Ga naar inhoud

Even voorstellen


Shae

Aanbevolen berichten

Hi, Shae hier. Ik ben 28 en me aan het oriënteren. Eigenlijk zouden mijn dames van mij wel 2 cups groter mogen (nu B, verder relatief gevuld figuur). Daarom ben ik me aan het inlezen in opties en mogelijkheden. Ik vind het allemaal erg spannend en weet nog niet zo veel, maar daar wil ik wat aan veranderen. Vandaar mijn registratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey shae

 

Ik ben Kim,  ben 29 en sinds gisteren ook nieuw op dit forum. Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en besloten voor een borstvergroting te gaan. 

Het forum is echt heel fijn heb er nu al echt veel aan. Door te lezen en vragen te kunnen stellen. 

Ben je al op een consult geweest? Zelf heb ik zaterdag me eerste consult. 

 

 

Groetjes kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim, leuk! Heb jij toevallig ook kinderen of een kinderwens? Ik heb wel een kinderwens en wil ook uitzoeken of dit betekent dat ik beter 'even' kan wachten. Ik heb nog geen consult gepland, omdat ik me eerst helemaal in wil lezen enzo en ik dan ook weet welke vragen ik kan stellen. Ik ben nogal impulsief, dus als ik eenmaal ergens heen ga dan ben ik bang dat ik niet de juiste dingen vraag en er gelijk voor ga, haha. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

 

Ja ik heb wel een kinderwens en wat heb begrepen is dat het dan wel zou kunnen gaan hangen net als echte borsten. Alleen wil dit zo ontzettend graag. Ik heb maar een heel zielig aa cupje van mezelf . En loop hier al zo lang mee.

Maar wat ik gelezen heb is dat eventuele borstvoeding gewoon nog kan als je dit zou willen dan. 

Bij veel klinieken is het eerste consult gratis en helpt je misschien ook wel met het oriënteren met wat je nu graag zou willen denk ik

 

Groetjes kim 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Kimmie89:

Gefeliciteerd meid hoeveel cc is er bij je ingegaan? 

Waar ben je geopereerd en door wie? 

 

Liefs kim

 

Dankjewel Kim! Ik ben geopereerd door Jansen via de Bauland kliniek. Echt een aanrader! Ik heb motiva 355 cc ergonomix full en dual plane geplaatst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shae hé meis, welkom op dit geweldige forum. Ik heb er ook veel aan gehad voordat ik mijn bv liet doen. Heel veel plezier met kijken en stel alle vragen die je hebt. Er is altijd wel iemand die je een reactie stuurt. 

 

Ikzelf ben op 29 mei 2018 door dr vd Weij in Boerhaave geopereerd, Mentor 340cc anatomisch voor de spier. 

 

Ik heb 1 openbaar album en 1 op uitnodiging. Als je wilt kijken zul je je eerst officieel moeten voorstellen op dit forum. Zie daarvoor topic Voorstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vonnepon:

@Shae hé meis, welkom op dit geweldige forum. Ik heb er ook veel aan gehad voordat ik mijn bv liet doen. Heel veel plezier met kijken en stel alle vragen die je hebt. Er is altijd wel iemand die je een reactie stuurt. 

 

Ikzelf ben op 29 mei 2018 door dr vd Weij in Boerhaave geopereerd, Mentor 340cc anatomisch voor de spier. 

 

Ik heb 1 openbaar album en 1 op uitnodiging. Als je wilt kijken zul je je eerst officieel moeten voorstellen op dit forum. Zie daarvoor topic Voorstellen. 

Super ik heb idd hier heel veel posiefs over hem gelezen. Vind het hier echt fijn dat iedereen zo open er over is. Heb namelijk heel lang rond gelopen met dat ik zo graag een borstvergroting wil. 

Dankzij de meiden op dit forum heb ik het dan eindelijk echt durven uit spreken. Ben daar zo dankbaar voor. 

 

Haha maar dan zal ik me nogmaal voorstellen had het niet eens in de gaten 

 

Liefs kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.