Jump to content

Channiej : 8 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Hi..

Ik ben Chantal en 34 jaar. Ben 1.78 lang en 62kg. Ben afgelopen woe 8-8-2018 geopereerd door Dr Hupkens in Vlaardingen. Kben zeer tevreden over de operatie. Heb uiteindelijk gekozen voor Nagor 520CC , ik had hiervoor een kleine B. Ik ben erg benieuwd wat de uiteindelijke cupmaat word.  Denk heel groot zoals ik t nu kan beoordelen.

Vind ze nu nog heel erg hoog zitten,  voor mijn gevoel bijna tegen me kin aan

Hopelijk zakt dit snel

Oh ook woensdag! Ik ook.

Ik ben er nog steeds owv de drains.

Jammer genoeg heb ik nog niet goed kunnen kijken naar t resultaat..

Ik heb wel maar 255cc gekregen (1,75 en 59 kg maar slank gebouwd)

Succes! 

Oei ik was in een andere kliniek, in Leuven bij prof Vranckx. Ik heb mijn drains nog steeds aan (160ml vocht aan beide kanten). Komt door eerdere operatie aan longen dat ik dit heb. Ik ben zooo benieuwd naar het resultaat, voorlopig spant het enorm.

Op 10-8-2018 om 09:42 zei Channiej:

Hi..

Ik ben Chantal en 34 jaar. Ben 1.78 lang en 62kg. Ben afgelopen woe 8-8-2018 geopereerd door Dr Hupkens in Vlaardingen. Kben zeer tevreden over de operatie. Heb uiteindelijk gekozen voor Nagor 520CC , ik had hiervoor een kleine B. Ik ben erg benieuwd wat de uiteindelijke cupmaat word.  Denk heel groot zoals ik t nu kan beoordelen.

Vind ze nu nog heel erg hoog zitten,  voor mijn gevoel bijna tegen me kin aan

Hopelijk zakt dit snel

Hee! Fijn dat je operatie zo goed verlopen is ik wordt ook door hupkens geopereerd heb jij toevallig foto's hoe het geworden is? Voor na 

Kus! '

5 uur geleden zei Kramp:

Hee! Fijn dat je operatie zo goed verlopen is ik wordt ook door hupkens geopereerd heb jij toevallig foto's hoe het geworden is? Voor na 

Kus! '

Hi jazeker..dit is t..2 dgn na de operatie was dit. Kben zeer tevreden.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Wauw echt super mooi geworden! 

2 uur geleden zei DanielleFccc:

Hoi channie

Ik wordt over twee maanden geopereerd aan me borsten door dr hupkens 520 cc... hoe zijn ze geworden bij jou vind je ze te groot.? Twijfel erg 

Welke datum wordt jij geopereerd? 

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.