Ga naar inhoud

Hoi, ik ben Jacky M en in aanloop naar een borstverkleining


Gast Jacky M

Aanbevolen berichten

Jacky dus en heb eindelijk, na zeker 10 jaar wikken en wegen, de beslissing genomen om een borstverkleining te ondergaan. Doodeng tegelijkertijd enorm exiting dat het nu gaat gebeuren. Ik heb 14 sep een afspraak de Velthuis kliniek met PC Laura Zaal. Dat wordt m'n eerste consult. Doorverwijzing huisarts al binnen. Nu een cup H en ik hoop dan een C cup haalbaar is. Ik heb al aardig wat BVK verslagen gelezen op dit forum en de verhalen van anderen stellen mij ook wel wat gerust. Nooit eerder volledige narcose gehad en daar zie ik nog het meest tegen op. Meer dan de ingreep en herstel zelf. Velen melden dat alle klachten die met zware borsten samengaan als sneeuw voor de zon verwijden. Wat een fijn vooruitzicht. Altijd maar nekpijn e.d. En eindelijk die leuke jurkjes aan kunnen. Enorme gewicht wat ik meedraag eindelijk weg. Verlossing. Nu ik de beslissing heb genomen mag het van mij ook snel gebeuren :43:.

Ik ben benieuwd of er hier meer dames zijn die van H naar C zijn gegaan en die eventueel voor en na foto's hebben die ik kan zien. Zoekactie op cup h levert geen resultaat.

Omdat ik er veel aan heb verslagen van andere te lezen, nu ook zelf maar m'n avontuur hier vastleggen. Mogelijk hebben anderen daar weer wat aan.

En zijn er andere dames die BVK bij Laura Zaal hebben ondergaan?

Ik lees het graag!

To be continued….

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.