Ga naar inhoud

Mandyy : 20 januari 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

halll ik ben mandy

bn 24 jaar en heb vorige week donderdag me borsten laten vrgroten bij de welneskliniek te genk

bij het eerste consult had ik besloten van een lege b na een volle c te gaan met 350cc per borst

heel veel erna op internett gekeken en zag dat 350cc wel erg groot zou zijn...

en tog net voor de operatie de handtekening gezet voor 300cc

ik heb de eerste 3dagen verschrikelijke pijn gehadik vroeg me zel af waar ben k aan begonnen..

warom heb ik dit gedaan ik kon niet meer...

maar zondag was alle pijn weg maandan mooi sport beha gehaald en ze eindelijk kunnen bekijken

ik ben er zo blij mee!!!

en alles pijn is helemaal verdwenen gellukig ... soms een klein steekje hier en daar maar dat is het ook

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gefelciteerd meid!

Wat fijn dat alle pijn een beetje is weggetrokken en geloof me ze gaan nog veel veranderen en worden steeds mooier :136:

Ik vind ze er nu al heel mooi uitzien en je hebt een hele mooie vorm van borsten :D

Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je :1boobs: !!!

Fijn dat de pijn nu minder is, nog een prettig herstel gewenst.

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mandy & Danielle,

Leuk om te horen dat jullie jullie bv hebben laten doen in WK.

Van welke cup naar welke cup zijn jullie gegaan?

Hoeveel cc, achter of voor de borstspier?

Ik ben vandaag op 1st consult gegaan, en alles is goed gegaan.

Ik zou 240cc krijgen achter de borstspier. Ik had graag meer cc gekregen, maar het gaat niet want ben te mager en te weinig borstweefsel :-(

Maar ja hier is niks aan te doen, want ze kan toch ni meer zetten dus moet content zijn met 240 cc.

Hopelijk op reactie!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

bedankt voor jullie reACTIE'S

ik heb mijn bvg gehad bij dokter verdocnk..

nu heb ik dat een borst een klein beetje voller is dan de andere en dat de andere liteken anders is genezen dan het andere

kan iemand mij mis ook vertellen of de borsten bij trekken dk zegt van wel maar maak me er tog zorgen over heb natuurlijk wel mijn bvg gedaan om het mooier te maken hahah ...

droom er zelfs van dat t misgaat dat ze vershuiven naar plekken waar ze egt niet horen gellukig ist iedere x maar een droom ...

verder gaat t nu wel goed met ze hahaha

ben er wel blij mee ma hopenlijk wel dat t mooi bij trekt ...

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Mandy & Danielle,

Leuk om te horen dat jullie jullie bv hebben laten doen in WK.

Van welke cup naar welke cup zijn jullie gegaan?

Hoeveel cc, achter of voor de borstspier?

Ik ben vandaag op 1st consult gegaan, en alles is goed gegaan.

Ik zou 240cc krijgen achter de borstspier. Ik had graag meer cc gekregen, maar het gaat niet want ben te mager en te weinig borstweefsel :-(

Maar ja hier is niks aan te doen, want ze kan toch ni meer zetten dus moet content zijn met 240 cc.

Hopelijk op reactie!

Groetjes,

Yola

hallo yola

hoe is het allemaal?

nou ik heb van een kleine b cup naar een volle c gegaan

ik heb tussendoor op internet gekeken en zag dat350 best groot was en maakte me zorgen heb opt moment van de operatie een handtekening gezet en het werd 300 cc achter de spier

achteraf ben ik er zo blij mee en het had nie kleiner gemogen maar ook egt nie grote...denk dat 300cc echt een mooie maat is ...

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gefelciteerd meid!

Wat fijn dat alle pijn een beetje is weggetrokken en geloof me ze gaan nog veel veranderen en worden steeds mooier :136:

Ik vind ze er nu al heel mooi uitzien en je hebt een hele mooie vorm van borsten :D

Geniet er van!

hallooo

ooh dankjewel fijn om te horen jij zegt dus dat de vorm wel ng mooier zal worden?

zal nie zo blijven dan?

dan ben ik blij ....

xxxje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Door wie ben je geopereerd?

En heb hè oplosbare hechtingen of moeten ze verwijderd worden?

Ik heb 1 februari mijn consult bij dr visser,

Gr suzanne

hallooo

ik heb geen oplosbare hechtingen

ze moeten verwijderd worden maar bij de eene kant trok ik het pleister eraf en de hechting was er uit van zelf..

ik heb operatie gehad bij d verdocnk

wat spannend welke maat heb je in gedachte???

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hallo!

Dat is ook toevallig, ik ben ook vorige week donderdag geopereerd in de wellnesskliniek!

En heb net mijn verband eraf gehaald... vond het zo vervelend, en het zakte alleen maar af!

Hoe heb jij alles ervaren??

hey hey

oooh otke en hoe ist bij jou bevallen?

was jij niet dat meisje wa naast mij lach toen ik zo erg moest lachen enzow??

en ik heb eigen binnen een week dat verband eraf gehaald en sportbeha gehaald ik vond dat verband nix het jeukte kreeg plekjes alles behalve fijn...

het gaat goed met ze denk dat je soms gewoon moet doen wat je gevoel ook zegt ...

ik hebt wel eerste dagen als de ergeste pijn ervaren meer pijn dan me bevalling die was het zwaarts in mijn leven haha

maar gellukig na 3 dagen rust was ik verlost van alle pijn ...

bn er erg blij mee hoe is jou resultaat nu opt moment???

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

Ik heb mijn operatie ook bij dk verdonck gehad, maar hij vertelde mij dat ik wel oplosbare hechtingen heb gekregen... hmm vreemd. Ik heb trouwens ook na een week het verband eraf gehaald, wat een vreselijk onding was dat he! Ik heb 350 cc gehad achter de borstspier. Van een lege c nu een grote d en ik hoop naar een E te gaan.

De eerste dagen heb ik echt zoveeeeel pijn gehad, dacht echt, waar ben ik aan begonnen! Maar na 3 dagen ging het elke dag een stukje beter! Toen na een week het verband eraf gehaald, en schrok best wel hoor. Maar dat moest gelukkig een beetje bij trekken! Ben er nu al zo tevreden mee. Gister de pleisters eraf gehaald, en het ziet er best netjes uit. Weet nu alleen niet wat ik met de hechtingen moet doen, de een zegt dat ze oplosbaar zijn en de ander zegt van niet :S!

Hoelaat ben jij geopereerd, ik rond half 10.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

Ik heb mijn operatie ook bij dk verdonck gehad, maar hij vertelde mij dat ik wel oplosbare hechtingen heb gekregen... hmm vreemd. Ik heb trouwens ook na een week het verband eraf gehaald, wat een vreselijk onding was dat he! Ik heb 350 cc gehad achter de borstspier. Van een lege c nu een grote d en ik hoop naar een E te gaan.

De eerste dagen heb ik echt zoveeeeel pijn gehad, dacht echt, waar ben ik aan begonnen! Maar na 3 dagen ging het elke dag een stukje beter! Toen na een week het verband eraf gehaald, en schrok best wel hoor. Maar dat moest gelukkig een beetje bij trekken! Ben er nu al zo tevreden mee. Gister de pleisters eraf gehaald, en het ziet er best netjes uit. Weet nu alleen niet wat ik met de hechtingen moet doen, de een zegt dat ze oplosbaar zijn en de ander zegt van niet :S!

Hoelaat ben jij geopereerd, ik rond half 10.

Groetjes

hey hey

ik ben rond haln negen geopereerd hahaha ik weet t ook niet je moet hem even bellen en het vragen ik had die hechting aan de eene kant zo eruit met het pleister gelijk

en de andere heelde wa moeilijker en is ook een ander litteken jammer genoeg ik heb hem ook gebeld en gezegd eentje is wa voller dan de andere en hij zij mij da dit normaal is en dat het zeker bij gaat trekken nou da hoop ik egt ...

heb je geen foto ben wel eens benieud..

gr mandy xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gefelciteerd meid!

Wat fijn dat alle pijn een beetje is weggetrokken en geloof me ze gaan nog veel veranderen en worden steeds mooier :136:

Ik vind ze er nu al heel mooi uitzien en je hebt een hele mooie vorm van borsten :D

Geniet er van!

dankjewel fijn om te horen maak me zelf best beetje zorgen over t resultaat omdat ze klein beetje verschillen ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy,

Heb de dokter bijgezet in je titel! Ben ook eens gaan spieken naar je mooie boobies! Mag je heel trots op zijn hoor! :136: Heel mooi, en ze gaan echt nog wel terug gelijk komen hoor, de ene lijkt me gewoon al ietsje meer ingedaald dan de andere, elke borst heeft z'n eigen herstel, maar die komen na verloop van tijd wel weer gelijk!

Wens je nog een voorspoedig herstel verder!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy,

Heb de dokter bijgezet in je titel! Ben ook eens gaan spieken naar je mooie boobies! Mag je heel trots op zijn hoor! :136: Heel mooi, en ze gaan echt nog wel terug gelijk komen hoor, de ene lijkt me gewoon al ietsje meer ingedaald dan de andere, elke borst heeft z'n eigen herstel, maar die komen na verloop van tijd wel weer gelijk!

Wens je nog een voorspoedig herstel verder!

Liefs, :54:

aaah das lief dankjewel

das zow fijn om te horen ..

dankje xxxxje mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai.

Ik heb een grote C kleine gevraagd en krijg 350 voor de spier, ik heb al doorgegeven dat ik tóch voor een D ga, dus moet dat aangeven voor de operatie.

Dr visser vertelde dat ik geen verband zou krijgen, alleen pleister en gelijk de bh,,blijkbaar doet elke pc t weer anders.

Het zijn trouwens wel oplosbare hechtingen, alleen kunnen ze soms wat vaag zitten in de huid.

Ze zei dat ik dat gewoon bij de huisarts kan doen.

Wel even een protocol daarvoor vragen na je operatie, daar staat info in voor de huisarts hoe hij het moet doen.

Sportbh ben ik nog naar op zoek, hebben jullie tips? Ik w m graag zelf kopen, ik vind ze vrij duur.

Ze zien er al prima uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai

oke dan en warom voor de spier?

en hele goed en best leuke bg heb ik gehaald bij de v&d hij zit goed en fijne stof...

ze zien er wel prima uit hahah ma ng nie zoals ik t wenste...

oke na ja bij mij waren de hechtingen niet oplosbaar...

ik zie het wel ...

gr mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai hai

oke dan en warom voor de spier?

en hele goed en best leuke bg heb ik gehaald bij de v&d hij zit goed en fijne stof...

ze zien er wel prima uit hahah ma ng nie zoals ik t wenste...

oke na ja bij mij waren de hechtingen niet oplosbaar...

ik zie het wel ...

gr mandy

Hai

Het kan voor de spier omdat ik genoeg weefsel heb, en ook omdat ik vrij zwaar lichamelijk werk heb, nl in n hotel, heb ik hele sterke spieren daar.

Die bh van de vd, sluiten die ook vooraan?

Gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.