kwam toen op de anatomische prothesen uit wat hij toen de appel peer noemde. Ik had dan ook de appel peer doorgegeven via mail als gekozen prothese maar anatomisch is blijkbaar gewoon de peer vorm, appel peer geeft licht push up effect. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel twijfelde tussen de twee want had echt weinig vulling aan de bovenkant van mn borsten. Hij zei dat ik natuurlijk moet kiezen maar heb dan toch zijn advies gevolgd en voor de appel peer gegaan, 295 cc. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt want het moest zo last minute gebeuren! 

 

Dan naar OK gegaan, wat daar gebeurde herinner ik me gelukkig niet meer hihi. Uiteindelijk werd ik rond 13u stilletjes aan terug wakker, mocht om 13u30 water drinken, dan naar het toilet, kleren aan, allerlei uitleg gekregen en om 14u zat ik terug in de auto! 

Allemaal vrij snel dus.

 

De pijn viel heel goed mee, ik had vooral last van tintelende armen, volgens de pc was dit de zwelling van de prothese die duwt op mn zenuwen. Tegen de avond is dit gelukkig overgegaan. Voorlopig lig ik nog in mn bed en valt het ook mee maar denk dat de pijn wel heviger zal worden als ik me recht wilzetten. Denk dat ik me heeel stijf zal voelen!

 

Het belangrijkste is wel dat het achter de rug is en ik kan niet wachten om ze voor de eerste keer te zien! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Fluffy25:

Hey dames! 

 

Bij deze even mijn verslagje! 

 

Op zich alles goed verlopen. Ik moest er zijn om 11u30 en werd om 12u door de verpleegster mee naar boven gebracht. Daar me omgekleed en verpleegster wou naald steken voor de medicatie enzo maar vond geen ader, heeft er dan de anesthesist bijgehaald om te prikken. Ook een hele vriendelijke man. Iedereen lijkt er oprecht geïnteresseerd te zijn in je leven waardoor je je toch minder een nummertje voelt. 

 

Dan de pc gezien om alles te komen aftekenen en de maat nog eens de bespreken want twijfelde tussen 275 en 295. Blijkt wel dat zijn uitleg tijdens mn consultatie niet volledig klopte. Ik kwam toen op de anatomische prothesen uit wat hij toen de appel peer noemde. Ik had dan ook de appel peer doorgegeven via mail als gekozen prothese maar anatomisch is blijkbaar gewoon de peer vorm, appel peer geeft licht push up effect. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel twijfelde tussen de twee want had echt weinig vulling aan de bovenkant van mn borsten. Hij zei dat ik natuurlijk moet kiezen maar heb dan toch zijn advies gevolgd en voor de appel peer gegaan, 295 cc. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt want het moest zo last minute gebeuren! 

 

Dan naar OK gegaan, wat daar gebeurde herinner ik me gelukkig niet meer hihi. Uiteindelijk werd ik rond 13u stilletjes aan terug wakker, mocht om 13u30 water drinken, dan naar het toilet, kleren aan, allerlei uitleg gekregen en om 14u zat ik terug in de auto! 

Allemaal vrij snel dus.

 

De pijn viel heel goed mee, ik had vooral last van tintelende armen, volgens de pc was dit de zwelling van de prothese die duwt op mn zenuwen. Tegen de avond is dit gelukkig overgegaan. Voorlopig lig ik nog in mn bed en valt het ook mee maar denk dat de pijn wel heviger zal worden als ik me recht wilzetten. Denk dat ik me heeel stijf zal voelen!

 

Het belangrijkste is wel dat het achter de rug is en ik kan niet wachten om ze voor de eerste keer te zien! :wub:

Oef je bent er vanaf! Gaat wel allemaal zeer snel zeg, echt binnen en buiten bijna.

Ik ben echt bang voor de pijn achteraf. Niet omdat ik niet goed tegen pijn kan(heb een vrij hoge pijngrens) maar omdat ik dan zo beperkt zal zijn naar mijn kindjes toe. 2 dagen na mijn operatie speelt mijn dochtertje (5j) ook een toneel met haar klasje, wil hier echt naartoe kunnen gaan maar ben bang dat het niet zal lukken. Ze zal dan echt teleurgesteld zijn.

Hoe gaat het vandaag met je?

Spoedig herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Fluffy25:

Hey dames! 

 

Bij deze even mijn verslagje! 

 

Op zich alles goed verlopen. Ik moest er zijn om 11u30 en werd om 12u door de verpleegster mee naar boven gebracht. Daar me omgekleed en verpleegster wou naald steken voor de medicatie enzo maar vond geen ader, heeft er dan de anesthesist bijgehaald om te prikken. Ook een hele vriendelijke man. Iedereen lijkt er oprecht geïnteresseerd te zijn in je leven waardoor je je toch minder een nummertje voelt. 

 

Dan de pc gezien om alles te komen aftekenen en de maat nog eens de bespreken want twijfelde tussen 275 en 295. Blijkt wel dat zijn uitleg tijdens mn consultatie niet volledig klopte. Ik kwam toen op de anatomische prothesen uit wat hij toen de appel peer noemde. Ik had dan ook de appel peer doorgegeven via mail als gekozen prothese maar anatomisch is blijkbaar gewoon de peer vorm, appel peer geeft licht push up effect. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel twijfelde tussen de twee want had echt weinig vulling aan de bovenkant van mn borsten. Hij zei dat ik natuurlijk moet kiezen maar heb dan toch zijn advies gevolgd en voor de appel peer gegaan, 295 cc. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt want het moest zo last minute gebeuren! 

 

Dan naar OK gegaan, wat daar gebeurde herinner ik me gelukkig niet meer hihi. Uiteindelijk werd ik rond 13u stilletjes aan terug wakker, mocht om 13u30 water drinken, dan naar het toilet, kleren aan, allerlei uitleg gekregen en om 14u zat ik terug in de auto! 

Allemaal vrij snel dus.

 

De pijn viel heel goed mee, ik had vooral last van tintelende armen, volgens de pc was dit de zwelling van de prothese die duwt op mn zenuwen. Tegen de avond is dit gelukkig overgegaan. Voorlopig lig ik nog in mn bed en valt het ook mee maar denk dat de pijn wel heviger zal worden als ik me recht wilzetten. Denk dat ik me heeel stijf zal voelen!

 

Het belangrijkste is wel dat het achter de rug is en ik kan niet wachten om ze voor de eerste keer te zien! :wub:

Oohh dat is heel goed! 

Spijtig dat je ze nog niet hebt kunnen zien.. Of heb je al kunnen spieken ondertussen?

 

Vandaag veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Pipo1:

Oohh dat is heel goed! 

Spijtig dat je ze nog niet hebt kunnen zien.. Of heb je al kunnen spieken ondertussen?

 

Vandaag veel last?

 

Spieken helaas niet mogelijk, zit helemaal in verband en moet er normaal twee weken op blijven. Ik voel wel regelmatig eens hihi. 

 

Vandaag wel wat meer pijn, vooral aan mn rechter borst en alles wat er rond hangt. Heb ook de indruk dat de zwelling wat is toegenomen dus regelmatig beetje gekoeld met een zak diepvrieserwten :D. Dokter Verdonck raadde ook aan om er regelmatig ijs op te leggen. Mss dus wel een tip om al koelpads in je diepvries te steken zodat je niet hoeft te improviseren zoals ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2018 om 08:53 zei MissAnissa:

Goeiemorgen!

 

morgen is het al zo ver zeg. Exact 2 weken na mij. Komt helemaal goed je bent in goede handen!

 

Dr Verdonck en zijn team stellen je echt op je gemak dus niet te veel stressen heb ik ook niet gedaan is nergens voor nodig! Heel veel succes alvast en veel plezier met je laatste dagje aftellen :41:

 

xxx

 

Is idd wel een super team! Het is voor mij wel een eindje van huis maar zal de rit zeker waard geweest zijn! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei IneT:

Oef je bent er vanaf! Gaat wel allemaal zeer snel zeg, echt binnen en buiten bijna.

Ik ben echt bang voor de pijn achteraf. Niet omdat ik niet goed tegen pijn kan(heb een vrij hoge pijngrens) maar omdat ik dan zo beperkt zal zijn naar mijn kindjes toe. 2 dagen na mijn operatie speelt mijn dochtertje (5j) ook een toneel met haar klasje, wil hier echt naartoe kunnen gaan maar ben bang dat het niet zal lukken. Ze zal dan echt teleurgesteld zijn.

Hoe gaat het vandaag met je?

Spoedig herstel!!

 

Ja echt bijna binnen en buiten! Was ook wel nog suf van de verdoving toen ik vertrok maar aan de andere kant was ik tevreden dat we vroeg konden vertrekken en zo de spits konden vermijden want was voor ons al 2 uur rijden zonder file. 

 

Als ik recht zit of rondloop valt de pijn het beste mee. Maar ik ben heel moe van de verdoving nog en de extra medicatie. Omdat ik bepaalde medicijnen niet mag nemen heeft de dokter iets voorgeschreven met morfine in dus logisch dat ik moe ben hihi. Vanuit ligpositie rechtstaan doet ook gewoon het meeste pijn, probeer zo veel mogelijk mn buikspieren te gebruiken en niet mn armen. 

Ik denk wel dat het moet lukken om naar je dochtertje te gaan kijken hoor. 

 

Word je ook door dr Verdonck geopereerd? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Robijntje02:

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen @Fluffy25!

Ik begrijp dat je erg nieuwsgierig bent naar t resultaat!

Zijn jouw implantaten dual plane geplaatst?

Plaatst Verdonck eigenlijk altijd dual plane of ook weleens voor de spier??

Succes en veel sterkte toegewenst met je herstel!

 

Ja heel benieuwd! Kan me niet inbeelden hoe ze er gaan uitzien maar zal nog even in spanning moeten afwachten! 

 

Geen idee, ik denk ook wel voor de spier. Maar mijn vel was daar sowieso te dun voor. 

 

Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Fluffy25:

 

Ja echt bijna binnen en buiten! Was ook wel nog suf van de verdoving toen ik vertrok maar aan de andere kant was ik tevreden dat we vroeg konden vertrekken en zo de spits konden vermijden want was voor ons al 2 uur rijden zonder file. 

 

Als ik recht zit of rondloop valt de pijn het beste mee. Maar ik ben heel moe van de verdoving nog en de extra medicatie. Omdat ik bepaalde medicijnen niet mag nemen heeft de dokter iets voorgeschreven met morfine in dus logisch dat ik moe ben hihi. Vanuit ligpositie rechtstaan doet ook gewoon het meeste pijn, probeer zo veel mogelijk mn buikspieren te gebruiken en niet mn armen. 

Ik denk wel dat het moet lukken om naar je dochtertje te gaan kijken hoor. 

 

Word je ook door dr Verdonck geopereerd? 

 

Xxx

Hey,

 

Ja ik word ook door Verdonck geopereerd, volgende week woensdag. Komt opeens zo akelig dichtbij!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei IneT:

Hey,

 

Ja ik word ook door Verdonck geopereerd, volgende week woensdag. Komt opeens zo akelig dichtbij!

 

Hey,

 

voor je het weet is de operatie voorbij! 

Bij dokter Verdonck ben je ook echt in goede handen. Heb echt vertrouwen in hem en zn team. Gisteren belden ze ook zelf nog eens op om te vragen hoe het met me ging. 

 

Ik ben gewoon heeeel erg benieuwd om ze te zien :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Fluffy25:

Hey,

 

voor je het weet is de operatie voorbij! 

Bij dokter Verdonck ben je ook echt in goede handen. Heb echt vertrouwen in hem en zn team. Gisteren belden ze ook zelf nog eens op om te vragen hoe het met me ging. 

 

Ik ben gewoon heeeel erg benieuwd om ze te zien :43:

Ja ik hoor eigenlijk niets slecht over hem dus dat stelt gerust. Ben alleen bang voor wat ik ga voelen achteraf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.