Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

MeMarley

MeMarley : 17 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei L**:

Hey ladies,

Die operatie ja....

Dat is wel een spannend moment. Helaas hoort het erbij en ga ik me vol goede moed hierop voorbereiden.

Er zijn zoveel vragen: Hoe begeleiden het personeel je? Hoe word je wakker? Heb je veel pijn?

Hoe zien je nieuwe borsten eruit? Dat is misschien nog wel het meest spannendst.

Ik laat het voorlopig over me heen komen en ga eerst jullie verhalen en ervaringen lezen, zodat het hopelijk allemaal meevalt.

Wat vraagt een anesthesist aan je?

Gaat iemand ook siliconenpleisters gebruiken of siliconencrème?

Ik hoor het graag van jullie!

Ja spannend he?

ik ben dinsdag gebeld door de anesthesist. Ze wilde oa weten of je allergisch bent, of er in de familie allergieën voor narcoses voorkomen en verder wat standaard vragen. En ze wilde uiteraard weten of ik nog vragen had. Kon op dat moment niks bedenken maar op de dag van de operatie kun je ook nog eea vragen. 

Ik ben vooralsnog niet van plan siliconenpleisters of crème te gaan gebruiken. Ik wil straks na 4 tot 6 weken wel gaan smeren met littekencreme en ik ben nu een paar weken vitamine C, zink en magnesium aan het slikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎2‎-‎10‎-‎2018 om 18:57 zei MeMarley:

Hoi allemaal,

morgen over 2 weken is D-day. Net betaald. Super spannend!! Ik ben vanmorgen ook gebeld door de anesthesist. Het begint nu toch wel heel echt te worden. Ik ben toch blij als we nu 3 weken verder zijn en ik aan het herstellen ben. Vind de operatie wel heel eng! 

@best_boobie heb jij een medicatieschema voor mij?? 

Stuur me ff een pb met de naam 'medicatie'
Op de dag zelf kan ik pas het schema maken, tenzij je nu al weet welke medicatie je allemaal mag nemen :)

xx BB (of was jij dat nou die me daar al pb over gestuurd had? :155:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemiddag dames, 

Vandaag 2 dagen voor de operatie en ik begin ineens onwijs te twijfelen. Doe ik hier wel goed aan? Ik ga toch een lichaamsvreemds product in mijn lijf stoppen. Is dit wel verstandig? Ben ik echt niet tevreden hoe het nu is? Allemaal

vragen die ik in de jaren hier naartoe ook heb gehad maar nu weer op komen zetten. En het vervelende is: ik ben zo zenuwachtig dat ik niet meer weet of het de zenuwen zijn of niet? Moet ik het nu uitstellen of krijg ik juist hier spijt van? Ik ben echt helemaal in de war momenteel. :102:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi,

Hier nog 3 dagen, maar exact hetzelfde gevoel. Alles is klaar en geregeld en toch... Twijfels. Doe ik hier wel goed aan? Wat als er iets misloopt? Hoeveel pijn mag ik me aan verwachten? Ga ik mezelf vervloeken door dit te doen?

Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, mss ergens normaal. 

Ik kijk uit naar reacties van de dames die de bv er al op hebben zitten en je (en mij terwijl ik meelees) wat gerust kunnen stellen.

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei roxy12054:

Hoi,

Hier nog 3 dagen, maar exact hetzelfde gevoel. Alles is klaar en geregeld en toch... Twijfels. Doe ik hier wel goed aan? Wat als er iets misloopt? Hoeveel pijn mag ik me aan verwachten? Ga ik mezelf vervloeken door dit te doen?

Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, mss ergens normaal. 

Ik kijk uit naar reacties van de dames die de bv er al op hebben zitten en je (en mij terwijl ik meelees) wat gerust kunnen stellen.

Groetjes

Wat erg toch he? Ik moest er net van overgeven. Merk dat ik van de spanning ook niet meer helder kan denken. Wat zijn de kosten als ik het annuleer. Geen idee, want dat staat er niet bij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb geen dag getwijfeld, dus met dat gevoel kan ik jullie niet helpen.

Probeer je, in plaats van de ´negatieve dingen´ , te focussen op de positieve dingen.

Waarom wil je die borstvergroting, hoe veel mooier zullen je borsten straks zijn, hoe mooi zullen je bh´s staan && al dat soort vragen.

Ik ben 6 weken geleden geopereerd en dat hadden eigenlijk 6 jaren moeten zijn. Ik kan alleen vanuit mijzelf praten natuurlijk, maar de pijn viel mij alles mee. Extreme spierpijn noemde ik het de 1e week. Daarna was het eigenlijk weg. De eerste dagen kan je weinig, dat klopt. Zitten op de bank en netflix kijken. Ik heb ook echt wel nachten op de bank doorgebracht. Slapen doe je halfzittend de eerste week. Daarna ga je steeds verder onderuit en ineens lig je gewoon op je zij/ rug. Is dat 'probleem' ook weer opgelost. Wanneer ik nu mijzelf zie, in een normale gevulde BH. Ik kom van een 75A af en heb nu een 75F, 425CC HP DP. En ik ben super gelukkig. Zelfverzekerd en smoorverliefd op mijn eigen borsten. Dat er iets vreemds in mijn lijf zit, tja.. Dat klopt. Maar als je dit forum zo eens bekijkt, zijn er dagelijks vrouwen die haar borsten laat vergroten. 

Maak jezelf niet bang/ angstig !! Je wil dit en je kan dit! Het is iets onbekend en dat maakt het zo lastig. 

Ik denk, eerlijk waar, dat je juist spijt krijg als je nu annuleert. 

Bekijk hier nog eens de foto's van dames met mooie borsten, van borsten die gezet zijn door de arts waardoor je behandelt wordt en fantaseer over de zomer in een mooie bikini! Want uiteindelijk doen we het allemaal om ons mooier te voelen toch!

Heel veel liefs.

Alles komt goed.

:53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden zei Denca:

Ik heb geen dag getwijfeld, dus met dat gevoel kan ik jullie niet helpen.

Probeer je, in plaats van de ´negatieve dingen´ , te focussen op de positieve dingen.

Waarom wil je die borstvergroting, hoe veel mooier zullen je borsten straks zijn, hoe mooi zullen je bh´s staan && al dat soort vragen.

Ik ben 6 weken geleden geopereerd en dat hadden eigenlijk 6 jaren moeten zijn. Ik kan alleen vanuit mijzelf praten natuurlijk, maar de pijn viel mij alles mee. Extreme spierpijn noemde ik het de 1e week. Daarna was het eigenlijk weg. De eerste dagen kan je weinig, dat klopt. Zitten op de bank en netflix kijken. Ik heb ook echt wel nachten op de bank doorgebracht. Slapen doe je halfzittend de eerste week. Daarna ga je steeds verder onderuit en ineens lig je gewoon op je zij/ rug. Is dat 'probleem' ook weer opgelost. Wanneer ik nu mijzelf zie, in een normale gevulde BH. Ik kom van een 75A af en heb nu een 75F, 425CC HP DP. En ik ben super gelukkig. Zelfverzekerd en smoorverliefd op mijn eigen borsten. Dat er iets vreemds in mijn lijf zit, tja.. Dat klopt. Maar als je dit forum zo eens bekijkt, zijn er dagelijks vrouwen die haar borsten laat vergroten. 

Maak jezelf niet bang/ angstig !! Je wil dit en je kan dit! Het is iets onbekend en dat maakt het zo lastig. 

Ik denk, eerlijk waar, dat je juist spijt krijg als je nu annuleert. 

Bekijk hier nog eens de foto's van dames met mooie borsten, van borsten die gezet zijn door de arts waardoor je behandelt wordt en fantaseer over de zomer in een mooie bikini! Want uiteindelijk doen we het allemaal om ons mooier te voelen toch!

Heel veel liefs.

Alles komt goed.

:53:

Hoi denca!

wat een superfijn bericht om te lezen. Mijn man en beste vriendin zeiden precies hetzelfde. Ik wil het al 4,5 jaar heel erg graag. Ik had net een paniekaanval XXL. Zo’n beetje alle spanning van de laatste weken kwam eruit. Ik ga het ook gewoon doorzetten. Over 2 dagen is het achter de rug. 

Super bedankt voor je lieve en vooral opbeurende bericht! Heb je toevallig ook foto’s in het album! 

Groetjes, Marley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi MeMarly,

Laat je niet gek maken door je eigen gedachten. Je weet wat je doel is en waarvoor je dit wil doen. Dat is om jezelf straks weer zelfverzekerder, vrouwelijk en mooier te voelen.

Van alle mensen die ik ken, vertelt iedereen dat ze de operatie zo weer zouden doen. Het valt allemaal reuze mee vertellen ze achteraf.

Sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal spannend en dit is er eentje van.

Jij kunt dit meid en je weet waarvoor je dit doet! Straks wordt je wakker met super mooie grotere borsten. Je zult blij zijn dat je het hebt gedaan.

Ik zal woensdag aan je denken!

Go for it!!!!

Liefs L**

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden zei L**:

Hoi MeMarly,

Laat je niet gek maken door je eigen gedachten. Je weet wat je doel is en waarvoor je dit wil doen. Dat is om jezelf straks weer zelfverzekerder, vrouwelijk en mooier te voelen.

Van alle mensen die ik ken, vertelt iedereen dat ze de operatie zo weer zouden doen. Het valt allemaal reuze mee vertellen ze achteraf.

Sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal spannend en dit is er eentje van.

Jij kunt dit meid en je weet waarvoor je dit doet! Straks wordt je wakker met super mooie grotere borsten. Je zult blij zijn dat je het hebt gedaan.

Ik zal woensdag aan je denken!

Go for it!!!!

Liefs L**

Hey Meis, 

klopt helemaal! Ik was straks alleen thuis (met de kinderen) en mijn gedachten gingen echt alle kanten op. Ik kon niet meer logisch nadenken. Heel vervelend. Ik wil het inderdaad heel graag. Over 2 dagen is het achter de rug. Volgende week heb ik vast nog pijn maar lach ik erom als ik terug denk aan vandaag. Nu even doorzetten! 

Bedankt voor de oppeppers. Had het echt even nodig. 

Liefs, Marley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohh ik ben morgen ook, en dat even niet helder na kunnen denken is héél herkenbaar hoor! Als in, ik weet zéker dat ik het wil en heb ergens ook zin in morgen, maar het idee dat het nu ook echt bijna zover is o: Na al die jaren! En angst voor complicaties, maar dat lijkt me ook gewoon common sense dat dat in je achterhoofd zit. Hoe laat mag jij morgen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Blondie.:

Ohh ik ben morgen ook, en dat even niet helder na kunnen denken is héél herkenbaar hoor! Als in, ik weet zéker dat ik het wil en heb ergens ook zin in morgen, maar het idee dat het nu ook echt bijna zover is o: Na al die jaren! En angst voor complicaties, maar dat lijkt me ook gewoon common sense dat dat in je achterhoofd zit. Hoe laat mag jij morgen?

Fijn om te horen dat het normaal is. Ik mag me om 11.30 melden in de kliniek. Zal rond 12.30 worden geopereerd. En jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@MeMarley; Hey, ik moet me om 7:15 melden en om 8:00 is de operatie.

Vanavond toch maar even langs een vriend, afleiding en dikke knuffel halen en dan.... nog één nacht buikslapen :118:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei MeMarley:

Fijn om te horen dat het normaal is. Ik mag me om 11.30 melden in de kliniek. Zal rond 12.30 worden geopereerd. En jij?

Heel veel succes morgen!!! Ben benieuwd naar je verslag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Xennie:

Heel veel succes morgen!!! Ben benieuwd naar je verslag!

Meiden, 

Heel veel succes morgen! 

Ik zal aan jullie denken. 

Liefs L**

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com