Ga naar inhoud

MeMarley : 17 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist zei MeMarley:

Wat goed om te lezen! Wie heeft je geopereerd? Heb je veel last nu? Ik ben vandaag over 4 weken aan de beurt!! Aftellen...

Ik lees inmiddels al dat je door dr. Oostveen bent geopereerd. Als ik mijn dochter naar school heb gebracht ga ik je operatieverslag even lezen. Ben benieuwd! Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe vriendinnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
49 minuten geleden zei MeMarley:

Wat goed om te lezen! Wie heeft je geopereerd? Heb je veel last nu? Ik ben vandaag over 4 weken aan de beurt!! Aftellen...

Mijn pc is Lydia Oostveen Bol. Een hele kundige en fijne vrouw. Ik heb geen echte pijn, meer een zeurend gevoel. Ik vergelijk t een beetje met borstvoeding borsten, die op knappen staan. Zo voelt het namelijk. Ik ben verder ook niet misselijk en lang leve het elektrisch verstelbaar bed. Ik slaap daarmee wat meer rechtop en eruit komen is dan ook makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

 

morgen over 2 weken is D-day. Net betaald. Super spannend!! Ik ben vanmorgen ook gebeld door de anesthesist. Het begint nu toch wel heel echt te worden. Ik ben toch blij als we nu 3 weken verder zijn en ik aan het herstellen ben. Vind de operatie wel heel eng! 

 

@best_boobie heb jij een medicatieschema voor mij?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei MeMarley:

Hoi allemaal,

 

morgen over 2 weken is D-day. Net betaald. Super spannend!! Ik ben vanmorgen ook gebeld door de anesthesist. Het begint nu toch wel heel echt te worden. Ik ben toch blij als we nu 3 weken verder zijn en ik aan het herstellen ben. Vind de operatie wel heel eng! 

 

@best_boobie heb jij een medicatieschema voor mij?? 

Hallo,

 

Ik lees je verhaal net en ik wordt 2 dagen na je geopereerd bij Faceland/Bauland. Komt nu inderdaad dichterbij en ook ik wordt nu wel wat zenuwachtig.

 

Veel succes en ik ga je zeker volgen!

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Xennie:

Hallo,

 

Ik lees je verhaal net en ik wordt 2 dagen na je geopereerd bij Faceland/Bauland. Komt nu inderdaad dichterbij en ook ik wordt nu wel wat zenuwachtig.

 

Veel succes en ik ga je zeker volgen!

 

groetjes Xennie

Hoi Xennie!

 

spannend he? Wie is je pc? Leuk als we elkaar volgen, we zijn dan tegelijk aan het herstellen (en bankhangen waarschijnlijk ;))

 

groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei MeMarley:

Hoi Xennie!

 

spannend he? Wie is je pc? Leuk als we elkaar volgen, we zijn dan tegelijk aan het herstellen (en bankhangen waarschijnlijk ;))

 

groetjes, MeMarley

Ik wordt geopereerd door Dr Jansen. Heb jij ook een beha van Faceland besteld of ga je zelf nog wat bestellen? 

En inderdaad na de operatie niks doen en netflixen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xennie:

Ik wordt geopereerd door Dr Jansen. Heb jij ook een beha van Faceland besteld of ga je zelf nog wat bestellen? 

En inderdaad na de operatie niks doen en netflixen:)

Ik word via bauland geopereerd en dan krijg je standaard een bh erbij. Ik ben wel benieuwd hoe herstel gaat. Ik heb namelijk twee kindjes. De opvang voor de eerste 5 dagen na de operatie is geregeld. De 6e dag ook alleen moet ik de jongste dan zelf naar het kinderdagverblijf brengen en de oudste naar school. Ach ja, desnoods Iets vroeger opstaan en te voet. 

Hopelijk kun je na een weekje zelf weer redelijk goed voor de kinderen zorgen... @Yvonne1977 hoe heb jij dit ervaren? Hoe gaat het nu met jou?  

 

Xennie, welke implantaten heb jij gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

 

In december word ik geopereerd door dr. Fresow via Faceland in de Bauland kliniek. Het is fijn om jullie verhalen te lezen. Dus ik ga jullie volgen.

Die beha kun je bij Bauland kopen na de operatie en dan krijg je een factuur van Faceland. Zo is het mij verteld. Ik neem er zelf 2 mee en als het niet goed is, koop ik er alsnog wel eentje.

 

Ik ben heel benieuwd hoeveel zorg jullie nodig hebben na de operatie en hoe jullie ervaringen zijn.

 

Heel veel succes gewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei L**:

Hey ladies,

 

In december word ik geopereerd door dr. Fresow via Faceland in de Bauland kliniek. Het is fijn om jullie verhalen te lezen. Dus ik ga jullie volgen.

Die beha kun je bij Bauland kopen na de operatie en dan krijg je een factuur van Faceland. Zo is het mij verteld. Ik neem er zelf 2 mee en als het niet goed is, koop ik er alsnog wel eentje.

 

Ik ben heel benieuwd hoeveel zorg jullie nodig hebben na de operatie en hoe jullie ervaringen zijn.

 

Heel veel succes gewenst!!!

Hey!

 

spannend allemaal he? Over twee weken is het hopelijk voor mij al achter de rug. 

Wat is jouw voorsituatie nu en wat ga je kiezen? 

Ik heb nu een 70C (volgens de metingen in de lingeriezaak, maar alle pc’s zeggen dat het echt geen C cup is dus ik denk dat ik toch een B heb ofzo??) maar mis de volume na 2 zwangerschappen. Ik ga kiezen voor de Motiva Full 315 cc. Ik wilde eigenlijk ergonomix maar zowel Fresow als Verdonck adviseerden mij de progressive plus omdat ik bovenin wat meer volume wil. Omdat ze dual plane plaatsen krijg je toch een natuurlijk effect is me verteld. Met 315 cc ga ik ongeveer 2 cupmaten omhoog dus ik denk dat ik straks op een 70D/E ga uitkomen. 

 

Groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MeMarley:

Hey!

 

spannend allemaal he? Over twee weken is het hopelijk voor mij al achter de rug. 

Wat is jouw voorsituatie nu en wat ga je kiezen? 

Ik heb nu een 70C (volgens de metingen in de lingeriezaak, maar alle pc’s zeggen dat het echt geen C cup is dus ik denk dat ik toch een B heb ofzo??) maar mis de volume na 2 zwangerschappen. Ik ga kiezen voor de Motiva Full 315 cc. Ik wilde eigenlijk ergonomix maar zowel Fresow als Verdonck adviseerden mij de progressive plus omdat ik bovenin wat meer volume wil. Omdat ze dual plane plaatsen krijg je toch een natuurlijk effect is me verteld. Met 315 cc ga ik ongeveer 2 cupmaten omhoog dus ik denk dat ik straks op een 70D/E ga uitkomen. 

 

Groetjes, MeMarley

Hoi MeMarly, 

 

Ik ben 37 jaar en moeder van één kindje. 

Ik hou ervan om te sporten en kan eigenlijk niet zonder.

Helaas heb ik bh maat 75A. Dat is dus echt klein en daarom wil ik al jaren een bv. 

Helaas heb ik mijn gedachten de overhand gegeven en het dus al die jaren niet gedaan. Totdat ik in de zomervakantie goed heb nagedacht en ik meteen consulten heb gepland. 

Ik had 2 consulten staan bij Bauland en Heyendael. Toen kwam ik ineens bij Faceland terecht en daar stond dr. Fresow ook bij terwijl ik bij Bauland ook dr. Fresow kreeg. 

Dus een derde consult gepland. Mijn gevoel bij Faceland was meteen goed. Ik krijg Motiva demi 265cc dual plane. 

De week erop ging ik naar Bauland en sprak ik met dr. Fresow.  Hij adviseerde hetzelfde als de consulte van Faceland. 

Op 12 december word ik geopereerd.  

Het is voor mij een half uurtje rijden dus dat is wel lekker.

 

 Het is voor jou wel fijn dat beide artsen hetzelfde hebben geadviseerd! 

Zie je op tegen de operatie of ben je er klaar voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi L, 

 

Wat een toeval, ook ik woon op een half uurtje rijden van Bauland kliniek. Ik sport ook erg graag, al heb ik me er al bij neergelegd dat dat na de operatie even niet kan. 

 

Ik zie erg op tegen de operatie en vooral de narcose. De pijn naderhand is vast niet fijn maar dan ben ik in ieder geval vast aan het herstellen...

 

en jij? Vooral nog veel zin in of toch af en toe nog twijfel of angstmomenten?

 

groetjes, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei MeMarley:

Ik word via bauland geopereerd en dan krijg je standaard een bh erbij. Ik ben wel benieuwd hoe herstel gaat. Ik heb namelijk twee kindjes. De opvang voor de eerste 5 dagen na de operatie is geregeld. De 6e dag ook alleen moet ik de jongste dan zelf naar het kinderdagverblijf brengen en de oudste naar school. Ach ja, desnoods Iets vroeger opstaan en te voet. 

Hopelijk kun je na een weekje zelf weer redelijk goed voor de kinderen zorgen... @Yvonne1977 hoe heb jij dit ervaren? Hoe gaat het nu met jou?  

 

Xennie, welke implantaten heb jij gekozen. 

Ons dochtertje is een week naar opa en oma gegaan, de tweede week naar de opvang extra en mijn vriend is meer thuis geweest.

Bij 2 weken p.o. ben ik weer gaan werken en rust nog heel veel uit. Na zo'n dag werken lig ik wel op tijd weer op de bank. Vandaag mijn hechtingen laten controleren bij de huisarts en ze was over de indruk hoe mooi het er uit zag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei L**:

Hoi MeMarly, 

 

Ik ben 37 jaar en moeder van één kindje. 

Ik hou ervan om te sporten en kan eigenlijk niet zonder.

Helaas heb ik bh maat 75A. Dat is dus echt klein en daarom wil ik al jaren een bv. 

Helaas heb ik mijn gedachten de overhand gegeven en het dus al die jaren niet gedaan. Totdat ik in de zomervakantie goed heb nagedacht en ik meteen consulten heb gepland. 

Ik had 2 consulten staan bij Bauland en Heyendael. Toen kwam ik ineens bij Faceland terecht en daar stond dr. Fresow ook bij terwijl ik bij Bauland ook dr. Fresow kreeg. 

Dus een derde consult gepland. Mijn gevoel bij Faceland was meteen goed. Ik krijg Motiva demi 265cc dual plane. 

De week erop ging ik naar Bauland en sprak ik met dr. Fresow.  Hij adviseerde hetzelfde als de consulte van Faceland. 

Op 12 december word ik geopereerd.  

Het is voor mij een half uurtje rijden dus dat is wel lekker.

 

 Het is voor jou wel fijn dat beide artsen hetzelfde hebben geadviseerd! 

Zie je op tegen de operatie of ben je er klaar voor? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

 

Die operatie ja....

Dat is wel een spannend moment. Helaas hoort het erbij en ga ik me vol goede moed hierop voorbereiden.

Er zijn zoveel vragen: Hoe begeleiden het personeel je? Hoe word je wakker? Heb je veel pijn?

Hoe zien je nieuwe borsten eruit? Dat is misschien nog wel het meest spannendst.

 

Ik laat het voorlopig over me heen komen en ga eerst jullie verhalen en ervaringen lezen, zodat het hopelijk allemaal meevalt.

 

Wat vraagt een anesthesist aan je?

Gaat iemand ook siliconenpleisters gebruiken of siliconencrème?

 

Ik hoor het graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei L**:

Hey ladies,

 

Die operatie ja....

Dat is wel een spannend moment. Helaas hoort het erbij en ga ik me vol goede moed hierop voorbereiden.

Er zijn zoveel vragen: Hoe begeleiden het personeel je? Hoe word je wakker? Heb je veel pijn?

Hoe zien je nieuwe borsten eruit? Dat is misschien nog wel het meest spannendst.

 

Ik laat het voorlopig over me heen komen en ga eerst jullie verhalen en ervaringen lezen, zodat het hopelijk allemaal meevalt.

 

Wat vraagt een anesthesist aan je?

Gaat iemand ook siliconenpleisters gebruiken of siliconencrème?

 

Ik hoor het graag van jullie!

Hoi hoi,

 

Ik ben ook moeder van 1 kindje, namelijk een dochter van bijna 3. Voor mijn operatie had ik me ingeschreven voor de Strong Viking van 19 km, dus genoeg afleiding om niet zenuwachtig te zijn voor de operatie.

Als je ook je operatie hebt in Bauland dan ben je zo in onwijs goede handen. Mijn plastisch chirurg was Lydia Oostveen, mijn littekens zijn zo mooi genezen terwijl ik pas 2.5 week p.o. ben. Ik heb de pleisters en ceme al in huis maar ga sowieso niets gebruiken als ik 6 weken p.o. ben. Sporten moet ik nu ook missen maar ik probeer wel te wandelen. Daarbij denk ik dat het heel goed is de eerste week echt je gemak te houden. Als je nog vragen hebt stuur me dan even een prive bericht aangezien ik niet veel meer op het forum ben.

 

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei L**:

Hey ladies,

 

Die operatie ja....

Dat is wel een spannend moment. Helaas hoort het erbij en ga ik me vol goede moed hierop voorbereiden.

Er zijn zoveel vragen: Hoe begeleiden het personeel je? Hoe word je wakker? Heb je veel pijn?

Hoe zien je nieuwe borsten eruit? Dat is misschien nog wel het meest spannendst.

 

Ik laat het voorlopig over me heen komen en ga eerst jullie verhalen en ervaringen lezen, zodat het hopelijk allemaal meevalt.

 

Wat vraagt een anesthesist aan je?

Gaat iemand ook siliconenpleisters gebruiken of siliconencrème?

 

Ik hoor het graag van jullie!

Ja spannend he?

 

ik ben dinsdag gebeld door de anesthesist. Ze wilde oa weten of je allergisch bent, of er in de familie allergieën voor narcoses voorkomen en verder wat standaard vragen. En ze wilde uiteraard weten of ik nog vragen had. Kon op dat moment niks bedenken maar op de dag van de operatie kun je ook nog eea vragen. 

 

Ik ben vooralsnog niet van plan siliconenpleisters of crème te gaan gebruiken. Ik wil straks na 4 tot 6 weken wel gaan smeren met littekencreme en ik ben nu een paar weken vitamine C, zink en magnesium aan het slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 18:57 zei MeMarley:

Hoi allemaal,

 

morgen over 2 weken is D-day. Net betaald. Super spannend!! Ik ben vanmorgen ook gebeld door de anesthesist. Het begint nu toch wel heel echt te worden. Ik ben toch blij als we nu 3 weken verder zijn en ik aan het herstellen ben. Vind de operatie wel heel eng! 

 

@best_boobie heb jij een medicatieschema voor mij?? 

Stuur me ff een pb met de naam 'medicatie'
Op de dag zelf kan ik pas het schema maken, tenzij je nu al weet welke medicatie je allemaal mag nemen :)

 

xx BB (of was jij dat nou die me daar al pb over gestuurd had? :155:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag dames, 

 

Vandaag 2 dagen voor de operatie en ik begin ineens onwijs te twijfelen. Doe ik hier wel goed aan? Ik ga toch een lichaamsvreemds product in mijn lijf stoppen. Is dit wel verstandig? Ben ik echt niet tevreden hoe het nu is? Allemaal

vragen die ik in de jaren hier naartoe ook heb gehad maar nu weer op komen zetten. En het vervelende is: ik ben zo zenuwachtig dat ik niet meer weet of het de zenuwen zijn of niet? Moet ik het nu uitstellen of krijg ik juist hier spijt van? Ik ben echt helemaal in de war momenteel. :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Hier nog 3 dagen, maar exact hetzelfde gevoel. Alles is klaar en geregeld en toch... Twijfels. Doe ik hier wel goed aan? Wat als er iets misloopt? Hoeveel pijn mag ik me aan verwachten? Ga ik mezelf vervloeken door dit te doen?

Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, mss ergens normaal. 

Ik kijk uit naar reacties van de dames die de bv er al op hebben zitten en je (en mij terwijl ik meelees) wat gerust kunnen stellen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei roxy12054:

Hoi,

 

Hier nog 3 dagen, maar exact hetzelfde gevoel. Alles is klaar en geregeld en toch... Twijfels. Doe ik hier wel goed aan? Wat als er iets misloopt? Hoeveel pijn mag ik me aan verwachten? Ga ik mezelf vervloeken door dit te doen?

Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, mss ergens normaal. 

Ik kijk uit naar reacties van de dames die de bv er al op hebben zitten en je (en mij terwijl ik meelees) wat gerust kunnen stellen.

 

Groetjes

Wat erg toch he? Ik moest er net van overgeven. Merk dat ik van de spanning ook niet meer helder kan denken. Wat zijn de kosten als ik het annuleer. Geen idee, want dat staat er niet bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen dag getwijfeld, dus met dat gevoel kan ik jullie niet helpen.

Probeer je, in plaats van de ´negatieve dingen´ , te focussen op de positieve dingen.

Waarom wil je die borstvergroting, hoe veel mooier zullen je borsten straks zijn, hoe mooi zullen je bh´s staan && al dat soort vragen.

 

Ik ben 6 weken geleden geopereerd en dat hadden eigenlijk 6 jaren moeten zijn. Ik kan alleen vanuit mijzelf praten natuurlijk, maar de pijn viel mij alles mee. Extreme spierpijn noemde ik het de 1e week. Daarna was het eigenlijk weg. De eerste dagen kan je weinig, dat klopt. Zitten op de bank en netflix kijken. Ik heb ook echt wel nachten op de bank doorgebracht. Slapen doe je halfzittend de eerste week. Daarna ga je steeds verder onderuit en ineens lig je gewoon op je zij/ rug. Is dat 'probleem' ook weer opgelost. Wanneer ik nu mijzelf zie, in een normale gevulde BH. Ik kom van een 75A af en heb nu een 75F, 425CC HP DP. En ik ben super gelukkig. Zelfverzekerd en smoorverliefd op mijn eigen borsten. Dat er iets vreemds in mijn lijf zit, tja.. Dat klopt. Maar als je dit forum zo eens bekijkt, zijn er dagelijks vrouwen die haar borsten laat vergroten. 

 

Maak jezelf niet bang/ angstig !! Je wil dit en je kan dit! Het is iets onbekend en dat maakt het zo lastig. 

Ik denk, eerlijk waar, dat je juist spijt krijg als je nu annuleert. 

 

Bekijk hier nog eens de foto's van dames met mooie borsten, van borsten die gezet zijn door de arts waardoor je behandelt wordt en fantaseer over de zomer in een mooie bikini! Want uiteindelijk doen we het allemaal om ons mooier te voelen toch!

 

Heel veel liefs.

Alles komt goed.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Denca:

Ik heb geen dag getwijfeld, dus met dat gevoel kan ik jullie niet helpen.

Probeer je, in plaats van de ´negatieve dingen´ , te focussen op de positieve dingen.

Waarom wil je die borstvergroting, hoe veel mooier zullen je borsten straks zijn, hoe mooi zullen je bh´s staan && al dat soort vragen.

 

Ik ben 6 weken geleden geopereerd en dat hadden eigenlijk 6 jaren moeten zijn. Ik kan alleen vanuit mijzelf praten natuurlijk, maar de pijn viel mij alles mee. Extreme spierpijn noemde ik het de 1e week. Daarna was het eigenlijk weg. De eerste dagen kan je weinig, dat klopt. Zitten op de bank en netflix kijken. Ik heb ook echt wel nachten op de bank doorgebracht. Slapen doe je halfzittend de eerste week. Daarna ga je steeds verder onderuit en ineens lig je gewoon op je zij/ rug. Is dat 'probleem' ook weer opgelost. Wanneer ik nu mijzelf zie, in een normale gevulde BH. Ik kom van een 75A af en heb nu een 75F, 425CC HP DP. En ik ben super gelukkig. Zelfverzekerd en smoorverliefd op mijn eigen borsten. Dat er iets vreemds in mijn lijf zit, tja.. Dat klopt. Maar als je dit forum zo eens bekijkt, zijn er dagelijks vrouwen die haar borsten laat vergroten. 

 

Maak jezelf niet bang/ angstig !! Je wil dit en je kan dit! Het is iets onbekend en dat maakt het zo lastig. 

Ik denk, eerlijk waar, dat je juist spijt krijg als je nu annuleert. 

 

Bekijk hier nog eens de foto's van dames met mooie borsten, van borsten die gezet zijn door de arts waardoor je behandelt wordt en fantaseer over de zomer in een mooie bikini! Want uiteindelijk doen we het allemaal om ons mooier te voelen toch!

 

Heel veel liefs.

Alles komt goed.

:53:

Hoi denca!

 

wat een superfijn bericht om te lezen. Mijn man en beste vriendin zeiden precies hetzelfde. Ik wil het al 4,5 jaar heel erg graag. Ik had net een paniekaanval XXL. Zo’n beetje alle spanning van de laatste weken kwam eruit. Ik ga het ook gewoon doorzetten. Over 2 dagen is het achter de rug. 

 

Super bedankt voor je lieve en vooral opbeurende bericht! Heb je toevallig ook foto’s in het album! 

 

Groetjes, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MeMarly,

 

Laat je niet gek maken door je eigen gedachten. Je weet wat je doel is en waarvoor je dit wil doen. Dat is om jezelf straks weer zelfverzekerder, vrouwelijk en mooier te voelen.

Van alle mensen die ik ken, vertelt iedereen dat ze de operatie zo weer zouden doen. Het valt allemaal reuze mee vertellen ze achteraf.

Sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal spannend en dit is er eentje van.

 

Jij kunt dit meid en je weet waarvoor je dit doet! Straks wordt je wakker met super mooie grotere borsten. Je zult blij zijn dat je het hebt gedaan.

 

Ik zal woensdag aan je denken!

 

Go for it!!!!

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei L**:

Hoi MeMarly,

 

Laat je niet gek maken door je eigen gedachten. Je weet wat je doel is en waarvoor je dit wil doen. Dat is om jezelf straks weer zelfverzekerder, vrouwelijk en mooier te voelen.

Van alle mensen die ik ken, vertelt iedereen dat ze de operatie zo weer zouden doen. Het valt allemaal reuze mee vertellen ze achteraf.

Sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal spannend en dit is er eentje van.

 

Jij kunt dit meid en je weet waarvoor je dit doet! Straks wordt je wakker met super mooie grotere borsten. Je zult blij zijn dat je het hebt gedaan.

 

Ik zal woensdag aan je denken!

 

Go for it!!!!

 

Liefs L**

Hey Meis, 

 

klopt helemaal! Ik was straks alleen thuis (met de kinderen) en mijn gedachten gingen echt alle kanten op. Ik kon niet meer logisch nadenken. Heel vervelend. Ik wil het inderdaad heel graag. Over 2 dagen is het achter de rug. Volgende week heb ik vast nog pijn maar lach ik erom als ik terug denk aan vandaag. Nu even doorzetten! 

Bedankt voor de oppeppers. Had het echt even nodig. 

 

Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ik ben morgen ook, en dat even niet helder na kunnen denken is héél herkenbaar hoor! Als in, ik weet zéker dat ik het wil en heb ergens ook zin in morgen, maar het idee dat het nu ook echt bijna zover is o: Na al die jaren! En angst voor complicaties, maar dat lijkt me ook gewoon common sense dat dat in je achterhoofd zit. Hoe laat mag jij morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.