Ga naar inhoud

MeMarley : 17 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Xennie:

Hoi Marley,

 

Fijn om je verslag te lezen en zien hoe je het ervaren hebt. Snap dat alles eruit moet komen kwa spanning. Jaren aan gedacht en dan is het opeens zo ver! 

Blij dat het op zich mee valt voor je en ik hoop dat het grieperige gevoel snel weg gaat. Hoop dat je de komende tijd snel opknapt en gaat wennen aan je nieuwe boobs!

ik mag me morgen melden om 9.30 en wordt om 10.30 uur geopereerd: zenuwachtig!

Groetjes Xennie

Hee Meis,

 

Gelukkig ben je vroeg aan de beurt. De dag zelf gaat heel snel en morgen om deze tijd is het achter de rug. Ik hoor over dr. Jansen ook veel positieve verhalen.

 

Zet hem op meid, als ik het kan, kun jij het ook!! 

Ik ben erg benieuwd naar je verslag! 

 

Veel liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
53 minuten geleden zei MeMarley:

Hee!! 

 

Zoals gewoonlijk heb je helemaal gelijk! Ik moet ze nog accepteren, hoe gek het ook klinkt. Pijn heb ik tot nu toe ook niet echt. Inderdaad flinke spierpijn/stuwing. Ik vind het goed te doen. Nadeel is dat ik mijn armen ook goed kan bewegen en dat ik dus moet opletten dat ik ook echt weinig doe. Voel me wel grieperig. Moet in de gaten houden dat de temperatuur niet boven de 37,5 komt. Zat rond het middaguur op 37,4 maar toen was het ook tijd voor de paracetamollen. Uurtje later was het 37,1.

vanavond als de kinderen op bed liggen gaat het verbandje onder mijn bh af en kan mijn man de boel met een washandje schoonmaken. 

Ben wel benieuwd wanneer de zwelling minder word want ik heb me toch een meloenen! 

 

Veel liefs, Marley

 

Je laat me blozen. Ik leef gewoon met je mee :blush:

 

Dat klinkt niet gek hoor. Ik vond het in het begon ook super raar, tegelijk ook super stoer dat ik eindelijk borsten had. 

Ik ken het stuwing gevoel niet, maar het spierpijn verhaal is heel herkenbaar. Was bij mij na 1,5 week wel over. Hahaha ik herken me echt enorm in je, omdat ik alleen maar spierpijn had, dacht ik ook alles te kunnen. Gelukkig nam m´n vriend alles uit m´n handen & heb ik heerlijk genetflixt en ik sliep ook wel veel. 

Ik had na 1,5 week een drukke dag, voetbal van zoontje / 1,5 uur intertoys && boodschappen doen, toen kreeg ik inderdaad koorts, voelde me slecht, at niet, dronk niet. Dus het enige advies wat ik heb, doe je gelukkig al. Houd je rustig!! Heb je ook andere medicijnen dan paracetamol ? 

 

Mijn borsten zaten de eerste dagen in mn keel joh. Serieus, ze zaten denk ik 1,5 centimeter onder mijn sleutelbeen vandaan.. Vond ik toen heel stoer, ben nu blij dat ze lekker zijn gezakt! 

 

Houd ons op de hoogte he !!

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Denca:

 

Je laat me blozen. Ik leef gewoon met je mee :blush:

 

Dat klinkt niet gek hoor. Ik vond het in het begon ook super raar, tegelijk ook super stoer dat ik eindelijk borsten had. 

Ik ken het stuwing gevoel niet, maar het spierpijn verhaal is heel herkenbaar. Was bij mij na 1,5 week wel over. Hahaha ik herken me echt enorm in je, omdat ik alleen maar spierpijn had, dacht ik ook alles te kunnen. Gelukkig nam m´n vriend alles uit m´n handen & heb ik heerlijk genetflixt en ik sliep ook wel veel. 

Ik had na 1,5 week een drukke dag, voetbal van zoontje / 1,5 uur intertoys && boodschappen doen, toen kreeg ik inderdaad koorts, voelde me slecht, at niet, dronk niet. Dus het enige advies wat ik heb, doe je gelukkig al. Houd je rustig!! Heb je ook andere medicijnen dan paracetamol ? 

 

Mijn borsten zaten de eerste dagen in mn keel joh. Serieus, ze zaten denk ik 1,5 centimeter onder mijn sleutelbeen vandaan.. Vond ik toen heel stoer, ben nu blij dat ze lekker zijn gezakt! 

 

Houd ons op de hoogte he !!

 

Liefs.x

Hahaha ja die borsten in je nek he? Ben bang als ik te hard loop, dat ik schoudervullingen heb ;).

 

wanneer werd bij jou de zwelling minder? Ik heb op mijn werk namelijk niks gezegd. Ik hoef over 2,5e week pas en heb een zittend beroep. 

 

die rust vind ik heel moeilijk hoor. Mijn man begint dan te mopperen dat ik gewoon eens even rustig moet doen.

 

Het stuwing gevoel is dat drukkende gevoel waarbij je borsten gevoelig zijn omdat er zo veel druk op staat. 

De medicijnen die ik heb zijn paracetamol en een antibiotica geloof ik (iets met de m). Ook heb ik tramadol mee als het echt heel erg is maar een van de bijwerkingen daarvan is misselijkheid. Pijn kan ik wel handelen maar ik haat misselijk zijn. Dat was ik heel erg tijdens mijn zwangerschappen en daar kan ik echt heel slecht tegen. Verder nog zuigtabletjes tegen de misselijkheid zifrax ofzo?? Ik weet de namen niet uit mijn hoofd en ben op de bank aan het hangen. Ik heb voor de eerste drie dagen po medicijnen mee, daarna moet ik het zelf regelen. Ik heb al extra paracetamol gehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha of ze ineens op je rug zitten :12:.

 

De zwelling was na een kleine week wel minder, maar het vocht.... Pfff houd op; heb dat nu nog een hééél klein beetje, merkte het bij bh passen. Ik werd gek van dat vocht. 

 

Misschien moet je eens naar je man luisteren; zeg ik stoer. Maar de eerste week was ik NIET te genieten. Ik wilde alles zelf doen, was afhankelijk, hij zei alleen maar, geduld, doe ik wel, ga zitten, ga slapen, wil je iets hebben. Werd er ontzettend kribbig van. 

 

Ik ben nooit zwanger geweest, dus vandaar dat ik geen idee heb ^_^. Die bakstenen vond ik al super vervelend, enige positieve (!) ; mijn buikspieren trainde ik aardig :43:. Ik heb ook paracetamol + antibiotica ofzoiets voorgeschreven gekregen. Heb ik 1 nacht ingenomen, daarna wilde ik het zonder medicijnen doen, want voelde dat ik de pijn wel aan kon. Dus heb maar 1 dag/nacht medicijnen genomen. Ging me goed af, zo kon ik ook het herstel monitoren. 

 

Lekker blijven hangen op de bank, laat je verwennen, probeer er ook van te genieten.. Het is nu toch niet anders.

 

Ik ben trouwens na 2,5 week weer gaan werken. Woensdag geopereerd, 2 weken daarna op maandag gaan werken. Maar bij mij wisten al mijn naaste collega's het. Ik droeg ook een borstband, dus het was zichtbaar.. Maar het is nu toch kouder aan het worden, zou lekker wijdere kleding aantrekken, als dit mogelijk is && de mensen bij mij op kantoor die het niet weten, zeggen ook niets hoor.. Je ziet soms van die blikken; "Ik zie dat er iets anders is aan jou, maar ik weet niet wat".. Best grappig!

Heb je het express aan niemand op je werk vertelt?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo!! Net even de boel gewassen. Voor het eerst even goed gekeken. Wat zijn ze groot!! Ik hoop toch wel dat ze nog een beetje gaan slinken (en zakken). Ik weet wel dat dat gaat gebeuren maar is toch even wennen hoor. Voelt nog helemaal niet van mij, maar het zit wel op mijn lichaam. Geduld geduld geduld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2018 om 17:26 zei Flowersh:

Hee meis,

 

Van harte met je nieuwe vriendinnen! Ik volg je even mocht je foto's plaatsen wil je mij toevoegen? Goed herstel toegewenst. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MeMarly, 

 

Fijn om te lezen dat de operatie ondanks alle spanning goed is verlopen. Het is ook niet niks, zo'n operatie.  Het is een groot proces waar je doorheen gaat. 

Je kunt je nu gaan richten op je herstel. Hopelijk is het grieperige gevoel snel weg en voel je daarna weer beter. 

 

Heb je toevallig ook het gevoel gehad dat je twijfelde over de keuze van de implantaten? 

Dit heb ik nu al een week. Krijg Motiva demi, maar vind de full ook wel mooi. Ik moet nog 8 weken wachten tot de operatie,  maar weet het ff niet meer. 

 

Succes met herstel! 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei L**:

Hey MeMarly, 

 

Fijn om te lezen dat de operatie ondanks alle spanning goed is verlopen. Het is ook niet niks, zo'n operatie.  Het is een groot proces waar je doorheen gaat. 

Je kunt je nu gaan richten op je herstel. Hopelijk is het grieperige gevoel snel weg en voel je daarna weer beter. 

 

Heb je toevallig ook het gevoel gehad dat je twijfelde over de keuze van de implantaten? 

Dit heb ik nu al een week. Krijg Motiva demi, maar vind de full ook wel mooi. Ik moet nog 8 weken wachten tot de operatie,  maar weet het ff niet meer. 

 

Succes met herstel! 

Liefs L**

Ja het is inderdaad echt een proces, ook emotioneel merk ik! Ik heb de Motiva full. Ik ben bij veel klinieken geweest en iedereen adviseerde me de progressive plus en dan de full omdat ik bovenin wat volume wilde maar wel met een natuurlijke uitstraling. Hier heb ik op vertrouwd. Waarom twijfel je? Wat heeft de pc geadviseerd? 

 

Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei MeMarley:

Ja het is inderdaad echt een proces, ook emotioneel merk ik! Ik heb de Motiva full. Ik ben bij veel klinieken geweest en iedereen adviseerde me de progressive plus en dan de full omdat ik bovenin wat volume wilde maar wel met een natuurlijke uitstraling. Hier heb ik op vertrouwd. Waarom twijfel je? Wat heeft de pc geadviseerd? 

 

Liefs, Marley

Hoi, 

 

Ik ben bij 2 klinieken geweest en kwam 2x op hetzelfde uit. Theoretisch sta ik achter de keuze waarom ik voor Motiva demi heb gekozen. Ze draaien niet, het geeft weinig kapselvorming en het is een druppelvormig prothese. 

Alleen heb ik foto's gezien van iemands borsten die ik helemaal niet mooi vind. Dat beeld heb ok nu voor me. 

Ik weet dat ieder lichaam anders is. De pc zei dat ik een goede keuze heb gemaakt. Alleen door die foto's twijfel ik. 

Ik vind het echt heel erg, maar krijg het niet uit mijn hoofd. 

 

L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei L**:

Hoi, 

 

Ik ben bij 2 klinieken geweest en kwam 2x op hetzelfde uit. Theoretisch sta ik achter de keuze waarom ik voor Motiva demi heb gekozen. Ze draaien niet, het geeft weinig kapselvorming en het is een druppelvormig prothese. 

Alleen heb ik foto's gezien van iemands borsten die ik helemaal niet mooi vind. Dat beeld heb ok nu voor me. 

Ik weet dat ieder lichaam anders is. De pc zei dat ik een goede keuze heb gemaakt. Alleen door die foto's twijfel ik. 

Ik vind het echt heel erg, maar krijg het niet uit mijn hoofd. 

 

L**

Wat lastig! Ik dacht dat de demi ook rond was, alleen breder en minder naar voren? Ik zou anders gewoon nog een consult plannen en het bespreken, misschien nog een keer passen. Dan weet je het zeker. Nu kun je nog switchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeMarley:

Zo!! Net even de boel gewassen. Voor het eerst even goed gekeken. Wat zijn ze groot!! Ik hoop toch wel dat ze nog een beetje gaan slinken (en zakken). Ik weet wel dat dat gaat gebeuren maar is toch even wennen hoor. Voelt nog helemaal niet van mij, maar het zit wel op mijn lichaam. Geduld geduld geduld! 

Ik heb precies hetzelfde! Toch een beetje bang dat ze niet mooi worden en ik spijt krijg.. En dat mijn vriend de vorige mooier vindt. Maar het komt vast goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei L**:

Hoi, 

 

Ik ben bij 2 klinieken geweest en kwam 2x op hetzelfde uit. Theoretisch sta ik achter de keuze waarom ik voor Motiva demi heb gekozen. Ze draaien niet, het geeft weinig kapselvorming en het is een druppelvormig prothese. 

Alleen heb ik foto's gezien van iemands borsten die ik helemaal niet mooi vind. Dat beeld heb ok nu voor me. 

Ik weet dat ieder lichaam anders is. De pc zei dat ik een goede keuze heb gemaakt. Alleen door die foto's twijfel ik. 

Ik vind het echt heel erg, maar krijg het niet uit mijn hoofd. 

 

L**

 

36 minuten geleden zei L**:

Hoi, 

 

Ik ben bij 2 klinieken geweest en kwam 2x op hetzelfde uit. Theoretisch sta ik achter de keuze waarom ik voor Motiva demi heb gekozen. Ze draaien niet, het geeft weinig kapselvorming en het is een druppelvormig prothese. 

Alleen heb ik foto's gezien van iemands borsten die ik helemaal niet mooi vind. Dat beeld heb ok nu voor me. 

Ik weet dat ieder lichaam anders is. De pc zei dat ik een goede keuze heb gemaakt. Alleen door die foto's twijfel ik. 

Ik vind het echt heel erg, maar krijg het niet uit mijn hoofd. 

 

L**

Hey,

 

ik krijg morgen mijn bv operatie en ik krijg rond, demi, dual plane. Ik zal kijken wanneer ik foto’s kan maken. Ik zet dit privé overigens. Weetniet of het je twijfel weg haalt natuurlijk:)

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2018 om 21:14 zei Xennie:

 

Hey,

 

ik krijg morgen mijn bv operatie en ik krijg rond, demi, dual plane. Ik zal kijken wanneer ik foto’s kan maken. Ik zet dit privé overigens. Weetniet of het je twijfel weg haalt natuurlijk:)

 

groetjes Xennie

Hoi Xennie en MeMarly,

 

Hoe is het met jullie de afgelopen dagen gegaan?

Zijn jullie gewend aan de nieuwe boobies? En hoe vullen jullie de dagen op?

 

Gr. L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei L**:

Hoi Xennie en MeMarly,

 

Hoe is het met jullie de afgelopen dagen gegaan?

Zijn jullie gewend aan de nieuwe boobies? En hoe vullen jullie de dagen op?

 

Gr. L**

Hey!

 

gaat best goed hoor! Heb weinig pijn. Merk wel dat ik gisteren meteen te veel heb gedaan en dat wordt meteen afgestraft dus vandaag voornamelijk op de bank gehangen. Ik lees en slaap veel. Heb de kindjes om me heen maar mijn man zorgt voor ze. Dag 3 PO. Lees steeds dat na dag 4 je je steeds beter gaat voelen dus dat onthoud ik maar. Slapen gaat eigenlijk ook best goed. Lig nog niet helemaal plat maar zit ook niet rechtop. 

 

Ik merk alleen dat mijn borsten nog niet van mij voelen. Dat is erg wennen maar ik denk dat dag gewoon zijn tijd nodig heeft. 

 

Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei L**:

Hoi Xennie en MeMarly,

 

Hoe is het met jullie de afgelopen dagen gegaan?

Zijn jullie gewend aan de nieuwe boobies? En hoe vullen jullie de dagen op?

 

Gr. L**

Ik ben gister geopereerd, ik heb net een verslag geschreven bij eigen stuk. 

Moet erg wennen ook aan mijn boobs. Heb ze ook nog niet zonder beha en groen lapje tegen eventueel bloeden gezien. Ook zit ik nog best onder de paarse desinfectie spul.....ga vanavond even schoonmaken en eens goed bekijken. Ben sinds vanmiddag beneden en dat gaat wel goed. Wel pijnlijk zodra ik mijn armen iets omhoog doe of wil opstaa. Maar zal vast steeds beter gaan!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2018 om 16:05 zei MeMarley:

Hey!

 

gaat best goed hoor! Heb weinig pijn. Merk wel dat ik gisteren meteen te veel heb gedaan en dat wordt meteen afgestraft dus vandaag voornamelijk op de bank gehangen. Ik lees en slaap veel. Heb de kindjes om me heen maar mijn man zorgt voor ze. Dag 3 PO. Lees steeds dat na dag 4 je je steeds beter gaat voelen dus dat onthoud ik maar. Slapen gaat eigenlijk ook best goed. Lig nog niet helemaal plat maar zit ook niet rechtop. 

 

Ik merk alleen dat mijn borsten nog niet van mij voelen. Dat is erg wennen maar ik denk dat dag gewoon zijn tijd nodig heeft. 

 

Liefs, Marley

Hey,

 

hoe is het met je? Lees dat het wel me valt voor je? Mijn nachten zijn niet super, ben veel wakker en het ligt niet lekker meer. Beha zit ook strak en knelt voor mijn gevoel wel wat, maar ja er zit ook opvulling in die ik niet gewend ben; Ha Ha! 

De zijkanten doen bij mij pijn, erge spierpijn en het trekt wat. Merk dat ik wel nog leef van de medicijnen. Hopelijk elke dag een beetje beter!

 

hoor graag hoe het met je is,

 

groetjes Xennie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Xennie:

Hey,

 

hoe is het met je? Lees dat het wel me valt voor je? Mijn nachten zijn niet super, ben veel wakker en het ligt niet lekker meer. Beha zit ook strak en knelt voor mijn gevoel wel wat, maar ja er zit ook opvulling in die ik niet gewend ben; Ha Ha! 

De zijkanten doen bij mij pijn, erge spierpijn en het trekt wat. Merk dat ik wel nog leef van de medicijnen. Hopelijk elke dag een beetje beter!

 

hoor graag hoe het met je is,

 

groetjes Xennie

 

Hey Xennie,

 

Wat iedereen zegt klopt hoor, dag 5 PO is al veel fijner (tenminste bij mij). Ik heb net wel twee paracetamollen gepakt, voelde mijn linkerborst wel iets. Heb het niet gepakt omdat de pijn niet te houden is maar omdat iedereen ook wel aangeeft dat je beter wat langer pijnstillers pakt dan dat je door de pijn heen gaat (voor de genezing).  Kan me alleen nog niet voorstellen dat ik het straks niet meer voel zitten. Ik voel echt wel dat er ‘vulling’ in mijn borst zit. Geduld, geduld, geduld...

heel veel succes nog! 

Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, 

 

Hoe is het nu met jullie? Een week na de operatie.  

Hoe gaat het slapen en zijn jullie al gewend aan de nieuwe boobies? Kun je alweer wat dingen doen thuis of is het belangrijk dat je je echt rustig houdt? 

 

Ik hoor het graag! 

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

ik ben inmiddels 11 dagen po en het gaat elke dag een beetje beter met me. Eigenlijk gaat het best goed. Het gevaar daarvan is wel dat je snel te veel doet, waardoor ik vandaag wat meer last heb. Gisteren zijn we uit eten geweest. Even de autodeur open voor de kinderen, even over de tafel reiken om iets te pakken. Even bukken om iets van de grond te pakken. Allemaal kleine dingen die nu op zich wel gaan, maar te veel van die bewegingen op een dag is nog niet handig. Ik heb nu dan ook het gevoel alsof er een spiertje verkeerd zit. Niet echt pijn dus, maar eerder een zeurend gevoel. Ik heb besloten om vandaag dan ook maar even een stapje terug te doen en goed mijn rust te pakken. 

 

Mijn borsten beginnen al wat zachter te worden en zitten al iets lager, maar nog steeds erg hoog. Het emotionele gevoel heb ik ook niet meer. Ben er inmiddels heel blij mee en kan niet wachten tot ik mooie lingerie kan gaan shoppen! 

 

Ik heb trouwens wel echt jeuk waar de pleisters zitten. Volgens mijn niet meer echt het litteken maar ernaast. Ik denk dat mijn huid daar gewoon op reageert. Nog 2 dagen en dan mogen ze eraf dus dat is nog wel vol te houden. 

 

Hoe is het met de andere dames? Ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren!! 

 

Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.