Ga naar inhoud

Wie meer dan twee wissels gehad vanwege overmatig kapsel?


Aanbevolen berichten

Het ziet er naar uit dat ik binnen nu n paar maanden voor n tweede wissel onder het mes ga.

 

Heb opnieuw overmatig kapsel, rechts meer dan links en vrijdag krijg ik nog een echo n mammografie waaruit zal blijken of er ook n lekkage is en of er verder niks aan de hand is daarbinnen.

 

Als de protheses eruit gaan zijn er twee opties; een met een bepaald ruw oppervlak beginnend met een p textuur (schiet mij maar lek) kom er even niet op

en er was ook nog n nieuw soort wel 1000 eu duurder implantaat met n soort witte stoflaag erop? Naja niet heel goed geluisterd want was erg bezig met voelt of ziet ze iets wat lijkt op iets anders dan kapselvorming.

Iets waar ik afgelopen dagen erg over in zat. De 17e bespreken we alles hierover nog uitgebreid.

 

Maar welke prothese zouden jullie aanraden (silimed gaat er dus bij mij uit en is van de markt)

 

En hoe hebben jullie een tweede of derde wissel ervaren? Ook voor een maat groter gegaan toen? Zit ik wel aan te denken ook omdat ik veel ruimte lijk te hebben na Mn derde onverwachte zwangerschap nog geen jaar na Mn wissel. 

 

En als je een tweede of derde wissel hebt gehad ivm overmatig kapsel/lekkage is t toen erna wel goed gegaan?

 

De pc sprak ook over bacteriën die zich Kunnen vastzetten in t kapsel, bepaalde ontstekingen in t lichaam kunnen daarvan op invloed zijn.

 

zelf denk ik dat de zwangerschap, de stuwing, gbs/streptokokken bacteriën, buikligging en mogelijk ook de uit de handel gehaalde prothese Silimed de boosdoeners zijn.

 

wat was bij jullie de oorzaak?

 

hoop jullie ervaringen te mogen lezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.