Ga naar inhoud

Missy M: BV: 1ste consult 1 maart: dr Visser: Wellnesskliniek: Genk


Missy M

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ben in 2009 bevallen van een tweeling, borstvoeding gegeven,... Had voor de zwangerschap al niet geweldig veel, maar nu schiet er bijna niets meer over.

En ik ben al een tijdje aant twijfelen om voor BV te gaan, meer bepaald in de WK in Genk. Momenteel loopt er weer een actie :

Monobloc ® Silicone Soft One van 200 cc tot 500 cc voor 1999€ ipv 3400€. Wat natuurlijk een groot prijsverschil is.

Maar ik twijfel toch enorm en heb zoveel vragen.

Hopelijk kunnen jullie me wat wijzer maken :-)

1 Hoe zit het met het gevoel na de BV, na de herstelperiode uiteraard : voelt dat nog natuurlijk?

2 Gevoel in tepels, blijft dat of verdwijnt dat?

3 Misschien een gekke/domme vraag, maar ik slaap graag op m'n buik, zal dat nog gaan na een BV of is dat niet goed voor de siliconen?

4 Zijn die siliconen goed die ze aanbieden?

5 Nog mensen ervaring met WK Genk? Aan te raden af te raden? (heb ook al heel wat gelezen op forum hoor ;-) )

6 Gemiddelde herstelperiode na BV? (en dan bedoel ik, dat ik m'n dochtertjes niet zou kunnen optillen)

7 Zijn er nog dingen die ik zeker moet weten of doen voor ik overga tot?

Zal het voorlopig hierbij laten :)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ook ik heb een hoop twijfels gehad hoor, en nog wel.

Zeker over de periode erna.

Ik heb 3 kids,waarvan 1 van 1 jaar.

Het ligt er ook aan of je ze op of achter de spier laat doen. T herstel is bij de laatste veel langer.

Ik weet ook nog niet hoe ik t ga doen, maar doen doe ik het zeker!

De praktijk zal een hoop duidelijkheid geven, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.

Ik heb 1 feb mn eerste consult bij dr visser, weet je al wat je wil en bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 jaar geleden in de WK geholpen voor dezelfde prijs : die is daar al bijna 4 jaar zo en dat zal in de toekomst wel zo blijven denk ik , ze verlengen de promotie elke 3 maanden .

Het gevoel eens genezen overtrof mijn verwachtingen . Ik had het harder en onnatuurlijker verwacht . Welke plaatsing ook (voor/achter borstpier of dual plane) de prothese zit altijd achter je eigen borstweefsel . dus meer borstweefsel = beter aanvoelen.

Gevoel in de tepel verdwijnt tijdelijk . Na 2 weken 'werkten' ze terug bij mij maar het voelt wel minder intens aan bij aanraking .

Op je buik slapen wordt de eerste 6 weken (noem ik basisherstel) afgeraden omdat gedurende die tijd je protheses inkapselen en indalen . Daarna mag het weer wel al zal je de eerste maanden voelen dat je ergens op ligt maar dat gevoel gaat weg .

De siliconen zijn van goede kwaliteit : ze zijn gevuld met cohesieve siliconengel (kan niet lekken) en hebben een ruw omhulsel (wat kans op kapselcontractie verminderd) .

Ik ben zeer tevreden over de WK dus wat mij betreft > aanrader .

Gedurende 6 weken mag je niet zwaar tillen = 10kg+ . Je mag de eerste dagen ook niet boven je hoofd reiken (geloof me , dat wil je ook niet : auw!) . Wat pijn betreft dat scheelt voor iedereen . 4à6 weken is toch het basisherstel maar sommigen gaan al na een week terug werken , ik had een maand nodig (zwaar werk) .

Wat je zeker moet weten/doen ? Ik denk dat je genoeg tips vind in onze topic 'algemene info bv'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé Missy,

Ik begrijp volledig dat je zoveel vragen en twijfels hebt. Is toch ook maar normaal he, 't gaat tenslotte over uw lichaam... Maar veel lezen op het forum, help je wel bij uw vragen.

Ik heb ook 2 kinderen, zoontje van 5 en dochtertje van bijna 2. Mijn angst is ook dat het te lang zal duren eer ik haar mag oppakken...

Als ik B-cup haar reactie zie, 6 weken niet tillen dan krijg ik al angst... Hoe kan ik nu 6 weken mijn dochter niet oppakken...

Mijn eerste consult gaat ook door op 1 februari om 11u30 in de WK en bij dokter Visser.

Over WK heb ik al veel goed gelezen en ook van dokter Visser.

Ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen, en of ik dan een definitieve datum zal hebben.

Heb jij al een consult vastgelegd?

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ook ik heb een hoop twijfels gehad hoor, en nog wel.

Zeker over de periode erna.

Ik heb 3 kids,waarvan 1 van 1 jaar.

Het ligt er ook aan of je ze op of achter de spier laat doen. T herstel is bij de laatste veel langer.

Ik weet ook nog niet hoe ik t ga doen, maar doen doe ik het zeker!

De praktijk zal een hoop duidelijkheid geven, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk.

Ik heb 1 feb mn eerste consult bij dr visser, weet je al wat je wil en bij wie?

Hey,

jij weet tenminste al zeker dat je het gaat doen :-)

Bij verandert het nog elke dag, lol.

Maar denk dat ik best eens voor een consult ga, dan ben ik toch niet gebonden aan de operatie zelf, toch?

Wat ik wil? Nee, ook nog niet, maar wilde dat een beetje tot het consult afwachten.. aantal cc niet het maximum, een volle B zou voor mij volstaan, of kleine C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 jaar geleden in de WK geholpen voor dezelfde prijs : die is daar al bijna 4 jaar zo en dat zal in de toekomst wel zo blijven denk ik , ze verlengen de promotie elke 3 maanden .

Het gevoel eens genezen overtrof mijn verwachtingen . Ik had het harder en onnatuurlijker verwacht . Welke plaatsing ook (voor/achter borstpier of dual plane) de prothese zit altijd achter je eigen borstweefsel . dus meer borstweefsel = beter aanvoelen.

Gevoel in de tepel verdwijnt tijdelijk . Na 2 weken 'werkten' ze terug bij mij maar het voelt wel minder intens aan bij aanraking .

Op je buik slapen wordt de eerste 6 weken (noem ik basisherstel) afgeraden omdat gedurende die tijd je protheses inkapselen en indalen . Daarna mag het weer wel al zal je de eerste maanden voelen dat je ergens op ligt maar dat gevoel gaat weg .

De siliconen zijn van goede kwaliteit : ze zijn gevuld met cohesieve siliconengel (kan niet lekken) en hebben een ruw omhulsel (wat kans op kapselcontractie verminderd) .

Ik ben zeer tevreden over de WK dus wat mij betreft > aanrader .

Gedurende 6 weken mag je niet zwaar tillen = 10kg+ . Je mag de eerste dagen ook niet boven je hoofd reiken (geloof me , dat wil je ook niet : auw!) . Wat pijn betreft dat scheelt voor iedereen . 4à6 weken is toch het basisherstel maar sommigen gaan al na een week terug werken , ik had een maand nodig (zwaar werk) .

Wat je zeker moet weten/doen ? Ik denk dat je genoeg tips vind in onze topic 'algemene info bv'.

Dank je wel voor de vele antwoorden.

Dit forum is echt zo geweldig !!

10kg niet? goh, als ik dan gauw ga, kan ik m'n dochtertjes nog tillen :-) want ze wegen nog geen 9kg (en komen niet snel aan, ex-prematuurtjes)

Nee, ik besef dat de eerste weken wel cruciaal zijn hoor.

Nogmaals bedankt voor de info, ik ga zeker kijken in de topic algemene info..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé Missy,

Ik begrijp volledig dat je zoveel vragen en twijfels hebt. Is toch ook maar normaal he, 't gaat tenslotte over uw lichaam... Maar veel lezen op het forum, help je wel bij uw vragen.

Ik heb ook 2 kinderen, zoontje van 5 en dochtertje van bijna 2. Mijn angst is ook dat het te lang zal duren eer ik haar mag oppakken...

Als ik B-cup haar reactie zie, 6 weken niet tillen dan krijg ik al angst... Hoe kan ik nu 6 weken mijn dochter niet oppakken...

Mijn eerste consult gaat ook door op 1 februari om 11u30 in de WK en bij dokter Visser.

Over WK heb ik al veel goed gelezen en ook van dokter Visser.

Ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen, en of ik dan een definitieve datum zal hebben.

Heb jij al een consult vastgelegd?

Groetjes,

Yola

Nee, ik zou echt moeten bellen voor een consult..

Jij, en ook de anderen uiteraard, alvast veel succes en laat iets weten als je geweest bent eh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In NL is de WK niet zo positief in het nieuws geweest... Ik weet niet of anderen dit ook gezien hebben, maar ik zie toch nog heel veel meiden die een BV doen bij de WK.. Na het zien van die reportage; over my dead body! Dan maar 2000 euro meer betalen, maar dan weet je wel zeker dat het goed gebeurd zonder complicaties die niet hoeven.

Denk aub goed na! Je gaat wel in je lijf laten snijden, ga dan niet op de prijs af aub.

Waar rook is, is vuur zeg ik altijd en das genoeg.

Overigens voor iedereen die er goede ervaringen mee hebben, ik heb geen ervaring met de WK, zeg alleen wat er op tv is geweest.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Ik snap je bezorgdheid wel hoor, die heb ik ook gehad .

Ik ben mijn zoektocht begonnen op welke arts ik graag wilde , 100 den verhalen , verslagen en complicaties gelezen van allerlei artsen , ik wilde graag een vrouw en dat beperkt de keus, omdat dr visser hele goede recensies had , en zij de arenborghoeve heeft opgezet, en ook in de meest bekende klinieken heeft gewerkt.

Haar resultaten vind ik erg mooi .

Ook is de verdoving voor mij erg belangrijk omdat ik niet tegen narcose kan.

Mede daardoor kwam ik in deze kliniek terecht waar ze geen narcose gebruiken maar een slaapverdoving.

Dat de prijs daar nu anders is is mooi meegenomen maar dat is niet de reden dat je het daar laat doen, laat dat nooit de reden zijn.

Ik wil ook echt alleen door dr visser geholpen worden, geen ander mag het doen.

Dat zij in het verleden negatief in beeld zijn gekomen kwam door een aantal artsen die daar werkten en er een potje van maakte, ik kan ook naar de arenborg maar daar doet ze het dus wel met narcose dus dan is mijn keus gemaakt.

gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

Vandaag de telefoon genomen en hopla, afspraak consult bij Dr. Visser is gemaakt.. Kan blijkbaar enkel op dinsdag in WK. En gezien de drukte, is het op 1 maart. :-)

Spannend!!

Hallo Missy,

Super je kan ook uitkijken naar je consult! En dan misschien een datum vast leggen voor je operatie.

Leuk, leuk!

Komt allemaal wel goed! Gewoon zien dat je een lijstje maakt met al je vragen.

Maar verwacht niet heel van zo'n consult. Ik was daar buiten op een kwartiertje :)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben op 10 Februari geopereerd door dr.Visser in de WK.

En ben zeer tevreden,ze is gewoon direct to the point maar wel heel correct

naar mijn gevoel,ik voelde me goed bij haar,dus waarom dan nog twijfelen.

Ook de verpleegsters zijn heel vriendelijk niets is hen teveel.

Dus waarom dan meer betalen?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 10 Februari geopereerd door dr.Visser in de WK.

En ben zeer tevreden,ze is gewoon direct to the point maar wel heel correct

naar mijn gevoel,ik voelde me goed bij haar,dus waarom dan nog twijfelen.

Ook de verpleegsters zijn heel vriendelijk niets is hen teveel.

Dus waarom dan meer betalen?

Groetjes Cheries

Hé Cheries,

Ben je nieuw op het forum?

10 februari geopereerd door dr Visser in de WK? Welke cup had je en heb je nu? Hoeveel CC heb je laten plaatsen?

Blij om te horen dat je zo blij bent met het resultaat! Ik hoor hier veel blije reacties van WK fans :)

Geef me toch een gerust gevoel!!

Hopelijk slaagt het bij mij ook op 31 maart, en als dat zo is, ben ik de gelukkigste vrouw ter wereld die dag!

Vele groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.