Ga naar inhoud

roxy12054 : 18 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik volg hier al even en dacht dat het nu best eens tijd werd om me voor te stellen. Ik ben 39 jaar, mama van 2 kinderen en na die 2 zwangerschappen en een loodzware scheiding, blijft er op gebied van 'aanhang' niet veel meer over. Sinds kort heb ik een nieuwe vriend en toen het over dat onderwerp ging en ik duidelijk maakte dat ik alles behalve gelukkig ben met mijn boobies, was zijn eerste reactie, laat er dan wat aan doen. Belangrijkste is dat jij gelukkig bent en maak je geen zorgen, ik neem het huishouden en de kinderen wel over zolang jij het niet kan. Dus toen was dat snel beslist, ik ga ervoor. Na wat opzoekwerk, op dit forum terecht gekomen en na heel wat leeswerk een afspraak gemaakt bij Dr Verdonck. Dat was op 7 juli. We kwamen toen uit op Mentor HP 350cc. En volgens Dr Verdonck zou dat dan uitkomen op een D/D+.

Dadelijk een afspraak gemaakt voor de operatie zelf, in oktober. Waarom zoveel tijd ertussen? Wel, vooral omdat ik eerst nog even wou genieten van de zomer. En gelukkig want met de hitte van de afgelopen weken zou ik deze operatie echt niet hebben zien zitten. Chapeau aan al degene die de afgelopen weken geopereerd zijn.

Natuurlijk het nadeel van zoveel tijd tss de eerste afspraak en de operatie is dat een mens begint te twijfelen. Aan alles. Dus een 2e consult gepland voor 1 september om mijn vragenlijstje eens te overlopen. Ik heb al heel wat antwoorden hier terug gevonden, waarvoor ik heel dankbaar ben. Maar in het achterhoofd zijn er toch nog wat vraagjes blijven hangen. Grootste vraag is natuurlijk, hoe ziet zo'n 350cc extra eruit? Gaat het niet te groot zijn, of te klein? Ik ben zelf 1.63 en ongeveer 63kg. Iemand hier met dezelfde maten en op hoeveel kwamen jullie uit na de bv?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.