Ga naar inhoud

Moontje95 : 8 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Vorig jaar in februari ben ik geopereerd door dr Roosenburg via Diana Gabriels in kliniek Amstelveen.

 

Ik ben 23jaar 175cm en weeg rond de 65kg. Met 325cc(dual plane) ben ik van een Bcup naar een Fcup gegaan. In principe zien mijn borsten er oke uit. Maar dit is absoluut niet wat ik wilde, direct na de operatie kon ik wel huilen. Ze staan zo ver uit elkaar en wilde juist een decolleté. En mijn rechterborst is ook meer naar buiten geplaatst.

 

Tot op heden heb ik er nog steeds spijt van dat ik het heb laten doen. Met mijn kleine borsten, kon ik meer decollete “forceren” dan met de borsten die ik nu heb. Een mooie pushup BH is gewoon niet te vinden in cup F en als ik een mooie heb gevonden, dan duwen ze mijn borsten alleen nog maar meer naar buiten toe!

 

Ik ben terug gegaan op klacht. En om een lang verhaal kort te maken, kan ik nu kiezen voor een second opinion. Ik ben al bij 2 artsen geweest, waarvan ze allebei zeiden; als je dat gewenste resultaat wilt, moet je denken aan 500/600 cc. En mocht je daarna over een paar jaar de silicionen willen/moeten vervangen kan het ook zo wezen dat je een borstlift moet ondergaan of nog grotere siliconen moet nemen.

 

Ik schrok al van het aantal dubbele cc wat zij mij adviseerde, maar die borstlift al helemaal. En daarom ben ik nu al maanden aan het twijfelen wat ik zal doen. Het zou het zo gaaf zijn als ik eindelijk de borsten krijg die ik zo lang wilde. Maar hoe valt 500/600 cc bij mijn lichaam? En wat wordt mijn cupmaat dan als ik nu al F heb... Ik heb geen vergelijkingsmateriaal of voorbeelden dus weet ook niet hoe het kan worden. Maar het klinkt zooo groot!

 

Ik hoop dat jullie meiden me kunnen helpen. Alle tips en adviezen of ervaringen zijn welkom!

 

Groetjes Moon

 

@Desert-Rose

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve meiden,

 

Vorig jaar in februari heb ik mijn eerste borstvergroting gehad, echter ben ik vanaf het eerste moment er niet tevreden mee. Ik mis volume aan de binnenkant en mijn borsten zijn ver uit elkaar geplaatst, waardoor ik geen mooi decollete heb. Soms heb ik ook last van mijn rechterborst, alsof de pocket te klein is gemaakt. Dat is een erg vervelend en drukkend gevoel.

 

Nu ben ik bij verschillende artsen geweest en ik heb me goed laten informeren. Momenteel heb ik mentor 325cc, hiermee ben ik van cupmaat van 70B naar 70F gegaan.

Verschillende artsen hebben gezegd dat ik min 500cc/600cc moet nemen om dat geen te krijgen wat ik wil.

 

Ik word uiteindelijk geholpen door dr Hupkens en krijg nagor prothese EHP 520 of 560cc. Dit omdat ik een dunne huid heb en ik anders deukjes aan de binnnenkant van mijn borsten krijg. De prothese zelf voelt nog soepeler aan dan mentor.

 

Aankomende woensdag is het dus zo ver, ik krijg eindelijk mijn boobs die ik zo lang wilde. Half 12 word ik geopereerd in Vlaardingen. En ik ben onwijs zenuwachtig of mijn herstel wel goed verloopt!

 

xx Moon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mama01:

Hey @Moontje95

 

wat vervelend dat je niet meteen tevreden was! Hopelijk deze ronde wel en krijg je een paar mooie tieten:) succes nog met slapen die twee laatste nachtjes, ik moet nog dik twee weken wachten en begin hem inmiddels ook te knijpen:ph34r: 

 

spoedig herstel toegewenst! 

Hi @Mama01 ,

 

Dankje!

 

Precies, zo zie ik het ook! Alleen vind het wel onwijs spannend, gewoon omdat ik niet weet hoe het eruit gaat zien. Nog een dagje, pffff.

 

Jij nog 2 weken, geloof me dat gaat zo voorbij hahaha :) jij ook veel succes alvast. Ik zal je vast nog wel voorbij zien komen op het forum.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

 

Een kleine update.. Wat ging mijn operatie goed zeg! Ik mocht zelfs eerder weg, had veel praatjes. Heb nog niet goed kunnen kijken, mijn bh werd direct aan gedaan. Nu even lekker bijkomen en me laten vertroetelen door mijn moeder en vriend.

 

oja! Het is 560cc geworden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Moontje95:

Hi ladies!

 

Een kleine update.. Wat ging mijn operatie goed zeg! Ik mocht zelfs eerder weg, had veel praatjes. Heb nog niet goed kunnen kijken, mijn bh werd direct aan gedaan. Nu even lekker bijkomen en me laten vertroetelen door mijn moeder en vriend.

 

oja! Het is 560cc geworden :43:

Ohhh toppie! 

 

Van harte gefeliciteerd meis! 560cc! Dat worden mooie boobiesss! Anatomische prothese dan denk ik he? 

 

Rust lekker uit en zie graag het resultaat als je fotos plaatst:wub:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Noelle2612:

Ohhh toppie! 

 

Van harte gefeliciteerd meis! 560cc! Dat worden mooie boobiesss! Anatomische prothese dan denk ik he? 

 

Rust lekker uit en zie graag het resultaat als je fotos plaatst:wub:

 

Xx noelle

Hi @Noelle2612 het zijn ronde protheses en denk dat het resultaat zo onwijs mooi gaat worden. Over een paar dagen als de zwelling minder is zal ik een foto maken! 

 

Xx moon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Channiej:

Hi Moontje, 

 

Volgens mij lag ik gister naast je. Ik was de rustige :)

Ik voel me al een stuk beter en heb al een kunnen gluren. Ben super blij met t resultaat.

 

Gr Chantal 

Hi @Channiej,

 

Ahh ik heb nog aan je gedacht! Ben blij dat je je beter voelt. Kan je een beetje goed bewegen en slapen? Ik durf nog niet te kijken, stom he? Maar aan het gewicht te voelen, zijn het aardige vriendinnen haha! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

 

Zie ik nou dat je opnieuw geopereerd bent? Wat gaaf!! Ik ben zo benieuwd of het nu wel naar je zin is. Ben je weer bij DG gegaan? Succes met je herstel!

 

Groet Cenz

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Cenz:

Hoi Moontje,

 

Zie ik nou dat je opnieuw geopereerd bent? Wat gaaf!! Ik ben zo benieuwd of het nu wel naar je zin is. Ben je weer bij DG gegaan? Succes met je herstel!

 

Groet Cenz

Hi @Cenz,

 

Dat klopt, ik heb de knoop uiteindelijk gewoon maar doorgehakt. En het is nu al zo’n verbetering! Als al het vocht weg is heb ik denk ik echt hele mooie volle Boobies! De binnenkant van mijn borsten zijn goed opgevuld. Kan niet wachten tot ik helemaal hersteld ben en het eindresultaat kan zien. Ik zal je dan wel een fototje sturen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

Vandaag is het dag 3 na de operatie. Kon deze nacht absoluut niet slapen. Mijn rug doet gewoon echt pijn, ben normaal gesproken een buikslaper dus dit is echt weer even wennen. In ieder geval heb ik tijd zat om nu een verslagje te typen:

 

Woensdag 08 augustus:

 

Ik moest 12:30 aanwezig zijn bij kliniek Vlaardingen. Rond 13:00 werd ik gehaald om mezelf om te kleden etc. Dr Hupkens begon met tekenen en vroeg of ik er al uit was met wat ik wilde qua aantal cc. Nee.. natuurlijk niet.. ik ben een treuzelkont eerste klas! Dus Hupkens stelde zelf voor om de 560cc te plaatsen. Hier kreeg ik toch mn twijfels bij en toen stelde hij voor om te kijken op het moment zelf wat bij me past. Dit vond ik prima, had alle vertrouwen in hem.

 

Toen ik eenmaal op de OK lag, dacht ik echt bij mezelf: wat doe je jezelf weer aan. En begon ineens erg zenuwachtig te worden, maar gelukkig was Hupkens heel aardig en lief voor me en was ik uiteindelijk al snel naar dromenland vertrokken.

 

Ik werd heel actief wakker,( dit gebeurde ook bij mijn eerste operatie.) en vroeg gelijk aan de verpleger: laat me raden? Ik kom zeker net 5 min uit de OK uitgereden? Waarop de verpleger dit bevestigde en stiekem moest lachen omdat ik gelijk al de oren van zijn kop af lulde. Dat was natuurlijk allemaal wartaal geweest haha.

 

Dr Hupkens kwam nog even langs om een paar keer te controleren en vertelde dat hij de 560 geplaatst had, dus ik keek naar beneden en zei letterlijk ooh... haha valt mee! Dank je wel topper! Waarop Hupkens een beetje verlegen werd of in ieder geval niet wist wat hij moest zeggen haha. Het floepte er zo uit!

 

Ik vroeg hem hoe mijn oude protheses eruit zagen omdat ik gewoon benieuwd was of dat nog intact was. Hij zei dat het er nog keurig uitzag, maar dat de vorige arts wel een foute keuze heeft gemaakt door een te kleine prothese te kiezen vanwege een te lange borstspier?

 

Na het vele kletsen met de verpleger en nadat ik wat gegeten, gedronken en geplast had mocht ik een halfuur eerder weg. De verpleger hielp mij in de rolstoel en dr Hupkens kwam mij nog een hand geven en zei; je krijgt waarschijnlijk een mooie E cup geniet ervan en tot over 3 maanden!. Dus ik moest lachen en zei, dat wordt wss veel groter dan dat want ik had al cup F! Zo zie je ook maar dat het aantal cc per persoon echt verschillend is.

 

In ieder geval is mijn herstel tot nu toe echt heerlijk. Ik heb amper pijn, alleen moet ik wel heel erg wennen aan het nieuwe gewicht dat ik moet dragen en dat ik slecht slaap. Wordt er momenteel ook een beetje down van, daar had ik de vorige operatie ook last van. 

 

Gister heb ik voor het eerst mijn boobs bekeken, omdat ik toch een beetje bang was dat ik teleurgesteld zou worden. Maar het is echt onwijs keurig gedaan, ik houd nog veel vocht vast, wat logisch is, maar zodra ze gaan zakken etc denk ik echt dat ik heel blij ga zijn:wub:

 

Mocht je nieuwschierig zijn hoe het eruit ziet, dan kan je mij gewoon een pb sturen. Weet nl nog niet hoe die(prive) albums werken.

 

xxx

fijne dag vandaag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Moontje95:

Hi meiden,

 

Vandaag is het dag 3 na de operatie. Kon deze nacht absoluut niet slapen. Mijn rug doet gewoon echt pijn, ben normaal gesproken een buikslaper dus dit is echt weer even wennen. In ieder geval heb ik tijd zat om nu een verslagje te typen:

 

Woensdag 08 augustus:

 

Ik moest 12:30 aanwezig zijn bij kliniek Vlaardingen. Rond 13:00 werd ik gehaald om mezelf om te kleden etc. Dr Hupkens begon met tekenen en vroeg of ik er al uit was met wat ik wilde qua aantal cc. Nee.. natuurlijk niet.. ik ben een treuzelkont eerste klas! Dus Hupkens stelde zelf voor om de 560cc te plaatsen. Hier kreeg ik toch mn twijfels bij en toen stelde hij voor om te kijken op het moment zelf wat bij me past. Dit vond ik prima, had alle vertrouwen in hem.

 

Toen ik eenmaal op de OK lag, dacht ik echt bij mezelf: wat doe je jezelf weer aan. En begon ineens erg zenuwachtig te worden, maar gelukkig was Hupkens heel aardig en lief voor me en was ik uiteindelijk al snel naar dromenland vertrokken.

 

Ik werd heel actief wakker,( dit gebeurde ook bij mijn eerste operatie.) en vroeg gelijk aan de verpleger: laat me raden? Ik kom zeker net 5 min uit de OK uitgereden? Waarop de verpleger dit bevestigde en stiekem moest lachen omdat ik gelijk al de oren van zijn kop af lulde. Dat was natuurlijk allemaal wartaal geweest haha.

 

Dr Hupkens kwam nog even langs om een paar keer te controleren en vertelde dat hij de 560 geplaatst had, dus ik keek naar beneden en zei letterlijk ooh... haha valt mee! Dank je wel topper! Waarop Hupkens een beetje verlegen werd of in ieder geval niet wist wat hij moest zeggen haha. Het floepte er zo uit!

 

Ik vroeg hem hoe mijn oude protheses eruit zagen omdat ik gewoon benieuwd was of dat nog intact was. Hij zei dat het er nog keurig uitzag, maar dat de vorige arts wel een foute keuze heeft gemaakt door een te kleine prothese te kiezen vanwege een te lange borstspier?

 

Na het vele kletsen met de verpleger en nadat ik wat gegeten, gedronken en geplast had mocht ik een halfuur eerder weg. De verpleger hielp mij in de rolstoel en dr Hupkens kwam mij nog een hand geven en zei; je krijgt waarschijnlijk een mooie E cup geniet ervan en tot over 3 maanden!. Dus ik moest lachen en zei, dat wordt wss veel groter dan dat want ik had al cup F! Zo zie je ook maar dat het aantal cc per persoon echt verschillend is.

 

In ieder geval is mijn herstel tot nu toe echt heerlijk. Ik heb amper pijn, alleen moet ik wel heel erg wennen aan het nieuwe gewicht dat ik moet dragen en dat ik slecht slaap. Wordt er momenteel ook een beetje down van, daar had ik de vorige operatie ook last van. 

 

Gister heb ik voor het eerst mijn boobs bekeken, omdat ik toch een beetje bang was dat ik teleurgesteld zou worden. Maar het is echt onwijs keurig gedaan, ik houd nog veel vocht vast, wat logisch is, maar zodra ze gaan zakken etc denk ik echt dat ik heel blij ga zijn:wub:

 

Mocht je nieuwschierig zijn hoe het eruit ziet, dan kan je mij gewoon een pb sturen. Weet nl nog niet hoe die(prive) albums werken.

 

xxx

fijne dag vandaag

 

Wat fijn om te lezen dat je nu al blij bent met het resultaat! 

Het is natuurlijk altijd even spannend, maar als ik jou verhaal zo lees en dat de eerste keer zo was tegen gevallen snap ik dat je even dacht van waar ben ik mee bezig. 

Maar wat een dappere keuze!! Valtnje de grootte ook mee? Ze zullen natuurlijk ook nog sel wat veranderen maar hoe je ze nu zo ziet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎8‎-‎2018 om 05:09 zei Moontje95:

Hi @Cenz,

 

Dat klopt, ik heb de knoop uiteindelijk gewoon maar doorgehakt. En het is nu al zo’n verbetering! Als al het vocht weg is heb ik denk ik echt hele mooie volle Boobies! De binnenkant van mijn borsten zijn goed opgevuld. Kan niet wachten tot ik helemaal hersteld ben en het eindresultaat kan zien. Ik zal je dan wel een fototje sturen :wub:

Wat stoer van je! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Zijn ze je nog tegemoet gekomen of moest je het volle pond nog een keer betalen. Ik hoop echt dat het deze keer helemaal naar je zin wordt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cenz hey meis!

 

Gelukkig was het aanbod nog geldig, maar heb wel bij moeten betalen doordat ze een ander soort prothese gingen gebruiken.

 

Tot nu toe kan ik niks zeggen of ik echt tevreden ben. Ik merk Dat ik een beetje in een dipje zit doordat ik door het vocht etc nog niet goed het resultaat kan zien. Het is natuurlijk afwachten tot alles op zn plek zit. Hoop echt dat ik er goed aan heb gedaan. In ieder geval heb ik flinke vriendinnen hahaha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mama01:

Hey @Moontje95 hoe gaat het nu? 

Hi @Mama01,

 

Het herstel gaat me prima af, ik heb echt nergens last van of pijn. Dus ik heb daar onwijs geluk mee.

 

Over het resultaat durf ik eigenlijk nog niets te zeggen. Vocht is namelijk wel al wat minder, maar is lang nog niet allemaal weg. Het ziet er naar uit dat mijn vorige situatie is vergroot. (Waar ik dus al bang voor was)Ik mis nog steeds dat volume aan binnenkant en zit daarom ook ff in een dipje.

 

Het is pas een week geleden, dus zo snel oordelen mag ik eigenlijk ook niet doen. Ik moet het de tijd geven...Maar het is soms zo oneerlijk als je fotos hier voorbij ziet komen waarbij er wel direct resultaat is en bij mij niet. 

 

xxMoon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.