Ga naar inhoud

Borstvergroting diana gabriels of ergens anders


Willems

Aanbevolen berichten

Haii,

 

Ik heb eigenlijk een vraagje ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een consult gehad via diana gabriels bij Joanna zij adviseerde 500 CC

Helemaal prima alleen nu mag ik zelf een chirurg uitkiezen via hun. Wat een moeilijke keus is dat !!!

Nu zag ik voorbij komen Dokter P Hupkens, daar heb ik nu een consult mee ingepland staan eind augustus.

Nu begin ik natuurlijk toch te twijfelen of deze chirurg wel goed is enz enz.. Ik zou uit komen op een cup F en zou ze graag zo natuurlijk mogelijk willen.

Ook ben ik via google Kliniek Veldhoven tegen gekomen zou dit beter zijn?

Hoor graag jullie ervaringen en evt adviezen waar ik het beste heen kan gaan want ik vind het een heel moeilijke keus en ben er al jaren over aan het twijfelen en wil nu toch de stap nemen.

 

Alvast bedankt

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Willems:

Haii,

 

Ik heb eigenlijk een vraagje ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een consult gehad via diana gabriels bij Joanna zij adviseerde 500 CC

Helemaal prima alleen nu mag ik zelf een chirurg uitkiezen via hun. Wat een moeilijke keus is dat !!!

Nu zag ik voorbij komen Dokter P Hupkens, daar heb ik nu een consult mee ingepland staan eind augustus.

Nu begin ik natuurlijk toch te twijfelen of deze chirurg wel goed is enz enz.. Ik zou uit komen op een cup F en zou ze graag zo natuurlijk mogelijk willen.

Ook ben ik via google Kliniek Veldhoven tegen gekomen zou dit beter zijn?

Hoor graag jullie ervaringen en evt adviezen waar ik het beste heen kan gaan want ik vind het een heel moeilijke keus en ben er al jaren over aan het twijfelen en wil nu toch de stap nemen. Bij diana werken ze met Mentor iemand daar ook ervaring mee? Ben toch wel bang voor het zweten van de protheses

 

Alvast bedankt

 

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid,

 

Ik word morgen geopereerd door Hupkens. Mijn eerste consult met hem ging niet echt soepel, hij is (licht) autistisch dus er kwamen weinig woorden uit . Maar 8 maanden later toch nog een keer op consult bij hem gegaan en heb uiteindelijk zo’n leuk gesprek gehad. Hij herkende me zelfs nog haha. Het is echt een hele aardige man, hij heeft mij echt het vertrouwen gegeven dat het goed gaat komen.

 

Ik adviseer je sowieso om langs andere artsen te gaan, dit ook om de adviezen met elkaar te vergelijken. Uiteindelijk merk je zelf ook wel waar jij je het prettigst bij voelt. 

 

XxMoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Moontje95:

Hi meid,

 

Ik word morgen geopereerd door Hupkens. Mijn eerste consult met hem ging niet echt soepel, hij is (licht) autistisch dus er kwamen weinig woorden uit . Maar 8 maanden later toch nog een keer op consult bij hem gegaan en heb uiteindelijk zo’n leuk gesprek gehad. Hij herkende me zelfs nog haha. Het is echt een hele aardige man, hij heeft mij echt het vertrouwen gegeven dat het goed gaat komen.

 

Ik adviseer je sowieso om langs andere artsen te gaan, dit ook om de adviezen met elkaar te vergelijken. Uiteindelijk merk je zelf ook wel waar jij je het prettigst bij voelt. 

 

XxMoon

Wauw!!!! Heel veel succes meid! Ben benieuwd hoe het gaat en naar je ervaring 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Willems:

@Moontje95 Heyy hoe is het gegaan? Hoe voel je je nu ?

 Hey @Willems ,

 

De operatie is bovenverwachting goed gegaan. Ik werd snel wakker, had veel praatjes en mocht eerder naar huis. Vannacht goed geslapen, heb 7 uur door kunnen slapen. Ik merk nu al dat mijn herstel 10x beter is dan de eerste keer. Maar heb momenteel wel een drukkend gevoel op mijn borst /spierpijn. Maar goed, dat hoort er bij. Ik mag echt niet klagen haha!

 

Ik wacht nog even met me vriendinnen te bekijken. Ik laat ze lekker rusten in mn bh, en vind het zelf ook een beetje spannend. Hoop gewoon dat ze zijn geworden als hoe ik me had voorgesteld!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.