Ga naar inhoud

Gevoelloze tepels


Aanbevolen berichten

Hoi Dames!

Hellup!!!!!!!

Ik heb op 12 januari 2011, nu precies 2 weken geleden, mijn bv gehad. Anatomisch op de spier dmv incisie in de borstplooi. Heeel veel verloopt voorspoedig, alleen heb ik totaal geen gevoel in mijn tepels en het gebied daarboven.. :102: Echt vreselijk! Ik lees voornamelijk op dit forum dat het meestal overgevoelig is. En ik had zo'n goed gevoel altijd voor de bv..

Kan ik wat doen om het gevoel te bevorderen??? Massage/ rust/ warm-koud douchen?? M'n tepels "doen" het wel nog als het bv koud is maar ik voel er niets van.

Kan iemand me helpen?? Of gerust stellen???

BVD!!! :59:

groetjes van een paniekerig Gootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey gootje,

je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor gootje dat is echt volkomen normaal!!! de onderkant van mijn borsten voel ik niet me tepels helaas heel extreem maar dit kan best wel even duren hoor zelfs tot 9 maanden PO maar dat is wel in extreme gevallen natuurlijk je bent net 2 weken PO dus dit heeft nog even zijn tijd nodig!

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb hier ook last van. Terwijl iedereen super gevoelige tepels heeft is het bij mij net andersom.

Ze reageerden in het begin zelfs niet op kou, dat is nu al wel over maar heb toch nog een gevoelloos gebied rond de tepel.

Ik hoop ook dat het echt terug komt want is inderdaad niet leuk zo hé (ik begin al wel lichtjes te panikeren na die 3 maanden) maar denk dat dit bij eefje geloof ik ook was en zij heeft na een jaar nog terug gevoel gekregen dus laten we de hoop niet opgeven :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb hier ook last van. Terwijl iedereen super gevoelige tepels heeft is het bij mij net andersom.

Ze reageerden in het begin zelfs niet op kou, dat is nu al wel over maar heb toch nog een gevoelloos gebied rond de tepel.

Ik hoop ook dat het echt terug komt want is inderdaad niet leuk zo hé (ik begin al wel lichtjes te panikeren na die 3 maanden) maar denk dat dit bij eefje geloof ik ook was en zij heeft na een jaar nog terug gevoel gekregen dus laten we de hoop niet opgeven :rolleyes:

Heb je nu wel al gevoel in je tepels?? Ik blijf het vreselijk vinden!! Idd ik hoor en lees overal dat geduld erg belangrijk is. Maar je zou maar net bij de 10% zitten waarbij t gevoel niet terug komt.... Brrr ik wil er niet aan denken!!!

Bedankt voor het reageren!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey gootje,

je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor gootje dat is echt volkomen normaal!!! de onderkant van mijn borsten voel ik niet me tepels helaas heel extreem maar dit kan best wel even duren hoor zelfs tot 9 maanden PO maar dat is wel in extreme gevallen natuurlijk je bent net 2 weken PO dus dit heeft nog even zijn tijd nodig!

xxx bambie

Thanx bambie. Ik doe erg m'n best om m'n geduld te vinden en te behouden :-(

Maar zou t zo erg vinden als ik totaal geen gevoel houd in m'n tepels!!

Maja......, geduld is n schone (en broodnodig) zaak..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het misschien ook liever andersom gehad!

Dat extreem gevoelig is ook niet alles aangezien je alleen een sport bh aan mag! Alle kleding voel je dus!

Ben blij met de padded sportbh van de hema, dat scheelt iets!

Dus allemaal geduld geduld komt wel goed schatje :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn tepels zelf hebben al terug gevoel en reageren ook terug op koude maar de zone rond het tepelhof (een dikke cm breedte) nog altijd niets.

Ga dinsdag op controle en dan ga ik er zeker eens naar vragen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Evil.

Succes met de controle! Spannend. Benieuwd wat ze zeggen en vinden van je boobies.

Je bent nu 3 maanden po? En hoe is dat gevoel terug gekomen? Met beetjes? Of opeens was het er weer?

Ik moet het echt leren loslaten.. Ben er teveel mee bezig. Of is dat normaal?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.