Ga naar inhoud

Welke bikini's ?


Missme

Aanbevolen berichten

Hallootjes

ik ben 7juni geopereerd en wil nu een bikini kopen. Automatisch ga ik naar de voorgevormde en de push up.

als ik deze aan doe ziet dat er echt niet uit. Mn bikini lijkt dan ook veel te klein.

mijn vraag is dan ook: waar kopen jullie ervaren bikini kopers jullie bikini of badpak En wat voor soort?

wat kan je niet meer aan en wat wel?

 

Super bedankt voor de tips want ik ben radeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga meelezen als onervaren bikinikoper!

 

(zelf heb ik de Ralph Lauren triangel bikini met net boven de driehoekjes een gouden ringetje gekocht, na het lezen van reviews dat hij bij de meeste mensen te groot was, en bij mij idd goed!)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wil ik wel meevolgen. Kocht altijd de S of XS. 70A. Maar waar ga ik het best. Eind september op weekend en daar gaan we zwemmen. Nu nog maar 17d po dus kan nu nog niks kopen.

Sowieso zal ik slip en bovenste apart moeten kopen. En een badpak, waar, wat, hoe? Ik oktober op bosklassen, dus graag een badpak voor dan. Suggesties allemaal welkom :D

@Missme top topic!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.