Ga naar inhoud

Moontje95 : 8 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

@Mama01 Ik heb dat ook inderdaad aangegeven plus dat ik het liefst 520cc wilde omdat het anders zo groot werd voor mijn gevoel. Daarop antwoorde Hupkens dat de 560cc daarmee dan een mooier en nog voller resultaat zou geven. Iets wat ik dus nu nog niet zie.

 

aggg, “fingers crossed” zal ik dan maar zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 14-8-2018 om 22:58 zei Moontje95:

Ik heb als het goed is net een prive album gemaakt en je toegevoegd!

 

x

Haii ik ben erg benieuwd naar je fotos zpu ik in ke album mee mogen kijken... ik heb 450 hp gekregen in juli maar op zich heb ik ook nog wel een soort van tussenstuk overgehouden...

Thanks ben heel blij voor je.

Kein vraagje moest je veel bijbetalen of viel het je mee ?

Gr S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2018 om 04:37 zei ShirleyS:

Haii ik ben erg benieuwd naar je fotos zpu ik in ke album mee mogen kijken... ik heb 450 hp gekregen in juli maar op zich heb ik ook nog wel een soort van tussenstuk overgehouden...

Thanks ben heel blij voor je.

Kein vraagje moest je veel bijbetalen of viel het je mee ?

Gr S. 

Hi @ShirleyS

 

Ik zal je toevoegen aan mn album. Ik heb het idee dat met het zakken ze wel meer naar elkaar toe gaan staan. In ieder geval is het echt een hele grote verbetering op wat ik had.

 

Wat ik wel apart blijf vinden is dat ik nog steeds weinig bolling aan de bovenkant heb en ik heb nu EHP ipv Hp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ShirleyS oeps.. was nog niet klaar met me berichtje haha.

 

De nagor protheses voelen aanzienlijk natuurlijker aan dan de mentor. Qua kosten zou het volgens mij totaal 4100 euro moeten kosten, alleen heb ik een regeling getroffen ivm een klacht waardoor ik een bepaald bedrag nog moest bij betalen voor de protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2018 om 09:22 zei Cenz:

Hoi Moontje.

Hoe gaat het met je?

Hi Cenz,

 

Alles gaat goed hier. Weinig tot geen pijn, af en toe steken in mijn rechterborst. Maar dat hoort erbij, ik mag niet klagen met mijn herstel :)

 

Morgen mogen mijn hechtingen eruit en dan kan ik eindelijk lekker normaal douchen waar ik enorm naar verlang. 

 

Het resultaat wordt ook steeds mooier! Ik heb net een nieuwe foto toegevoegd aan mijn album en je ziet echt dat die extra cm in de breedte goed tot zn recht komt! Alleen blijf ik het nog steeds raar vinden dat de bolling aan de bovenkant gewoon weer weg valt, terwijl ik nu toch echt EHP heb. Begrijp er niks van, maar dat hoor ik wel als ik over 3 maanden op controle ga bij Hupkens.

 

Ben blij dat het in ieder geval ondanks de grootte nog steeds natuurlijk oogt. Kan nu ook niet wachten om BHs te passen in de hoop dat ik een mooi spleetje krijg! Pff nu nog 4 weken wachten...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 12:53 zei Moontje95:

Hi Cenz,

 

Alles gaat goed hier. Weinig tot geen pijn, af en toe steken in mijn rechterborst. Maar dat hoort erbij, ik mag niet klagen met mijn herstel :)

 

Morgen mogen mijn hechtingen eruit en dan kan ik eindelijk lekker normaal douchen waar ik enorm naar verlang. 

 

Het resultaat wordt ook steeds mooier! Ik heb net een nieuwe foto toegevoegd aan mijn album en je ziet echt dat die extra cm in de breedte goed tot zn recht komt! Alleen blijf ik het nog steeds raar vinden dat de bolling aan de bovenkant gewoon weer weg valt, terwijl ik nu toch echt EHP heb. Begrijp er niks van, maar dat hoor ik wel als ik over 3 maanden op controle ga bij Hupkens.

 

Ben blij dat het in ieder geval ondanks de grootte nog steeds natuurlijk oogt. Kan nu ook niet wachten om BHs te passen in de hoop dat ik een mooi spleetje krijg! Pff nu nog 4 weken wachten...

 

Fitness je toevallig?  Ik heb altijd na het fitnessen het idee dat ze bij mij nog verder uit elkaar / plat geduwd worden. Dat trekt gelukkig iedere keer wel weer bij maar ik zie het als ik me sta om te kleden in de sportschool. Ik train mijn borst eigenlijk niet meer sinds ik een bv heb gehad maar je pakt het altijd wel een beetje mee.

Ik heb even in je album gekeken en ze worden echt steeds mooier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ninalove01 hey meis, ik heb je toegevoegd. Zag dat jij door Peters bent geholpen. Zou ik ook bij jou mogen kijken, zat namelijk zo te twijfelen toen tussen Peters en Hupkens! Ben je een beetje tevreden met hoe het eruit ziet?

 

@Cenz nee klopt, ik vermijd het ook om me borst te trainen. Bij mij stond er ook veel spanning op, echt geen fijn gevoel. 

 

Thanks voor je compliment. Ik ga zo weer even een foto maken. Probeer er elke week 1 te maken, hieraan kan je pas echt zien hoe erg mn boobs aan het veranderen zijn. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2018 om 15:40 zei Xritt:

Wat goed dat je je weer hebt laten opereren. Dit is ook mijn angst. Stel ik ben niet tevreden.... Mijn borsten staan nu ook al iets uit elkaar. 

Ik hoop dat je nu kan genieten van je borsten:D

Hey @Xritt,

 

Ja ik ben echt onwijs trots nu! Ze worden met de dag mooier, zo hadden ze er al meteen uit moeten zien. En mijne staan ook niet tegen elkaar aan, maar ik heb niet meer dat platte en brede oppervlakte. 

 

Weet je al een beetje bij welke arts /kliniek je wilt gaan kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @Moontje95 ik heb je toegevoegd aan mijn album hoor! Ik ben zeer tevreden, alhoewel ze nog niet helemaal. Op de plek zitten maar ik heb er vertrouwen in dat dat wel goed komt! De foto's zijn tot 2wk Po van het weekend zet ik er weer nieuwe op dan ben ik 4weken! ;d

 

Ben jij ook zo tevreden? Ook over je littekens? Begreep dat dr hupkens de snee niet in de plooi maakt. Maar iets erboven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ninalove01 ik begrijp wat je bedoeld, maar aan de fotos te zien zullen ze onwijs mooi gaan zakken, dat weet ik 1000% zeker! Ze zien er echt al goed uit. Ben benieuwd naar je nieuwe fotos!

 

Ja ik ben zeker tevreden. In vergelijking met wat ik had is dit gewoon echt een vooruitgang. Alleen blijf ik toch spanning voelen bij mijn rechterborst wat ik bij mijn vorige prothese ook voelde. Dat was o.a. een van de redenen waarom ik voor een wissel ging. Het voelt namelijk alsof er een ballon om de prothese heen zit die me dus beperkt in bepaalde bewegingen. Helaas ben ik bang dat ik dit gevoel maar moet accepteren.

 

Ik hoorde en las hier op het forum dat Hupkens inderdaad iets boven de plooi zijn ‘handtekening’ zet, maar dit is bij mij niet het geval. Ik heb daar nog specifiek naar gevraagd omdat ik al een litteken had, wilde er namelijk geen 2. Maar hij heeft mijn oude gebruikt die mooi in de plooi valt nu. Heel dun streepje, niets te zien! 

 

Heb jij nog last van pijn of kwaaltjes?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2018 om 20:17 zei Moontje95:

Hey @Xritt,

 

Ja ik ben echt onwijs trots nu! Ze worden met de dag mooier, zo hadden ze er al meteen uit moeten zien. En mijne staan ook niet tegen elkaar aan, maar ik heb niet meer dat platte en brede oppervlakte. 

 

Weet je al een beetje bij welke arts /kliniek je wilt gaan kijken? 

 Nee nog niet. Ik lees veel dat mensen de chirurg uitkiezen omdat hij hun een fijn en vertrouwd gevoel geeft. Dus denk dat ik een paar consulten ga in plannen. 

Ik zou ook graag borsten willen die niet te dicht tegen elkaar zitten. Bij mij hangen ze nu een beetje;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ninalove01 en Moontje95 zou ik ook in jullie album mogen kijken?

 

ik hoorde laatst dat sommige chirurgen beter zijn in het plaatsen van anatomisch en andere weer in de wat rondere implantaten. Weten jullie daar wat van? Ik zou erg graag anatomisch willen. Maar misschien zegt de chirurg wel dat de rondere beter zijn voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.