Jump to content

Na hoeveel jaar prothesewissel??

"Bull"etje

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal. 

Ik ben 40 jaar en heb op mijn 28e een borstvergroting ondergaan, waar ik altijd heel blij mee ben geweest.

Men zei destijds dat de protheses 10 - 15 jaar mee zouden gaan. Nu, 12 jaar later is de verandering duidelijk zichtbaar. Leeftijd en dus het slapper worden van de huid is zichtbaar. (Ondanks veel sporten.)

Tav de dames die een wissel hebben ondergaan;

- na hoeveel jaar was dit?

- En was daarnaast ook een borstlift noodzakelijk? 

- Welke kliniek/pc raden jullie aan?

Bedankt alvast.

Xxx.

Posted

Ik ben laatst gewisseld na 17 jaar!

Was ook was volume verlore door de jaren heen. 

Nu gewisseld van 320cc naar 550cc!

Ben bij Quole kliniek in Waalre geweest bij dr. Hawinkels en ben er zoooo blij mee!

Kijk gerust in mn album dat staat openbaar:35:

Heel veel succes bij t maken van je keus

Liefs noelle xxx

Posted

Hoi, ik ben me ook aan't oriënteren voor een wissel. Twee chirurgen hebben al aangegeven dat het niet hoeft, want het ziet en voelt er nog goed uit. Maar ik wil het sowieso cosmetisch gezien. Ze zitten er nu 18 jaar in. Eén chirurg gaf als tip om een onderzoek te laten doen om de 10 jaar naar de staat van de implantaten, mocht je je borsten nog prima vinden. 

Groetjes Chica

Posted

Netjes van ze !! Maar je moet er idd zelf ook van overtuigd zijn. Ik vind ze niet meer mooi meer, dus ik ga voor de wissel. 

Bedankt voor de tip. Weet je al waar het wil laten doen?

Posted

Ja, ik heb zelfs al een datum! 16 Okt bij Quole Medisch centrum in Waalre door dokter Franssen. Ga nog wel voor een 2e keer langs eerst om het één en ander te bespreken. Bijvoorbeeld het aantal cc's en wil weten of hij het wel achter het spiervlies doet. 

Posted

Ik lees even mee. Vind wisselen best een dingetje. Ik heb mijn boobies pas net en de chirurg verzekerde me dat deze levenslang kunnen blijven zitten (Motiva). Mits er geen complicaties optreden in tussentijd natuurlijk. Toch lijkt het me veiliger om ze na verloop van tijd te wisselen.

Posted
11 uur geleden zei Utopia:

Ik lees even mee. Vind wisselen best een dingetje. Ik heb mijn boobies pas net en de chirurg verzekerde me dat deze levenslang kunnen blijven zitten (Motiva). Mits er geen complicaties optreden in tussentijd natuurlijk. Toch lijkt het me veiliger om ze na verloop van tijd te wisselen.

@Utopia Ik moet die van mij ook nog laten zetten maar heb ook gehoord dat je ze tegenwoordig niet meer hoeft te wisselen. Dit omdat de implantaten nu uit ander materiaal worden gemaakt en je ze blijkbaar alleen hoeft te wisselen bij complicaties of wanneer je het zelf wil omdat het cosmetisch niet meer oogt zoals je wil (bij ouder worden door bij te komen of af te vallen of conditie van de huid). Dacht wel dat dit over silicone protheses ging. Wil me niet echt uitspreken over die met zoutwater want daar ben ik niet zeker van. 

Posted

Klopt. Heb ik ook al vaker gehoord. Maarja die van mij zitten dus ruim 12 jaar in. Toen was daar nog geen sprake van en werd me gewoon verteld dat ze tussen 10 - 15 jaar verwijderd moeten worden. Zou idd fijn zijn als t tegenwoordig niet meer nodig is.

Posted
22 uur geleden zei Chica82:

Ja, ik heb zelfs al een datum! 16 Okt bij Quole Medisch centrum in Waalre door dokter Franssen. Ga nog wel voor een 2e keer langs eerst om het één en ander te bespreken. Bijvoorbeeld het aantal cc's en wil weten of hij het wel achter het spiervlies doet. 

Oh spannend. Ik heb ze ook achter de spieren. Ik ben benieuwd naar je resultaat. Succes :-)

Posted

Posted

@"Bull"etje oh, ging even mis met reageren. Maar ik wilde zeggen dat ik ze wel weer voor de spier krijg, maar dan nog wel onder het spiervlies. Teminste, dat zei dokter Schiettecatte. Dokter Franssen wil ook voor de spier, maar ik weet niet of ie dan ook dat spiervlies gebruikt.. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.