Ga naar inhoud

Rebexterke : 22 augustus 2018 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

na 2 jaar twijfelen heb ik gisteren de knoop doorgehakt, ik zal een borsvergroting laten doen door dr wilkens in de atlaskliniek te meise

vroeger had ik een goed gevulde (maar hangende) dcup waar ik blij mee was

na 2 keer borstvoeding en veel te vermageren blijft er niks meer van over behalve vel

ik was bij de beaucare geweest in machelen maar had er een heel slecht gevoel bij, daar raadde ze me lift en bv aan

dan een paar keer bij dr vandermeeren geweest, lieve dame, maar als je een vraag hebt krijg je er moeilijk antwoord bij , ze raadde me ook lift aan en anatomische vorm

nu nu gisteren bij wilkens geweest, en hij zei dat als de borst gewoon opgevuld zou worden met een ''grotere'' hoeveelheid cc je ook al een goed resultaat kan verkrijgen! dit is wat ik wil, want ben breed gebouwd en als de borsten bij mij te hoog komen te staan maakt dit me nog breeder!

ik kon mij helemaal vinden bij zijn uitleg dus heb het voorschot betaald,

ik ben 11 jaar geleden ook bij hem geweest voor een lipo en was er super tevreden van!

ik hoop nu gewoon dat het echt ok gaat zijn want niet alle commentaren zijn even goed over hem....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik ben gister geopereerd in de Cosmed kliniek in Bosch en Duin en heb hetzelfde gehad. Er is veel volume in gezet (485cc) en een hoge projectie, waardoor het is gaan liften. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je het zien. 

 

Ik ken de kliniek waar jij nu bent geweest niet, dus kan daar ook niet op reageren. Ik ben heel tevreden met de Cosmed kliniek, dr. Schellekens en al het vriendelijke personeel daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie!! bij mij gaat er 450 en 500 in omdat ik in 1 borst een 'deuk ' heb! oh ik ben razend benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 augustus! maar...mijn borsten hangen veel meer als de jouwe hoor :(  heb je veel pijn? ik ben verzorgende, en zou na 2 weken alweer aan het werk kunnen

de vorige pc gaf me een totaal ander verhaal, 6 weken NIKS, niet met de auto rijden, geen huishouden,...NIKS en dat met 2 jonge kinderen, vandaar dat ik het niet zag zitten, deze pc zegt dat ik na 3 dagen alweer mag auto rijden en alleen geen intensieve sport gedurende 6 weken

ik hoop dat ik in deze tijd niet ga verdikken , het is door te sporeten dat ik 20 kg ben afgevallen en dat zou toch zonde zijn,

ik hoop dat ik nog met dames in contact kom met hetzelfde borstprobleem :) als ik

ik ga ook een foto toevoegen zo kunnen ze me ook zien en tips geven

heel interessant forum! 1nadeel... ben er al uren mee bezig

het gaat me wel veel rust geven na de 22 ste als alles eindelijk achter de rug is na 2 jaar van twijfels!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Als een pc zegt dat je na 3 dagen alles weer mag doen dan is die niet helemaal lekker in ze paasei! Je borsteb moeten kunnen herstellen en wennen aan het feit dat er iets in is geplaatst. Het moet gaan samensmelten gek gezegd met je eigen borstweefsel!! 

 

6 weken rust en niks doen is wat alle pc’s zeggen en ook duidelijk in de formulieren staat wanneer je op consults gaat!

 

een borstlift in jouw situatie kan indd een goede optie zijn met je borstvergroting. Bij mij hing het ook maar niet extreem.. 

 

bij welke pc’s ben je geweest?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je een pc hebt gevonden die de vergroting zonder lift kan doen. Ik zat in een beetje dezelfde situatie, waarin ik juist dacht in ieder geval een lift nodig te hebben. Mijn pc raadde dat zelfs af en vertelde hetzelfde als jouw pc. Ik heb 400cc gekregen in mei, maar had voordien wel een kleinere cup dan jij. Ik kan nu zeggen dat een grotere prothese daadwerkelijk een lift teweeg brengt. Ik ben erg tevreden over het resultaat en hoop dat jij dat na 22 aug ook bent. Het voordeel van onze voor-situaties is dat we voldoende weefsel en “losse huid” (die ik zo verfoeide) hebben om nog een natuurlijke look te houden. 

Heel veel succes en voorpret. En zeker rustig aan doen hoor. En als je iets wilt gaan doen, doe het dan in slow motion en weloverwogen. Niet even vlug dit of dat. Dan ga je toch bewegingen maken die te vlug zijn, te zwaar tillen of je armen te hoog doen. Ik ben de maanden voorafgaand aan de operatie extra veel gaan sporten. Bouw je mooi een reserve op en kun je jezelf toestaan even 6 weken rust te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Priss92:

Als een pc zegt dat je na 3 dagen alles weer mag doen dan is die niet helemaal lekker in ze paasei! Je borsteb moeten kunnen herstellen en wennen aan het feit dat er iets in is geplaatst. Het moet gaan samensmelten gek gezegd met je eigen borstweefsel!! 

 

6 weken rust en niks doen is wat alle pc’s zeggen en ook duidelijk in de formulieren staat wanneer je op consults gaat!

 

een borstlift in jouw situatie kan indd een goede optie zijn met je borstvergroting. Bij mij hing het ook maar niet extreem.. 

 

bij welke pc’s ben je geweest?

 

 

Bij de atlas kliniek in Meise. Pc willekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Sillycoon:

Wat fijn dat je een pc hebt gevonden die de vergroting zonder lift kan doen. Ik zat in een beetje dezelfde situatie, waarin ik juist dacht in ieder geval een lift nodig te hebben. Mijn pc raadde dat zelfs af en vertelde hetzelfde als jouw pc. Ik heb 400cc gekregen in mei, maar had voordien wel een kleinere cup dan jij. Ik kan nu zeggen dat een grotere prothese daadwerkelijk een lift teweeg brengt. Ik ben erg tevreden over het resultaat en hoop dat jij dat na 22 aug ook bent. Het voordeel van onze voor-situaties is dat we voldoende weefsel en “losse huid” (die ik zo verfoeide) hebben om nog een natuurlijke look te houden. 

Heel veel succes en voorpret. En zeker rustig aan doen hoor. En als je iets wilt gaan doen, doe het dan in slow motion en weloverwogen. Niet even vlug dit of dat. Dan ga je toch bewegingen maken die te vlug zijn, te zwaar tillen of je armen te hoog doen. Ik ben de maanden voorafgaand aan de operatie extra veel gaan sporten. Bouw je mooi een reserve op en kun je jezelf toestaan even 6 weken rust te nemen. 

Bedankt voor je antwoord!! Heb je foto's ? Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rebexterke eindelijk je verhaal en fotos gevonden! Mijn chirurg zei zolang je tepel boven je plooi zit is een lift niet nodig. Tenzij je zelf vind van wel. Ik heb je getagt in mijn voor-situatie fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, dat niet sporten is mij iig mee gevallen qua aankomen. (Ben ook 36 kg afgevallen dus ik snap je angst erg goed) Je spiermassa valt af dat is erg logisch. Maar in vet was ik juist ook afgevallen. Het is het allemaal waard om niet te sporten. Door narcose had ik een tijdje een dikke opgeblazen buik maar dat trekt wel weg. Gewoon goed op je voeding letten, ik nam minder zetmeel producten maar 1 zetmeel moment per dag. Dat heeft goed geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik ben er uit... ik ga mijn borsten dus toch laten liften ipv enkel te vergroten... denk ik... :o

op 22 augustus, je kan mijn verhaal lezen in about me; alsook fotos

denken jullie ook dat het echt nodig is?

en dan nu... bij alleen de lift gingen ze 450 en 550 plaatsen voor de spier

nu gaan ze het achter de spier doen en minder; maar ik snap niet waarom? omdat ze dan te hoog gaan staan,, kunnen ze dan geen laag profiel ofzo nemen? bon daar ken ik dus niks van dus nu zoek ik bij jullie hulp, zodat ik bij het laatste pas moment (20 augustus) toch al iets kan zeggen...

bedankt voor jullie hulp

maar als jullie denken dat het zonder lift en met 550 en 450 voor de spier ook mooi gaat zijn hoor ik het graag!

grts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

  deel 1...

na 2 jaar van twijfels zal ik op 22 augustus 2018 eindelijk de knoop doorhakken en een borstvergroting doen , ik ben heel veel afgevallen en heb 2 kinderen 2jaar en 1 jaar borstvoeding gegeven....zegt genoeg? :)

van een goede d cup naar enkel vel dus

ik ben al op een paar plaatsen geweest waar ze me aanraadden vergroten EN lift, maar tegen de lift zie ik op, de laatse pc zei dat hij het kon oplossen door er gewoon 450 en 500cc (door een verschil in borstkas) in te doen en dat er dan geen lift nodig is

nu twijfel ik toch nog steeds

oh ja de pc is dr willekens van de atlas kliniek te meise

ik voeg later nog fotos toe

 

 

 

deel 2...

ok, na veel onrust,,dat ik toch niet beter zou liften, weer naar de pc gegaan, en gezegd dat ik me niet zeker voel door enkel te vergroten door veel negatieve reacties, ok, zei hij , we beginnen weer vanaf 0., pas maar enkele maten, waarop ik zei ja maar ik weet wat ik wil , en dat is de 450 en 550 cc zoals afgesproken, maar dan met een lift,... dat ging niet want dan ging de boel openscheuren zei hij,,daar sta je dan weer... dan zijn we tot de beslissing gekomen , 550 cc in beide borsten, geen lift, en eventueel indien nodig, tijdens de opperatie zelf de tepels te liften! 

ok prima voor mij, na nog eens te passen zei hij dat ik zelf tot 750cc zou kunne gaan en het toch niet TE zou zijn, 

dat durfde ik niet, 550cc leek me al veel... achteraf had ik mssn toch een middenweg moetezn zoeken ( 650cc?!) maar dat weet ik nu nog niet ik ben nog geen 2 weken po :)

deel 3...

9 dagen po, en een paar pijnlijke slapenloze nachten verder...

pijn in de borsten heb ik niet, heb veel last van vocht (hoop ik , anders ben ik al enorm verdikt)

maar mijn rechterarm doet enorm veel pijn, na het douchen vandaag merkte ik dat het precies van aan mijn schouder komt

sewes heb ik contact met de kliniek

wat de maat betreft... wat ben ik zooooooo blij dat ik niet naar al de andere pc's hun adviezen heb geluisterd! 350cc zou echt geen verschil gegeven hebben bij mij

tot nu toe ben ik blij dat ik mijn hart gevolgd heb :) liften kan erna nog altijd , een prothese wissel ook, maar dat bespaar ik me toch liever denkik

 

hier de voor en na foto

na foto is dag 8

ik weet dat ik geen perfecte borsten heb, maar ik ben al heel blij dat ze gevuld zijn !

iedere zijn zin, maar ik ben gewoon blij dat er weer iets in mijn bhs zal zitten dan enkel een lap vel/vlees ;o

 

graag jullie mening! 

liefs

 

ps,ik heb een double bouble, dat hadden ze me al gezegd op voorhand dat ik daar rekening mee moest houden, dat gaan ze aanpassen als ik de lift zou laten doen

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 13:13 zei Ganda:

Hoihoi, ik ben gister geopereerd in de Cosmed kliniek in Bosch en Duin en heb hetzelfde gehad. Er is veel volume in gezet (485cc) en een hoge projectie, waardoor het is gaan liften. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je het zien. 

 

Ik ken de kliniek waar jij nu bent geweest niet, dus kan daar ook niet op reageren. Ik ben heel tevreden met de Cosmed kliniek, dr. Schellekens en al het vriendelijke personeel daar!

Bedankt ik lees je smsje nu pas . Nog steeds tevreden? Ze lijken me wat kleiner als ik had verwacht :( en bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1-9-2018 om 21:13 zei Rebexterke:

Bedankt ik lees je smsje nu pas . Nog steeds tevreden? Ze lijken me wat kleiner als ik had verwacht :( en bij jou??

Hoihoi,

 

het ziet er prachtig uit bij jou! En ook zeker niet klein. Wat voor gevoel heb je er nu bij? Hopelijk ben je toch tevreden! Ik ben heel erg te reden met de vergroting. Had ik veel eerder moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij hoe alles gelopen is dankzij de atlas kliniek. Ik kan geen enkel negatief punt zeggen. Alleen dat ik de pc had mogen geloven en meer had kunnen nemen ;)

Maar voel me al op en top vrouw ...dat is wat telt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Rebexterke:

Ik ben heel blij hoe alles gelopen is dankzij de atlas kliniek. Ik kan geen enkel negatief punt zeggen. Alleen dat ik de pc had mogen geloven en meer had kunnen nemen ;)

Maar voel me al op en top vrouw ...dat is wat telt. 

 

Super goed nieuws! Nog 6 weken wachten hier :) Wat duurt het afgellen laaaaang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.