Ga naar inhoud

DoubleD : 19 november 2018 : Dr. van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

Wahahahaha :45: die vis v jou! Bijzonder hoe oud zij kunnen worden!

 

Jaaaa intens gelukkig en hoefde in die onzekere weken maar naar ze te kijken en dan moest ik brullen.. was zo bang!

en dan voelt t nu ook enerzijds beetje gek om in een gezond lijf te snijden maar stoor me er zo aan en de klachten zijn niet iets waar ik mee kan/wil leven...

 

Zou t heeeel leuk vinden te zien hoe ze zijn geworden! Zal j f aan Mn albums toevoegen, dan zie je de schade :103:

de foto’s v 4 mnd po heb je volgens allemaal wel eens voorbij zien komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei DoubleD:

Wahahahaha :45: die vis v jou! Bijzonder hoe oud zij kunnen worden!

 

af en toe schijndood maar dan opeens ...spatter de spat ..pfff tis leven he!

 

Tagg me eens in je album want ik zie je foto's van NU niet? Behalve die van 4maanden po? 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie verslag 2015 wissel v rond 320 naar anatomisch 470

 

 

 

8.10 kwamen we aan in de kliniek. Ik ben eerst nog even naar de wc gegaan, verstuurde wat appies en berichtjes op het forum tot ik me 8.20 ging melden. Werd snel ontvangen en naar m'n kamer gebracht. Nette twee persoonskamer met tv en uitzicht op een veld vol konijnen.

We nemen wat vragen en gegevens door en na een kwartiertje komt z'n m'n bloeddruk nog even meten en krijg ik een polsbandje om met m'n gegevens. Half tien moet ik omgekleed zijn en naar de wc zijn geweest. 

Om 10 voor 10 werd ik opgehaald. Kreeg het wel even moeilijk toen ik m'n man gedag zei, in plaats van dat ik aan m'n borsten dacht, dacht ik alleen maar aan m'n kindjes. Als ik er maar weer uit kom!

In de ruimte aangekomen kreeg ik allemaal plakkertjes op en m'n bloeddruk werd nog n keer gemeten.

Ook kreeg ik vast anti biotica via het infuus toegediend en namen we nog wat vragen door. Voelde me erg op m'n gemak en werd gerustgesteld door iedereen.

Het wachten was op de pc zodat ie me nog even kon aftekenen en dan mocht ik naar de ruimte ernaast, de ok.

Werd overgeplaatst naar m'n "strand stoeltje" zoals m'n pc die noemde. Lekker omhoog met de beentjes en m'n bovenlijf. Zodra de narcotiseur het slaapmiddel toediende voelde me al vrij snel wegzakken en kon nog uitbrengen dat ik bijna weg was..

Vervolgens werd ik kwart over twee pas wakker! Hoorde in de verte iemand zeggen dat het er goed uit zag en het allemaal goed is gegaan. Bracht in gedachten iets uit van uh uh en viel weer weg. Kon m'n ogen nie open houden en dat duurde ook wel even voor ik het wel kon. Had ook ontiegelijk veel pijn maar omdat ik al aan de max van morfine zat, kreeg ik een cocktail van PCM n diclofenac anders zou ik niet naar huis mogen.

De operatie heeft langer geduurd dan verwacht omdat de pc veel moeite had met het verwijderen van het kapsel. Vooral rechts meer dan links. Hij wilde eigenlijk wat laten zitten maar heeft alles verwijderd. ok zakte m'n bloeddruk kennelijk enorm en kreeg ik nog van alles toegediend omdat weer goed te krijgen. De pijn begon langzaam aan te zakken en is nu in rust helemaal weg.

Als ik me iets verschuif in bed voel ik allemaal steekjes maar het is tot nu toe nog goed te doen.

Van mijn oor heb ik helemaal heb last.

De pc kwam iets voor half vijf even naar me kijken en vertelde me dat hij voor de grootste prothese heeft gekozen; de natural 475. Wel iets groter zei hij maar het paste perfect in mijn borst dus ben erg blij.

Terug op mijn kamer mocht ik wat drinken maar eten kon ik beter nog even mee wachten. Toch niet lang erna wat gegeten maar dat viel niet goed. Werd misselijk en een beetje onwel. Zweet brak me uit en het gevoel dat ik weg zou raken of zo beetje hyperen ook, versnelde ademhaling. Weet nie goed hoe het te omschrijven.

Na het overgeven zakte het en knapte ik op. Pijn verdween ook als sneu voor de zon. Net toen de arts weg was kreeg ik weer zo een aanval, zou het aan de appelsap liggen?

Na het overgeven, echt minimaal, gaat het beter.

Ik mag iig straks lekker naar huis. Verband mag van m'n oor en mag een haarband om.

Over een week is de eerste controle en mag het verband eraf.

Mocht ik gaan bloeden, verloor eerder een paar drupjes dan moet ik morgen een nieuw verband. 

Wordt vervolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik zit nog steeds te dubben over wat er nou in moet. Bij mijn laatste consult gemeten en gesproken over van 470 anatomisch met 6,9 projectie naar 605 of 655 cc maar thuis merkte ik op dat t kwa projectie t zelfde blijft.

wel is hij breder dan de huidige.

Net eindelijk met mijn pc gesproken (had t de mail gezet en er was n telefonisch consult ingeland vandaag) over t aantal cc n de projectie die nagenoeg dus t zelfde blijft tov de huidige protheses

 

nu gaf ie aan dat Mn eigen borst 13,5 breed is en een cm erbij nog wel kan sleutelen. (Die r nu in zitten zijn maar 12.9)

 

de kleinste is nu afbesteld en de keuze is nu tussen anatomisch 655cc, 14.8 breed en 6,9 projectie 

 

of 

 

Rond 755 cc 6,9 projectie 14,8 breed ook

 

Als ik rond wil en dezelfde projectie dan moeten er meer ccs in.

 

Breder kan gwn niet, dit is de Max gaf ie aan, en is al klein risico dat ik ze iets zal voelen langs Mn armen.

 

Twijfel nu heel erg. Mn eerste bv was rond erna in 2015 anatomisch maar wat nu?! 

 

Wil n optische lift, borsten meer naar elkaar toe, cupmaat groter maar ook weer niet zo dat t twee grote ronde ballen worden en dus onnatuurlijk

 

door jullie foto’s hier gezien dat rond heel mooi is n niet altijd onnatuurlijk

mis eigenlijk wel volume v boven..

 

help me out! Voorbeeld foto’s rond dezelfde hoeveelheden zouden ook erg helpen!

kom zelf v een a, toen 75c na Mn wissel 70F en nu na zwangerschap en aankomen 80d

 

groetjes dd

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een vergelijkbare situatie: eerst 75A, toen naar 75C met 230cc rond voor de spier en in 18 jaar tijd met één zwangerschap werd het een lege 75E. Nu dus de wissel gehad met 550cc ronde Eurosilicone weer voor de spier. Ik weet alleen niets van projectie. Heb wel gevraagd om meer volume aan de bovenkant en dat heb ik gekregen. Ze zijn nu langzaam aan't zakken geloof ik.. Zal van de week weer eens wat foto's maken zonder bh. Pfff, lastig kiezen hè! Ik hoop dat je hier wat aan hebt, door naar mijn foto's te kijken. Je kunt ook in mijn eerste album toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ja heb ik gezien idd! Alleen ik had wel meer nodig om die c te krijgen.. ergens tussen de 300-350 weet niet meer..

 

heb geen idee hoeveel eigen weefsel er nu zit en hoe t eruit komt te zien...

heb ze nu iig voor de spier en krijg ze weer voor de spier omdat die met t verwijderen v overmatig kapsel beschadigd is geraakt.

 

ben heel benieuwd naar je up date foto’s nu ze aan t zakken zijn! 

 

Las dat je vriend en jij gaan praten! Heel fijn! Hopelijk is t gauw weer gezellig en kunnen jullie samen genieten van je mooie borsten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei DoubleD:

Bedankt voor je reactie, ja heb ik gezien idd! Alleen ik had wel meer nodig om die c te krijgen.. ergens tussen de 300-350 weet niet meer..

 

heb geen idee hoeveel eigen weefsel er nu zit en hoe t eruit komt te zien...

heb ze nu iig voor de spier en krijg ze weer voor de spier omdat die met t verwijderen v overmatig kapsel beschadigd is geraakt.

 

ben heel benieuwd naar je up date foto’s nu ze aan t zakken zijn! 

 

Las dat je vriend en jij gaan praten! Heel fijn! Hopelijk is t gauw weer gezellig en kunnen jullie samen genieten van je mooie borsten

Aah, dank je wel! 

Fijn dat jij ze ook weer voor de spier krijgt! Weet je al wat voor 'model' je graag zo willen? Misschien eens foto's verzamelen van borsten die je heel mooi vindt? Dan kan de arts daar wel wat mee. Fijne avond xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chica82:

Aah, dank je wel! 

Fijn dat jij ze ook weer voor de spier krijgt! Weet je al wat voor 'model' je graag zo willen? Misschien eens foto's verzamelen van borsten die je heel mooi vindt? Dan kan de arts daar wel wat mee. Fijne avond xx

Ben ik nu aan t doen toevallig.. t ligt allemaal wat lastiger dan ik dacht met Mn doe maar maatje groter hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei DoubleD:

Meiden ik zit nog steeds te dubben over wat er nou in moet. Bij mijn laatste consult gemeten en gesproken over van 470 anatomisch met 6,9 projectie naar 605 of 655 cc maar thuis merkte ik op dat t kwa projectie t zelfde blijft.

wel is hij breder dan de huidige.

Net eindelijk met mijn pc gesproken (had t de mail gezet en er was n telefonisch consult ingeland vandaag) over t aantal cc n de projectie die nagenoeg dus t zelfde blijft tov de huidige protheses

 

nu gaf ie aan dat Mn eigen borst 13,5 breed is en een cm erbij nog wel kan sleutelen. (Die r nu in zitten zijn maar 12.9)

 

de kleinste is nu afbesteld en de keuze is nu tussen anatomisch 655cc, 14.8 breed en 6,9 projectie 

 

of 

 

Rond 755 cc 6,9 projectie 14,8 breed ook

 

Als ik rond wil en dezelfde projectie dan moeten er meer ccs in.

 

Breder kan gwn niet, dit is de Max gaf ie aan, en is al klein risico dat ik ze iets zal voelen langs Mn armen.

 

Twijfel nu heel erg. Mn eerste bv was rond erna in 2015 anatomisch maar wat nu?! 

 

Wil n optische lift, borsten meer naar elkaar toe, cupmaat groter maar ook weer niet zo dat t twee grote ronde ballen worden en dus onnatuurlijk

 

door jullie foto’s hier gezien dat rond heel mooi is n niet altijd onnatuurlijk

mis eigenlijk wel volume v boven..

 

help me out! Voorbeeld foto’s rond dezelfde hoeveelheden zouden ook erg helpen!

kom zelf v een a, toen 75c na Mn wissel 70F en nu na zwangerschap en aankomen 80d

 

groetjes dd

 

 

 

 

Als je geen onnatuurlijke ballen wilt dénk ik dat je best opteert voor de 655cc aangezien. Natuurlijk is iedereen anders, maar ik ben 1m63 en 73kg en heb voorsituatie lege B naar F75 met 400cc en nu voorlopig H75 met 700cc. Ikzelf ben hiermee tevreden, maar vind ze wel de limiet al moet ik nog enkele weken wachten tot ze effectief volledig goed zitten. 

Als je gaat naar rond en ineens zo groot zie je de bolling wel héél goed bovenaan. Dat is ook alleen maar wat ik dénk, ben geen pro :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nyphele:

 

Als je geen onnatuurlijke ballen wilt dénk ik dat je best opteert voor de 655cc aangezien. Natuurlijk is iedereen anders, maar ik ben 1m63 en 73kg en heb voorsituatie lege B naar F75 met 400cc en nu voorlopig H75 met 700cc. Ikzelf ben hiermee tevreden, maar vind ze wel de limiet al moet ik nog enkele weken wachten tot ze effectief volledig goed zitten. 

Als je gaat naar rond en ineens zo groot zie je de bolling wel héél goed bovenaan. Dat is ook alleen maar wat ik dénk, ben geen pro :D

Dat denk ik dus ook n beetje en hij kiest dan ook v extra high profile

ben zelf wel 1.79 74 kg (10 kg zwaarder dan bij Mn wissel maar er gaat nog zeker 5 af..

t is alleen zo, zeker als je in Mn laatste recente album kijkt dat ik op een of andere manier denk dat rond mooier is... heb egt “uiers” nu, snap je wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DoubleD:

Dat denk ik dus ook n beetje en hij kiest dan ook v extra high profile

ben zelf wel 1.79 74 kg (10 kg zwaarder dan bij Mn wissel maar er gaat nog zeker 5 af..

t is alleen zo, zeker als je in Mn laatste recente album kijkt dat ik op een of andere manier denk dat rond mooier is... heb egt “uiers” nu, snap je wat ik bedoel?

 

Ja zei het net in de chat, kon je foto's eerst niet zien. En als er zoveel ruimte is snap ik wel dat hij 755cc zegt. 
Mijn antwoord is niet geheel objectief aangezien ik zelf 700cc heb en ze al gigantisch vind :P

En rond en een maatje minder cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nyphele:

 

Ja zei het net in de chat, kon je foto's eerst niet zien. En als er zoveel ruimte is snap ik wel dat hij 755cc zegt. 
Mijn antwoord is niet geheel objectief aangezien ik zelf 700cc heb en ze al gigantisch vind :P

En rond en een maatje minder cc?

Dacht ik dus ook aan, maar dan verlies ik de projectie die ik nu heb, met huidige en die anatomisch en die ronde behoud ik iig die projectie die ik nu heb.. kon ik maar zien hoe t eruit ziet als dat minder wordt

hoeveel projectie heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei DoubleD:

Dacht ik dus ook aan, maar dan verlies ik de projectie die ik nu heb, met huidige en die anatomisch en die ronde behoud ik iig die projectie die ik nu heb.. kon ik maar zien hoe t eruit ziet als dat minder wordt

hoeveel projectie heb jij?

 

Ik heb motiva 700cc met 5,9 projectie en 14,5 breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nyphele:

 

Ik heb motiva 700cc met 5,9 projectie en 14,5 breed.

En die 550 van @Chica82 is 12,5 cm breed met een projectie van 6,4... 
Weet alleen haar postuur niet.. 

De 700 van @Nyphele is totaal niet te vergelijken met jouw lichaam @DoubleD Jullie postuur is volledig anders en toch heeft Nyphele ongeveer de breedte prohtesen die jij krijgt.. Misschien is dat wel iets dat je al eens kunt bekijken... De breedte tov het lichaam wordt bij jou dus in verhouding minder, maar de bolling kan ongeveer gelijk worden, aangezien jij de extra high profile krijgt en Nyphele de high profile heeft, met minder projectie dus. 

cc zegt niet alles he, daar beetje mee oppassen..

Ik zal hier even verder antwoorden op je vraag in pb, want misschien is het handig voor meerdere meiden.. geen idee.. Mijn antwoord is geen 'wet' maar ik probeer gewoon ff hardop mee te denken.

Je hebt nu anatomisch met een pur laagje.. Die groeien rap vast.. zou je nu weer anatomische kunnen kiezen met een pur laagje (waar ik zelf echt absoluut geen fan van ben hoor) dan zou ik zeggen: neem gerust de anatomische, want de draaikans is dan minimaal (nihil)
Echter, als je al een pocket hebt voor een anatomisch implantaat en er komt daarna weer een anatomisch implantaat in, maar dan alleen met een geruwde kant (geen idee hóe geruwd hij is, want ook daar zijn verschillen in bij de verschillende merken) heb je wat meer kans op een draaiende prothese.. Natuurlijk zitten hier nog 'maars' aan maar ik zie niet graag een anatomisch implantaat verdwijnen in een pocket die gemaakt is voor een vorig anatomisch implantaat, tenzij er dan dus een pur ding in komt. 

Aangezien je ook graag meer bolling bovenop wilt (hier komt dus reden 2 waarom ik voor een rond implantaat zou kiezen) zou rond meer zoden aan de dijk zetten, mijns inziens...

Misschien een beetje laat dat ik ermee kom, want je wilt graag bij je eigen pc terug, maar wil het toch nog even zeggen... De ronde prothesen van eurosilicone hebben meer projectie....
Eurosilicone 700 cc is 13,4 cm breed met een projectie van 7,1 cm
Eurosilicone 750 cc is 13,5 cm breed met een projectie van 7,4 cm
Eurosilicone 800 cc is 13,6 cm breed met een projectie van 7,7 cm

Om het plaatje even iets completer te maken, en de keuze groter... als dat nog kan.. (want ja... heb nu pas echt tijd om er goed voor te gaan zitten helaas)
Motiva 925 is 14,5 cm breed met een projectie van 7,5 cm

Motiva 1050 is 15 cm breed met een projectie van 7,8 cm

Het gaat enkel om de extra high profiles, een high profile kan volgens mij nooit zoveel projectie hebben met deze breedte, tenzij je Sebbin zou nemen.. Maar weet niet uit mijn hoofd of die zulke grote prothesen hebben, in de catalogus.. Wel custom made, maar dat is erg duur....

Ik weet niet of ik het nu makkelijker of lastiger maak... Maar zo ben je wel iets breder georienteerd.. De keuze zul je uiteindelijk helaas toch zelf moeten maken :P

 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet in je album gekeken, kan ik geloof ik ook niet in...maar ik zou absoluut voor rond gaan, als je bovenop wat meer volume wil. Ik doe dat zelf ook. Ik ken je voorsituatie niet. maar bij mij zit onderin de borst nog volume, als ik een anatomische zou plaatsen zou er veel te veel volume onderin komen. Het is wel zo dat anatomisch meer projectie geeft idd. Maar ik denk dat als je meer bolling krijgt bovenin, je het idee hebt dat je borsten sowieso wat voller en groter zijn. ik weet niet of dat is wat je juist wil creeeren, maar zonder twijfel zou ik voor rond gaan dan. Rond kan zeer zeker heel natuurlijk zijn. 

 

Wel zou ik uitkijken met bredere implantaten dan je eigen borst. Mijn PC is daar absoluut niet van. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Boobmom:

Ik heb niet in je album gekeken, kan ik geloof ik ook niet in...maar ik zou absoluut voor rond gaan, als je bovenop wat meer volume wil. Ik doe dat zelf ook. Ik ken je voorsituatie niet. maar bij mij zit onderin de borst nog volume, als ik een anatomische zou plaatsen zou er veel te veel volume onderin komen. Het is wel zo dat anatomisch meer projectie geeft idd. Maar ik denk dat als je meer bolling krijgt bovenin, je het idee hebt dat je borsten sowieso wat voller en groter zijn. ik weet niet of dat is wat je juist wil creeeren, maar zonder twijfel zou ik voor rond gaan dan. Rond kan zeer zeker heel natuurlijk zijn. 

 

Wel zou ik uitkijken met bredere implantaten dan je eigen borst. Mijn PC is daar absoluut niet van. 

 

 

Ga j even toevoegen @Boobmom

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

En die 550 van @Chica82 is 12,5 cm breed met een projectie van 6,4... 
Weet alleen haar postuur niet.. 

De 700 van @Nyphele is totaal niet te vergelijken met jouw lichaam @DoubleD Jullie postuur is volledig anders en toch heeft Nyphele ongeveer de breedte prohtesen die jij krijgt.. Misschien is dat wel iets dat je al eens kunt bekijken... De breedte tov het lichaam wordt bij jou dus in verhouding minder, maar de bolling kan ongeveer gelijk worden, aangezien jij de extra high profile krijgt en Nyphele de high profile heeft, met minder projectie dus. 

cc zegt niet alles he, daar beetje mee oppassen..

Ik zal hier even verder antwoorden op je vraag in pb, want misschien is het handig voor meerdere meiden.. geen idee.. Mijn antwoord is geen 'wet' maar ik probeer gewoon ff hardop mee te denken.

Je hebt nu anatomisch met een pur laagje.. Die groeien rap vast.. zou je nu weer anatomische kunnen kiezen met een pur laagje (waar ik zelf echt absoluut geen fan van ben hoor) dan zou ik zeggen: neem gerust de anatomische, want de draaikans is dan minimaal (nihil)
Echter, als je al een pocket hebt voor een anatomisch implantaat en er komt daarna weer een anatomisch implantaat in, maar dan alleen met een geruwde kant (geen idee hóe geruwd hij is, want ook daar zijn verschillen in bij de verschillende merken) heb je wat meer kans op een draaiende prothese.. Natuurlijk zitten hier nog 'maars' aan maar ik zie niet graag een anatomisch implantaat verdwijnen in een pocket die gemaakt is voor een vorig anatomisch implantaat, tenzij er dan dus een pur ding in komt. 

Aangezien je ook graag meer bolling bovenop wilt (hier komt dus reden 2 waarom ik voor een rond implantaat zou kiezen) zou rond meer zoden aan de dijk zetten, mijns inziens...

Misschien een beetje laat dat ik ermee kom, want je wilt graag bij je eigen pc terug, maar wil het toch nog even zeggen... De ronde prothesen van eurosilicone hebben meer projectie....
Eurosilicone 700 cc is 13,4 cm breed met een projectie van 7,1 cm
Eurosilicone 750 cc is 13,5 cm breed met een projectie van 7,4 cm
Eurosilicone 800 cc is 13,6 cm breed met een projectie van 7,7 cm

Om het plaatje even iets completer te maken, en de keuze groter... als dat nog kan.. (want ja... heb nu pas echt tijd om er goed voor te gaan zitten helaas)
Motiva 925 is 14,5 cm breed met een projectie van 7,5 cm

Motiva 1050 is 15 cm breed met een projectie van 7,8 cm

Het gaat enkel om de extra high profiles, een high profile kan volgens mij nooit zoveel projectie hebben met deze breedte, tenzij je Sebbin zou nemen.. Maar weet niet uit mijn hoofd of die zulke grote prothesen hebben, in de catalogus.. Wel custom made, maar dat is erg duur....

Ik weet niet of ik het nu makkelijker of lastiger maak... Maar zo ben je wel iets breder georienteerd.. De keuze zul je uiteindelijk helaas toch zelf moeten maken :P

 

xxxxx

Bedankt best boobie voor je uitgebreide reactie, daar heeft weer tijd ingezeten...:53:

 

moest t egt n paar x lezen... duidelijk nu. Punt is dat zij alleen met polytech werken en b lite nu ook onder hen valt. Ik beperk mezelf nu in meerdere opties die jij nu geeft (en t nog weleens zou kunnen zijn voor mij) omdat ik geen andere arts wil dan hem ivm goede eerdere ervaringen en ook voor mijn ooglidcorrectie wil ik hem graag...

alles is rond verder kwa datum planning hier thuis rondom kids en ik heb volledig vertrouwen in hem..

was dit mijn eerste operatie stond ik er miss meer blanco in. 

 

wat ik me dan afvraag nu is wel hoe groot ze gaan worden, en wanneer ik minder cc zou nemen dat minder projectie nog zoveel uitmaakt omdat t volume nu anders verdeelt wordt

 

ook ging t door mijn hoofd om de gewone v polytech nog eens te checken maar die b lite heeft dus t grote voordeel dat ze 30% lichter zijn..

 

ml ook erbij betrokken en die is wel te spreken over rond...

als we t dan nog even hebben over die 755 v b lite, denk je dan wel dat ik m kan hebben? Omdat je zei ccs zeggen niet altijd alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DoubleD:

Bedankt best boobie voor je uitgebreide reactie, daar heeft weer tijd ingezeten...:53:

 

moest t egt n paar x lezen... duidelijk nu. Punt is dat zij alleen met polytech werken en b lite nu ook onder hen valt. Ik beperk mezelf nu in meerdere opties die jij nu geeft (en t nog weleens zou kunnen zijn voor mij) omdat ik geen andere arts wil dan hem ivm goede eerdere ervaringen en ook voor mijn ooglidcorrectie wil ik hem graag...

alles is rond verder kwa datum planning hier thuis rondom kids en ik heb volledig vertrouwen in hem..

was dit mijn eerste operatie stond ik er miss meer blanco in. 

 

wat ik me dan afvraag nu is wel hoe groot ze gaan worden, en wanneer ik minder cc zou nemen dat minder projectie nog zoveel uitmaakt omdat t volume nu anders verdeelt wordt

 

ook ging t door mijn hoofd om de gewone v polytech nog eens te checken maar die b lite heeft dus t grote voordeel dat ze 30% lichter zijn..

 

ml ook erbij betrokken en die is wel te spreken over rond...

als we t dan nog even hebben over die 755 v b lite, denk je dan wel dat ik m kan hebben? Omdat je zei ccs zeggen niet altijd alles?

Ik denk wel dat je die kunt hebben ja.. Qua breedte heb je wel wat ruimte alleen is het jammer van die projectie he...

Polytech heb je drie opties (zover ik dat uit de catalogus haal):
1.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

830 cc, 14,3 cm breed, rond, en 0,2 cm meer projectie.... 
Je zou het eens kunnen overleggen.. Wordt uiteraard wel zwaar, maarja, dat zou die eurosilicone of motiva ook geworden zijn... Je moet gewoon goede bh's dragen, dan heb je al veel gewonnen, en!!! Gewicht op peil houden, niet op en af, maar stabiel hihi

 

2.

615 cc, breedte 14,8.. MAAR hij is maar 12,5 cm hoog, waardoor je dus die bolling bovenop gaat missen.. Nee dit is dus eigenlijk dan weer geen optie.... denk ik...

3. 

730 cc, breedte 14,8 cm, rond, 7,3 cm projectie..
Beste optie dan? 
Maar ik heb heel weinig verstand van Polytech, heb me daar te weinig in verdiept... Als er te veel verschillends op de menukaart staat, ga ik er niet eten, zeg maar :45: 

Maar uhm, iets om morgen over na te denken en evt nog te bespreken?
Ik snap dat je graag bij hem gaat en dat je je dus idd beperkt tot wat hij te bieden heeft... Haal er echter het maximale uit :P Ik denk dat je wel wat projectie wilt...

Minder projectie zou ik niet doen.. dat ga je merken... Je gaat dan een stuk breder, en platter.. Ik vind als je breder gaat, moet je zeker niet minder projectie nemen....

xxxx

ps: geen idee of dit allemaal kan he, maar echt puur op basis van de cijfertjes in de catalogus :P (voordat ik dadelijk iemand over me heen krijg...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O bedankt voor t meedenken weer! Handig om alles zo in tabel te zien, heb t ook even naast de huidige en de besproken protheses van b Lite gezet. 

Idd optie drie zou dan de beste zijn v polytech. Is wel weer anatomisch..

ik ga er even over nadenken... ben nu wel meer aan t twijfelen geraakt wbt rond en anatomisch.. neig nu op dit moment (maar kan nog veranderen) meer naar rond alleen dan hou ik wel dezelfde projectie. Op zich hoef dat niet perse meer maar moet wel in verhouding zijn ntl met de breedte en t volume (hebben we t ook eerder over gehad via pb)

Arts zelf zei gister dat ik t verschil zwz egt ging zien door de breedte en aantal cc.. mocht ik daar voor kiezen hoop ik dat t mooi wordt.. wil ntl niet weer zo snel wisselen, dat is pas iets voor laaaaater

 

Zal f foto plaatsen v vandaag, dan weten jullie hoe ze er momenteel bij hangen haha

 

 

 

ga ook Mn foto’s vandaag eens terugzoeken met ronde protheses miss helpt dat ook nog in de keuze...

 

wordt vervolgd hihi

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @DoubleD wilde je net vragen of ik je album mocht bekijken om te zie hoe je huidige borsten met anatomische implantaten eruit zien, maar je hebt nu net zelf al een foto in je topic geplaatst zie ik.:D

Je had t over "uiers"; nou vind ik helemaaaaal niet hoor!! Maar ben ook nog wel benieuwd hoe je borsten er vroeger uitzagen, toen je ronde implantaten had...; om t verschil te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.