Ga naar inhoud

Schiettecatte / Hupkens


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

 

ik heb gisteren een consult ingepland bij dokter Schiettecatte in Veldhoven ik had Eigelijk een consult gepland met Hupkens maar ik begon toch te twijfelen !! Zijn er dames met voorbeeld foto’s van deze artsen? Zal ik een goede keus maken voor Schiettecatte te gaan? Adv van Diana was 500CC benieuwd wat de arts zegt

 

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Willems:

Goedemorgen allemaal

 

ik heb gisteren een consult ingepland bij dokter Schiettecatte in Veldhoven ik had Eigelijk een consult gepland met Hupkens maar ik begon toch te twijfelen !! Zijn er dames met voorbeeld foto’s van deze artsen? Zal ik een goede keus maken voor Schiettecatte te gaan? Adv van Diana was 500CC benieuwd wat de arts zegt

 

liefsss

Hi!

 

Ik ben door dr. Schiettecatte geopereerd eind vorig jaar. Alleen bij een andere kliniek en ongeveer de helft van wat bij jou is geadviseerd. Ik vind het een zeer eerlijke en kundige arts.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Willems:

@Draakje84Dankje voor je bericht! Is het resultaat mooi??

het advies van 500cc was via Diana gabriels. Maar ik vond het zelf wel een mooie maat weet niet wat schiettecatte zal adviseren

Ik vind zelf van wel. Mooi natuurlijk resultaat terwijl ze voor mijn postuur redelijk groot zijn.

 

Ben benieuwd of hij haar advies volgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Willems:

Goedemorgen allemaal

 

ik heb gisteren een consult ingepland bij dokter Schiettecatte in Veldhoven ik had Eigelijk een consult gepland met Hupkens maar ik begon toch te twijfelen !! Zijn er dames met voorbeeld foto’s van deze artsen? Zal ik een goede keus maken voor Schiettecatte te gaan? Adv van Diana was 500CC benieuwd wat de arts zegt

 

liefsss

Ik was bij dr Hupkens en heeel erg tevreden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.