Ga naar inhoud

Breedte prothese *help*


Aanbevolen berichten

Hi, wie kan mij vertellen hoe de breedte van de prothese wordt bepaald? Ik heb over 4 dagen de operatie maar ga ineens zo twijfelen ze wel de juiste maten hebben berekend :wacko: ik krijg Motiva 335 full. Die zijn 11,25 cm breedt. Maar als ik zelf meet dan kom ik op 12 cm uit aan de bovenkant en onder de borst 13 cm. Geen idee dus of ik zelf wel goed meet en/of de protheses misschien te smal zijn want dat vind ik niet mooi :(

Hoop dat iemand mij kan helpen? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@summerAA als het goed is heeft de pc je borsten opgemeten en is tot de conclussie gekomen dat de protheses die je nu gaat krijgen de juiste maat is voor jouw borsten. Ik denk ook dat je dit niet zelf nauwkeurig kunt meten want je bent zelf geen professional. Juist als ze te breed zijn heb je kans dat je randen gaat ziet en ik denk dat je dat niet wilt. Wat je wel nog kunt vragen is of deze protheses het maximale is qua breedte wat geplaatst kan worden. Als dat niet zo is zou je beter nog een keer langs gaan om te passen als dat kan. 

 

Liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon daar heb je gelijk in dat je de randen anders kan zien. Had ik nog niet over nagedacht :blush: ik ben ook zo zenuwachtig en ben zo bang de verkeerde keuze gemaakt te hebben dat is overal aan ga twijfelen.  335 cc is het maximale wat erin past dus dan zal het wel goed zijn. Dankjewel voor je reactie :-) ik moet er gewoon op vertrouwen dat het goed komt en het mooi wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niets hoor @summerAA we zijn allemaal onzeker. Ik ben zelfs een uur voor de deadline nog van cc gewijzigd :D Uiteindelijk voor het maximale gekozen wat 340cc was en waar ik nu heeeeeel blij mee ben. 

 

Nog een paar daagjes en dan is het zo ver. Ik wens je alvast heel veel succes en hou ons op de hoogte hoe het gaat. Waar en door wie wordt je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vonnepon:

Geeft niets hoor @summerAA we zijn allemaal onzeker. Ik ben zelfs een uur voor de deadline nog van cc gewijzigd :D Uiteindelijk voor het maximale gekozen wat 340cc was en waar ik nu heeeeeel blij mee ben. 

 

Nog een paar daagjes en dan is het zo ver. Ik wens je alvast heel veel succes en hou ons op de hoogte hoe het gaat. Waar en door wie wordt je geopereerd? 

Dat dat nog kon! Ik dacht dat ze de proteses moesten bestellen en ze zelf geen voorraad hebben. Waar ben je geweest?

 

Dankjewel! Ik heb al dagen buikpijn van de zenuwen. Ik wordt door Fresow geholpen via Faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei summerAA:

Dat dat nog kon! Ik dacht dat ze de proteses moesten bestellen en ze zelf geen voorraad hebben. Waar ben je geweest?

 

Dankjewel! Ik heb al dagen buikpijn van de zenuwen. Ik wordt door Fresow geholpen via Faceland. 

Kon tot een week voorafgaand aan de operatie nog wijzigen. Dat heb ik dus ook gedaan :D

 

Ik ben bij Boerhaave geweest en weet niet hoe het bij Faceland gaat. Mss eventjes bellen als je twijfelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bij mij in het ok had de prof Vranckx zelfs 3 maten bij. Hij was van plan de grootste te plaatsen maar wist niet 100% zeker of het kon (nav eerdere operaties). IK denk ook wel dat ze voorraad hebben en steeds plaatsen wat t mooiste past. Mocht t nu toevallig te klein of te groot zijn, passen ze dat aan. Dat zei hij toch en ik heb hem toestemming gegeven. 

Geen paniek dus hoor, komt goed! 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.