Ga naar inhoud

MeMarley : 17 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Blondie.:

Ohh ik ben morgen ook, en dat even niet helder na kunnen denken is héél herkenbaar hoor! Als in, ik weet zéker dat ik het wil en heb ergens ook zin in morgen, maar het idee dat het nu ook echt bijna zover is o: Na al die jaren! En angst voor complicaties, maar dat lijkt me ook gewoon common sense dat dat in je achterhoofd zit. Hoe laat mag jij morgen?

Fijn om te horen dat het normaal is. Ik mag me om 11.30 melden in de kliniek. Zal rond 12.30 worden geopereerd. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Xennie:

Heel veel succes morgen!!! Ben benieuwd naar je verslag!

 

 

Meiden, 

 

Heel veel succes morgen! 

Ik zal aan jullie denken. 

 

Liefs L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Blondie.:

@MeMarley; Hey, ik moet me om 7:15 melden en om 8:00 is de operatie.

 

Vanavond toch maar even langs een vriend, afleiding en dikke knuffel halen en dan.... nog één nacht buikslapen :118:

O wat fijn! Dan ben je er ook meteen vanaf. Succes zometeen. Jij mag je nu al melden. 

Ik ga zo mijn bed uit. Met een kriebel in mijn buik. Ondanks dat ik vannacht wel een paar keer ben wakker geworden toch nog redelijk geslapen. 

Bedankt meiden! Mijn verslag volgt!! Liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve allemaal! 

 

Ik ben weer thuis! Was vanmorgen heel erg gespannen. Om 10.30 de kinderen afgezet en meteen door naar de kliniek. Daar waren we rond 11.00 uur maar hoefde me pas om 11.30 te melden. Om 11.20 werd iemand anders geroepen die zich om 10.30 moest melden dus dacht al wel dat ik nog een uurtje moest wachten, wat ook het geval bleek te zijn. Nog gekletst met de moeder van het meisje en nog een andere moeder. Was nog best gezellig eigenlijk, ondanks de zenuwen. Rond 12.25 werd ik naar binnen geroepen. Omkleden, naar een bedje, infuus erin, plakkers erop en wachten maar. De chirurg kwam nog even kijken hoe het ging en vertelde dat zijn team even een boterham moest eten. Om 13.10 werd ik gehaald en vanaf dat moment ging het heel snel. Mooie droom uitgezocht en...toen werd ik wakker op de uitslaapkamer. Meteen tranen van opluchting. Een half uurtje later naar de dagverpleging. Crackertje met kopje thee, even spieken en kleding aan. Jeetje, wat zijn ze groot! Even wennen wel, maar ik heb weer volume bovenin! De blijdschap gaat vast nog komen maar de stress van de afgelopen dagen komt er nu uit. Mijn man kwam eraan en weer tranen. Nu weer lekker thuis op de bank met een kopje thee. 

De pijn is tot nu toe goed te doen. Bereid me er maar op voor dat dat nog wel erger gaat worden de komende dagen maar dat wachten we maar af. 

Tot zover mijn verslagje. Nu even genieten van mijn kopje thee! Zometeen een soepje.

 

liefs, Marley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei MeMarley:

Hoi lieve allemaal! 

 

Ik ben weer thuis! Was vanmorgen heel erg gespannen. Om 10.30 de kinderen afgezet en meteen door naar de kliniek. Daar waren we rond 11.00 uur maar hoefde me pas om 11.30 te melden. Om 11.20 werd iemand anders geroepen die zich om 10.30 moest melden dus dacht al wel dat ik nog een uurtje moest wachten, wat ook het geval bleek te zijn. Nog gekletst met de moeder van het meisje en nog een andere moeder. Was nog best gezellig eigenlijk, ondanks de zenuwen. Rond 12.25 werd ik naar binnen geroepen. Omkleden, naar een bedje, infuus erin, plakkers erop en wachten maar. De chirurg kwam nog even kijken hoe het ging en vertelde dat zijn team even een boterham moest eten. Om 13.10 werd ik gehaald en vanaf dat moment ging het heel snel. Mooie droom uitgezocht en...toen werd ik wakker op de uitslaapkamer. Meteen tranen van opluchting. Een half uurtje later naar de dagverpleging. Crackertje met kopje thee, even spieken en kleding aan. Jeetje, wat zijn ze groot! Even wennen wel, maar ik heb weer volume bovenin! De blijdschap gaat vast nog komen maar de stress van de afgelopen dagen komt er nu uit. Mijn man kwam eraan en weer tranen. Nu weer lekker thuis op de bank met een kopje thee. 

De pijn is tot nu toe goed te doen. Bereid me er maar op voor dat dat nog wel erger gaat worden de komende dagen maar dat wachten we maar af. 

Tot zover mijn verslagje. Nu even genieten van mijn kopje thee! Zometeen een soepje.

 

liefs, Marley

 

Hee meis,

 

Van harte met je nieuwe vriendinnen! Ik volg je even mocht je foto's plaatsen wil je mij toevoegen? Goed herstel toegewenst. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MeMarley.....fijn dat het achter de rug is voor je. Kan me de ontlading heel goed voorstellen. Zal ik waarschijnlijk ook hebben. Het is en blijft toch een operatie en blijft spannend. Maar je wordt nu beloond met niet 1 maar 2 mooie kado's. Ondanks de pijn, geniet er lekker van! Een spoedig herstel gewenst.....:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

Even een update. Ik heb vannacht redelijk geslapen en tot nu toe valt de pijn me 100% mee. Ik begon met slapen redelijk rechtop en werd vannacht wakker terwijl ik een stuk platter lag. Het voelt als flinke stuwing (voor de dames die dat gevoel kennen) of alsof ik twee bakstenen op mijn borsten heb liggen. Met de medicatie is het goed te doen. Emotioneel vind ik het heftiger maar zoals jullie eerder misschien ook hebben gelezen was ik erg gespannen. De spanning is nog niet helemaal weg merk ik en moet er nog uit. Ook voel ik me een beetje grieperig. Koorts heb ik niet, 37,2 vanmorgen. Ik ben vanmorgen door de kliniek gebeld om te vragen hoe het met me gaat. De temperatuur mag niet boven de 37,5 komen, anders moet ik even bellen. Het grieperige gevoel is normaal na een operatie. Ik heb een zuigtabletje op tegen de misselijkheid en braken en hang nu op de bank.

 

voor de dames die al geopereerd zijn: heeft iemand de tip hoe je dat rode desinfectiespul van je lijf kan wassen? Of gaat het er met water zo af? Heb nog geen poging gewaagd hoor. Was er nog niet aan toe om onder de douche te gaan. 

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Liefs, Marley 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Flowersh:

Hee meis,

 

Van harte met je nieuwe vriendinnen! Ik volg je even mocht je foto's plaatsen wil je mij toevoegen? Goed herstel toegewenst. 

 

Hee meid,

 

dank je wel. Tot nu toe ben ik een beetje huiverig om foto’s online te zetten. Als ik toch besluit dit te doen, dan zal ik je zeker toevoegen. Wanneer mag jij?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MeMarley:

Hee meid,

 

dank je wel. Tot nu toe ben ik een beetje huiverig om foto’s online te zetten. Als ik toch besluit dit te doen, dan zal ik je zeker toevoegen. Wanneer mag jij?

 

liefs

Ik mag 19december via faceland bij bauland! Heb er zin maar ben ook ontzettend zenuwachtig. Ik hou even je updates in de gaten:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Flowersh:

Ik mag 19december via faceland bij bauland! Heb er zin maar ben ook ontzettend zenuwachtig. Ik hou even je updates in de gaten:)

De zenuwen herken ik helemaal! Kleine geruststelling misschien is dat me de narcose reuze is meegevallen. Toen ik wakker werd had ik echt het gevoel dat ik een lekker tukkie had gedaan. 

Ik zal zo je verslag eens gaan lezen (heb ik waarschijnlijk al gedaan maar moet eerlijk bekennen dat ik door alle spanning dat allemaal een beetje ben vergeten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MeMarley:

De zenuwen herken ik helemaal! Kleine geruststelling misschien is dat me de narcose reuze is meegevallen. Toen ik wakker werd had ik echt het gevoel dat ik een lekker tukkie had gedaan. 

Ik zal zo je verslag eens gaan lezen (heb ik waarschijnlijk al gedaan maar moet eerlijk bekennen dat ik door alle spanning dat allemaal een beetje ben vergeten).

Oh dat klinkt wel fijn! Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus weet echt niet wat ik moet verwachten en heb gelijk van die enge ideen in me hoofd.. en de pijn erna ben ik bang voor omdat mijn pijngrens echt absurd laag is :blink: maar goed ik laat het gewoon op me afkomen, heel veel dames op dit forum hebben zenuwen en zijn bang voor bepaalde dingen en doen t alsnog dus dan denk ik, ik kan het ook :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee @MeMarley,

 

Wat super leuk om je verslag te lezen!

En nog veel fijner dat het goed met je gaat & de eerste nacht 'normaal' is verlopen. Die bakstenen blijven nog wel een weekje, dat is mijn ervaring in ieder geval!

 

Als je straks alles op een rijtje hebt, je gewend bent aan je nieuwe borsten, je het ook accepteert zal je zien dat je alleen maar mega trots op jezelf kan zijn ^_^!  You did it girl ! 

 

Over dat rode spul .. Mijn vriend douchte de eerste week met mij en op dag 1 had tie een sponsjes gepakt en zachtjes eraf geboend, dat ging prima. Deed niet pijn.. Moet ik ook echt wel eerlijk zeggen, dat ik amper pijn heb gehad. Spierpijn tot de max, maar dat was alles.

 

Voor nu wil ik je echt een heeeeel fijn herstel wensen && Geniet van je borsten, je hebt ze !! :wub:

 

Heel veel liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowersh:

Oh dat klinkt wel fijn! Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus weet echt niet wat ik moet verwachten en heb gelijk van die enge ideen in me hoofd.. en de pijn erna ben ik bang voor omdat mijn pijngrens echt absurd laag is :blink: maar goed ik laat het gewoon op me afkomen, heel veel dames op dit forum hebben zenuwen en zijn bang voor bepaalde dingen en doen t alsnog dus dan denk ik, ik kan het ook :67:

Ik was ook nog nooit onder narcose geweest. Ik voelde dat mijn arm ging tintelen waar de vloeistof in kwam en daarna werd ik draaierig in mijn hoofd en weg was ik. 

De pijn vind ik goed te doen pmet de pijnstillers die je krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MeMarley:

Ik was ook nog nooit onder narcose geweest. Ik voelde dat mijn arm ging tintelen waar de vloeistof in kwam en daarna werd ik draaierig in mijn hoofd en weg was ik. 

De pijn vind ik goed te doen pmet de pijnstillers die je krijgt. 

Er ging iets mis. De pijn vind ik tot nu toe goed te doen. Het grieperige gevoel vind ik vervelender. Daar had ik geen rekening mee gehouden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denca:

Heeee @MeMarley,

 

Wat super leuk om je verslag te lezen!

En nog veel fijner dat het goed met je gaat & de eerste nacht 'normaal' is verlopen. Die bakstenen blijven nog wel een weekje, dat is mijn ervaring in ieder geval!

 

Als je straks alles op een rijtje hebt, je gewend bent aan je nieuwe borsten, je het ook accepteert zal je zien dat je alleen maar mega trots op jezelf kan zijn ^_^!  You did it girl ! 

 

Over dat rode spul .. Mijn vriend douchte de eerste week met mij en op dag 1 had tie een sponsjes gepakt en zachtjes eraf geboend, dat ging prima. Deed niet pijn.. Moet ik ook echt wel eerlijk zeggen, dat ik amper pijn heb gehad. Spierpijn tot de max, maar dat was alles.

 

Voor nu wil ik je echt een heeeeel fijn herstel wensen && Geniet van je borsten, je hebt ze !! :wub:

 

Heel veel liefs.x

Hee!! 

 

Zoals gewoonlijk heb je helemaal gelijk! Ik moet ze nog accepteren, hoe gek het ook klinkt. Pijn heb ik tot nu toe ook niet echt. Inderdaad flinke spierpijn/stuwing. Ik vind het goed te doen. Nadeel is dat ik mijn armen ook goed kan bewegen en dat ik dus moet opletten dat ik ook echt weinig doe. Voel me wel grieperig. Moet in de gaten houden dat de temperatuur niet boven de 37,5 komt. Zat rond het middaguur op 37,4 maar toen was het ook tijd voor de paracetamollen. Uurtje later was het 37,1.

vanavond als de kinderen op bed liggen gaat het verbandje onder mijn bh af en kan mijn man de boel met een washandje schoonmaken. 

Ben wel benieuwd wanneer de zwelling minder word want ik heb me toch een meloenen! 

 

Veel liefs, Marley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marley,

 

Fijn om je verslag te lezen en zien hoe je het ervaren hebt. Snap dat alles eruit moet komen kwa spanning. Jaren aan gedacht en dan is het opeens zo ver! 

Blij dat het op zich mee valt voor je en ik hoop dat het grieperige gevoel snel weg gaat. Hoop dat je de komende tijd snel opknapt en gaat wennen aan je nieuwe boobs!

ik mag me morgen melden om 9.30 en wordt om 10.30 uur geopereerd: zenuwachtig!

Groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.