Ga naar inhoud

Benieuwd naar ervaringen van 70b naar 70d Monobloc


Sunflower515

Aanbevolen berichten

Hoi dames! 

Mijn naam is Patricia. Ik ben 24 jaar oud. Ik ben nieuw hier op dit forum, maar ik loop al een paar jaar met het idee voor een BV rond. Door dit forum heb ik al heel veel informatie gevonden, maar ik heb nog steeds wat vragen.

 

Mijn cupmaat is 70b en ik zou heel graag groter willen door middel van Monobloc hydrogel implantaten. Op internet lees ik hele positieve ervaringen over Dr Kappel in Zwolle. Helaas kan je bij haar geen implantaten passen of een 3D foto laten maken. 

 

Ik heb een consult geplant staan bij een andere kliniek om een 3D foto te laten maken maar dit is bij een kliniek die geen hydrogel implantaten gebruikt. Dit heb ik meer gedaan om een idee te krijgen wat het mooist bij mijn lichaam staat aangezien ik mijn borsten zo natuurlijk mogelijk wil houden. Als ik hier na dat consult een goed idee over heb wil ik een consult met Dr Kappel.

 

Zijn er meiden die ervaring hebben met Dr Kappel en de Monobloc hydrogel implantaten die zij gebruikt? En zijn er meiden die van dezelfde cupmaat als ik (70b) naar 70d of e zijn gegaan? Hoe snel konden jullie weer aan het werk/zware dingen tillen?

 

Ik vind alleen het idee al dat ik in september een consult heb voor 3D foto’s ontzettend spannend. Hopelijk krijg ik van jullie wat meer info:)

 

Groetjes!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.