Ga naar inhoud

MeMarley : 17 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei MeMarley:

Ja, inderdaad fijn dat ik een datum heb. Geeft ook rust. Niet meer nadenken over de pc of iets moeten plannen rondom de datum.

 

Het zou wel echt super zijn als ik jouw resultaat kan bekijken!! Het begint op te schieten nu. Heb je er zin in of zie je er tegenop?

Ik heb er absoluut geen zin in en zie er vreselijk tegenop. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn. Wel ben ik veel op het forum en door het operatieverslag van fitgirlkim wel gerust gesteld. Maar ik zie het meest tegen de eerste week na de operatie op. Pijn, slecht slapen, misselijkheid, constipatie, over hulp bij nodig. Maar goed het zal even doorbijten worden en hopelijk krijg ik er 2 fantastische borsten voor terug.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei MeMarley:

Ik zie ineens onwijs op tegen de operatie! Of vooral het herstel eigenlijk. Gaat echt met vlagen. Hebben jullie dit ook allemaal gehad?

 

Ik voorlopig nog niet ... ik hoop wel dat ik genoeg genezen ben wanneer ik terug aan het werk moet. Ik ben wel 3,5 week thuis maar toch; ik sta in de kleuterklas bij de 2,5-3 jarige; gelukkig wel samen met een collega dus het tillen zal voor haar zijn gedurende de eerste weken. De eerste dagen ga ik bij mijn ouders logeren met de 2 kids; mijn man moet laat werken ... . Het zal een beproeving zijn maar daar trekken we ons ook wel weer door. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Rosanne87:

Ik voorlopig nog niet ... ik hoop wel dat ik genoeg genezen ben wanneer ik terug aan het werk moet. Ik ben wel 3,5 week thuis maar toch; ik sta in de kleuterklas bij de 2,5-3 jarige; gelukkig wel samen met een collega dus het tillen zal voor haar zijn gedurende de eerste weken. De eerste dagen ga ik bij mijn ouders logeren met de 2 kids; mijn man moet laat werken ... . Het zal een beproeving zijn maar daar trekken we ons ook wel weer door. 

Ik vind het vooral spannend omdat ik nog nooit geopereerd ben denk ik. Ik heb er bewust voor gekozen om op vrijdag geopereerd te worden omdat mijn man het weekend nog vrij is. Op maandag past mijn schoonmoeder altijd op en op dinsdag gaan de kinderen naar de bso en het kinderdagverblijf dus heb ik de eerste vier dagen na de operatie gedekt vwb de opvang voor de kinderen. Het is dan herfstvakantie dus ik hoef mijn oudste dan ook niet naar school te brengen. 

Je hebt ook gelijk dat het ook wel weer goed komt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei MeMarley:

Ik zie ineens onwijs op tegen de operatie! Of vooral het herstel eigenlijk. Gaat echt met vlagen. Hebben jullie dit ook allemaal gehad?

 

Ik herken het hoor, maar vandaag heb ik de rekening overgemaakt dus geen weg meer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ja nog even idd. Ik heb voor die tijd nog een strong viking run van 19 km, daar maak ik me momenteel drukker om ....:25:

Ja dat zei je al! Heerlijk toch!! Nog even lekker trainen voor het de komende tijd even niet mag. En een goede reden om met iets anders bezig te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo dames, ben ik weer hoor. Zo zeker als ik vorige week was, zo erg twijfel ik nu. Ik lees toch best vaak dat er complicaties binnen een jaar na de operatie. Ook ben ik als de dood dat ik echt heel lang niet kan sporten. Dit doe ik echt heel graag en regelmatig. Ik weet echt even niet waar ik verstandig aan doe. Roep al 4 jaar dat ik het graag wil en nu het zo dichtbij komt, begin ik te twijfelen...:23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MeMarley:

Oo dames, ben ik weer hoor. Zo zeker als ik vorige week was, zo erg twijfel ik nu. Ik lees toch best vaak dat er complicaties binnen een jaar na de operatie. Ook ben ik als de dood dat ik echt heel lang niet kan sporten. Dit doe ik echt heel graag en regelmatig. Ik weet echt even niet waar ik verstandig aan doe. Roep al 4 jaar dat ik het graag wil en nu het zo dichtbij komt, begin ik te twijfelen...:23:

Ja ik herken het zeker, en ook bang voor complicaties o.i.d. en ff niet.sporten tja idd balen. Ik heb mijn crossfit voor de komende tijd in de koelkast gezet. Maar ik ga het toch doen. En als het niets is dan kan ik ze er altijd nog uithalen. Maar ik heb liever spijt van iets wat ik wel heb gedaan, dan spijt wat ik niet heb gedaan. Maar goed, denk er goed over na. Het is jouw keuze jouw lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Yvonne1977:

Ja ik herken het zeker, en ook bang voor complicaties o.i.d. en ff niet.sporten tja idd balen. Ik heb mijn crossfit voor de komende tijd in de koelkast gezet. Maar ik ga het toch doen. En als het niets is dan kan ik ze er altijd nog uithalen. Maar ik heb liever spijt van iets wat ik wel heb gedaan, dan spijt wat ik niet heb gedaan. Maar goed, denk er goed over na. Het is jouw keuze jouw lichaam!

Klopt inderdaad. En het liever spijt hebben van iets wat je hebt gedaan dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan herken ik ook, maar ik ben bang dat als je besluit de siliconen eruit te laten halen, dat je helemaal theezakjes hebt van het overtollig vel. Ik ga dinsdag op consult met mijn waslijst aan vragen. Twijfel ik nog te erg, dan stel ik het voorlopig uit. Twijfel ik niet meer, dan gaat de operatie uiteraard door. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer. Vandaag toch een consult gehad bij Faceland en net nogmaals bij dr. Verdonck geweest. Ik kan bij Faceland 12 oktober geopereerd worden door dr. fresow. Qua cc’s kom ik bij beide uit op 315 van motiva. Dr. Verdonck adviseerde wel echt de progressive plus omdat ik bij de ergonomix toch de volume bovenin ga missen die ik juist graag wil. Ik hoor heel graag ervaringen van dames die door Fresow zijn geopereerd. Behalve het kostenplaatje is Mill maar een half uurtje rijden voor mij en is mijn man daar weleens voor een niet cosmetische ingreep geweest dus wist hij te vertellen dat het daar echt prima is. Keuzestress!! 

@Koptelefoon jij bent toch ook door fresow geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
5 minuten geleden zei MeMarley:

Daar ben ik weer. Vandaag toch een consult gehad bij Faceland en net nogmaals bij dr. Verdonck geweest. Ik kan bij Faceland 12 oktober geopereerd worden door dr. fresow. Qua cc’s kom ik bij beide uit op 315 van motiva. Dr. Verdonck adviseerde wel echt de progressive plus omdat ik bij de ergonomix toch de volume bovenin ga missen die ik juist graag wil. Ik hoor heel graag ervaringen van dames die door Fresow zijn geopereerd. Behalve het kostenplaatje is Mill maar een half uurtje rijden voor mij en is mijn man daar weleens voor een niet cosmetische ingreep geweest dus wist hij te vertellen dat het daar echt prima is. Keuzestress!! 

@Koptelefoon jij bent toch ook door fresow geopereerd? 

 Even heel vluchtig jouw topic doorgelezen haha!

Ik ben inderdaad door Fresow geopereerd en tot nu toe erg tevreden over het resultaat(album staat openbaar dus je kunt zo even spieken).

Als je iets wilt weten hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Even heel vluchtig jouw topic doorgelezen haha!

Ik ben inderdaad door Fresow geopereerd en tot nu toe erg tevreden over het resultaat(album staat openbaar dus je kunt zo even spieken).

Als je iets wilt weten hoor ik het graag!

O WoW! Wat een mooi verschil. Dat ziet er veelbelovend uit. Ik las net dat je ook een lift hebt gehad. Ik zou alleen een vergroting krijgen. Ik merk vooral nu dat mijn hoofd vol zit van alle informatie dus moet het even laten bezinken. Ik denk dat zowel Fresow als Verdonck kundige artsen zijn die weten wat ze doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
1 minuut geleden zei MeMarley:

O WoW! Wat een mooi verschil. Dat ziet er veelbelovend uit. Ik las net dat je ook een lift hebt gehad. Ik zou alleen een vergroting krijgen. Ik merk vooral nu dat mijn hoofd vol zit van alle informatie dus moet het even laten bezinken. Ik denk dat zowel Fresow als Verdonck kundige artsen zijn die weten wat ze doen. 

 Klopt een lift was bij mij niet overbodig haha!

Ik denk dat jij gewoon echt na moet gaan denken over waar jij je het beste bij voelt. 

Desnoods even lijstje maken met voor en nadelen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Koptelefoon:

 Klopt een lift was bij mij niet overbodig haha!

Ik denk dat jij gewoon echt na moet gaan denken over waar jij je het beste bij voelt. 

Desnoods even lijstje maken met voor en nadelen?

 

Ik denk dat dat verstandig is. Het lastige bij fresow is dat ik 9 oktober pas op kennismakingsgesprek bij hem terecht kan. Zometeen toch maar eens bellen of dat misschien toch niet eerder kan. En even rustig laten bezinken. Het is geen pakje boter wat je even koopt. Al denk ik er al ruim 4 jaar over na. Nu het dichterbij komt word ik toch een beetje bang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
53 minuten geleden zei MeMarley:

Ik denk dat dat verstandig is. Het lastige bij fresow is dat ik 9 oktober pas op kennismakingsgesprek bij hem terecht kan. Zometeen toch maar eens bellen of dat misschien toch niet eerder kan. En even rustig laten bezinken. Het is geen pakje boter wat je even koopt. Al denk ik er al ruim 4 jaar over na. Nu het dichterbij komt word ik toch een beetje bang...

Logisch toch? 

Ik wilde het al ruim 6 jaar maar was alsnog doodsbang haha!

Ik denk dat het ook gezond is hoor, het is ook een operatie wat je aan de buitenkant ziet. Dus je wil het gewoon mooi en netjes hebben + voor mij was ook wel een twijfel dat het medisch niet noodzakelijk was. 

Ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb maar snap de angst en twijfel zeker. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal, vanwege mijn vakantie ben ik al eventjes niet online geweest. Hier is eea veranderd. Ik ga 17 oktober a.s. geopereerd worden door dr. Fresow bij de Bauland kliniek in Mill. @best_boobie zou je dit in mijn titel willen aanpassen?? Ik woon een half uur van de kliniek vandaan en ik heb een goed gevoel bij dr. Fresow. Even voor de goede orde: ik had ook een goed gevoel bij dr. Verdonck hoor. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar gevoelsmatig ga ik toch voor dr. Fresow. Ik krijg de Motiva full 315 cc. Nog 29 dagen! Aftellen dus!! 

Liefs, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

Hoi allemaal, vanwege mijn vakantie ben ik al eventjes niet online geweest. Hier is eea veranderd. Ik ga 17 oktober a.s. geopereerd worden door dr. Fresow bij de Bauland kliniek in Mill. @best_boobie zou je dit in mijn titel willen aanpassen?? Ik woon een half uur van de kliniek vandaan en ik heb een goed gevoel bij dr. Fresow. Even voor de goede orde: ik had ook een goed gevoel bij dr. Verdonck hoor. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar gevoelsmatig ga ik toch voor dr. Fresow. Ik krijg de Motiva full 315 cc. Nog 29 dagen! Aftellen dus!! 

Liefs, MeMarley

Je bent in goede handen bij Bauland. Ik heb gisteren mijn operatie gehad. Echt alles is daar top geregeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.