Moontje95

Moontje95 : 8 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Hi allemaal,

Vorig jaar in februari ben ik geopereerd door dr Roosenburg via Diana Gabriels in kliniek Amstelveen.

Ik ben 23jaar 175cm en weeg rond de 65kg. Met 325cc(dual plane) ben ik van een Bcup naar een Fcup gegaan. In principe zien mijn borsten er oke uit. Maar dit is absoluut niet wat ik wilde, direct na de operatie kon ik wel huilen. Ze staan zo ver uit elkaar en wilde juist een decolleté. En mijn rechterborst is ook meer naar buiten geplaatst.

Tot op heden heb ik er nog steeds spijt van dat ik het heb laten doen. Met mijn kleine borsten, kon ik meer decollete “forceren” dan met de borsten die ik nu heb. Een mooie pushup BH is gewoon niet te vinden in cup F en als ik een mooie heb gevonden, dan duwen ze mijn borsten alleen nog maar meer naar buiten toe!

Ik ben terug gegaan op klacht. En om een lang verhaal kort te maken, kan ik nu kiezen voor een second opinion. Ik ben al bij 2 artsen geweest, waarvan ze allebei zeiden; als je dat gewenste resultaat wilt, moet je denken aan 500/600 cc. En mocht je daarna over een paar jaar de silicionen willen/moeten vervangen kan het ook zo wezen dat je een borstlift moet ondergaan of nog grotere siliconen moet nemen.

Ik schrok al van het aantal dubbele cc wat zij mij adviseerde, maar die borstlift al helemaal. En daarom ben ik nu al maanden aan het twijfelen wat ik zal doen. Het zou het zo gaaf zijn als ik eindelijk de borsten krijg die ik zo lang wilde. Maar hoe valt 500/600 cc bij mijn lichaam? En wat wordt mijn cupmaat dan als ik nu al F heb... Ik heb geen vergelijkingsmateriaal of voorbeelden dus weet ook niet hoe het kan worden. Maar het klinkt zooo groot!

Ik hoop dat jullie meiden me kunnen helpen. Alle tips en adviezen of ervaringen zijn welkom!

Groetjes Moon

@Desert-Rose

Lieve meiden,

Vorig jaar in februari heb ik mijn eerste borstvergroting gehad, echter ben ik vanaf het eerste moment er niet tevreden mee. Ik mis volume aan de binnenkant en mijn borsten zijn ver uit elkaar geplaatst, waardoor ik geen mooi decollete heb. Soms heb ik ook last van mijn rechterborst, alsof de pocket te klein is gemaakt. Dat is een erg vervelend en drukkend gevoel.

Nu ben ik bij verschillende artsen geweest en ik heb me goed laten informeren. Momenteel heb ik mentor 325cc, hiermee ben ik van cupmaat van 70B naar 70F gegaan.

Verschillende artsen hebben gezegd dat ik min 500cc/600cc moet nemen om dat geen te krijgen wat ik wil.

Ik word uiteindelijk geholpen door dr Hupkens en krijg nagor prothese EHP 520 of 560cc. Dit omdat ik een dunne huid heb en ik anders deukjes aan de binnnenkant van mijn borsten krijg. De prothese zelf voelt nog soepeler aan dan mentor.

Aankomende woensdag is het dus zo ver, ik krijg eindelijk mijn boobs die ik zo lang wilde. Half 12 word ik geopereerd in Vlaardingen. En ik ben onwijs zenuwachtig of mijn herstel wel goed verloopt!

xx Moon

Hey @Moontje95

wat vervelend dat je niet meteen tevreden was! Hopelijk deze ronde wel en krijg je een paar mooie tieten:) succes nog met slapen die twee laatste nachtjes, ik moet nog dik twee weken wachten en begin hem inmiddels ook te knijpen:ph34r: 

spoedig herstel toegewenst! 

Hi @Mama01 ,

Dankje!

Precies, zo zie ik het ook! Alleen vind het wel onwijs spannend, gewoon omdat ik niet weet hoe het eruit gaat zien. Nog een dagje, pffff.

Jij nog 2 weken, geloof me dat gaat zo voorbij hahaha :) jij ook veel succes alvast. Ik zal je vast nog wel voorbij zien komen op het forum.

x

Succes meis!

Heb net even je topic doorgelezen! Op naar mooie tette deze ronde! :43:

Heel veel succes en fijn herstel gewenst:116:

Xx noelle

Hi ladies!

Een kleine update.. Wat ging mijn operatie goed zeg! Ik mocht zelfs eerder weg, had veel praatjes. Heb nog niet goed kunnen kijken, mijn bh werd direct aan gedaan. Nu even lekker bijkomen en me laten vertroetelen door mijn moeder en vriend.

oja! Het is 560cc geworden :43:

Ohhh toppie! 

Van harte gefeliciteerd meis! 560cc! Dat worden mooie boobiesss! Anatomische prothese dan denk ik he? 

Rust lekker uit en zie graag het resultaat als je fotos plaatst:wub:

Xx noelle

Hi @Noelle2612 het zijn ronde protheses en denk dat het resultaat zo onwijs mooi gaat worden. Over een paar dagen als de zwelling minder is zal ik een foto maken! 

Xx moon

Hi Moontje, 

Volgens mij lag ik gister naast je. Ik was de rustige :)

Ik voel me al een stuk beter en heb al een kunnen gluren. Ben super blij met t resultaat.

Gr Chantal 

Hi @Channiej,

Ahh ik heb nog aan je gedacht! Ben blij dat je je beter voelt. Kan je een beetje goed bewegen en slapen? Ik durf nog niet te kijken, stom he? Maar aan het gewicht te voelen, zijn het aardige vriendinnen haha! 

Xxx

Guest Cenz

Hoi Moontje,

Zie ik nou dat je opnieuw geopereerd bent? Wat gaaf!! Ik ben zo benieuwd of het nu wel naar je zin is. Ben je weer bij DG gegaan? Succes met je herstel!

Groet Cenz