Moontje95

Moontje95 : 8 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Hi allemaal,

Vorig jaar in februari ben ik geopereerd door dr Roosenburg via Diana Gabriels in kliniek Amstelveen.

Ik ben 23jaar 175cm en weeg rond de 65kg. Met 325cc(dual plane) ben ik van een Bcup naar een Fcup gegaan. In principe zien mijn borsten er oke uit. Maar dit is absoluut niet wat ik wilde, direct na de operatie kon ik wel huilen. Ze staan zo ver uit elkaar en wilde juist een decolleté. En mijn rechterborst is ook meer naar buiten geplaatst.

Tot op heden heb ik er nog steeds spijt van dat ik het heb laten doen. Met mijn kleine borsten, kon ik meer decollete “forceren” dan met de borsten die ik nu heb. Een mooie pushup BH is gewoon niet te vinden in cup F en als ik een mooie heb gevonden, dan duwen ze mijn borsten alleen nog maar meer naar buiten toe!

Ik ben terug gegaan op klacht. En om een lang verhaal kort te maken, kan ik nu kiezen voor een second opinion. Ik ben al bij 2 artsen geweest, waarvan ze allebei zeiden; als je dat gewenste resultaat wilt, moet je denken aan 500/600 cc. En mocht je daarna over een paar jaar de silicionen willen/moeten vervangen kan het ook zo wezen dat je een borstlift moet ondergaan of nog grotere siliconen moet nemen.

Ik schrok al van het aantal dubbele cc wat zij mij adviseerde, maar die borstlift al helemaal. En daarom ben ik nu al maanden aan het twijfelen wat ik zal doen. Het zou het zo gaaf zijn als ik eindelijk de borsten krijg die ik zo lang wilde. Maar hoe valt 500/600 cc bij mijn lichaam? En wat wordt mijn cupmaat dan als ik nu al F heb... Ik heb geen vergelijkingsmateriaal of voorbeelden dus weet ook niet hoe het kan worden. Maar het klinkt zooo groot!

Ik hoop dat jullie meiden me kunnen helpen. Alle tips en adviezen of ervaringen zijn welkom!

Groetjes Moon

@Desert-Rose

Lieve meiden,