Channiej Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Hi.. Ik ben Chantal en 34 jaar. Ben 1.78 lang en 62kg. Ben afgelopen woe 8-8-2018 geopereerd door Dr Hupkens in Vlaardingen. Kben zeer tevreden over de operatie. Heb uiteindelijk gekozen voor Nagor 520CC , ik had hiervoor een kleine B. Ik ben erg benieuwd wat de uiteindelijke cupmaat word. Denk heel groot zoals ik t nu kan beoordelen. Vind ze nu nog heel erg hoog zitten, voor mijn gevoel bijna tegen me kin aan Hopelijk zakt dit snel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeandr Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Oh ook woensdag! Ik ook. Ik ben er nog steeds owv de drains. Jammer genoeg heb ik nog niet goed kunnen kijken naar t resultaat.. Ik heb wel maar 255cc gekregen (1,75 en 59 kg maar slank gebouwd) Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Channiej Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Hoelaat ben je geholpen, ik was om 12u aan de beurt. Hou je teveel vocht vast dat je drains heb gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeandr Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Oei ik was in een andere kliniek, in Leuven bij prof Vranckx. Ik heb mijn drains nog steeds aan (160ml vocht aan beide kanten). Komt door eerdere operatie aan longen dat ik dit heb. Ik ben zooo benieuwd naar het resultaat, voorlopig spant het enorm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 @Channiej hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan. Ik wens je een goed herstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Op 10-8-2018 om 09:42 zei Channiej: Hi.. Ik ben Chantal en 34 jaar. Ben 1.78 lang en 62kg. Ben afgelopen woe 8-8-2018 geopereerd door Dr Hupkens in Vlaardingen. Kben zeer tevreden over de operatie. Heb uiteindelijk gekozen voor Nagor 520CC , ik had hiervoor een kleine B. Ik ben erg benieuwd wat de uiteindelijke cupmaat word. Denk heel groot zoals ik t nu kan beoordelen. Vind ze nu nog heel erg hoog zitten, voor mijn gevoel bijna tegen me kin aan Hopelijk zakt dit snel Hee! Fijn dat je operatie zo goed verlopen is ik wordt ook door hupkens geopereerd heb jij toevallig foto's hoe het geworden is? Voor na Kus! ' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Channiej Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 5 uur geleden zei Kramp: Hee! Fijn dat je operatie zo goed verlopen is ik wordt ook door hupkens geopereerd heb jij toevallig foto's hoe het geworden is? Voor na Kus! ' Hi jazeker..dit is t..2 dgn na de operatie was dit. Kben zeer tevreden. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielleFccc Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Hoi channie Ik wordt over twee maanden geopereerd aan me borsten door dr hupkens 520 cc... hoe zijn ze geworden bij jou vind je ze te groot.? Twijfel erg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramp Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Wauw echt super mooi geworden! 2 uur geleden zei DanielleFccc: Hoi channie Ik wordt over twee maanden geopereerd aan me borsten door dr hupkens 520 cc... hoe zijn ze geworden bij jou vind je ze te groot.? Twijfel erg Welke datum wordt jij geopereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina010 Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Hoi ik ben heel erg benieuwd hoe je borsten nu zijn. Ik word 7 dec geholpen door Hupkens met Nagor inplantaten en twijfel nog over de maat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.