Ga naar inhoud

Wie ooglid correctie gedaan al dan niet in combi met bv of wissel?


DoubleD

Aanbevolen berichten

Benieuwd naar jullie ervaringen?

 

Heb bij Mn wissel in 2015 meteen een oorcorrectie uitgevoerd.

 

Van ooglidcorrectie verwacht ik meer pijn of valt t mee? 

Voordeel lijkt mij kwa herstel dat ik de eerste wk na een wissel toch nie veel mag..

 

Alle tips zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ooglidcorrectie valt heel erg mee zeggen de mensen in mijn omgeving die het hebben laten doen @DoubleD, als je maar goed koelt om de zwelling tegen te gaan .. (Die Arnica tabletjes zijn overigens echt heel goed om zwelling en blauw tegen te gaan)

Zelf heb ik een plexr laserbehandeling gehad om mijn oogleden op te frissen, net iets anders maar toch ook met een mooi resultaat, ook daar heb je ongeveer een week of 2 voor nodig voordat het genezen is ..

Toch gaat er hier de volgende keer ook het mes in, plexr is fijn maar niet langdurig resultaat en voor het kostenplaatje kun je ook een ooglid lift bij de chirurg laten doen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt v je bericht @Sjuul

ga die tabletjes nog f in huis halen! Niet meer aangedacht.. zag m hier vaker voorbij komen voor de :1bouncingboobs: maar voor de ogen helemaal aan te bevelen ntl! Thx 

 

ja dure aangelegenheden hè kreeg nu korting om ik de ingreep combineer en er n actie was op de ingreep onder plaatselijke verdoving

heb t ook ni zo op die prikken

krijg er nu nie veel v mee ntl :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD, inderdaad dure aangelegenheden, maar ja, je bent jong en je wil wat ;-)

Vorige week nog gauw mijn fronsrimpel laten bijwerken, daar word ik ook altijd blauw van maat zelfs daar werd ik niet blauw, liggen we toch maar mooi in de plooi op de operatietafel toch hihihi ...

Mooi zo’n combinatiekorting, zo rond de feestdagen hebben ze vaak ook leuke acties ..

 

Lekker inderdaad, als je toch al onder het mes mag dan gaat het in een weg mee, voordeel is dat je maar een keer hoeft op te knappen dan ben je met kerst weer helemaal t vrouwtje :35: en up to date ..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat goed! Lekker! 

Moet wo nog x voor Mn pmu terug(permanente make up wenkbrauwen) en als ik helemaal hersteld ben ga ik nog de liner zetten 

Gaat ook zoveel schelen iedere morgen maar ook gwn je eerste oogopslag

Ben zo benieuwd naar t resultaat

Elke dag weer irriteer ik me zo aan t feit dat je net Mn liner ziet en verder geen ooglid

de hoop dat straks make up ook gwn mooier zit en makkelijker aan te brengen

 

heeft nog wel n verandering plaats gevonden in Mn prothese keuze

ga toch voor rond. Om dezelfde projectie te behouden moeten er wel meer cc in dan bij anatomisch

ga v 470 naar 685 of 755!

excited en heel benieuwd ook naar Mn cupmaat straks!  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2018 om 20:59, DoubleD zei:

O wat goed! Lekker! 

Moet wo nog x voor Mn pmu terug(permanente make up wenkbrauwen) en als ik helemaal hersteld ben ga ik nog de liner zetten 

Gaat ook zoveel schelen iedere morgen maar ook gwn je eerste oogopslag

Ben zo benieuwd naar t resultaat

Elke dag weer irriteer ik me zo aan t feit dat je net Mn liner ziet en verder geen ooglid

de hoop dat straks make up ook gwn mooier zit en makkelijker aan te brengen

 

heeft nog wel n verandering plaats gevonden in Mn prothese keuze

ga toch voor rond. Om dezelfde projectie te behouden moeten er wel meer cc in dan bij anatomisch

ga v 470 naar 685 of 755!

excited en heel benieuwd ook naar Mn cupmaat straks!  

 

 

 

 

Ohh, ik had je berichtje helemaal gemist ..

Heb ook pmu, zo handig die eyeliner ..

Wenkbrauwen nog niet, weet nog niet echt wat ik daarmee wil, ze zijn ook nog mooi vol en na de botox (frons )herhaling hebben ze weer een mooie boog voor een aantal maanden ..

Ben toch ook wel een type die lekker aan de slag gaat met een make up dus of die wenkbrauwen dan nog zo handig zijn weet ik niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sjuul zei:

 

 

Ohh, ik had je berichtje helemaal gemist ..

Heb ook pmu, zo handig die eyeliner ..

Wenkbrauwen nog niet, weet nog niet echt wat ik daarmee wil, ze zijn ook nog mooi vol en na de botox (frons )herhaling hebben ze weer een mooie boog voor een aantal maanden ..

Ben toch ook wel een type die lekker aan de slag gaat met een make up dus of die wenkbrauwen dan nog zo handig zijn weet ik niet :-)

O wow wat mooi! Bij mij zijn ze plaatselijk vol de aanzet en t staartje is niet veel.. jarenlang weggeplukt en Mn eerste pmu was toentertijd zo n dun streepje (vreeeeselijk) dat ik ook alles eromheen weg haalde... zo spijt v!

maar goed tegenwoordig zijn er verschillende technieken, hairstrokes zou dan voor jou miss tzt n optie zijn, gwn wat haartjes tussen je eigen mooie volle wankys gezet om t weer wat op te vullen met zo n natuurlijk mogelijk resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, DoubleD zei:

O wow wat mooi! Bij mij zijn ze plaatselijk vol de aanzet en t staartje is niet veel.. jarenlang weggeplukt en Mn eerste pmu was toentertijd zo n dun streepje (vreeeeselijk) dat ik ook alles eromheen weg haalde... zo spijt v!

maar goed tegenwoordig zijn er verschillende technieken, hairstrokes zou dan voor jou miss tzt n optie zijn, gwn wat haartjes tussen je eigen mooie volle wankys gezet om t weer wat op te vullen met zo n natuurlijk mogelijk resultaat!

 

Ja, het is ook een tijd geweest dat wenkbrauwen dun waren .. Dan ga je automatisch wat meer haren eruit trekken, ik heb ze in die tijd ook dun gehad maar het heeft ze gelukkig niet zo aangetast ..

 

Verf je ze niet mee? Dat kan ook nog wel eens verbetering brengen ..

 

Die hairstrokes vind ik mooi ja, schitterend, ik zie ze regelmatig langs komen.

Ik vraag me echter wel af wat iedereen gaat doen als de smalle streepjes weer terug in het modebeeld verschijnen? Als je eenmaal pmu hebt dan is het nog niet zomaar vervaagd .. Mijn eyeliner heb ik al 15 jaar en die is nog net zo zwart en vol als op dag 1 terwijl ze zeggen dat dat met een aantal jaartjes vervaagt omdat t met speciale inkt gemaakt is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed! Bij Mn moeder is t zo grijzig blauw geworden egt niet mooi.. fijn dat bij jou nog zo mooi zit!

 

ja zelf persoonlijk zou ik nie mee doen aan de eventueel weer dun is mooi Trend. Denk t best een model kiezen wat jouw gezicht en ogen t mooist tot zn recht brengt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.