Ga naar inhoud

Mandyy : 20 januari 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb 2 weken geleden een bv gehad en heb 260cc achter borstspier laten plaatsen. Lees hier allemaal dingen waar ik me druk over maakte maar blijkbaar is het normaal. Bijv. dat 1 borst nu groter is en mijn litteken links is ook anders dan rechts. Heb alleen een vraag, hebben jullie geen bh uit kliniek meegekregen? Ik wel, ontzettend strak ding en moet deze 6 weken lang, dag en nacht aanhouden. Hoe lang moeten jullie een bh aanhouden?? Mijn linker borst is nu ook zachter dan mijn rechterborst, iemand ook ervaring mee??

Zo een paar vragen achter mekaar, hoop dat jullie antwoorden kunnen geven.

Heel veel suc6 met het herstel en ik hoor graag van jullie.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb 2 weken geleden een bv gehad en heb 260cc achter borstspier laten plaatsen. Lees hier allemaal dingen waar ik me druk over maakte maar blijkbaar is het normaal. Bijv. dat 1 borst nu groter is en mijn litteken links is ook anders dan rechts. Heb alleen een vraag, hebben jullie geen bh uit kliniek meegekregen? Ik wel, ontzettend strak ding en moet deze 6 weken lang, dag en nacht aanhouden. Hoe lang moeten jullie een bh aanhouden?? Mijn linker borst is nu ook zachter dan mijn rechterborst, iemand ook ervaring mee??

Zo een paar vragen achter mekaar, hoop dat jullie antwoorden kunnen geven.

Heel veel suc6 met het herstel en ik hoor graag van jullie.

groetjes

Hé Ladytien,

Eerst en vooral gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Hopelijk komt het allemaal goed met je bezorgdheden!

Ik lees hier dat je 260cc achter de spier hebt gekregen. Heb je toevallig ook foto's genomen? Van welke cup naar welke cup ben je gegaan? Konden ze ni meer als 260cc plaatsen of was dat jou keuze.

31 maart ga ik onder het mes, en ze gaan 240cc achter de spier plaatsen bij mij. Meer cc kan ik ni krijgen omdat ik ni genoeg weefsel heb.

Wens je alvast veel succes met het herstel!!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Ladytien,

Eerst en vooral gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Hopelijk komt het allemaal goed met je bezorgdheden!

Ik lees hier dat je 260cc achter de spier hebt gekregen. Heb je toevallig ook foto's genomen? Van welke cup naar welke cup ben je gegaan? Konden ze ni meer als 260cc plaatsen of was dat jou keuze.

31 maart ga ik onder het mes, en ze gaan 240cc achter de spier plaatsen bij mij. Meer cc kan ik ni krijgen omdat ik ni genoeg weefsel heb.

Wens je alvast veel succes met het herstel!!

Groetjes,

Yola

Hoi Yola,

ik ben van een 75A naar een volle 75C gegaan. Heb hier zelf voor gekozen want wilde niet al te grote en dit leek mee een mooi maatje. De chirurg was het hier mee eens en zei dat er waarschijnlijk ook niet meer in zou zitten. Ik ben super tevreden. Kan je helaas geen foto laten zien want weet niet hoe het werkt, blond moment, hihi!!

Wil wel graag op de hoogte blijven, tenminste als je dat wilt!. SUC6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yola,

ik ben van een 75A naar een volle 75C gegaan. Heb hier zelf voor gekozen want wilde niet al te grote en dit leek mee een mooi maatje. De chirurg was het hier mee eens en zei dat er waarschijnlijk ook niet meer in zou zitten. Ik ben super tevreden. Kan je helaas geen foto laten zien want weet niet hoe het werkt, blond moment, hihi!!

Wil wel graag op de hoogte blijven, tenminste als je dat wilt!. SUC6

Oei ik heb een 75AA en zou 240cc achter de spier krijgen. Dus een volle C zal ik dan ni hebben. Ik hoop echt dat dr visser toch nog 50cc meer zal bij kunnen steken. Maar toch nog natuurlijk uitzien, anders moet ze het maar bij 240cc houden.

Ja foto's plaatsen kan ik ook nog ni...

Ik zal je zeker op de hoogte houden. Operatieverslag enz.. zal ik nog posten in mijn topic.

Mocht je vinden hoe je foto's moet zetten, stuur je me dan een pb?

Nog veel succes met je herstel!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAi

Ik ben benieuwd hoe het geworden is hoor!!

Hoe voelen ze nu al aan?

@yola, als jij het vraagt doen ze het, alleen zeggen ze er wel bij dat het er onnatuurlijk gaat uitzien.

Al zal dat bij jou wel meevallen aangezien je altijd wat volume verliest bij achter de spier, dus ik zou er voor gaan als ik jou wasrolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo allemaal, ben vandaag ook bij dokter Verdonck op consultatie geweest en had er wel een vrij goed gevoel bij.. Nu vroeg ik me toch af of jullie nu achteraf tevreden zijn van het resultaat. En of het een aanrader is want twijfel nog een klein beetje omdat ik met twee kleine kindjes zit en vrienden die zeggen dat ik beter een paar jaar kan wachten omdat ik ze een paar weken niet kan optillen dus weet ik het niet goed. Klopt dit? En hoe lang kan ik niet werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.